Sivu 57 / 102 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 74753545556575859606167 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,121 - 1,140 / 2030

Aihe: Vamo

  1. #1121
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Nyt kun aamulla heräsin niin oli vamo taas kuollut, herättelin sen henkiin muutamalla napakalla iskulla näppäinten/näytön viereen.Pitäisikö ton keskiputken olla yhtä tiiviisti kiinni yläputkessa kuin korkki on kiinni alaputkessa/alaputki on kiinni keskiputkessa?
    Kaiken kaikkiaan jos tämä ottaa ja hajoaa ni samanlaisen ostan uudestaan, on tää niin hyvä peli ollu..
    Pitäisi lähestulkoon. Ato pois ja jatkopala kans, sitten vaan kämmentenväliin ja painat kiinni. Mulla se rako on ollut useamminkin isommalla ja parikertaa lähtenyt irti koko putkenpätkä kun oikein on rymytty. Palat vaan kiinni ja meno jatkuu.

     
     
  2. #1122
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    eikös tämä vaiva iskenyt lähinnä yli 10 watin tehoilla?
    Varmaan sit juu.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  3. #1123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mjv Näytä viesti
    Jahas, ekat höyryt otettu Vamolla ce8 clearo nokassa. Hyvältä vehkeeltä vaikuttaa. Onkos tässä joku valikko ja pitääkö se kiinamoodi vaihtaa siihen kakkosmoodiin jotenkin?
    Pidä plus tai miinus nappia pohjassa yli kymmenen sekuntia tjsp, mun mielestä toimii molemminpäin. Ekaks näyttää ohmit/akunvarauksen mut kun pidät kauempaan pohjassa ni näytössä pitäis lukea NO2 sit ku oikea moodi valittuna.
    Volttisäädöstä pystyt vaihtamaan Wattisäätöön painamalla molemmat eli plus ja miinus napit pohjaan yhtäaikaa ja odotat n. 5 sekuntia. Se on hyvä aina lähteä sieltä n. 8 Watista katsomaan et mihin suuntaan sit tarvii säätää.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  4. #1124
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    33
    Kiitos! Tämän löysin myös jos joku muukin kaipaa: http://www.e-cigarette-forum.com/for...user_guide.pdf

    Kerrotko vielä kannattaako käyttää watti vai volttisäätöä, onko jotain käytännön merkitystä?

     
     
  5. #1125
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    eikös tämä vaiva iskenyt lähinnä yli 10 watin tehoilla?
    Jep kyllä mutta eiköhän pääsääntöisesti pyöritä tehoissa sielä 10W paremmalla puolella.

     
     
  6. #1126
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Watti säätö on semmone että ku laitat siihen aluks vaikka sen 8W ja koitat onko hyvä. Jos on niin anna olla. Ruuvaat siihen mitä vaan kiinni, niin se vekotin laskee itse vastuksen mukaan paljonko antaa Vatteja atolle. Eli kun löydät hyvän kohdan että höyryä on tarpeeks ja maku hyvä, niin anna olla siinä vaan ruuvaat sit kiinni mitä vaan. Näin niinkun yksinkertaistettuna. Voltti säätö on sit semmone et mitä isompi ohminen ato/varto tms niin sitä enemmän pitää ite ruuvata vatteja ulos, ja mitä pienempi vastus niin sitä vähemmän. Vähä liikaa ni palaa jne jne.
    VW on vaan helpompi.
    elikkäs siis Watti tarkottaa sitä suhdetta vastuksen ja virran kohtaamisessa.
    Tämä voltti + tämä vastus = näin paljon watteja.
    Kun säädät ite watteja, niin ei tarvi laskeskella että paljonko on ohmeja kartossa.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  7. #1127
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jason666 Näytä viesti
    Ruuvaat siihen mitä vaan kiinni, niin se vekotin laskee itse vastuksen mukaan paljonko antaa Vatteja atolle.
    Pilkunnussintaa: Tässä pieni kirjoitusvirhe, vekotin laskee itse jännitteen (V) kun teho on säädetty vakioksi (W)

     
     
  8. #1128
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Käsittääkseni sama asia eritavalla selitettynä.
    Tässä sulle lisää pilkkuja: , , , , , , , ,


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  9. #1129
    Nus.
    Eli wattisäätö pyrkii aina antamaan samantehoiset höyryt atopään vastuksesta/ohmeista riippumatta. Mut ei sekään aina täysin päde kun kaikkihan tietää että esim carto palaa jo niillä wateilla millä joku "kunnon vehje" pääsee vasta oikeuksiinsa.
    Itse oon käyttänyt clearoja ja bogeja siinä 8-12W välillä. Viime Boge tosin kärähti kun 11Watista pistin 11.5W, on se tarkkaa
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  10. #1130
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Kyllä Vamo on ollut meillä yksi parhaiten toimivista modeista. Näitä on jo pelkästään meidän kautta myyty suomeen yli puoli tuhatta ja näitä vissiin aika pitkälti kaikilla muillakin kaupoilla, joten ilman muuta myös vikojen raportointia on enemmän.

     
     
  11. #1131
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Kyllä Vamo on ollut meillä yksi parhaiten toimivista modeista. Näitä on jo pelkästään meidän kautta myyty suomeen yli puoli tuhatta ja näitä vissiin aika pitkälti kaikilla muillakin kaupoilla, joten ilman muuta myös vikojen raportointia on enemmän.
    Onkos teillä muuten ylimääräisiä pohjakorkkeja vamoon? Kuulin juttua et tän kierrevikaisen sais korjattua sillä eikä syypäänä olisikaan controlheadin kierteet.

    Edit: Ei sopinut uusi korkki.
    Viimeksi muokannut Natsu; 22.05.13 kello 21:31.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  12. #1132
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Jep kyllä mutta eiköhän pääsääntöisesti pyöritä tehoissa sielä 10W paremmalla puolella.
    kyllä mä kartoja ja silika-rebuildeja edelleen sillä 7-8w teholla ajelen

     
     
  13. #1133
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    kyllä kartoille (ja muille) riittää se just 7--9w. 10w tai yli meinaa olla omaan makuun jo liikaa, ehkä mä nautiskelen ku aika ketjussa vapoilen....

     
     
  14. #1134
    Itse ketjuvapotan JA haluan jatkuvasti aivan kaiken irti
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  15. #1135
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    kyllä mä kartoja ja silika-rebuildeja edelleen sillä 7-8w teholla ajelen
    Siitä tuo "pääsääntöisesti"

     
     
  16. #1136
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386
    Mites tän pohjakorkin kuumenemisen sais kuriin? Tää on muistaakseni sitä uudempaa mallia esmokelta, päivitetyllä jousella, mutta silti kuumenee. Oon koittanu putsata kierteitä.

     
     
  17. #1137
    Allsprite. Eilen tuli Vamo. Phoenix RDA:lle 7w tuntuu olevan paras. 350-akku kesti koko työpäivän, eikä loppunu senkään jälkeen. Olenko ymmärtänyt oikein, että sitä akun varausta voi/tulisi tarkkailla sillä miinus napilla? Että se ei saisi alittaa jotain tiettyä lukua? täytenä se näyttää 4,2v.
    Mikä näiden Aw-akkujen käyttöikä on? Ilmeisesti jossain vaiheessa ei enää kestä koko työpäivää.

    edit: Muotoilin "paremmin".

     
     
  18. #1138
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Tuon kultaisen/keltaisen jousen pitäisi toimia. Kierrä jousta, jolloin se hiertyy vasten metallia ja ongelman pitäisi poistua.
    Mulle tulossa lisäsatsi jousia ensiviikolla . coldplated. Arizonan jussi. Muuten vamo ollu tosi luotettava modi, vaikka myyny niitä
    rutkasti niin vai pari takuuvaihtoa - toisessa yks numerosegmentti pimee ja toisessa pikkunäppäin jumiutui. Yleensä esilletulleet
    viat on johtuneet jousen huonosta kontaktista tai kahden prässätyn liitoksen aukeamisesta. Aina on auttanut tuo hiertäminen tai
    prässäysten kiinnilyöminen.

     
     
  19. #1139
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Lainaus Alkuperäinen postaaja villej Näytä viesti
    Allsprite. Eilen tuli Vamo. Phoenix RDA:lle 7w tuntuu olevan paras. 350-akku kesti koko työpäivän, eikä loppunu senkään jälkeen. Olenko ymmärtänyt oikein, että sitä akun varausta voi/tulisi tarkkailla sillä miinus napilla? Että se ei saisi alittaa jotain tiettyä lukua? täytenä se näyttää 4,2v.
    Mikä näiden Aw-akkujen käyttöikä on? Ilmeisesti jossain vaiheessa ei enää kestä koko työpäivää.

    edit: Muotoilin "paremmin".
    Vamon akkujen kesto on paljon kiinni "kaasujalasta". Sinänsä akut kestävät n 300 latausta ennenkuin niiden hyötysuhde laskee. Runsaalla höyryttelyllä ei pikkuakku kestä kokopäivää.
    Kun akun jännite laskee alle 3.3 voltin, vamo katkaisee virran tai näyttää LO. Akku saattaa vaurioitua jos se joutuu oikosulkuun esim taskussa - säilytä aina
    kotelossa. Vaurioitunut akku on tietenkin heikkotehoisempi. Myös jos käytetään alle 1.2 ohmin vastusta, vamo sammuu. Tai jos akku on huonokuntoinen ja ei pysty antamaan vaadittua
    tehoa.
    Viimeksi muokannut venemies; 23.05.13 kello 13:13.

     
     
  20. #1140
    Voihan sillä miinusnapilla päätellä että missä mennään mut kyllä se Vamo sammuttaa itsensä sit ku mennään liian alas.

    Minullakin uudemman mallin Vamo mut silti sain vaihtaa oman jousen sisälle et kuumeneminen lakkas. Kai sen orkkijousenkin saa tuunattua paremmalla kontaktilla tai kuparilankalla tjsp.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •