Sivu 5 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 281

Aihe: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

  1. #81
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    Jos ko. tyypin naapurissa asuu joku admin, niin luulisi auttavan jonkin verran asian hoitamisessa.
    Toivotaan

     
     
  2. #82
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Sen verran paljon tuosta tyypistä tietoa on, että poliisi voi ainakin käydä haastattelemassa, jos siis innostuvat/pystyvät jutun ottamaan työn alle.

    Todella hienoja ja kannustavia kommentteja täällä ja vaporwallilla. Mun mielestä on osotettu myös ulkomaalaisille, että meillä Suomessa on hieno ja tiivis yhteisö. Ja meillehän ei vittuilla! Tulevillekin huijareille hyvä tehdä selväks, että maine menee maailmanlaajusesti näissä piireissä, jos yrittää epärehellisin keinoin toimia.


     
     
  3. #83
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Asian julkinen selvittely on kyllä tässä tapauksessa ainoa tapa jolla tulostakin saa aikaan ja nilkki tulee tutuksi heti muuallakin..näin se on joskus toiminut muillakin eri harraste foorumeilla.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  4. #84

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thomssi Näytä viesti
    Sen verran paljon tuosta tyypistä tietoa on, että poliisi voi ainakin käydä haastattelemassa, jos siis innostuvat/pystyvät jutun ottamaan työn alle.

    Todella hienoja ja kannustavia kommentteja täällä ja vaporwallilla. Mun mielestä on osotettu myös ulkomaalaisille, että meillä Suomessa on hieno ja tiivis yhteisö. Ja meillehän ei vittuilla! Tulevillekin huijareille hyvä tehdä selväks, että maine menee maailmanlaajusesti näissä piireissä, jos yrittää epärehellisin keinoin toimia.
    +1

     
     
  5. #85
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Hyvä että homma etenee! Toivottavasti et jäisi ihan puille paljaille.

     
     
  6. #86

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Asian julkinen selvittely on kyllä tässä tapauksessa ainoa tapa jolla tulostakin saa aikaan ja nilkki tulee tutuksi heti muuallakin..näin se on joskus toiminut muillakin eri harraste foorumeilla.
    Murobbs on hyvä esimerkki, tieto huijareista jaetaan myös sielä.
    Ja ko. foorumilta löytyy jos jonkinmoisia sherlockkeja.

    Jännä muuten nähdä kuinka jenkkien poliisia kiinnostaa tälläinen tapaus, varsinkin kun rikollisesta on antaa paljon tietoa heille.

     
     
  7. #87
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Huomasin kun kävin tuolla Vape Pit:n sivuilla...oli muutkin käynyt katsomassa miehen tunnusta. Näyttäisi olevan useammalla sivustolla eri listoilla...kaikki oli melkein Orion aiheisia.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  8. #88
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Otappas Thomssi Delboyhin yhteys; eli sieltä ei löytynyt "kommenttia" kusettajan päästä.



    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  9. #89

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Otappas Thomssi Delboyhin yhteys; eli sieltä ei löytynyt "kommenttia" kusettajan päästä.
    Jaa joko sen ovella joku kävi?

    Vai mitä hä?

     
     
  10. #90
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    Jaa joko sen ovella joku kävi?
    Vai mitä hä?
    Juu ei saatu kommentteja tai kontaktia sieltä "naapurista". VW:n Admini tarvii sen kusettajan oikean nimen ja sitten levittää sen KAIKILLE kontakteilleen. Pyysi myös tomppaa olemaan yhteydessä viranomaisiin.
    Kusettaja kävi viimeks tänään VW:llä mutta eipä puhu eikä pukahda. Turha enää odotella, poliisit perään.
    Jätkä ei kyllä kuseta enää tämän jälkeen yhtäkään höyryttäjää ellei muuta nimeään, osoitettaan, kontaktitietojaan jnejnejne.
    Tulipahan nähtyä tämmöinenkin keissi. Eli Thomssi voi myös kertoa meille kaikille kun homma on ohi, kuka se kusettaja oli.
    Tosin harva meistä tekee "ulkomaankauppaa".
    Kiitos kaikille avustaneille ja mukanaolijoille!


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  11. #91
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Pitää jakaa toi nimi sitten myös ECF:n etsintäkuulutus ketjuun, niin menee sitäkin kautta tieto maailmalle.

     
     
  12. #92

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Ok, kävinki just lukemassa tuola vw:llä.

    Tänne vois kertoa asian etenemisestä jos vaan mahdollista.
    Itteäni tosiaan kiinnostaa miten viranomaset tämmösen keissin hoitaa, varsinkin jenkkipollet, niinku tossa aiemmin sanoinkin.
    Vetävätkö yhtään vertoja meidän luuposelle.

     
     
  13. #93
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Siis viranomaisethan tekee, kyllä yhteistyötä. Nämä huutokauppa ja scammi yms nigerialaiset mailit on niitä, joita ne ei ratko, koska toisessa päässä olevan huijarin selvittäminen on mahdotonta.

    Tässä on nyt eri jutut kyseessä, kun on tapahtunut rikos ja toinenkin osapuoli tiedetään ja tunnetaan. Siitä, että riittääkö noin 300€ kamojen kusettaminen + rikos siihen selvittelyyn, siitä en tiedä

    Nooh toivotaan parasta, pelätään pahinta. Ainakaan tolla nimellä ei touhuilla näissä ympyröissä enään.
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
  14. #94
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Tiedot on laitettu Dellille. Nyt seuraavaks sitten poliisille ilmoitus. Uskon että noilla kaverin tiedoilla saadaan otettua henkilökohtainen kontakti jo ennen poliisia.


     
     
  15. #95
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Ameriikassa tosiaan on sellainen kiva homma että jos kusetat postiin liittyvissä asioissa olet syyllistynyt liittovaltion lakien rikkomiseen ja sepä ei olekkaan ihan pikkujuttu vaan ns felony...

     
     
  16. #96

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Ameriikassa tosiaan on sellainen kiva homma että jos kusetat postiin liittyvissä asioissa olet syyllistynyt liittovaltion lakien rikkomiseen ja sepä ei olekkaan ihan pikkujuttu vaan ns felony...
    Pääsee poikanen tarinoimaan ryöstöretkestään sähkösavukkeiden ihmeellisessä maailmassa sinne murhaajien, raiskaajien ja rahanpesijöiden ym. kaikenkarvaisten halinallukoiden selleihin pariksi vuosikymmeneksi.

    "Oh man, what have i done?!" :'(

     
     
  17. #97
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    "He messed with the wrong nationality"


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  18. #98
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    "He messed with the wrong nationality"

    No perkele.

     
     
  19. #99
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    No perkele.
    Pisti kyllä hymyn huulille itsellekin, mutta tottahan tuo on. Ja varsinkin aika tiivis tämä meidän kotimaisen foorumin porukka.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  20. #100
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Apua tarvitaan! Mua huijattiin vaporwalilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Pisti kyllä hymyn huulille itsellekin, mutta tottahan tuo on. Ja varsinkin aika tiivis tämä meidän kotimaisen foorumin porukka.
    +1

    Thomssi mulle laittoikin yksityisviestin heti alkumetreillä ja siinä yritin jo lohdutella, sekä jotain tämän tyylistä povasin. Jo tässä vaiheessa voidaan sanoa HYVÄ ME!
    Seuraavaksi saa viranomaiset näyttää onko niistä mihinkään, tai sit "isolla koiralla" menee pupu sitä ennen pöksyyn, kun tajuaa tulevat seuraukset ja tekee hätäisen hyvityksen...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •