Sivu 6 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 181

Aihe: INNOKIN iTaste MVP

  1. #101
    Okei. Eli rauhassa voi perjaatteessa ostaa minkä tahansa lasisen tankin atolla ilman hajoamisen pelkoa?

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    335
    Mitenkäs se lasi tähän asiaan vaikuttaa ? Kyllä tolla 11W ajelee hienosti silica/pumpuli laitteita, meshille ei riitä alkuunkaan.

     
     
  3. #103
    Mitäs porukka on mieltä tästä innokin iTaste MVP V2 | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa ? onko hyvä paketti alottelijalle? On ollut tuo paulsaarin "aloituspakkaus" jonkin aikaa käytössä mutta aattelin toiseksi laitteeksi hommata tuo mvp:n.

     
     
  4. #104
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Mullahan ei ole kokemusta tästä, mutta sanoisin että vaihdettavilla akuilla olevan laitteen elinikä on pidempi. (Kyllähän näitäkin varmaan taitavat fiksailee, tuskin se akkujen vaihto mahdotonta on, mutta aloittelijalle en usko olevan helppoa.)

    Itse sanoisin, että Innokinin tuotteista mielummin VTR tai SVD.. Olettaisin olevan pidempi elinikä..

    Jos olen väärässä, niin postatkaa mulle kuva luuposen pampusta varoitukseksi (olenhan aloittelija, jolla taitaa olla liikaa auttamisenhalua ).

     
     
  5. #105
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Eiköhän tuo mvp hakkaa saarin mennen tullen ja palatessa. Iso akku, integroitu lataus. Jos boxista tykkää niin varmaan ok valinta. Toki jotain evod aloituspakkauksia saa samaan rahaan parilla akulla. Mutta evod clearot sopii tietty tuohon boxiinkin. Ja iClear pitäs olla ok topcoili.

     
     
  6. #106
    Itsellä oli mvp alkuaikoina, parasta oli kun akku kesti sen 3pv ja puhelintakin sai siirrä ladattua jos akku loppui kesken

     
     
  7. #107
    Kyllä tuo mvp taitaa lähtä tilaukseen Onko mitään neuvoja että mitä setuppeja tossa kannattaa käyttää että tulis kunnon höyryt ja maku ois kohillaan ?

     
     
  8. #108
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    kuopio
    Viestit
    67
    Nyt tuli mieleen että parilla kaverilla on kanssa MVP ja ovat valittaneet että kaikki tankit ja clearot ei toimi ilman jatkopaloja mutta jostain kumman syystä omassa MVP:ssä toiminu kaikki mitä oon tähän mennessä kokeillu ihan moitteettomasti.. Liekkö kerrankin itelle sattunu tiistai kappale

     
     
  9. #109
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    8
    3 kuukautta MVP käytössä ollut, hyvin toimii.

     
     
  10. #110
    Kyllähän tuo hyvin pelitti myös tuolla smokin arolla.

     
     
  11. #111
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    9
    versio kakkonen tulossa ekaksi höyry vermeeksi nii minkälaista rda drippailu atoa suosittelette tämän kans ku kiinnostaa iha vaa alottelia pohjalta ja kaikki muuki informaatio et mitä atoja kannattaa höyryttää tällä. Ja iso kiitos jo etukäteen!

     
     
  12. #112
    Lainaus Alkuperäinen postaaja negala Näytä viesti
    versio kakkonen tulossa ekaksi höyry vermeeksi nii minkälaista rda drippailu atoa suosittelette tämän kans ku kiinnostaa iha vaa alottelia pohjalta ja kaikki muuki informaatio et mitä atoja kannattaa höyryttää tällä. Ja iso kiitos jo etukäteen!
    Ittellä on pyörinyt tämän nokassa RBA-laitteista Fogger V2 ja Tobeco Lite(tankkina ja dripperinä) ja clearoista evod ja protank 1. Hyvin ovatten toimineet. Perus kartotankki bogella myös bueno, jos niiden mausta tykkää.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  13. #113
    Höyryttelijä Vanhajahre's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    46
    BOGE F16 8ml ?


     
     
  14. #114
    Höyryttelijä Vanhajahre's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    46
    Viimeksi muokannut Vanhajahre; 28.01.14 kello 19:25. Syy: Sormi käy nopeammin kuin kone älyää

     
     
  15. #115
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Mulle ois kohtapuoliin tulossa tämä MVP 2.0, mutta mietin, että mikä tankki siihen pitkäikäisyyttä ajatellen. Oon kattonu tota iClear 30S: ää + varaatoja siihen, varmaan iha ok valinta?

     
     
  16. #116
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puskamestari Näytä viesti
    Mulle ois kohtapuoliin tulossa tämä MVP 2.0, mutta mietin, että mikä tankki siihen pitkäikäisyyttä ajatellen. Oon kattonu tota iClear 30S: ää + varaatoja siihen, varmaan iha ok valinta?
    Noh, mitä oon kuullut niin aika jakaantunut vastaanotto. Toiset tykkää, toisilla ei toimi sitten ollenkaan.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  17. #117
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Joo. Oiskohan sit vivi nova tai eVod parempi?

     
     
  18. #118
    MVP ja Evod ei ainakaan minulla olleet täysin yhteensopivia. Evodin helmassa olevat ilmareiät ovat puoliksi kierteen kohdalla ja MVP:ssä EGO kierre on sen verran pitkä että se tukki osittain Evodin ilmareiät.

    Tein Evodeihin (2kpl) Dremelillä ilmaurat kannan reijistä tippiä kohti niin ilma alkoi kulkemaan ja clearon sai ruuvata pohjaan asti. Kun katsoo EGO-kierrettä Evodin kannasta niin ongelman kyllä huomaa. Jos ilma ei pääse kulkemaan vapaasti niin kurlausongelmia on luvassa.

     
     
  19. #119
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Joo. Pitänee hommata vivi nova, protankki tai aerotank.

     
     
  20. #120
    Kyllä evodit mulla vaan hyvin toimii.

    Mutta ProTank on myös ihan jees, voin suositella. ViVi Novaa en ole itse koskaan kokeillut.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •