Sivu 15 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51112131415161718 ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 347

Aihe: smog

  1. #281
    Niin että mahtavatkohan hen lähetellä niitä paketteja nyt lainkaan sieltä...? Itse tilasin 2.3 ja maksoin paypalin kautta samantien tilauksen ja vieläkään en ole saanut viestiä siitä onko tuote suomessa vai onko sitä edes lähetetty... Mites teillä on käynyt? Oletteko saaneet paketteja?

     
     
  2. #282
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    Eipä ole kuulunut eikä näkynyt. Jostain tullin vesivahingosta(?) tuolla jossain ketjussa puhuttiin eli ei välttämättä startsmogin moka. Tulispa nyt äkkiä :P On meinaan jo ihan liian pitkä aika kun on joyetechin mentholia saanut maistaa *kuolaa*.

     
     
  3. #283
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    1
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sikarimies1 Näytä viesti
    Hei, olen kanssa erittäin samoilla linjoilla Fythernin kanssa. Tilasin 25.2 uuden tankin, akun yms eikä ole vieläkään tullut ilmoitusta että olisi saapunut suomeen... Vaikka luvattu aika on 2-4 arkp..
    Komppaan muita täysillä.. Olen itsekkin tilannut 25.2.2014 tuotteita startsmogilta ja mitään ei ole tullut vielkään vastineeksi.. Rahat kyllä meni tililtä, mutta tilausvahvistusta ja itse tuotteita odotellaan yhä..

     
     
  4. #284
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja iXeuS Näytä viesti
    Eipä ole kuulunut eikä näkynyt. Jostain tullin vesivahingosta(?) tuolla jossain ketjussa puhuttiin eli ei välttämättä startsmogin moka. Tulispa nyt äkkiä :P On meinaan jo ihan liian pitkä aika kun on joyetechin mentholia saanut maistaa *kuolaa*.
    Tullissa tapahtunut vesivahinko ei varmaan estä sähköpostiin vastaamista? Edelleenkin muut kaupat kyllä saa lähetykset kulkemaan ilman ongelmia.

     
     
  5. #285
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Onkohan tilaukset toimitettu kuriirin välityksellä suomeen ja lähetetty tämän jälkeen eteenpäin. Smartpostiha ei kai muuten edes onnistu? Ettei vaan tuon takia olisi tullut ongelmia. En siis ole varma asiasta mutta tuli mieleen jos noin olisi.

     
     
  6. #286
    Itse ainakin sain maksettuani tuotteen paypalilla samantien tilausvahvistuksen mutta tilausseurannassa väittävät että lähetys on vaan käsittelyssä eikä liiku mihinkään

     
     
  7. #287
    Täälläkin yksi epäonninen sankari. 24.2. tilattu, ei kuulu, ei näy. PayPalin kautta laitettu claim, saa nähä mitä käy. Ihmetyttää kyllä kun ennen nähtävästi kauppa toiminut normaalisti.
    -Evic VTC Mini/Super Tank Mini-

     
     
  8. #288
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    52
    Tilasin tuolta 7.3.14 ja vasta tänään havahduin tilanteeseen, että putiikilla on jotain mystisiä ongelmia. Outoa on se etteivät he vastaa/reagoi mihinkään kyselyihin... Onneksi tilaukseni oli tällä kertaa pieni ja maksoin PayPalin kautta.

     
     
  9. #289
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Sotkamo
    Viestit
    14
    Pistin viestiä Checkouttiin ja kertoivat etteivät hekään ole saaneet yhteyttä startsmogiin. :s Nyt vaan tekemään rikosilmoitusta, disputea ynm ynm ja nopeasti !

     
     
  10. #290
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    11
    Sama ongelma 27.02.2014 tehty tilaus edelleen "käsittelyssä", rahat kyllä kelpasi. Kyselyyn ei vastata jne.
    Otin myös yhteyttä chekouttiin, jos vaikka estäisivät jatkossa maksut tuolle puljulle ettei tule lisää "uhreja". Ettei ois menny konkkaan koko kauppa kun mitään ei tapahdu?
    Viimeksi muokannut dasse; 15.03.14 kello 10:40.

     
     
  11. #291
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Onkohan tilaukset toimitettu kuriirin välityksellä suomeen ja lähetetty tämän jälkeen eteenpäin. Smartpostiha ei kai muuten edes onnistu? Ettei vaan tuon takia olisi tullut ongelmia. En siis ole varma asiasta mutta tuli mieleen jos noin olisi.
    Nyt varmistui toimitusehdoista "Tuotteet kulkevat suomeen kuriiripalveluna, suomessa huolitsija lajittelee lähetykset ja Itella toimittaa tuotteen asiakkaalle." Tuohan on nikotiininesteiden osalta suomessa kiellettyä joten onkohan tullut ongelmia ja eivät viitsi ilmoittaa mitään.

     
     
  12. #292
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    11
    Mikä tossa ois kiellettyä? Muillakin tuo esim ups suomeen ja itella loppu matkan. Vaikka sekään ei asiakaspalvelun vaitioloa selitä.

     
     
  13. #293
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    4
    Jostain kuului sellaista että vakava sairastapaus syynä,mahdollisesti parin viikon päästä saattaa toimia.Itse taidan odotella kuun loppuun ennenkuin teen mitään.

     
     
  14. #294
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    11
    Eipä tässä juuri mitään enää taida olla tehtävissäkään. Chekouttiin ilmoitettu ja se tuskin johtaa mihinkään. Onneksi ei ollut kuin muutaman kympin tilaus. Osais vaan varoa jatkossa, tiedä sitten miten, luotettavan tuntuinen kauppahan toikin oli.

     
     
  15. #295
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Lainaus Alkuperäinen postaaja cigar Näytä viesti
    Jostain kuului sellaista että vakava sairastapaus syynä,mahdollisesti parin viikon päästä saattaa toimia.Itse taidan odotella kuun loppuun ennenkuin teen mitään.
    Olishan se silti pakko jotain ilmotusta esim nettisivulle saatava tilanteesta ku tilanteesta...

     
     
  16. #296
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    3
    Tämä pulju meni sitten kiinni ilman mitään ennakkovaroitusta?

     
     
  17. #297
    Verkkokauppa on suljettu. Kaikille tilaajille jotka ovat maksaneet palutetaan rahat kuukauden sisään kun palautuspyyntö on saapunut. Checkout finlandin kautta tehdyt verkkopankkimaksut maksetaan tilaajien tilille ja pyydämme lähettämään seuraavat tiedot: maksajan/tilaajan nimi, tilausnumero, maksettu summa, iban tilinumero ja bic koodi. Luottokortin ja paypaliin ohjautuneet maksut voitte perua suoraan paypal tilinne kautta tekemällä sinne palautuspyynnön ja he palauttavat maksun teille kokonaisuudessaan.

    Checkout finlandin kautta voi myös pyytää palautuksen rahoista suoraan itselleen.

    Lähettäkää tiedot osoitteella:
    Startsmog
    PL 26
    15501 Lahti
    STARTSMOG
    Voi vitun vittu...

     
     
  18. #298
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    11
    Ei tässä vaiheesa yllätä, eli rahojen palautusta sitten vaan odottelemaan. Itse pyysin chekouttia hoitamaan asian, alkoi sen verran epämääräiselle tuntumaan koko kauppa. Hyvä kun ovat sulkeneet sivut, jos kerran n. kuukauteen mitään ei ole toimitettu.

     
     
  19. #299
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    11
    Checout ilmoitti kohteliaasti:

    - eivät saa yhteyttä Startsmogiin
    - heidän kauttaan rahoja takaisin ei välitetä
    - ovat keskeyttäneet maksujen välityksen Startsmogiin väärinkäytöksien takia
    - kehoittivat tekemään rikosilmoituksen

    Itse en taida Startsmogille tilitietojani lähetellä, kertokaa joku jos onnistui saamaan omansa pois.

     
     
  20. #300
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    3
    Checkoutin kanssa olen ollut yhteyksissä viimeksi eilen ja tänään ja tosiaan vaikka Startsmogin sivulla nyt väitetään, että Checkoutista voi pyytää palautusta, niin he eivät sitä voi tehdä koska kyseessä ovat kauppiaan rahat. Siispä rikosilmoituksen tekemiseen kehottavat.

    Olen sitä mieltä, että Startsmogin olisi syytä ottaa suoraan yhteyttä niihin asiakkaisiin, joilta nyt on tilaus jäänyt saamatta. Tilitietojani tuskin lähettelen mihinkään Lahdessa sijaitsevaan postilokero-osoitteeseen (joka on Startsmogin sivuilla nyt mainittu).

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •