Sivu 8 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 181

Aihe: INNOKIN iTaste MVP

  1. #141
    Äsken tuli v2 postista ja kiinnostais tietää kauan pitää alussa ladata tota? laitoin lataukseen ja valo on vihreenä ,mut pitääkö odottaa että ledi ei pala niin akku on täynnä?

     
     
  2. #142
    Höyrypää FinTab's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    532
    Itaste vw:ssä ainakin ledi sammuu, kun täynnä.

     
     
  3. #143
    Joo ledi sammu ni otin pois ja nyt toimii. Mites noiden volttien yms kannattais kokeilla, aikasemmin sauhutellu pelkillä egon perus akuilla niin noista ei oo mitään tietoa. Eli mikä ois hyvä asetus ja miten volttien s''t'minen vaikuttaa höyryihin

     
     
  4. #144
    millä tankilla ajat? Nykyään se wattisäätö on vissiinkin parempi (P) 8W varmaa semmonen sopiva

     
     
  5. #145
    mulla on evod 2 ja toi iclear 16(?) mikä tuli mukana

     
     
  6. #146
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Itsellä on ollut tuo MVP ykkönen varmaan vuoden päivät tai vastaavaa, vieläkin akku ottaa virtaa hyvin vastaan eli ei ole käytössä kulunut. Päivittäin tällä höyrynnyt kotioloissa. Se "virtanappi" vaan hajosi jo aikoja sitten ja hukkui tietty mutta pystyy tota käyttämään silti. Joku mekaanin pitänee hommata seuraavaks että toi pääsee eläkkeelle.

     
     
  7. #147
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    8
    Nonniin vuoden käytössä ollut MVP, hyvä perus Modi. Nykyisin käytän trippailu modina toimii alle 1 ohmin väännöksissä mikä on ollut positiivinen yllätys.

     
     
  8. #148
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MVPP Näytä viesti
    Nonniin vuoden käytössä ollut MVP, hyvä perus Modi. Nykyisin käytän trippailu modina toimii alle 1 ohmin väännöksissä mikä on ollut positiivinen yllätys.
    Ai toimii? Paljos alle ohmin oot kokeillut? Itse jotenkin vain olettanut ettei tuolla paljon alle 1,5ohm kannattaisi kärytellä, tosin en tiedä mistä toi mun mutuilu on peräisin..

     
     
  9. #149
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 12:41.

     
     
  10. #150
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    1
    Ekana höyrykoneena tämä meni aivan täydellisenä ja vieläkin se tuossa on hätävara koneena odottelemassa hyllysä

     
     
  11. #151
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    11
    Toissapäivänä nappasin postista, ja näin parin päivän jälkeen ei voi kun kehua. Vasta kun puffcountteri näyttää 900 niin valo muuttuu punaiseksi ja vielä jaksaa puhaltaa.

     
     
  12. #152
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331
    ostin tälläsen kaverilta, pystyykö tällä höyryttylelemään 1 ohmin setuppeja

     
     
  13. #153
    Itsellä ei MVP:stä kokemusta mutta olen jostain lukenut että 0.8 vastus olisi minimi. Suosittelen kuitenkin että kannattaa pysyä siinä ~ 1.8 ohmin pinnassa minimissään niin antaa net tehot mitkä säädetty. Näin ainakin luulisin testaamatta ikinä koko laitosta, yleensä säädettävät ei kovin matalista vastuksista tykkää ja amppeerirajat.

     
     
  14. #154
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jannep Näytä viesti
    ostin tälläsen kaverilta, pystyykö tällä höyryttylelemään 1 ohmin setuppeja
    Siinä on 11W tehoraja. 1 ohmilla antaa ulos siis jotain 3.3V = saman kuin mekaaninen kuolleella akulla.

    +1.5ohm vastuksille käypä laite.

     
     
  15. #155
    Jostain lueskelin huhuja että versio 3 olisi tulossa kohta pihalle, mutta tilasinpa boksinhimoissani kuitenkin tällaisen. Johan sitä kerkesi reilun viikon höyryämään Finnvapen CE5 BDC-aloituspakkauksella ja vaikka se toimiikin yllättävän hyvin niin pidempää akkukestoa aloin kaipailemaan. Ja mieluiten sisäinen akku, joten MVP 2 oli valintani. Potkuahan tuosta ei kauheasti löydy moneen muuhun modiin verrattuna, mutta kun jo nuo aloituspakkauksen perus-evod-akut ovat antaneet mukavan lämpimät höyryt CE5-clearoilla ja Vivi-S:llä niin uskoisin tehon riittävän päivittäiseen käyttöön. Mutta kyllä vaan tämä harraste vie mukanaan, pistin samalla Smok mini RDA-dripperin tulemaan ja kokeillaan nyt ensin MVP:ssä ja katsellaan josko jotain mekaanista tuon perään ja lisää nesteitä ja Aspire Nautilus ja jos käämien pyörittely sujuu niin Kayfun-kloonia ja Tobecon Hammer-klooni kiinnostaisi ja kaikki muukin. Rahaa tähän touhuun saa näköjään ainakin alkuinnostuksessa palamaan aika eri tavalla kuin mitä analogisten röyhyttely vei, mutta minkäpä hinnan sitä savuttomuudelle ja harrastukselle laskisi.

     
     
  16. #156
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    15
    Onkohan ne päivittäneet tota MVP V2:sta. Sain ko. laitteen kätösiini ja heti pisti silmiin virtanapin hieman erilainen kuva kuin mitä arvosteluissa ja tuotekuvissa olen nähnyt. Myös laitteen selkäpuolella oleva kuva ja teksti ovat erilaiset. Arvosteluissa on valitettu output-kytkimestä, joka törröttää sen verran että laite heiluu pöydällä seistessää. Tuota ongelmaa ei ole tässä mun MVP:ssä.

    Pari kuvaa:

    http://imageshack.com/a/img903/3420/42pnpS.jpg
    http://imageshack.com/a/img540/3738/dtzDqM.jpg
    Viimeksi muokannut vntti; 30.10.14 kello 09:04. Syy: Lisätty kuvia

     
     
  17. #157
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    12
    Busardon videossa on aika kivasti esitelty noiden versioiden eroja (vertailua 4:00 min ->). Mulla on myös v2 ja se kyllä keikkuu hiukan kun laittaa pöydälle seisomaan. Myös kuva on itsellä tuo vanhempi. Mulla ei myöskään ole tota Busardon virtanappiongelmaa lainkaan (tai sitten mulla on vaan huomattavasti lihaksikkaampi peukalo ) Ilmeisesti versiota on sitten päivitelty, mutta niinhän vissiin ykköstäkin päiviteltiin ennen kun kakkonen tuli.

    https://www.youtube.com/watch?v=xTrQPngaIm8

     
     
  18. #158
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    2
    En ihan koko ketjua viitsinyt lukea läpi; Mites tämän akkukesto? Mun eka akku joskus aikoinaan oli Innokinin ja sen kesto oli kyllä aivan ala-arvoista, vaikka ei ollut edes ihan halvin mahdollinen (iTaste V3).

     
     
  19. #159
    MVPssä ja MVP2ssa on 2200 mah akku. Kestää parikin päivää. Tänä päivänä älä maksa liikaa tuosta. Hyvä laite jos tehot riittää mutta ei enää 6-kymppiä, pitää saada about 4-kympillä uutena.

     
     
  20. #160
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    13
    Hyvä laite kyllä, tilasin fastetekiltä ja tais maksaa n.30e. hintaansa nähden palvelee hyvin

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •