Sivu 8 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 281

Aihe: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

  1. #141

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    :O
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  2. #142
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    :O
    Sanopa muuta

     
     
  3. #143
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla


     
     
  4. #144
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla


     
     
  5. #145
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla


    Tuosta puuttui oikeastaan enää
    "Tiedän, missä asut, tuun hakkaamaan sut".
    Tuohon ei kannata oikeastaan sanoa muuta kuin sen, että felonyä lähdet tavoittelemaan?
    Joko toi kaveri yrittää säikytellä tai sitten se vain oikeasti on pipi ylhäältä.
    Siis IsoSessen uusimmasta.
    KGO & Twist

     
     
  6. #146
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla


     
     
  7. #147

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Hmm, eli mites tuossa nyt päivämäärät täsmää? Eli tuo Orion oli jo myyty etukäteen/se oli jo rikki vaihtokaupan aikaan?
    No ainakin se näkee nyt profiilistaan aika monen Suomalaisen katselleen profiiliaan

     
     
  8. #148
    Höyrykonkari Manaman's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    266

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thomssi Näytä viesti
    Tää vetää jo ihan sanattomaks!
    Uskomattoman hieno ele, mahtavaa!


    G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

     
     
  9. #149
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Paps oli myyty 25.10. ja Orion vaihdettu 13.10. ja lisäksi orion oli rikki...

     
     
  10. #150

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Aika ohkasilla jäillä kaveri luistelee! Johan nuo ecf kaupat todistaa kaverin vilpillisyyden. Kuvaruutukaappaukset kannattaa ottaa ja laittaa liitteeksi/julki asiasta käytävään keskusteluun?

     
     
  11. #151
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Joo ei ECF:llä vielä riitä oikeudet classifiedseihin. Niin ottakaapa noista kuvakaapauksia Ja vaikka tonne vapowallikken linkkaukset ois jees

    Tää, kun näkee, että asia saa oikeasti loistavan käänteen hyväsydämisen ihmisen vuoksi pelasti, kyllä mun paskasti alkaneen maanantain! Nyt enää roisto ristille niin kaikki on tyytyväisiä

    Ja kuinka ollakkaan se oli olevinaan ostanut toisenkin GGTS:n tossa ihan hetki sitten
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
  12. #152
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Vaporwallilla kyllä tiedetään toi tyypin ECF profiili sekä noi kaupat. Tällä hetkellä miehellä on varjostus perässä ja jos nyt sattuu että hän menee tuota GGTS:ää esittelemään niin varmasti narahtaa...

     
     
  13. #153

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Tietääkö kukaan onko tuo dogi yhtä vajaa kuin postauksensa, vai tahallaanko noin kirjottelee?

     
     
  14. #154
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Eipä taida butterskaan riemusta kiljua IsoJehun (vai mikä tolle nyt olisikaan suolennus) vedettyä hänetkin mukaan soppaan.
    KGO & Twist

     
     
  15. #155
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Tilanne on hieman muuttunut jälleen. Lähetin paketin siis kirjattuna kirjeenä. Sain tänään itellan vastauksen tuohon "mahdolliseen" tuotteiden häviämiseen kuljetuksen aikana.

    Tässä itellan vastaus:

    Hyvä Asiakkaamme


    Ulkomaisiin lähetyksiin sovellettava lain tasoisena Suomessa voimassaoleva Maailman Postiliiton yleissopimus on ehdoton. Sopimuksen mukaan korvaukseen oikeutettu on ainoastaan vastaanottaja. Ainoastaan EMS-pakettilähetyksessä korvausoikeus säilyy lähettäjällä luovutuksen jälkeen, sekä joidenkin maiden kohdalla on pakettilähetyksistä tehty EPG-sopimus ja niiden kohdalla voi myös lähettäjä hakea korvausta.

    Lähetyksen ensisijainen korvausoikeus siirtyy vastaanottajalle lähetyksen luovuttamisen jälkeen. Suomen posti ei vastaa vahingosta lähettäjälle. Asiaan ei vaikuta se, kenelle vahingosta on aiheutunut kuluja. Näin ollen teidän tulee hoitaa korvausasiaa (edelleen) vastaanottajan kanssa. Vastaanottaja puolestaan selvittää asiaa oman postilaitoksensa kanssa.

    Lähetyksen tuoteena oli Kirjattu Kirje, jonka ehtojen mukainen maksimikorvaus on 30 sdr, joka on n. 36 euroa +lähetyskulut. Tämän seuraavan linkin alalaidassa on kansainvälisten tuotteiden korvaus-summat, joiden mukaan maksetaan korvaukseen oikeutetulle.


    Luulin olleeni tyhmä, kun tein tuntemattoman kanssa vaihtokaupan ja tulin huijatuksi. Nyt paljastuu, että olen vieläkin tyhmempi, kun lähettelen paketteja maailmalla näin surkeillä ehdoilla.

    Tämä nyt ei suoranaisesti vaikuta tähän tapaukseen, koska joka tapauksessa tämä on poliisiasia. Hyvä tietää kuitenkin vastaisuuden varalle, että vain EMS pakettina kannattaa lähettää.


    Miten helvetissä tuolta USPS:lta saa vastauksen, että onko paketti ollut tyhjä saapuessaan? Ei ne ainakaan mun s-postiin oo vastannu.

     
     
  16. #156
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Mulla ei oo tarpeeks postauksia, jotta näkisin ECF:n classifieds osaton. Voiko joku lähettää mulle kuvat noista Chrisin kaupoista?

     
     
  17. #157

    Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Pakettihan ei ole ollut tyhjä vastaanotettaessa, muuten se olisi merkitty punaisella tarralla. Kuva kirjeestä löytyy vweeltä ja tarraa siinä ei ole!

     
     
  18. #158
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    SE on selvää, että Chris kusettaa paketin olleen tyhjä. Tuon ilmoituksen Itellalle tein heti, kun ongelma havaittiin ja tuossa oli saamani vastaus. Monelle tuo voi olla hyödyllinen tieto tulevia ulkomaanlähetyksiä ajatellen.

    Itellan vastauksen mukaan tiedon saaminen USPS:lta paketista kestää 1-2kk. Paitsi jos vastaanottaja on hoitanut ilmoituksen tekemisen ja toimittaa siitä dokumentit. Tuollaisia dokumenttejä tuskin on olemassa ja Bigdog tuskin vapaaehtoisesti toimittaa lappua, jossa lukee, että paketti on luovutettu vastaanottajalle täytenä ja hyvässä kunnossa.

     
     
  19. #159
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thomssi Näytä viesti
    Tilanne on hieman muuttunut jälleen. Lähetin paketin siis kirjattuna kirjeenä. Sain tänään itellan vastauksen tuohon "mahdolliseen" tuotteiden häviämiseen kuljetuksen aikana.

    Tässä itellan vastaus:

    Hyvä Asiakkaamme


    Ulkomaisiin lähetyksiin sovellettava lain tasoisena Suomessa voimassaoleva Maailman Postiliiton yleissopimus on ehdoton. Sopimuksen mukaan korvaukseen oikeutettu on ainoastaan vastaanottaja. Ainoastaan EMS-pakettilähetyksessä korvausoikeus säilyy lähettäjällä luovutuksen jälkeen, sekä joidenkin maiden kohdalla on pakettilähetyksistä tehty EPG-sopimus ja niiden kohdalla voi myös lähettäjä hakea korvausta.

    Lähetyksen ensisijainen korvausoikeus siirtyy vastaanottajalle lähetyksen luovuttamisen jälkeen. Suomen posti ei vastaa vahingosta lähettäjälle. Asiaan ei vaikuta se, kenelle vahingosta on aiheutunut kuluja. Näin ollen teidän tulee hoitaa korvausasiaa (edelleen) vastaanottajan kanssa. Vastaanottaja puolestaan selvittää asiaa oman postilaitoksensa kanssa.

    Lähetyksen tuoteena oli Kirjattu Kirje, jonka ehtojen mukainen maksimikorvaus on 30 sdr, joka on n. 36 euroa +lähetyskulut. Tämän seuraavan linkin alalaidassa on kansainvälisten tuotteiden korvaus-summat, joiden mukaan maksetaan korvaukseen oikeutetulle.


    Luulin olleeni tyhmä, kun tein tuntemattoman kanssa vaihtokaupan ja tulin huijatuksi. Nyt paljastuu, että olen vieläkin tyhmempi, kun lähettelen paketteja maailmalla näin surkeillä ehdoilla.

    Tämä nyt ei suoranaisesti vaikuta tähän tapaukseen, koska joka tapauksessa tämä on poliisiasia. Hyvä tietää kuitenkin vastaisuuden varalle, että vain EMS pakettina kannattaa lähettää.


    Miten helvetissä tuolta USPS:lta saa vastauksen, että onko paketti ollut tyhjä saapuessaan? Ei ne ainakaan mun s-postiin oo vastannu.
    Tämä hyvä tietää. Taidan luottaa tulevaisuudessa ulkomaille kauppaa tehdessä kuriirifirmoihin.
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  20. #160
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Alkaa hommat selviimään tuolla VW:lla. BigDog ei ollu lähettäny Butterssille todisteita, vaikka oli väittänyt sellasia omaavansa.

    Voiko ton jutun viedä suoraan jenkkilän poliisille? Onko kellään kokemuksia, että miten pitäis toimia tällasessa tilanteessa?

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •