Sivu 6 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 281

Aihe: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

  1. #101
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    208

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Erittäin arvostettavaa toimintaa e-musketööreiltä. Seuraavaksi kolehti pystyyn, että saadaan Thomssille korvaavat laitteet

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Sillehän olisi hyvä laittaa vielä mailia ihan kohtialiaasti, mutta vaativaan sävyyn.

    Ei uhkailla, mutta kertoa, että seuraavaksi toimenpiteet ovat seuraavat: blaa blaa jargonit ja kaikki mahd lakipykälät tähän ja rikokset, joihin hän on syyllistynyt. Ja sen jälkeen vaatia joko laitteita lähetettäväksi takaisin (tai vielä parempi niiden luovutus sille VW:adminille, joka toimittaa ne thomssille, ettei tää kaveri lähetä 250g koiran paskaa) tai sitten rahallista korvausta thomssille. Tuon arvohan on helposti sen 350e + vaivat ja mielipaha. Tai sitten ne laitteet, jotka hän on vaihdossa luvannut toimittaa.

    Tälläinen saattaisi olla lopullinen pelote, kun ei sitä pääse takaraivoon lätkäisemäänkään ja samalla tokaisemaan, että miehisty. Räkänokastakin tulee mies, mutta ei tyhjän puhujasta.

    Toisaalta voihan se olla niin urpo jannukin, ettei kuuntelee mitään järkipuhetta ja haluaa vetää kaiken vaikeimman kautta.
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
  3. #103
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Eipä ole tullut mitään aiheeseen liittyvää kirjoiteltua, johtuen enimmäkseen siitä, että sen verran vituttaa tämmöset selkärangattomat nilviäiset joita näköjään vapotteluyhteisöihinkin alkaa tunkemaan, joten mitään painokelpoista tuskin olisin saanut aikaan, tai korkeintaan vaan Fobban perääni.. :

    Mutta hienoa nähdä kuinka porukka vetää yhtä köyttä rotuun, kansalaisuuteen tai uskontoon katsomatta, kun jotain "omaan porukkaan" kuuluvaa on pissitty linssiin. Toivottavasti vielä tulee jotain ratkaisua viranomaisten taholta, jos ei tuo ko. urpå tajua itse hoitaa asiaa järjestykseen.
    Käsittääkseni jenkkilässäkään poliisi ei voi jättää asiaa hoitamatta varsinkaan jos kyseessä on felony, mistä siis tietääkseni häkki heilahtaa jokatapauksessa.

     
     
  4. #104
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Minäkään tähän juttuun ole mitään osannut sanoa,mutta todella mielenkiinnolla seurannut miten homma etenee.Täytyy kyllä sanoa että tämän foorumin propsit kohdallani nousi kyllä potenssiin 100.
    Erinomaista toimintaa kaikilta jotka ovat sormensa tähän soppaan pistäneet !!!!! huh huh ...Kyllä Suomipoika osaa
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  5. #105

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Ei tainnut vilunkireijo aavistaa että saa tälläiset mittasuhteet tämä, on varmasti masu sekasin ansaitusta stressistä nyt.

    Onnea taistoon ja toivottavasti tähän saadaan hyvä loppu

     
     
  6. #106

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Ameriikassa tosiaan on sellainen kiva homma että jos kusetat postiin liittyvissä asioissa olet syyllistynyt liittovaltion lakien rikkomiseen ja sepä ei olekkaan ihan pikkujuttu vaan ns felony...
    Missä vaiheessa postilaitosta on kusetettu ???

     
     
  7. #107

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja psymbiote Näytä viesti
    Missä vaiheessa postilaitosta on kusetettu ???
    No ei ne tuotteet teleportin välityksellä omistajaa vaihtanut :P

    Kauppakaveri nro 2 väitti, että paketissa ollut viilto ja kaikki kadonnut (tai niin oletan siinä wall of bad grammar- lukeneen).
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  8. #108
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja psymbiote Näytä viesti
    Missä vaiheessa postilaitosta on kusetettu ???
    Siinä, kun kaveri väitti laatikon olleen tyhjä, vaikka se painon mukaan selvästi ei sitä ollut.

     
     
  9. #109

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Jenkkien lainsäädäntö multa ilmeisesti hieman hukassa

    Näin Suomalaisella maalaisjärjellä kun ajattelee, niin kaveri kuitenkin hoiti hommat postilaitoksen kanssa niinkuin pitikin..

    Eli onko nyt niin että tällaisia internetkauppahuijareita ei jenkkilässä käytännössä ole, koska rangaistuksena vankeus?

     
     
  10. #110
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja psymbiote Näytä viesti
    Jenkkien lainsäädäntö multa ilmeisesti hieman hukassa

    Näin Suomalaisella maalaisjärjellä kun ajattelee, niin kaveri kuitenkin hoiti hommat postilaitoksen kanssa niinkuin pitikin..

    Eli onko nyt niin että tällaisia internetkauppahuijareita ei jenkkilässä käytännössä ole, koska rangaistuksena vankeus?
    On toki, vaikka muille jakaa. Pointti tossa tais olla se, että mikäli se inttää että paketti oli tyhjä, vaikka se ei todistetusti ollut, rikosnimikkeenä lienee petos. Tässä tapauksessa se olisi petos postilaitosta kohtaan. Mitä ei kattella ihan kivalla.

     
     
  11. #111

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Postilaitosta vastaan ei erikseen tarvitse nostaa syytettä?

     
     
  12. #112
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    U.S. Postal Inspectors investigate any crime in which the U.S. Mail is used to further a scheme--whether it originated in the mail, by telephone, or on the Internet. The use of the U.S. Mail is what makes it mail fraud.
    eiköhän he ole se nostava osapuoli.....https://postalinspectors.uspis.gov/i...MailFraud.aspx
    valtion laitosta kun käytetään apuna petoksessa niin sitä ei katsella hyvällä.. ja mikäli tää kaveri tekee tätä jatkettuna niin aina vaan paranee

     
     
  13. #113
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Homman nimi on se että koska postin kautta tapahtunut huijaus ylittä osavaltio rajat tulee siitä felony, tällä samaisella pykälällä aikoinaan useampi mafian setä saatiin FBI:n tutkintaan ja oikeuden eteen. Tosiaankaan mail fraudissa ei huijata postia vaan posti välittää huijauksen kohteena olevan tavaran tms. Ameriikka on hassu maa.

     
     
  14. #114
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Homman nimi on se että koska postin kautta tapahtunut huijaus ylittä osavaltio rajat tulee siitä felony, tällä samaisella pykälällä aikoinaan useampi mafian setä saatiin FBI:n tutkintaan ja oikeuden eteen. Tosiaankaan mail fraudissa ei huijata postia vaan posti välittää huijauksen kohteena olevan tavaran tms. Ameriikka on hassu maa.
    Käytetään postilaitosta rikoksen välikappaleena?

     
     
  15. #115

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Noniin nyt alkaa selviämään maalaisellekkin

    Hyvä homma Thommssin kannalta.

    Toivotan onnea taisteluun! 8)

     
     
  16. #116

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rnt Näytä viesti
    Erittäin arvostettavaa toimintaa e-musketööreiltä. Seuraavaksi kolehti pystyyn, että saadaan Thomssille korvaavat laitteet
    Jos tää keissi ei selviä eikä Thomssi saa mitään mitä hänelle kuuluu, olen valmis osallistumaan tähän keräykseen. Vituttaa lukea tällasta ketjua missä on kusetettu rehellistä ihmistä.

     
     
  17. #117
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli
    Jos tää keissi ei selviä eikä Thomssi saa mitään mitä hänelle kuuluu, olen valmis osallistumaan tähän keräykseen. Vituttaa lukea tällasta ketjua missä on kusetettu rehellistä ihmistä.
    +1
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #118

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Multakin on vuosien saatossa kusetettu internetkaupoissa äkkiälaskettuna 710€ (jotenkin jää noi summat mieleen)

    Saanko mäkin kolehdin? :

     
     
  19. #119
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    tilinumero?
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  20. #120
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Juu osoite vaan niin hovipalvelijani tuo shekin.

    edit. Sorry ketjun sekoittamisesta. Ja rajansahan se huumorillakin

     
     
Sivu 6 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •