Sivu 49 / 102 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 394546474849505152535999 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961 - 980 / 2030

Aihe: Vamo

  1. #961
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Itse kokeilisin vielä heittää sen silti seinään, jos muuttuis vaikka Vamo V3:ksi
    Hyi saatana

    Se kyllä tulee floppaamaan.

     
     
  2. #962
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    Hyi saatana

    Se kyllä tulee floppaamaan.
    Joku vois kertoo kiinalaisille viel etukäteen että ei näin. Muutenkin Vamon peltinen säilyketölkki-olemus vähän tökkii.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  3. #963
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    78
    Akkulasta olen akkua tilaamassa Vamoon. Minkälainen sieltä kannattaa ostaa?

     
     
  4. #964
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    ^AW IMR 18650. Blogissani juttua noista milliampeeritunneista.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  5. #965
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Itselläni on tässä nyt ollu nämä kolme eri akkua aktiivi käytössä, AW IMR 18650 (2000mAh) Samsung INR18650-20R (2000mAh) ja Panasonic NCR18650PD (2900mAh), vekottimina ollu Vamo V2 ja Smokin Natural mekaaninen putki.
    Ja omien kokemusten perusteella sanoisin että tämä Panasonic on kevyesti paras Vamoon. Akkukesto vain on älyttömän hyvä. Ei siinä muuta. Tässä vielä faktaa 2A kuormalla ja 3A kuormalla
    Panasonic NCR18650PD 2900 mAh Li-Ion - Akkulasta!
    Pelkästään noiden graafien perusteella Panasonicci jaksaa ~31% kauemmin kuin AW kun purku 4.2v->3.2v (3.2v=vamo sanoo LoV)
    Ja P.S. akkula.fi puljussa ei ole AW IMR:iä myynnissä ainakaan 18650 koossa, en jaksa tarkistaa onko muita kokoja.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  6. #966
    Höyrykonkari K0uhija's Avatar

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    255


    Jwarpsiltä hankittu.

     
     
  7. #967
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K0uhija Näytä viesti
    Noniin, nyt näkee näitäkin. Pari kertaa samoilla sivuilla käyneenä tullut harkittua...
    Minkä laatuista wräppiä näppituntumalla? Istuiko hyvin vai jäikö sauma takapuolelle näkyviin?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  8. #968
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Nämähän ei oo siis mikään precise fit vaan wrapin reunat menee päällekkäin.
    Juutuupista löytyy videoita, myös itse tekijän omia. Pitäisi löytyä jwraps hakusanalla.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  9. #969
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    Nämähän ei oo siis mikään precise fit vaan wrapin reunat menee päällekkäin.
    Juutuupista löytyy videoita, myös itse tekijän omia. Pitäisi löytyä jwraps hakusanalla.
    Jääkö tahmainen liimareunus siitä ylimenevästä joka sit kerää taskusta kaiken nöyhdän ja vähän ylimääräistäkin ajanmyötä? Kohta on auton avaimetkin kiinni tossa höyryttimessä kun taskusta sen vetäsee.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  10. #970
    Höyrykonkari K0uhija's Avatar

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    255
    Ei tästä jää tahmaa. Kyllä sauman näkee, mutta ei se minua häiritse. Laadultaan oikein hyvää vinyyliä, paksua sellaista. Tekee minun mielestä pinnasta paljon mukavemman. Rosterisia noi toki oli alkuunsa.

     
     
  11. #971
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K0uhija Näytä viesti
    Ei tästä jää tahmaa. Kyllä sauman näkee, mutta ei se minua häiritse. Laadultaan oikein hyvää vinyyliä, paksua sellaista. Tekee minun mielestä pinnasta paljon mukavemman. Rosterisia noi toki oli alkuunsa.
    Paksu vinyyli hyvä hyvä, vois tilailla jossain vaiheessa. Totta puhuen mikään ei ole rumemman näköinen kuin Vamo teräs-versiona. Itseänikin aina vituttaa käyttää tätä jo pelkän ulkonäön ja sen kylmän fiiliksen takia.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  12. #972
    Höyrykonkari steampunk's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    187
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    Nämähän ei oo siis mikään precise fit vaan wrapin reunat menee päällekkäin.
    Juutuupista löytyy videoita, myös itse tekijän omia. Pitäisi löytyä jwraps hakusanalla.
    Mattoveitsen tms kanssa jos jaksaa hetken näprätä niin aika precise-fitin saa aikaseksi:

     
     
  13. #973
    Onko tietoa minkä kokoinen o-rengas tuonne plussanavan ja rungon väliin kannattaa laittaa? Ihmettelin kun ohmit nollassa, mutta o-rengas oli palasina ja vamo maadoitti itse itsensä.

     
     
  14. #974
    Höyrykonkari Pinqu's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    127
    Mjaah, näyttää sille että vamo vetelee viimeisiä. Tulitus nappi sekoilee ja näyttö värisee silloin tällöin. Vaikuttaa aika epävarmalta. Mikäs olis pätevä vaihtoehto vamolle jos tämä nyt leviää Lambo 4.0, lavatube v1 käytettynä, tai Wanha kunnon ego twisti?
    ~SHOOP DA WHOOP~

     
     
  15. #975
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pinqu Näytä viesti
    Mjaah, näyttää sille että vamo vetelee viimeisiä. Tulitus nappi sekoilee ja näyttö värisee silloin tällöin. Vaikuttaa aika epävarmalta. Mikäs olis pätevä vaihtoehto vamolle jos tämä nyt leviää Lambo 4.0, lavatube v1 käytettynä, tai Wanha kunnon ego twisti?
    Dildot vittuun ja twisti huulille. Tää vamo on niin ruma ja kolho et tekis mieli heittää se muuten vaan seinään joka päivä.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  16. #976
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Voisin heittää perinteisen vastakuitin geneettisestä perimästäsi ja sen ilmenemisestä fysikaalisina manifestaatioina.....

    Mutta ei jaxa.
    KGO & Twist

     
     
  17. #977
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Voisin heittää perinteisen vastakuitin geneettisestä perimästäsi ja sen ilmenemisestä fysikaalisina manifestaatioina.....

    Mutta ei jaxa.
    Niinhän se on, aina kun joudun kunnolla raivon sokaisemaksi (ainakin kerran viikossa) kohdistan sen vihan tavaroihin ja yleensä joku kama lentää ja hajoaa. Näkisittepä meitsin golfaamassa.
    Hienoja ne ihmiset jotka tosiaan pystyvät pitämään malttinsa rasituksen alla, itse jaksan keräillä paineita tiettyyn rajaan saakka ja jossain kohtaa pamahtaa kerralla kaikki.

    Menipä syvälliseksi offiksi, kiitos tohtori troll

    jos siis keskityit tohon tavaran heittelyyn etkä siis verrannut geenejäni vamon uljaaseen ulkomuotoon.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  18. #978
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Mulla taitaa olla esteettinen katse sitten perssilmukan tasoa kun mun mielestä ihan näppärälle näyttää toi rst vamo. Vaan ei se ulkonäkö vaan se funktio?

     
     
  19. #979
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    Mulla taitaa olla esteettinen katse sitten perssilmukan tasoa kun mun mielestä ihan näppärälle näyttää toi rst vamo. Vaan ei se ulkonäkö vaan se funktio?
    No mutta kun halusin sen Gunmetal-version , ihastuin siihen ikihyviksi sitä livenä esmokella hipelöidessä. Sitten kaveri tuli ja löi kouraan "kierrevikaisen" stainless vamon hyvinkin edulliseen hintaan, kun itse siirtyi omistamaan 2x evicciä.
    Mut on tämä kyl sellainen työjuhta et oksat pois. 18650 stainlessilla mennään. 18350 kokoisena oli tarkoitus käyttää Gunmetal/Black Chrome-väreissä. Kiitokset kaverille edullisista kaupoista eniveis.
    Tässä kierrevikaisessahan ei pysty käyttämään 1x 18350-modea, ellen keksi jotain toista pohjakorkkia tohon.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  20. #980
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Rumahan vamo on, oli sitten kromi/gunmetal/rst, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Mutta varsin toimiva laitos siihen asti kun/jos sanoo sopimuksensa irti.
    Itse suunnitellut teurastaa oman vamoni ja pistää sisuskalut oman boksin sisälle. 2x18650 tai 490 käynyt mielessä.
    Mutta vamon elektroniikathan pystyy ostamaan myös erikseen. Joku polski pulju niitä kauppaa suht edulliseen hintaan, oliskohan ollu peleon.
    E: Natsu hyvä ettet gun metallia hommannu. Tämän pinnoite on aivan surkea.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •