Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 93

Aihe: Tyhjiä muovipulloja? Mistä?

  1. #61
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    199
    Vastaavan tyyppisiä, 100 ml pehmyt-muovipulloja hain etolasta. Vieressä on loota täynnä pulloihin sopivia nokkia. Niistä oli offtopicissa juttua kuvan kanssa tässä joku aika sitten. (#12226)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Kukaan havainnut missään myynnissä tämmöisiä pulloja:
    Liite 24155

    Pullo alunperin tilattu esmokelta ja käytössä todettu järkyttävän hyväksi juurikin VG:lle.
    Vapetalon 100ml pullo näyttää samalle mutta ei sisällä tuota kaatonokkaa.

     
     
  2. #62
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    puteleiden suhteen on ollut game over jo pitkään, ft:stä saa laatu puteleita, todella edullisesti.
    tänään saapuikin juuri 10 putelia sieltä.

     
     
  3. #63
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Laukaa
    Viestit
    81
    fasttechiltä on tullut pullot kans mulle jo pitkään. sadan millin pöntöt siellä on niin perhanan hyviä että ei muusta väliä.
    Smok X Cube 2 + Smok TFV4 / Freemax Starre Pro
    Eleaf Istick 100w + Dripperit

     
     
  4. #64
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    FT:n kahlasin läpi enkä löytänyt kuin pyöreitä pulloja. Litteät pullo siis hakusessa, nuo pyöreät pullot kun hukkavat tilaa.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  5. #65
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Kukaan havainnut missään myynnissä tämmöisiä pulloja:
    Liite 24155

    Pullo alunperin tilattu esmokelta ja käytössä todettu järkyttävän hyväksi juurikin VG:lle.
    Vapetalon 100ml pullo näyttää samalle mutta ei sisällä tuota kaatonokkaa.
    Elektrosavulla on just tuon näköisiä pulloja, tosin ei tyhjiä vaan täynnä vg tai pg litkua

    Hmmmm... Pullottaakohan nuo ite nuo pohjat ??? Ajattelin jos sieltä vois ostaa noita pulloja tyhjinä, vaikkei niitä olekaan myynnissä ???

    IMG_20151008_183122.jpg
    Viimeksi muokannut arskaxx; 08.10.15 kello 18:36.

     
     
  6. #66
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    FT:n kahlasin läpi enkä löytänyt kuin pyöreitä pulloja. Litteät pullo siis hakusessa, nuo pyöreät pullot kun hukkavat tilaa.
    Ootko ton vapereseptin tsekannu.Siellä litteä puteli ja siinä sellanen kääntötippakorkki joka erikseen myytävänä

     
     
  7. #67
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Judder Näytä viesti
    fasttechiltä on tullut pullot kans mulle jo pitkään. sadan millin pöntöt siellä on niin perhanan hyviä että ei muusta väliä.
    Mitä näistä valikoimissa olevista suosittelet?

     
     
  8. #68
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Kukaan havainnut missään myynnissä tämmöisiä pulloja:
    Liite 24155

    Pullo alunperin tilattu esmokelta ja käytössä todettu järkyttävän hyväksi juurikin VG:lle.
    Vapetalon 100ml pullo näyttää samalle mutta ei sisällä tuota kaatonokkaa.
    Mites noi VapeKeisarin mustakorkkiset, mulla on pari ja hyvin toimivat.

     
     
  9. #69
    Höyryttelijä jussuf's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Yköjärvi
    Viestit
    32
    Kun pelkona on, että tietyt mausteet liemissä saattaa irrottaa muovin makua, tuli tilattua lasisia pulloja pipettikorkkisina, eikä hinta ainakaan hirveesti järkyttänyt. Tippapullo lasipipetillä - Yrttilato.fi

     
     
  10. #70
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jussuf Näytä viesti
    Kun pelkona on, että tietyt mausteet liemissä saattaa irrottaa muovin makua, tuli tilattua lasisia pulloja pipettikorkkisina, eikä hinta ainakaan hirveesti järkyttänyt. Tippapullo lasipipetillä - Yrttilato.fi
    Tuo tahtoo olla enemmän tankkien ongelma, muoviputelit on tehty eri muovi laadusta niin eivät liukene nesteen joukkoon. Eihän sitä tiivisteitäkään myytäis muovipullossa ellei ne kestäisi niitä.

     
     
  11. #71
    Höyryttelijä jussuf's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Yköjärvi
    Viestit
    32
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Tuo tahtoo olla enemmän tankkien ongelma, muoviputelit on tehty eri muovi laadusta niin eivät liukene nesteen joukkoon. Eihän sitä tiivisteitäkään myytäis muovipullossa ellei ne kestäisi niitä.
    Aiemmin tässä ketjussa joku valitteli muoviin jäänyttä edellisen nesteen hajua/makua...sillä päätin pelata varmanpäälle ja tilata lasipullot. Kuten tuli mainittua, hinta ei päätä huimannut. Yhdet omat kokkaukset vasta väsätty ja toista satsia varten kunnon puteleista oli puutetta...

     
     
  12. #72
    Myydäänkös noita pulloja apteekis?

     
     
  13. #73
    Höyryttelijä Methos's Avatar

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    82
    Itse ainakin saanut ostettua ihan pipetillisiä, kun pyysin nätisti.

     
     
  14. #74
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Methos Näytä viesti
    Itse ainakin saanut ostettua ihan pipetillisiä, kun pyysin nätisti.

    Oliko minkä hintaasia?

     
     
  15. #75
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Minä ostin 50 ml lasipulloja Lappeenrannan prismassa sijaitsevasta apteekista kappalehinta oli 40 centtiä ja lisäksi korkeista oli oma hintansa muistaakseni 20 centtiä kpl.10 pulloa ja niihin korkit 6,90 yhteensä.Mielestäni mainitsi muitakin kokoja olevan mutta ei jäänyt mieleen mitä

     
     
  16. #76
    Höyryttelijä Methos's Avatar

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    82
    Jaa-a olisko ollu 1.2€ 25mil pipetillinen ja uv-suojattu. Pienestä lähi apteekista.

     
     
  17. #77
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Kellään hajua mistä löytyisi näitä pulloja/korkkeja? Monenlaisia kokeillut ja nämä osoittautuneet ehdottomasti mukavimmiksi käyttää, mutta en muista mistä olen näitä joskus hommannut ja lisää tarviisi.

    20160426_182558.jpg

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  18. #78
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smokxx Näytä viesti
    Kellään hajua mistä löytyisi näitä pulloja/korkkeja? Monenlaisia kokeillut ja nämä osoittautuneet ehdottomasti mukavimmiksi käyttää, mutta en muista mistä olen näitä joskus hommannut ja lisää tarviisi.

    20160426_182558.jpg
    Onko noita? https://www.fasttech.com/products/0/...-liquid-5-pack

     
     
  19. #79
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Perhana, pitäis ostaa muutama 50ml pullo, mut en muista mistä olen ostanut ennen.. Tai siis muistan osittain eli mulla on kolmea eri pottua.. On kovaa, keskikovaa ja pehmeetä muovia. HJ:lta ostin nuo kovat ja ne menee roskiin

    Nää pehmeet on 38mm ulkomitaltaan ja nuo keskikovat on 36mm.. Eli tota pehmeetä haluaisin mutta mistä??? Vaihtoehdot Pakkaustukku tai Vapetalo, mistä olen ne ehkä ostanut...

     
     
  20. #80
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Perhana, pitäis ostaa muutama 50ml pullo, mut en muista mistä olen ostanut ennen.. Tai siis muistan osittain eli mulla on kolmea eri pottua.. On kovaa, keskikovaa ja pehmeetä muovia. HJ:lta ostin nuo kovat ja ne menee roskiin

    Nää pehmeet on 38mm ulkomitaltaan ja nuo keskikovat on 36mm.. Eli tota pehmeetä haluaisin mutta mistä??? Vaihtoehdot Pakkaustukku tai Vapetalo, mistä olen ne ehkä ostanut...
    Muovipullo 50ml PET litteä malli korkilla tai korkillisella tippanokalla esim. Puffilla. Varmaan yks käytetyimmistä pullomailleista ja IMHO paras pullo, tippanokkakorkilla tietenkin kannattaa ottaa. Litteä muodoltaa, joten sitenkin kätevä, saatavana myös 100ml.

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •