Sivu 41 / 55 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3137383940414243444551 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 801 - 820 / 1084

Aihe: ego2.pl - UUSI KETJU TULOSSA KAUPPIAAN TOIMESTA

  1. #801
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    ^ Niin, sitä eri sisällön kirjoittamista tuskin harrastaa muutenkaan kukaan, koska senhän sais muutamalla eurolla lähetettyä. En siis suosittele että harkitset sitä, se folio vieläpä saattaisi estää mahdollisen akun tunnistamisen läpiskannauksessa.

    Ethän sä esim kävele punasiakaan päin, tai maistanu alaikäisenä alkoholia.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  2. #802
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Virn... sulle mr ..., mutta se matka, se matka

     
     
  3. #803
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhörhö Näytä viesti
    Joo nyt sain minäkin seurantakoodin ja UPSilla tulee pe 25.4 klo 9-19 tai myöhemmin. Lähti matkaan 16.4 ja on kulkenut pitkin Puolan kyliä ja makaa tällä hetkellä Liettuassa. Onneksi ei oo perjantaiksi sovittu mitään rientoja ku aion todellakin olla paikalla ku sitä tuodaan ettei mee viikonlopun yli.... Pääsee leikkimään Gordon Ramsayta kokkailun merkeissä!
    Ja UPSin seikkailut jatkuu... Tänään aamulla katoin piruuttaani missä UPSin kusti polkee ja olihan hän polkassut tuolta Liettuasta Latvian kautta Tallinnaan asti. Ja väitti vielä seurannassa henkselit paukkuen että 'tuodankiin paketti luvattua aikasemmin eli tänään (ei tarkempaa aikaa)'. Ihan jees, postasin kotosalla sitten. Klo 19 näyttikin seuranta sitten että 'ei vaineskaan, tuodaan sittenkin se perjantaina niinku alunperin oli juttuu....'. V***u mä oon satavarma et huomenna aamulla seurannassa on taas että 'tuodaankin se jo tänään joskus, oo sit kotosalla silloin'. Ja siihen vielä kirsikaksi päälle toinen ähäkutti-veto niin tietääpähän välttää UPSia jos vaan mahdollista.

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  4. #804
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Sama homma.
    Joo näinhän se meni. Helsinki 24.04.2014 klo 03.18 toimitusvaiheessa. Kuljetusajoneuvon kyydissä, toimitus tänään, päivän loppuun mennessä. Iski pieni deja-vu eilisestä! No odotellaan taas vaihteeksi...

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  5. #805
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhörhö Näytä viesti
    Joo näinhän se meni. Helsinki 24.04.2014 klo 03.18 toimitusvaiheessa. Kuljetusajoneuvon kyydissä, toimitus tänään, päivän loppuun mennessä. Iski pieni deja-vu eilisestä! No odotellaan taas vaihteeksi...
    Heti luuli kumihuuli... Klo 11.00 toimitettu määränpääkaupungin toimipaikkaan. Klo 12.00 Osoite on kaukaisella alueella ...jada jada... toimitus ajoitettu seuraavalle työpäivälle.
    Elikkä: Tuodaan perjantaina eiku tuodaankin keskiviikkona eiku tuodaan perjantaina eiku tuodaankin torstaina eiku tuodaan sittenkin perjantaina. Perkele mitä vispaamista! Eikä tää oo ees ohi vielä eli mitä seuraavaksi? Onnex tänään ei odotuttanut mua ihan koko päivää. Tää nyt ois ehkä sopinu paremmin tonne rage-ketjuun mutta nää raivot menee siis UPSille ,ei ego2:lle.
    Viimeksi muokannut Höyryhörhö; 24.04.14 kello 13:12.

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  6. #806
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Mulla toi UPS homma pelannut hyvin. Asun OK talossa ja joskos en saapumispäivänä kotosalla, niin jätän allekirjoitetun lappusen puh. numeroineen, että voipi jättää "piirongin" alle, ja hyvin on pelannut.

    Sitten toi työsuhteensa irtisanonut egon akku: Kun palautus himpusen vaikeaa, totesivat laittavansa uuden seuraavan tilaukseni yhteydessä; siis rikkoutunutta ei tartte palauttaa.

     
     
  7. #807
    No UPSilla on ainakin tuo seuranta pelittänyt aika kiitettävästi ja yksityiskohtaisesti. Mutta tosiaan kerrostaloasukkaille on vähän hankalampaa. Varsinkin jos ois alaovi aina lukossa, ei summeria, ei ovikoodia ja ikkunatkin väärään suuntaan niin mitäs sitten? No voi olla että tässä tulee vaan purettua turhautumista ja joudun syömään sanojani myöhemmin mutta tällä hetkellä toi perinteinen posti kyllä tuntuu ainakin itselle helpommalta vaihtoehdolta. Onkohan Ego2:lta ylipäätään mahdollista tilata ihan kaikkien rakastaman Itellan kautta?

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  8. #808
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Sillä halvimmalla mallilla tulee ihan normaalisesti itellan hoivissa.

     
     
  9. #809
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pötky Näytä viesti
    Sillä halvimmalla mallilla tulee ihan normaalisesti itellan hoivissa.
    Mun tilaukselle oli valittavissa joko 'Shipping to Europe (Express letter), 4-7 business days, 44,30zl' tai 'UPS Standard 6, 3-5 business days, 39,01zl'. Ton ekan valitsin ja silti tuli UPSilla. Am I missing something here? Eli eix toi 'express letter' = itella?
    Viimeksi muokannut Höyryhörhö; 25.04.14 kello 02:33.

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  10. #810
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhörhö Näytä viesti
    Heti luuli kumihuuli... Klo 11.00 toimitettu määränpääkaupungin toimipaikkaan. Klo 12.00 Osoite on kaukaisella alueella ...jada jada... toimitus ajoitettu seuraavalle työpäivälle.
    Elikkä: Tuodaan perjantaina eiku tuodaankin keskiviikkona eiku tuodaan perjantaina eiku tuodaankin torstaina eiku tuodaan sittenkin perjantaina. Perkele mitä vispaamista! Eikä tää oo ees ohi vielä eli mitä seuraavaksi? Onnex tänään ei odotuttanut mua ihan koko päivää. Tää nyt ois ehkä sopinu paremmin tonne rage-ketjuun mutta nää raivot menee siis UPSille ,ei ego2:lle.
    Noniin soitin sitten aamulla UPSin aspaan ja kertoivat että paketti on annettu Itellan hoiviin ja sain uuden seurantakoodin. Tosiaan se oli Itellan Express Business Day palvelu ja klo 12 soi ovikello ja Pate oli pakettini kanssa oven takana. Kaikki oli mitä pitikin + se karamelli. Laitoin Ego2:lle mailia jossa kysyin että miten nää postitukset oikein menee (UPS/norm. posti). Laitan tänne mitä vastaavat. Nyt eiku kumihanskat käteen ja kokkaamaan...!

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  11. #811
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhörhö Näytä viesti
    Laitoin Ego2:lle mailia jossa kysyin että miten nää postitukset oikein menee (UPS/norm. posti). Laitan tänne mitä vastaavat.
    Ja tässä se vastaus:

    Hello,

    Normally we send a packages of method which was picked. Sometimes when the order is too heavy and cost of shipment by courier isn't so expensive we send it as UPS.

    Best regards,
    Monika

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  12. #812
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    79
    Tuli tilattu 60ml nesteitä en katsonut onko ne nikotiinillisia. Mutta niissä ei lue että onko vai ei? Haluaisiko joku kertoa minulle? (: Liquidy/FlavoursE-Aromat 10ml FlavorX :: Ego² ja Liquidy/FlavoursE-aromat 10ml :: Ego²

     
     
  13. #813
    Kannattaa laittaa varmaan uusi tilaus tuota pohjaa perään: Liquidy/FlavoursVPG Power Smoke Baza 100ml :: Ego²
    Älä edes harkitse muita, mitä egokaksi tarjoaa.

     
     
  14. #814
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Joo.o.. tiivisteissä ei yleensä ole niksoja, toinen tilaus sitten niitä pohjia varten, sitten voi tarkistaa niiden niksapitoisuudenkin

     
     
  15. #815
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    79
    No voi vittu. Voisi varmaa ensikerralla katsoa tarkemmin

     
     
  16. #816
    Höyrykonkari Pavosen Heska's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    264
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Walzzu Näytä viesti
    Tuli tilattu 60ml nesteitä en katsonut onko ne nikotiinillisia. Mutta niissä ei lue että onko vai ei? Haluaisiko joku kertoa minulle? (: Liquidy/FlavoursE-Aromat 10ml FlavorX :: Ego² ja Liquidy/FlavoursE-aromat 10ml :: Ego²
    Ai vittu sitä ilmettä kun ois raakana nakannu tankkiin ja laittanu höyryämään

     
     
  17. #817
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    79
    Tahtoisko joku kertoa niinku sekotus suhteita 10milli pulloon? Onko se monta milliä tiivistettä?

     
     
  18. #818
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    2-30% riippuen tiivisteestä. Lähde vaikka 10% liikkeelle.

     
     
  19. #819
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    79
    Eikös se oo niin että 3milliä tiivistettä ja loput pohjanestettä?

     
     
  20. #820
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Walzzu Näytä viesti
    Tahtoisko joku kertoa niinku sekotus suhteita 10milli pulloon? Onko se monta milliä tiivistettä?
    Mitä nyt muutamaa makua noista ostamistasi kokeillut niin sanoisin, että sellanen 10-20% tiivistettä on hyvä lähtökohta. Eli 1-2ml.

    E: Joku ego2:n kirsikkatiivari muuten maistui kalalta vaikka mitä teki. Vieläkään ole ihan ymmärtänyt mikä siinä oli vikana.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •