Sivu 19 / 102 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91516171819202122232969 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 2030

Aihe: Vamo

  1. #361
    Höyrykonkari Pollo's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    109

    Re: Vamo

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MiDaS
    Mikähän on vikana kun kuluttaa akkua aivan sikana??? Täyden (yön yli ladatun uuden) AW 18350 laitoin puoli tuntia sitten ja nyt n. 30 imaisun jälkeen näyttää että 3,8v akussa jäljellä. Tippui äskenkin kolmella imaisulla 3,9-3,8. Eilen illalla AW 18650 sisään, näytti 4,1v ja tunnin jälkeen 3,8v.

    Asetuksena 9,5W ja nokalla Vivi Nova 2,4 ohm tai Eternity 1,9ohm.

    Busardon mukaan kummiskin höyryaika 18350 akulla tuollainen 8h ja 18650 parikyt tuntii (tais mainita että jollain 9W tehoilla ja n.2,4 ohm vastuksella käytellyt). Perkele 650 Twistihän kestää puolet kauemmin samalla Vivillä kuin tämä isolla akulla ??? ??? ???

    EDIT. ja nyt muutaman lisäimaisun jälkeen alkaakin olemaan jo tuo juuri laitettu akku tyhjä :'(
    Pohjcäpin jousi? Omassa vamossa oli samankaltaisia "oireita". Jousen vaihdon jälkeen toiminut moitteetta

     
     
  2. #362
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: Vamo

    Luulisin et jousen vaihto auttais.. On niin onneton se vakiojousi En ymmärrä miks sinne on ees laitettu tollanen vieteri

     
     
  3. #363
    Höyrykonkari MiDaS's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    146

    Vs: Vamo

    Juu ei kai sen muusta voi olla kiinni kun muuten pelaa hienosti. Hyvin polttanut alacäpin sisäpuolelta tuo jousi...

    Erikoista että näitä myydään tuollaisilla pilipaliosilla ??? ??? ???
    -----------------------------------------------------------------

     
     
  4. #364
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: Vamo

    Ei luulisi kustannuskysymyskään olevan, vähän tiukempi jousi ei voi paljoa enempää maksaa!?

     
     
  5. #365
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Vamo

    Meneekös toi Helixin hotspring tähän?
    Avidilta tavaraa tarvisi tilailla ja noita saisi nätisti samalla.
    KGO & Twist

     
     
  6. #366

    Vs: Vamo

    Vai sanoo Busardo että höyryaika 350 akulla on 8 tuntia

    Eihän Lambossa ja Howitzerissakaan muistaakseni kun siinä oli laskuri niin kesti akku jotain 60 imua ,,,parisen tuntia ehkä kummassakin kesti tuo 350 akku. Iteki testasin tota vamon lyhyttä niin eihän sillä höyryä kun noin 2 tuntia....no en odottanutkaan enempää!!

    Mutta selväähän se on että jos ampeereita on vain 350 akussa 700 niin eihän sillä pitkälle pötkitä!! Hyvinhän toi vamo toimii noilla 2800 ampeerin li-ion akuillakin"tiedä sit todellista arvoa" vaikka imr akkua suositellaan turvallisuussyistä. Tolla mAh akulla jo höyryttelee pitkälle iltaan tosin kyllä mulle riittää toi imr akun 2000 mAh ja väittävät että imr akku on kaikista kestävin vaikka ampeereita on vähemmän.

    Ite en ole nähnyt sitä videota mutta epäilen kyllä sen sanoneen noin ??.....no toki riippuu jos imeskelee tikkua harvoin. Niin tai jos 3 voltilla höyryttelee jotain matalaohmisia kenties....ei ole niistä mitään kokemusta joten ei osaa sanoa niistä mitään...oikeastaan ei ole tullut aikaisemmin edes mieleen ajatella koko asiaa ^-^.....kait sillä jokin tarkoitus kuitenkin on kun noi voltit alkaa tosta 3 kaikilla vv modeilla mitkä mun käsissä on ollut...joku asiasta enemmän tietävä voi valaista asiaa!!

    Mikähän tämän akun todellinen arvo on...ainakin tilaa vamon akkutuubissa on:

    http://www.elektrosavu.fi/efest-3400mah-p-937.html

     
     
  7. #367

    Vs: Vamo

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Vai sanoo Busardo että höyryaika 350 akulla on 8 tuntia

    Eihän Lambossa ja Howitzerissakaan muistaakseni kun siinä oli laskuri niin kesti akku jotain 60 imua ,,,parisen tuntia ehkä kummassakin kesti tuo 350 akku. Iteki testasin tota vamon lyhyttä niin eihän sillä höyryä kun noin 2 tuntia....no en odottanutkaan enempää!!

    Mutta selväähän se on että jos ampeereita on vain 350 akussa 700 niin eihän sillä pitkälle pötkitä!! Hyvinhän toi vamo toimii noilla 2800 ampeerin li-ion akuillakin"tiedä sit todellista arvoa" vaikka imr akkua suositellaan turvallisuussyistä. Tolla mAh akulla jo höyryttelee pitkälle iltaan tosin kyllä mulle riittää toi imr akun 2000 mAh ja väittävät että imr akku on kaikista kestävin vaikka ampeereita on vähemmän.

    Ite en ole nähnyt sitä videota mutta epäilen kyllä sen sanoneen noin ??.....no toki riippuu jos imeskelee tikkua harvoin. Niin tai jos 3 voltilla höyryttelee jotain matalaohmisia kenties....ei ole niistä mitään kokemusta joten ei osaa sanoa niistä mitään...oikeastaan ei ole tullut aikaisemmin edes mieleen ajatella koko asiaa ^-^.....kait sillä jokin tarkoitus kuitenkin on kun noi voltit alkaa tosta 3 kaikilla vv modeilla mitkä mun käsissä on ollut...joku asiasta enemmän tietävä voi valaista asiaa!!

    Mikähän tämän akun todellinen arvo on...ainakin tilaa vamon akkutuubissa on:

    http://www.elektrosavu.fi/efest-3400mah-p-937.html
    Minulla Howizer antoi oranssilla AW IMR 18350-akulla 260 henkosta, niin kauan kuin Howizer yleensä kesti. - Toiseksi: eikö tuo Elektrosavun 3400 mampin akku ole aika iso, yli 69 mm pitkä ?

     
     
  8. #368

    Vs: Vamo

    Riippuu paljon mitä voltteja tai cartoja tai millasia henkosia .....mitä yleensäkin käytit howitzerissa!! Yleensä tuo 350 akku on näissä kestänyt parisen tuntia. Siis ...niin siis...riippuu niin paljon käyttäjästä.

    Jos jollain on testaustuloksia tuosta akusta tai tietoa ?? Itellä ei ole juri nyt mittaa käsillä mutta ainakin reilusti tuntuu olevan tilava tuubi näissä vamoissa.Paksuuden ja pituudenkin suhteen ja pituushan on paljon kiinni minkälaisen jousen sinne laittaa jos tarvetta on!!

     
     
  9. #369
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Vamo

    Jotain kokemuksia jo uudesta pohjajousesta?

     
     
  10. #370
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Vamo

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Jotain kokemuksia jo uudesta pohjajousesta?
    Nätisti ku pyysit niin pitihän se kokeilla.
    Ei pysy ravistettaessa vieläkään virrat päällä 18650 akulla.
    18350 akulla tai akuilla varmasti ihan hyvä.
    Toi Smok Teleskoopin jousi on toiminu kyllä hyvin tuon 650 akun kanssa, no problems. Jännitehäviöt onkin sitten ihan asia erikseen

    Ja kiitoksia hienosta eleestä, tuli nopeasti tuo jousi vieläpä

     
     
  11. #371

    Vs: Vamo

    Mulla 2 Vamoa ja kuinka vaan kumpaakin ravistaa ja 3 eri 18650 akulla piti koittaa niin ei virrat kyllä katkea!! Jousi vikako yhä Mulla on kummassakin Howitzereista jääneet jouset sisällä jos se siintä on kiinni että kontakti säilyy ???

     
     
  12. #372
    Höyrykonkari MiDaS's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    146

    Vs: Vamo

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Riippuu paljon mitä voltteja tai cartoja tai millasia henkosia .....mitä yleensäkin käytit howitzerissa!! Yleensä tuo 350 akku on näissä kestänyt parisen tuntia. Siis ...niin siis...riippuu niin paljon käyttäjästä.

    Jos jollain on testaustuloksia tuosta akusta tai tietoa ?? Itellä ei ole juri nyt mittaa käsillä mutta ainakin reilusti tuntuu olevan tilava tuubi näissä vamoissa.Paksuuden ja pituudenkin suhteen ja pituushan on paljon kiinni minkälaisen jousen sinne laittaa jos tarvetta on!!
    Overflown laskurilla pitäisi 350llä 700mAh akulla päästä tuollaiseen 4h käyttöaikaan. Tämä laskettu asetuksilla: teho 10,5W ja vastus 1,9ohm (joilla nyt olen käyttänyt). Höyryttelymääränä 72 kpl kolmen sekunnin imua tunnissa (eli kohtuullisen reilusti kai). Eli tuollaisen vajaa 300 3 sec mittaista henkosta pitäisi pystyä imuroimaan, mutta kun akku kyykkää n.50 imaisussa. Saati sitten 650nen 2000mAh AW akku joka kyykkäs alle 2 tunnin eilen, eli reilun sadan imasun jälkeen... (sille laskurilla vastaavilla spekseillä tuollainen 11h20min=800 henkosta tulee)??? ??? ???
    -----------------------------------------------------------------

     
     
  13. #373
    Höyrykonkari MiDaS's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    146

    Vs: Vamo

    Tuli muuten Clas Ohlsonilta haettua jousilajitelma (jollainen aiemmin mainittu tuolla langassa) ja nyt on 650 akkukin jämäkästi sisällä; ei heilu ravistettaessa. Suurimman jousen laatikosta asettelin (n. sentin pidempi kuin orkkis). Saa nyt nähdä onko akkupuolelle apuja tuosta...

    Motonetissä tuli myös pyörähdettyä, mutta oli lajitelmassa aika ujon kokoisia kaikki jouset, eli suurimmillaan suht samaa kaliiberia kuin orkkis.
    -----------------------------------------------------------------

     
     
  14. #374
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Vamo

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Jotain kokemuksia jo uudesta pohjajousesta?
    Jousi tekee kyllä tehtävänsä...mulla enemmän vaikeuksia saada se paikoilleen
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  15. #375
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Vamo

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Nätisti ku pyysit niin pitihän se kokeilla.
    Ei pysy ravistettaessa vieläkään virrat päällä 18650 akulla.
    18350 akulla tai akuilla varmasti ihan hyvä.
    Toi Smok Teleskoopin jousi on toiminu kyllä hyvin tuon 650 akun kanssa, no problems. Jännitehäviöt onkin sitten ihan asia erikseen

    Ja kiitoksia hienosta eleestä, tuli nopeasti tuo jousi vieläpä
    Tosi outoa, koska vanhalla jousella piti ravistaa vähän helvetisti ennen kuin temppuili mulle. Uuden jousen asentamisessa mulla oli ainakin ongelmia...nyt on todella piukka, eikä akku liiku mihinkään. Outoa, miten paljon voi olla samalla laitteella variaatiota...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  16. #376

    Vs: Vamo

    Niinpä!! Tosin mullakin on noissa akuissa muutaman millin pituuseroja ja nännillä ja ilman että muutamasta millistäkin voi olla kiinni että kontakti katoaa. Mutta jos on kunnon tiukka jousi niin ei sen kontaktin pidä kadota!! Tosin miksi hemmetissä sitä pitää hulluna ravistaa ...ymmärtää sen että hieman tankissa haluaa litkuja sekoittaa ^-^

    No onneksi noi omat vamot on ok!!

     
     
  17. #377
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Re: Vs: Vamo

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin
    Tosi outoa, koska vanhalla jousella piti ravistaa vähän helvetisti ennen kuin temppuili mulle. Uuden jousen asentamisessa mulla oli ainakin ongelmia...nyt on todella piukka, eikä akku liiku mihinkään. Outoa, miten paljon voi olla samalla laitteella variaatiota...
    Totta. Mulla ei kumpikaan jousista pelitä hyvin 18650 akulla. No mitäpä siitä ku löyty jo jousi. Tämmönen pitäs myydä kyllä suoraan 2 eri jousella että sais hyvän, johan sen järkikin sanoo ettei 1 jousi loputtomiin riitä eri mittaisilla akuilla.

     
     
  18. #378
    Höyrykonkari MiDaS's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    146

    Vs: Vamo

    Näyttäis jousen vaihto jeesaavan; 2 tunnin aikana akku pudonnut vain 4,3-4,1. Orkkisjousella tässä vaiheessa akku oli jo vainaa.
    -----------------------------------------------------------------

     
     
  19. #379
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Vamo

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Vai sanoo Busardo että höyryaika 350 akulla on 8 tuntia
    Akun latauksen keston ilmoittaminen tunteina on kyllä ihan turhaa. Mun eGo-C 650mAh vakioakku on kestäny yhdellä latauksella monta viikkoa!

    Jotkut imee pitkiä imuja aina 10s aikakatkaisuun asti, mä imen yleensä n. 3s kerrallaan. Jotkut imee muutaman henkosen tunnissa, toiset ketjussa pitkin päivää.

    Höyryttyneen nesteen määrä olisi paljon tarkempi mittari akun kestolle.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  20. #380
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Vamo

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Akun latauksen keston ilmoittaminen tunteina on kyllä ihan turhaa. Mun eGo-C 650mAh vakioakku on kestäny yhdellä latauksella monta viikkoa!

    Jotkut imee pitkiä imuja aina 10s aikakatkaisuun asti, mä imen yleensä n. 3s kerrallaan. Jotkut imee muutaman henkosen tunnissa, toiset ketjussa pitkin päivää.

    Höyryttyneen nesteen määrä olisi paljon tarkempi mittari akun kestolle.
    Eikä mitään olis, vaan on. Sitten tietysti vaikuttaa vastus, dual coilit jne. Mutta yhtä asteikkoa käyttäen nestemäärä on paras vaihtoehto.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •