Sivu 8 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 347

Aihe: smog

  1. #141
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    3
    En oikeen käsitä, mitä eroja on "eGo-CE4 1100mah" ja eGo-CE5 no wick 1100mah ?

     
     
  2. #142
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Eri clearomisaattorit paketeissa. Sanoohan sen nimikin

     
     
  3. #143
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    3
    No, kumpi noista olisi parempi tälläiselle aloittelialle?

     
     
  4. #144
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Paha mennä sanomaan kun ei ole kokemuksia kyseisistä clearoista, Kangerin tuotteita itse suosin...

    Oiskohan niistä omia ketjuja...?

     
     
  5. #145
    sirkku
    Vieras
    Mä en ottas kumpaakaan. Ekassa ei purettava clearo ja tokassa clearo ilman viksiä, mulla ollu ainakin huonoja kokemuksia noista viiksettömistä, mut voihan siihen ostaa lisäksi vaikka muutaman Pro tankin , joka kestää vähän tujumpiakin nesteitä.ja on mahdollisuus atopään vaihtoon.

     
     
  6. #146
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    3
    No olisiko tuo toimiva paketti, jos ottaisin tuon setin, mutta vaihtaisin tämän tai tämän clearoksi?

     
     
  7. #147
    Kauppias

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Europe
    Viestit
    130
    Osallistu arvontaan 31.8.2013! Voit voittaa aloituspaketin:
    2*1100mah eGo akku

    1*DCT6ml tankki
    1*USB laturi
    1*eGo case suojakotelo
    Paketin arvo 33€
    Tykkää FB sivustamme tai jaa se niin osallistut arvontaan lisäksi kaikki tilaajat osaalistuvat automaattisesti.
    Tutustu tuotteisiin verkkosivuillamme:
    www.startsmog.com

     
     
  8. #148
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    4
    Toi start10 alennuskoodi ei mulla toiminut

     
     
  9. #149
    Kauppias

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Europe
    Viestit
    130
    Lainaus Alkuperäinen postaaja macce023 Näytä viesti
    Toi start10 alennuskoodi ei mulla toiminut
    Tuo poistui käytöstä 30.7.2013 mutta ota yhteyttä asiakaspalveluun nettisivujen kautta ja kerro asiasta niin laittavat tuon alennuksen kun on jäänyt merkkaamatta koodin käyttöaika tähän viestiketjuun.

     
     
  10. #150
    Kauppias

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Europe
    Viestit
    130

     
     
  11. #151
    Kauppias

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Europe
    Viestit
    130

     
     
  12. #152
    Kauppias

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Europe
    Viestit
    130


    alk.115€
    Vielä löytyy varastosta vaikka erittäin kysytty tuote on ollut!

     
     
  13. #153
    Kauppias

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Europe
    Viestit
    130
    30.9.13 arvomme Kanger Protank-II + eGo 1100mah akun+ usb laturin. Tykkäämällä fb sivustamme tai tilaamalla tuotteita osallistuu arvontaan.


     
     
  14. #154
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    Moikka! Mitäköhän mun tilaukselle kävi kun ei tullut tilausvahvistusta sähköpostiin?

    Edit. Jep mulla oli sähköposti väärin siit puuttu yks kirjain mutta kotiosoite ainakin on oikein ja näin ollen kummatkin tilaukset löytää perille.
    Viimeksi muokannut cim; 06.09.13 kello 19:16.

     
     
  15. #155
    Kauppias

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Europe
    Viestit
    130
    Lainaus Alkuperäinen postaaja cim Näytä viesti
    Moikka! Mitäköhän mun tilaukselle kävi kun ei tullut tilausvahvistusta sähköpostiin?

    Edit. Jep mulla oli sähköposti väärin siit puuttu yks kirjain mutta kotiosoite ainakin on oikein ja näin ollen kummatkin tilaukset löytää perille.
    Ok silloin asia kunnossa, voitte toki ottaa yhteyttä verkkokaupan yhteydenottokaavakkeen kautta ja laittaa asiakasnumeronne ja oikean s.postin niin he korjaavat s.postiosoitteenne oikeaksi.

     
     
  16. #156
    Tilasin kyseisestä lafkasta Vision Spinner 1300mah 3.3-4.8V + Kanger Pro Tank aloituspakkauksen 20.8 ja tilaus saapuikin 26.8 mutta olivat laittaneet usb to micro usb kaapelin pakettiin joten en voinut ladata akkua.
    Ilmoitin samana päivänä että väärä kaapeli paketissa ja lupasivat laittaa kirjekuoressa oikean kaapelin tulemaan mutta eipä ole vielläkään kuulunut.

     
     
  17. #157
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    Ite tilasin saman Spinnerin mutta kangerin mini protank II:lla. Protankin lasissa oli ihan pieni lohkeama(pieni pala irti) ja kaksi 3mm pituista viirua jonka urat tuntee kynnellä juuri ja juuri(ei syvät) sekä metalliosassa johon lasi yhtyy alapuolelta oli reunassa 2 outoa pikku koloa/klommoa. En oo pilkunviilaaja enkä tästä hermojani menettänyt vaan pistin pelit ja vehkeet kiinni ja kokeilin. No problems. Se että protankki ei ollut virheetön ei ole startsmogin vika.

    MUTTA se mua mietityttää että miksi internetsivuilla on kuva mini protank 2:sta jossa on irroitettava drip tippi mutta sain sittenkin tilalle sen jossa Ei ole irroitettavaa drip tippiä? Jopa pakkauksessa oli kuva tästä drip tipillisestä versiosta, jossa tämä v1 tuli. Pistää vaan vähän mietityttämään mikä syy tähän oli? Tyydyn tähänkin koska nautin kovasti tästäkin mallista/versiosta.

    Toinen isompi ongelma liittyi nesteiden tilaukseen. Tilasin kahta eri merkkiä ja tuli vain yksi 10ml oikea neste. Tilasin lisäksi 40ml... juuri tarkoituksella Strawberry-Vanillaa koska sitä on paljon kehuttu. NO perkele tämän tilalle oli laitettu vain Strawberryä...

     
     
  18. #158
    Kauppias

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Europe
    Viestit
    130
    "Tilasin kyseisestä lafkasta Vision Spinner 1300mah 3.3-4.8V + Kanger Pro Tank aloituspakkauksen 20.8 ja tilaus saapuikin 26.8 mutta olivat laittaneet usb to micro usb kaapelin pakettiin joten en voinut ladata akkua.
    Ilmoitin samana päivänä että väärä kaapeli paketissa ja lupasivat laittaa kirjekuoressa oikean kaapelin tulemaan mutta eipä ole vielläkään kuulunut."


    Hei
    Otatteko yhteyttä asiakaspalveluun asian selvittämiseksi, täältä käsin asiaa on vaikea hoitaa. Kirjoituksesta käy kuitenkin ilmi että asia on hoidossa eli teille on postitettu uusi usb kaapeli.

     
     
  19. #159
    Kauppias

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Europe
    Viestit
    130
    Lainaus Alkuperäinen postaaja iXeuS Näytä viesti
    Ite tilasin saman Spinnerin mutta kangerin mini protank II:lla. Protankin lasissa oli ihan pieni lohkeama(pieni pala irti) ja kaksi 3mm pituista viirua jonka urat tuntee kynnellä juuri ja juuri(ei syvät) sekä metalliosassa johon lasi yhtyy alapuolelta oli reunassa 2 outoa pikku koloa/klommoa. En oo pilkunviilaaja enkä tästä hermojani menettänyt vaan pistin pelit ja vehkeet kiinni ja kokeilin. No problems. Se että protankki ei ollut virheetön ei ole startsmogin vika.

    MUTTA se mua mietityttää että miksi internetsivuilla on kuva mini protank 2:sta jossa on irroitettava drip tippi mutta sain sittenkin tilalle sen jossa Ei ole irroitettavaa drip tippiä? Jopa pakkauksessa oli kuva tästä drip tipillisestä versiosta, jossa tämä v1 tuli. Pistää vaan vähän mietityttämään mikä syy tähän oli? Tyydyn tähänkin koska nautin kovasti tästäkin mallista/versiosta.

    Toinen isompi ongelma liittyi nesteiden tilaukseen. Tilasin kahta eri merkkiä ja tuli vain yksi 10ml oikea neste. Tilasin lisäksi 40ml... juuri tarkoituksella Strawberry-Vanillaa koska sitä on paljon kehuttu. NO perkele tämän tilalle oli laitettu vain Strawberryä...
    En tarkkaan tiedä mikä kuva sivuilla on ollut aluksi, mutta sinä päivänä kun tuote tuli varastoon vaihdettiin nykyiset kuvat sivuille kun katsoin päivityshistoriaa. Tuo neste on ollut varmaankin loppu silloin ja on laitettu jotain vastaavaa tilalle että paketti saatu lähtemään matkaan. Näitä sattuu joskus kun useita päällekkäistilauksia verkkokaupassa niin saldo voi mennä miinukselle vaikkei pitäisi olla mahdollista. Tuon Protankin oliimme kyllä vaihtaneet uuteen mutta tuote pitää olla silloin käyttämätön ja palauttaa meille koska me tarvitsemme sen jatkotoimenpiteitä varten.
    Otatteko yhteyttä asiakaspalveluumme koskien nesteitä niin tilanteen voisi selvittää ja oikeiden nesteiden toimituksen voisi sopia heidän kanssaan, emme valitettavasti hoida asiakaspalvelua keskustelupalstalla. Laittakaa yhteydenottoon mukaan asiakasnumero ja valokuvat saapuneista tuotteista.
    Sales@startsmog.com

     
     
  20. #160
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    No tota mä olen jo käyttänyt näitä nesteitä ja protankkia enkä oo ollenkaan tyytymätön sitten lopulta. Ajattelin vain tuoda esille tämän koska pitäähän tämäkin asia päivänvalon kestää eikä tämä kaupan erittäin hyvää mainetta pysty murentamaan . Voin kyllä laittaa kuvat tulemaan ihan vaan siksi että olisi mukava jonkinlainen vastaus saada. Itse kauppaa suosittelen 100%:sti.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •