Sivu 9 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678910111213 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 281

Aihe: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

  1. #161
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla


     
     
  2. #162
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Mulder ja Scully töihin? Salaiset kansiot special at VaporWall

     
     
  3. #163
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Description: Zenesis cobalt...takes (1) 18350 and bot does it throw a punch...
    Comes with the tube zen shipes these in.(2) alen keys..30and32 awg kanthal..a lil bit of 400 mesh...
    U can use mesh or silica(ur choice) if u want silica instead of mesh just let me know..comes with drip tip in pic...this is a very badd ass hybrid..it just looks amazing and I wuld never ever ever sell it but I need to fund a ggts and zag I just bought here the other day...
    Price is 320.00 which will include....shipping in the usa(ill ship global on ur dime)..tracking number....pp fees included....and 300 worth of insurance.....

    Price: 320.00 includes everything...ship...pp..insurance


    Tollanen myynti-ilmo on kaverilla ECF:llä. "need funds for a ggts and zag i just bought here the other day". Eikä yhtään koita pestä varastamiaan vempaimia :

     
     
  4. #164
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Ainakin Pittsburgh:n poliisille voi jättää netin kautta tutkintapyynnön. Ei olisi ainakaan pahitteeksi.

    :wq

     
     
  5. #165
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Se on ostanut GGTS:n ja Odyn mutta ZAGista en tiiä. Löytyvät ECF:n classifiedsista. Juttelin juuri hänen kanssaan ja kuulemma menee huomenna postiin kyselemään lisä infoja. En tiedä kuin tuota uskois, pitkän litanian se kirjotteli. Noh katotaan jos huomenna tulis tuosta infoa sekä muita salapolliisi juttuja

     
     
  6. #166

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Juttelin juuri hänen kanssaan ja kuulemma menee huomenna postiin kyselemään lisä infoja.
    Taistelee vähän butterssin kommentin kanssa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja butters73
    Ill tell you all now.i was trying to help clear bigdog.he told me he had proof from the postmaster that would clear him.i told him id be happy to post it for him,now hes refusing to give it to me. Says hes done with the wall. You decide guilty or not. I told him and ill tell you, if i could clear my name,i would.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  7. #167
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Puhuin sille ecfllä ton viestin jälkeen. Oon myös ollut keskusteluissa buttersin kanssa.

     
     
  8. #168
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Alkaa olemaan niin viimmeisen päälle savustettu tää kaveri. Eipä jää ainakaan todisteista kiinni!
    Ihmettelen vaan, että kuinka se edes kuvitteli selviävänsä tästä pelkästään puhumalla?

    Onneksi Thomssille on tulossa nyt edes se Orioni hyvityksenä, mutta tolta jannulta pitäis kyllä saada se GGTS + ZAG pois, muutenhan se kävelee vaan pois ja nauraa paskasesti, koska tossa on pitkälti kaikki mitä vapottelija tarttee. Myöhemmin se voi ostaa kamat ja laitteet kaverinsaavulla (sikäli mikäli tuollaisella sialla sellaisia on).

    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
  9. #169
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Ko kaveri käy aika paljon kauppaa ja on tosiaan ostanut nytten tämänkin homman jälkeen uusia modeja mm. GGTS:n ja jotain muuta. Ehkä se yks GGTS nurkassa ei mee uudelleen myyntiin. Mikä se seriaali tossa modissa oli? Laitan FB:hen sen ylös. Nyt ollaan uuden johtolangan äärellä, ukkeli saattaa olla tehnyt pienen mokan tässä jutussa, toivottavasti sillä narahtaa...

     
     
  10. #170
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    #2763 ja siitä onkin jo etsintäkuulutuksia aika monessa paikasa. Myös GG Wikin kautta on salavarjostus päällä.

    Jos se numero jostain tupsahtaa esille niin shitstorm on varma..

     
     
  11. #171
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Nonnih. BG84 on jääny kiinni mun mielestä melko aukottomasti. Kaivoin esiin miehen toilailut ja seuraavaa ilmeni. Hän on myynyt Papsin ja Orionin 25.10. ja sen jälkeen lupautunut vaihtamaan ne 28.10. vaikka niitä hänellä ei enää ole ollut. Hän väitti ettei ole lähettänyt mitään eli silloin hänellä pitäisi olla nuo laitteet mutta kuitenkin mies on koittanut ostaa Papsia jne. tässä viime päivinä. Mun mielestä selkee homma, jäbä on ajatellut että voi kusettaa eurooppalaisella foorumilla halutessaan ja ei jäisi siitä kiinni. Se on myynyt, ostanut ja vaihtanut paljon tavaraa sekä ECF:llä että Facebookissa joten ei ole mikään kerta kävijä näissä piireisssä mutta näemmä ahneus antoi periksi. Nyt sitten katotaan miten homma etenee, kysyin häneltä että mitäs vittua tämä meinaa ja odottelen vastausta.

     
     
  12. #172
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    No nyt tää alkaa mennä entistä mielenkiintosemmaksi... :

    LSVap saakin sit täräyttää karut faktat Wallille ja hatunnoston arvoinen suoritus kyllä tuo kauppojen jäljitys! :respect:
    Tosin BD onkin jo Buttersin kautta maininnut että poistuu Wallilta, mutta kuten sanottu: You can run, but not hide!

     
     
  13. #173
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Tosta sen paskiaisen on vaikea enää luikerrella pakoon vaikka kuinka koittas! Mitähän mahtaa tuo BD vastata, ku nyt on kerran aukottomasti todistettu, et sillä ei ollu mitään aikomusta hoitaa omaa osuuttaan tuosta vaihdosta.

    On toi LSVap melkonen salapoliisi! Mä oon tippunu kärryiltä jo lukemattoman monta kertaa.

     
     
  14. #174

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Toivottavasti tää nyt selviäs. Ja sais BD kuulla kunniansa. Tää kyllä ollut mielenkiintoisin ketju pitkään aikaan täällä ja VWllä. Mahtavaa että foorumilla löytyy myös tälläistä tukea, laite ja kaikenmuun tuen lisäksi. Voi olla että ei kamalasti uskalleta suomalaisia kusettaa tämän jälkeen..

     
     
  15. #175
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Mie olen lähettänyt nyt todisteena olevat screen shotit VW:n ja Vapepittin ylläpidolle sekä itse herra Chris Braddockkille ja pyytänyt häneltä vastausta. VW:llä kuulemma mies laitetaan häpeä seinälle ja sama tulee varmaan Vapepittiinkin. Laittelin FB:hen vähän joka puolelle tota numeroa, eiköhän tää jollakin tavalla selviä. Jos ei muuta niin BD:n maine meni ja kai siitäkin vähän hyvää mieltä saa

     
     
  16. #176
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    LSVapin tähdet vois muuttaa vaikka platinan värisiksi!



    On kyllä käsittämättömän hienoa olla osa tällaista yhteisöä ja saada pyyteetöntä apua tilanteessa kuin tilanteessa!

     
     
  17. #177
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    ➕💯

     
     
  18. #178
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Ihan loistavaa toimintaa kyllä! Mahtava yhteishenki tämän harrastuksen parissa!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  19. #179
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Eittämättä tässä on näkynyt sellaista yhteisöllisyyttä, joka on varsin katoavaa kansanperinnettä. Molemmat peukut pystyyn ja mielikuvitushatun nosto!

     
     
  20. #180
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Del Boy@VaporWall
    bigdog84 (banned from vaporwall) , also known as Chris Braddock on ECF. I can not post his real name only forum nicknames.
    He stole from our member thomssi , GGTS #2763 and ZAG. Read about it here : http://www.vaporwall.com/forum/viewt...hp?f=20&t=3966
    Link to his profile on ECF : http://www.e-cigarette-forum.com/for...-braddock.html
    Että semmosta! Oikeuden jako jatkukoon...

    Oli muuten ensimmäinen käyttäjä Vapor Wallin häpeäseinälle.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •