Sivu 87 / 102 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 377783848586878889909197 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,721 - 1,740 / 2030

Aihe: Vamo

  1. #1721
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Nälkä kasvaa syödessä, kuin myös vapottelussa

     
     
  2. #1722
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Nälkä kasvaa syödessä, kuin myös vapottelussa
    Mä olen oikeastaan yllättynyt, että pystyin näinkin kauan vastustamaan kiusausta modin hommaamisen kanssa
    Mielessä on ollut monta kertaa, mutta aina olen saanut "puhuttua itseni ympäri". Nyt oli sitten hyvä syy, kun on kaksi laitetta, joilla modista olisi paljon hyötyä

     
     
  3. #1723
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    No justiinsa testailinkin protank kolmosta ja unohtu nyt kunnolla egolla testiä kun atopään takkuilun takia tuli vaihdettua vw modiin. Tuleehan vamossa ainakin vastuksen näyttö vaikka alkaahan sitä olla jossain egoakuissakin. Näkee että atopää kunnossa ja yhdistelee ook. Ja jaksaa nuo isot akut modeissa vähän kauemmin hönkiä ok tehoa. Ja 15w riittää jo kovasti dualcoil clearoille. Pidemmillä tulituksilla varmasti alkaa olla vähintään tarpeeksi.

     
     
  4. #1724
    Kyllä näillä ego vv akuillakin ihan ok toimii silloin, kun akku on täynnä tai melkein täynnä. Kovin kauaa ei kuitenkaan tarvitse höyrytellä, kun huomaa, että alkaa akusta loppumaan tehot kesken.

     
     
  5. #1725
    maaco
    Vieras
    Minä oon kyllä omaan ollut todella pettynyt.. Helisevät napit, kuoriutuva lakkaus. Onneksi rahalla saa ja hevosella pääsee. Oma lähtee myyntiin kunhan tulee tuo mun tilaama Smokin Magneto. Jossain vaiheessa tilaukseen jotain high end-mekaanista tai esim. Dani. Tää on niin luokatonta kuraa ettei tosikaan.. Kiroilin aikani tuon pinnoitteen kanssa, kunnes purin laitoksen atomeihin, että saa sen poistettua. Kun sain pinnan pois, niin olinkin tuhonnut tuon 18350-jatkon kierteen huolimattomalla otteella No, nyt tulee uusi jatko ja tää laitos on nyt jo yksivärinen. Joutaa kyllä myyntiin. Elektroniikka ihan toimivaa, mutta viimeistelyn taso niin surkeaa että ei tätä kehtaa omistuksessa pitää.

     
     
  6. #1726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Mietippä,se maksaa kiinassa alta 15 euroa ja suomessa 50, joten pitää muistaa hinnan ja laadun yhtälö.
    Lisäksi taitaa Vamojen kanssa olla ihan tuurista kiinni, että minkälaisen yksilön saa?
    Toivottavasti itselle tulee hyvä. Pitäisi ainakin olla uudempaa sarjaa, niitä Puffilla ymmärtääkseni nyt myytävät on.

     
     
  7. #1727
    Nyt saapui Vamo ja akut parhaillaan latautumassa.
    Positiivista on se, että Aerotank v2 näyttäisi conen kanssa uppoavan aika nätisti tuohon nokalle. On kyllä jäätävän kokoinen laite, kun on 18650 palikka paikallaan No, se oli tosin tiedossa ja siksi otinkin myös niitä 18350 akkuja, esim. työpaikalla käytettäväksi. Kotona voi sitten höyrytä vähän isommallakin putkella.

    Nyt vaan tuskallista odottelua, että akut latautuu ja sitten testaamaan.

     
     
  8. #1728
    18350 latautui nopeasti ja nyt testailen tuota.
    Heti heräsi kysymys. Mulla kun on käytössä dual coil atot, niin tuo resistance mittari kaiketi näyttää vain sen yhden coilin ohmimäärän?

     
     
  9. #1729
    Koko aton eli molempien coilien yhteisen vastuksen.

     
     
  10. #1730
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lilari Näytä viesti
    Koko aton eli molempien coilien yhteisen vastuksen.
    Onko tosiaan noin?
    Tämän pitäisi olla 2ohm dual coil ja tuo näyttää 1.9ohm. Eli oletin näyttävän vain yhden coilin...

    edit:
    Tämä siis nyt käytössä:
    http://www.puff.fi/kanger-aerotank-a...as-p-1256.html

    Ja siinä tuo valmiina ollut ato, joka on siis 2ohm dc.
    Varalle ostin 1.2 ohmin atoja, mutta niitä en ole vielä käyttänyt.

     
     
  11. #1731
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    No siinä 2ohmin dualcoilissa on sisällä kaksi 4 ohmin coilia. Eli oikein näyttää vamo ohmit.
    Pieniä heittojahan noissa atoissa aina on eli siksi näyttää 1.9.

     
     
  12. #1732
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    No siinä 2ohmin dualcoilissa on sisällä kaksi 4 ohmin coilia. Eli oikein näyttää vamo ohmit.
    Pieniä heittojahan noissa atoissa aina on eli siksi näyttää 1.9.
    No niin tietysti, pitäisi kaiketi kerrata miten nuo lasketaan Ei uskoisi, että on joskus tullut elektroniikkaakin opiskeltua, paljon ei enää muistu mieleen

     
     
  13. #1733
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    17
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MTM1977 Näytä viesti
    Onko tosiaan noin?
    Tämän pitäisi olla 2ohm dual coil ja tuo näyttää 1.9ohm. Eli oletin näyttävän vain yhden coilin...

    edit:
    Tämä siis nyt käytössä:
    Kanger AeroTank V2 AFC bottom dual coil clearomisaattori 2,0ohm Pyrex/teräs

    Ja siinä tuo valmiina ollut ato, joka on siis 2ohm dc.
    Varalle ostin 1.2 ohmin atoja, mutta niitä en ole vielä käyttänyt.
    Puffilta kertoivat, ettei Ohmit saa olla alle 1,5, Vamon kaa pelatessa.

     
     
  14. #1734
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hefe Näytä viesti
    Puffilta kertoivat, ettei Ohmit saa olla alle 1,5, Vamon kaa pelatessa.
    Eikös Vamolla kuitenkin se alaraja ole 1,2ohm?
    Näin ainakin monilta ulkomaisilta sivuilta olin lukevinani.

    edit: voisihan sitä tietysti koittaa vaihtaa nuo 1.2ohmiset vaikka 1.5, paketit kuitenkin iskemättömiä.

    edit2: Taitaa olla tosiaan niin, että vanhemmilla oli raja 1.2, nyt 1.5...
    Laitoin Puffiin viestiä, jos voisin vaihtaa nuo 1.2 -> 1.8.

     
     
  15. #1735
    maaco
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MTM1977 Näytä viesti
    Lisäksi taitaa Vamojen kanssa olla ihan tuurista kiinni, että minkälaisen yksilön saa?
    Toivottavasti itselle tulee hyvä. Pitäisi ainakin olla uudempaa sarjaa, niitä Puffilla ymmärtääkseni nyt myytävät on.
    No tämä on ihan totta. Jotkut kehuu että on vuoden vanha Vamo kuin uusi. Itellä oli kaikkea muuta. Mutta asiansa ajaa.

     
     
  16. #1736
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maaco Näytä viesti
    No tämä on ihan totta. Jotkut kehuu että on vuoden vanha Vamo kuin uusi. Itellä oli kaikkea muuta. Mutta asiansa ajaa.
    Tämä oma vaikuttaa nyt ainakin ensivaikutelmaltaan hyvä laatuiselta. Kierteet vaikuttaisi toimivan just eikä melkein ja napit on jämäkät.
    Saa nähdä miten sitten kestää käyttöä. Värinä mulla on tuo kromi, saattaisi ehkä kestää vähän paremmin kuin esim. ne mustat versiot. Ehkä... tai sitten ei, jää nähtäväksi.

     
     
  17. #1737
    maaco
    Vieras
    mä poistin omasta tummakromista sen hilseilevän lakkauksen (?) ja sain tuosta siistin kromisen. nyt 3-4 pv käytön jälkeen toi kromi on alkanut vaihtaa väriä seuraavana lähtee kyllä erittäin halvalla myyntiin, tai pulverimaalaukseen. aika surkuhupaisaa

     
     
  18. #1738
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MTM1977 Näytä viesti
    Eikös Vamolla kuitenkin se alaraja ole 1,2ohm?
    Näin ainakin monilta ulkomaisilta sivuilta olin lukevinani.

    edit: voisihan sitä tietysti koittaa vaihtaa nuo 1.2ohmiset vaikka 1.5, paketit kuitenkin iskemättömiä.

    edit2: Taitaa olla tosiaan niin, että vanhemmilla oli raja 1.2, nyt 1.5...
    Laitoin Puffiin viestiä, jos voisin vaihtaa nuo 1.2 -> 1.8.
    V3/4 ja V5 Vamoilla(Sama piiri) alaraja on 1.2Ohmia. Taas vanhemmassa eli V2:ssa on 1.5ohmia.
    Mutta juu, kannattaa ostaa niitä 1.8 ohmisia, kun atopään vastuksessa voi olla pieniä heittoja.

     
     
  19. #1739
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wastara Näytä viesti
    V3/4 ja V5 Vamoilla(Sama piiri) alaraja on 1.2Ohmia. Taas vanhemmassa eli V2:ssa on 1.5ohmia.
    Mutta juu, kannattaa ostaa niitä 1.8 ohmisia, kun atopään vastuksessa voi olla pieniä heittoja.
    Oikeasssa olet.
    Otin huvikseni yhden noista 1.2ohm atoista testiin ja kyllähän se toimii. 1.3ohm näyttää Vamo vastukseksi ja ilman ongelmia toimii. Eli ehkäpä nuo pystyy kuitenkin käyttämään, ostaa sitten seuraavaksi 1.8 atoja.

     
     
  20. #1740
    Mulla on mennyt kolmet vamot rikki, jonka jälkeen en ole hankkinut uutta. Tulee halvemmaksi ostaa heti laatukamaa

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •