Sivu 12 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 459

Aihe: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

  1. #221
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Tänään sitten se tuli. pikkasen oli kivikkoista, kun jäin odottelemaan pakettia kotiin töihinlähdön sijasta. Viimeksi tuo itellan kuljetus tuli 8:03, nyt siten odottelin ja odottelin mutta pakko oli lähteä 9:30 töihin, että ehdin liukuman puitteissa. Seurannasta sitten näin että 9:41 oli posti kirjannut että vastaaottajaa ei tavoitettu. No ei siinä mitään, postiin sitten vaan töiden jälkeen, siellä oli kuitenkin myös El Toro paketti odottamassa. Posti tietenkin oli ihan piukassa, sain jonotusnumeron 50 asiakkaan päähän. Siinä sitten tapoin aikaa höyryttelemällä ja kiertämällä korttelin.

    Setup tekoon sitten vaan, kaiki muuten oli kasassa mutta coili ja silica puuttui. no tuskin tonne paljoo mahtuu niin yksinkertainen 3millinen ja 6 kierrosta mukana tullutta lankaa. Provarissa testaus, nätisti hehkui, mutta vastus 2 ohmia, ei käyny mulle tavoiteena ollut 2.4 tai 1.5. . Pari kierrosta pois ja vieläkin 1.7. Ruuvit vielä auki ja löysät pois, 1.5 ohmia. Tätä vois EPM:ään kokeilla. Postista tänään haettua EBaron Lab Brasileiroa tankkiin ja kokeilemaan. Huh, kyllä höyryä ja lämpöä piisas vaikka ei olu ton matalaoomisempi. Ja milles tämä neste maistui, täähän on ilmetty kahvilikööri mitä A-liikkeestä on saanu iät ja ajat, Chymos vai mikä se olikaan. EPM on nyt herännyt uuteen eloon, mini sopii aikas kivasti tuohon piipun nokkaan.

     
     
  2. #222

    Re: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Koskas tähän sitä stickeriä on tulossa? Mulla ei oo mitään modia tätä varten ja vois olla stickerin kanssa vähän fiksumman näkönen ku pelkällä twistillä

     
     
  3. #223

    Vs: Re: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Koskas tähän sitä stickeriä on tulossa? Mulla ei oo mitään modia tätä varten ja vois olla stickerin kanssa vähän fiksumman näkönen ku pelkällä twistillä
    Mikä se semmonen stickeri on?

     
     
  4. #224
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Se on semmonen joka pojan pakko ostos heti ku kaupassa näkyy

    Jos sidewinderin tiedät, niin samanlainen idea.

     
     
  5. #225

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Ai se stickeri on sellanen vehjes, että saa akun ja höyrystimen vähän niinku vierekkäin..

     
     
  6. #226
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Tänään kävin omani postista noutamasta ja täytyy sanoa että toimii yhtä hyvin kuin isoveljensä

    Setupiksi yksin kertainen 3 mm silica ja 5/6 kierrosta 0.2 A1 kanthalia jolloin vastus 1.5 ohm. Silican päät katkoin n. 3mm kupista yli ennen pohjalle painelua. Alkuun ei oikein lähtenyt wikkaamaan mutta sekin korjautui kun vähän imeskeli ilman virtaa sormi ilma reijän päällä. Ja nyt kun wikkaus lähti käyntiin niin eipä oo tarvinnu kuivaimuja ottaa.

    Pullo täyttökin onnistui täyttöventtiilistä ilman kurlailuja. Tähän auttaa se että kirkas tankki on alimmaisena ja pitää 510-liitintä kohti kattoa niin voi koko ajan katsella että ilma kupla pysyy molempien wikkaus reikien päällä niin ei työnnä nestettä kammioon.

    Loppuun vielä kuva:


     
     
  7. #227
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jonkkka Näytä viesti
    Setupiksi yksin kertainen 3 mm silica ja 5/6 kierrosta 0.2 A1 kanthalia jolloin vastus 1.5 ohm. Silican päät katkoin n. 3mm kupista yli ennen pohjalle painelua. Alkuun ei oikein lähtenyt wikkaamaan mutta sekin korjautui kun vähän imeskeli ilman virtaa sormi ilma reijän päällä. Ja nyt kun wikkaus lähti käyntiin niin eipä oo tarvinnu kuivaimuja ottaa.
    Hyviä vinkkejä ekalla setupilla toimii myös täällä, vastus 1.9. ohm. Aivan mahtava höyryntuotto verrattuna Bully/Dome. Nyt kun joku selittää mulle vielä mistä se höyryn tuoton ero oikein tulee?

    Omalla kohdalla olen tullut noiden kanssa tulokseen, että maukkaimmat höyryt olen saanut 2-2.6 ohmin setupeilla ja nyt siis pelkällä akulla ei vv. Jos mennään lähemmäksi 1 ohm, niin saan lähinnä käristystä. Aika paljon täällä porukka kuitenkin keskustelujen perusteella käyttää noita matalia. Onko tuossa joku jippo olemassa? Tietysti varmaan eri nesteetkin osaltaan vaikuttaa.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  8. #228
    Höyrykonkari Manaman's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    266

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Parit setupit nyt tehtynä ja mulla on hieman wickkaus ongelmaa, ei siis wickkaa tarpeeksi (kokeiltu suoraan akulla ja 8w kickillä). Paketin mukana tullutta 1mm silicaa kolme ja mukana tullutta lankaa noin 5 kierrosta (päältä päin laskettuna ja hehkuvat hyvin) on ollut paras tähän mennessä mutta ei riittävän hyvä. Minäkin olen katkaissu langan päät noin 2-3mm kupin yli ja painellu pohjaan saakka, ei kuitenkaan tunnu että sitä olisi liikaa. Maku on myös tosi laimea.

    Pitää illalla kokeilla 2mm narua ja eri vastuslankaa. E-smokegurulta on vielä paketti tulematta jossa on 3mm ja 3,5mm silicaa ja kaikenlaisia kokoja vastuslankaa (mitä lie lankoja sitten ovatkaan). Taisin jo tilatessa sieltä hieman ennakoida ostavani Nautiluksen kun niitä valmiita NR-R-NR setuppejakin paketista löytyy

    Käärinköhän liian tiukalle coilin silican ympärille? Onko tarkoitus että helposti voi vetää silicaa suuntaan jos toiseenkin? Kuinka kireällä pidätte ilmaruuvia? Jalipon videota on tullu tuijotettua, mutta en ole kyllä tyytyväinen mitä olen tähän mennessä saanut itse väkerrettyä...


    G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

     
     
  9. #229
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Hiukan kiristät ilmasaantia, ni nestettä virtaa paremmin. Mulla oli imu täysin auki ja anto hiukan palanutta, mut kiristin pari kierrosta ja toimii. Imu on silti mukavan löysä.

     
     
  10. #230

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Mulla on uusi työkaveri.
    Kertalaakista soiva setuppi, tosin isovelivenäläisellä jo treeniä takana.

     
     
  11. #231
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähköpössymies Näytä viesti
    Mulla on uusi työkaveri.
    Kertalaakista soiva setuppi, tosin isovelivenäläisellä jo treeniä takana.
    Aika näppärä modaus, pakko sanoa.

     
     
  12. #232
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    346

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Tämä vai spheroidi? :

     
     
  13. #233
    Höyrykonkari Manaman's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    266

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thomssi Näytä viesti
    Hiukan kiristät ilmasaantia, ni nestettä virtaa paremmin. Mulla oli imu täysin auki ja anto hiukan palanutta, mut kiristin pari kierrosta ja toimii. Imu on silti mukavan löysä.
    Tuo autto heti, kiitos Nyt pelaa hyvin ja makukin palasi!! Nyt sitten pikku niksaöverit päällä, iskee pikkusen paremmin entä bogesta...


    G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

     
     
  14. #234

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja naega Näytä viesti
    Tämä vai spheroidi? :
    Tämä.

     
     
  15. #235

    SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Venäjän kaupasta tuli viestiä jotta 13pvä klo 13 Moskovan aikaa olis uutuuksia tyrkyllä

     
     
  16. #236
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja naega Näytä viesti
    Tämä vai spheroidi? :

    Makuasioita taasen. Suorituskyky molemmissa abaut sama (kallistun kuitenkin vähän steroidin puolelle), vetoisuus abaut sama, hinta abaut sama. Imo, toinen huomattavasti helpompi käyttää, joten spheroid

     
     
  17. #237
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti

    Makuasioita taasen. Suorituskyky molemmissa abaut sama (kallistun kuitenkin vähän steroidin puolelle), vetoisuus abaut sama, hinta abaut sama. Imo, toinen huomattavasti helpompi käyttää, joten spheroid
    Millä tavalla spheroid on helpompi käyttää? Yksi materiaali enemmän ja täytön yhteydessä on kädet aina sooseissa.

     
     
  18. #238
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Millä tavalla spheroid on helpompi käyttää? Yksi materiaali enemmän ja täytön yhteydessä on kädet aina sooseissa.
    Juurikin tämän takia tuo kolmikirjaiminen imo-pehmennys

    Perustelen väitteeni, joka on siis vain oma mielipiteeni, seuraavasti: Coilin teko helpompaa. Ei ole niin nirso, onko silican päät oikean mittaisia sekä coili jää ruuvien väliin tehtäessä väkisinkin sopivasti ilmareiästä irti eikä vuoda. Helppouteen laskisin myös sen, että on käytännössä mahdotonta saada vuotamaan. Kun tekee setupin oikein, täytön yhteydessä ei tule koskeneeksi tippaankaan soosia

     
     
  19. #239
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Venäjän kaupasta tuli viestiä jotta 13pvä klo 13 Moskovan aikaa olis uutuuksia tyrkyllä
    Itselle tuli eilen illalla sama viesti, olit nopeempi.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  20. #240

    Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Itselle tuli eilen illalla sama viesti, olit nopeempi.
    Minäpä lähden nyt postiin, kun jotain on taas tullut. Epäilen, että saattaa olla mini.

    Edit: Pettymys tuli, ei ollut mini vaan lisää juissia...

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •