Sivu 6 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567891016 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 459

Aihe: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

  1. #101
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Ja saksan kaupan kanssa kun eivät juuri kiinnostu posteista niin vielä lähettävät sen paketin sinne feikki osoitteeseen

     
     
  2. #102

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja -ih- Näytä viesti
    Jos kyse Digitalsteamista niin eipä sieltä vastauksia kannata odotelakkaan...aikoinaan lähetin niille n. 30 meiliä rahojen palautuksista etc. mutten saanut ainuttakaan vastausta, eivät myöskään ole vastannut PayPalin selvityspyyntöihin.
    Tämä oli hyvä kuulla, tosin hieman tuli myöhään minulle.
    Isomman kayfunin tuolta tilasin ja kaikki hoitui mallikkaasti, uskon että tämä minikin tulee perille (jota siis itse yritin perua).
    On vain melkoinen puute jos posti ei toimi, mutta nyt kun sen tietää niin tulevaisuudessa tilaukseni suuntautuu luultavasti toisaalle...
    Yleisesti saksalaisten kanssa tehdyistä kaupoista on parempia kokemuksia kuin suomesta.


     
     
  3. #103
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Siis miten nykymaailmassa voi olla noin sisään kääntynyttä porukkaa, kun noi nahkahousuiset arjalaiset! Raha niille kelpaa, mutta sitten ei olekkaan mitään kiirettä! Saavat kyllä mun puolesta piereskellä nahkahousuihinsa ihan rauhassa!!!!

     
     
  4. #104

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Kuullostaa ihan juutalaiselta meiningiltä

     
     
  5. #105
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Itse lähetin digitalsteamille deglaraation naarmuuntuneena (milllin syvä viilto kyljessä) saapuneesta kayfun III makrolonista kuvineen päivineen. Postipaketti oli ehjä joten on pantu viallisena matkaan. Ehdotin että lähettävät korvaavan tankin, samalla kun panevat mun minin matkaan, postitkin olisivat siten säästäneet. Mutta eipä tullu minkäänlaista vastausta.

     
     
  6. #106

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Ite kun laittelin tonne digitalsteamille useamman sähköpostin niin vastaus tuli ihan kohtuu nopeesti. Pistin enkuksi ja googgelin kääntäjällä saksaksi niin vastailivat ihan kiltisti joka postiin.
    Kandee laittaa sitä viestiä sieltä kaupan sivulta suoraan, nopeemmin vastavat niihin.

     
     
  7. #107

    Re: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Mistä näitä minejä nyt voi nopeiten hommata?

     
     
  8. #108
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Re: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Mistä näitä minejä nyt voi nopeiten hommata?
    Venäjältä kun olen ostellut, niin alta kahden viikon on tullut perille.
    Sveitsistä paketit on saapunut kahdessa päivässä.
    Saksasta tilaus vielä kesken Elokuulta...

    Oma Minin pre-order on odottelemassa kellomaassa, koska sieltä olen parhaimman asiakaspalvelun saanut.
    Tuossa on vaan mahdollinen tullausvaara, joka sekin on hoidossa Suomiasiakkaille

     
     
  9. #109

    Re: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Sitä lähinnä meinasin, et onko noita hyllyssä jossain jo vai kaikki noita pre ordereita? Ja missä kaikkialla noita pre ordereita on menossa nyt? Vois toisen penelopen tilalle tämmösen hommata

     
     
  10. #110

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Toblerone.

    Gusi on Paskaa

     
     
  11. #111
    Höyrykonkari Manaman's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    266

    Vs: Re: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Sitä lähinnä meinasin, et onko noita hyllyssä jossain jo vai kaikki noita pre ordereita? Ja missä kaikkialla noita pre ordereita on menossa nyt? Vois toisen penelopen tilalle tämmösen hommata
    Tätä minä nyt ihmettelen ittekki. Digitalsteamissa toimitusaika oli vaihtunu muutamaan päivään joten voikohan olettaa olevan varastossa? Jos nyt tilaan http://digitalsteam.de/SvoeMesto/Svo...AUF-::509.html niin saakohan tuota pakettia koskaan?

    Tällä tarkotan sitä ettei nyt joudu johonki seuraavaan ennakkotilausjonoon vaan sais jopa ennen joulua tuon... On tämä hankalaa kun ei ymmärrä kieltä, prkl!

    Edit: Vissiin tilasin tuon, raha kelpas jonnekki, en tiiä mitä tulee tai millon tulee...


    G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

     
     
  12. #112
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Jahas tänää oli tullu digitalsteam.de:n DHL:n seurantakoodi spostiin. Ens viikolla olis sit v 2.1 Full setti käsissä ellei lähe taas seilaalee ympäri Saksaa niin kun isoveljensä teki kun samasta paikasta tilasin.

     
     
  13. #113

    Vs: Re: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manaman Näytä viesti
    Edit: Vissiin tilasin tuon, raha kelpas jonnekki, en tiiä mitä tulee tai millon tulee...
    Just tollasta se on munkin tilaaminen ollut saksan saitilta. Helvetti, kun kaikissa "nappuloissakin" on pitkiä sanoja, joita ei osaa kirjottaa oikein translaattoriin. Niitä ei voi copy-pastetakaan. Olis kyllä hyvä osata saksaa. Nyt kuitenkin ärstyttää tää homma sen verran, etten varmaan opettele ja kärsin siitäkin sitten tietenkin itse nahoissani.

    Mä tosiaan luovutin full setin kanssa, kun en sitten millään sitä onnistunut ostamaan samaan kyytiin perusmallin kanssa. Kerran mulle tosiaan digitalista vastattiin meilitse, mutta se ohje siinäkin oli ihan persiistä. Ei onnistunut sillä tavalla. Sen jälkeen ei mitään enää ole vastattukaan mihkään posteihin. Pitänee koittaa pysytellä enkunkieilisillä saiteilla.

     
     
  14. #114
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jonkkka Näytä viesti
    Jahas tänää oli tullu digitalsteam.de:n DHL:n seurantakoodi spostiin.
    +1

    Ens viikolla olis sit v 2.1 Full setti käsissä ellei lähe taas seilaalee ympäri Saksaa niin kun isoveljensä teki kun samasta paikasta tilasin.
    +1

     
     
  15. #115

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Mihin osoitteeseen olette mailia lähettänyt DS:lle?
    Voisi vähän kartoittaa mihin osoitteeseen vastaavat ja mistä osoitteesta?

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  16. #116

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    SM tec on tietoinen ds:n asiakaspalvelun kehnosta laadusta ja koittaa siihen vaikuttaa parhaansa mukaan. Alla suora lainaus vastauksesta.
    [glow=red,2,300]On the problems of the client's communication with the store DigitalSteam we know, but unfortunately, we can not affect it. We are trying, but unfortunately the results are not always achieved.
    DigitalSteam employees are not our employees and we can not get them to work as they see fit. [/glow]

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  17. #117
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Mun kysymykseni ei varsinaisesti liity tähän miniin, mutta onko kukaan tehnyt setuppeja noista punotuista silicoista mitä toi SvoeMesto myy, onko noi kuinkakin hyviä vaihtoehtoja tehdä setuppia? Jotenkin tuntuu sillai jännältä kun sen paksuus on vain 1mm mutta sen leveys on sen varmaankin sen 3mm. Oisko Kiiltokuvalla heittää mitään spesiaalia tähän,tai jollain muulla jotka ovat noita silicoja käyttäneet.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  18. #118

    Re: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Tuo on ollut minusta parasta silicaa mitä olen testannut. Ei purkaannu, ja on sopivan paksua. Minusta esimerkiksi 3mm. Silica on turhan paksua noihin uriin omaan makuun.
    En ymmärtänyt mitä tarkoitat noilla 1mm. ja 3mm. mitoilla?

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  19. #119

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Käkikellomaasta tilanneille tiedoksi: viimeistään tiistaina lähtee paketit kohti Suomea, pienet sille!

    Gusi on Paskaa

     
     
  20. #120
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Mä taas tykkään 3 mm silicasta enemmän kuin SM punotusta. Mulla toi normaali 3 mm wickkaa paremmin ja vuotoja ei ole tullut. Märkänä saa myös nätisti laitettua koloihin ja käytän sitä siis kaksinkerroin.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •