Sivu 47 / 52 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37434445464748495051 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 921 - 940 / 1027

Aihe: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

  1. #921
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Ollutkin hiljaisempaa täällä blogin puolella ja osittain tuntuu höyryttelyssä olevan henkilökohtaisesti hieman "game-over" tilanne, ainakin mitä tulee uusiin laitehankintoihin.
    Näillä näkymin oma Top4 on valikoitunut aika tiukasti tämän näköiseksi:

    http://img.tapatalk.com/d/13/06/20/yve4a5yv.jpg

    Monilla listoilla on roikuttu, mutta vaatimukset alkaa olemaan jo niin kovat, että monen laitteen olen skipannut suosiolla, kun projektin loppumetreillä on nähnyt todelliset laitteen speksit.
    Yleensä tietää jo kuvista/spekseistä että onko laitteella edes mitään mahdollisuutta miellyttää minua niin paljon että ne pääsisi Top4:n, vai onko vaan parempi antaa uida sen kalan ohi - eipä näissä nyt mieltä ole kaikkia hankkia vaan hankkimisen/testaamisen ilosta?

    Titaaninen Dazi modi ja titaaninen BliSS V3 on oikeastaan ainoat (CNC H-attyn) lisäksi mitä odotan hieman perhosia vatsassa. H-atty löytyy jo tietenkin tuolta nykyisestä Top4 listasta, mutta niitähän ei voi olla koskaan liikaa!
    Mikäli Dazi lunastaa paikkansa, mutta ei syrjäytä yllä olevia laitteita mainitsevasti, niin olen valmis myös siirtymään Top5 laitteistoon... edelleen 7 modia on maksimi, mutta todellisuudessa se on jo hieman hamsterointia, ilman todellista käyttöä kaikille.

    Nesteissäkin on selkeä Top4 muodostunut, epämääräisessä järjestyksessä: FSUSA - Gummy Bears, RAWR - Hawaii Sunrise, COV - Vanilla Cream, RAWR - Vanilla

    Ei muuta kun höyryntäyteistä kesää kaikille ja mikäli kuvan modeja/atoja näkyy joskus myynnissä minun kautta, niin olen mukamas löytänyt jotain parempaa tilalle!
    Eikös toi ole hieman hankalaa kun ei tiedä minkä ottais milloinkin mukaan, mä voin poistaa sulta yhden swanin niin saat tehtyä Top3 listan
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  2. #922
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Juu ja mulle voi lähettää sen Swanin nokasta sen H-attyn!

     
     
  3. #923
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    MISTer mukana ja muut kotona, näin karkeasti... kotioloissa sitten putki käteen sen mukaa mitä makua tekee kulloinkin mieli.

     
     
  4. #924
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Blogin ensimmäiseen viestiin päivitetty taas uutta videolinkkiä (normaaliin tapaan) ja tällä kertaa aiheena Mesh setupin teko MISTeriin.
    SiB77 kiitokset kuvauksesta ja editoinnista.

    Tuo eka viesti on aina varma paikka löytää minun videot, mikäli sikäli ne hukkuvat muiden ketjujen sekaan ajan myötä.

     
     
  5. #925
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Kaupallisella puolella ei mielestäni ole enää hetkeen ollut mitään maata mullistavaa, vaikka seuraavilla listoilla olenkin:

    - Hellfire hybridi
    - Ti Nahual hybridi

    Noi nyt vaan pitää ottaa, jos listapaikka säilyy loppuun asti - once in a lifetime, mutta silti ne ovat vaan genesis hybrideitä - hyvin tehtyjä sellaisia.
    Vastaavaa laatua/höyryä saa jo kotimaisillakin tuotteilla, esim. Swan + H-atty ja siitä iso kumarrus kotimaisille modaajille!

    Moni varmaan jo huomannutkin, että nesteitäkin on sekoiteltu uudella sykkeellä ja tuloksena siitä syntyi Jalippo Bears, joka on nyt minun ADV ja näillä näkymin menossa myös kaupan hyllylle. Onneksi tässä "harrastuksessa" on aina osa-alueita, joita voi lähteä yrittämään, jos tuntee tulleensa niin sanotusti maaliin jollain muulla sektorilla. Nykylaitteisto on niin hyvä, etten parempaa osaisi toivoa ja näitäkin on jo vähän liiaksi + kaikki ne tulon päällä olevat uutuudet, jotka on vaan pakko testata. No laitteita yleensä lähtee kiertoon sitä mukaa kun uutta tulee ja sillä sektorilla Jalippo on jo muutenkin tyydytetty, eli pettymyksiä tuskin tulee, kun hankinnat ei enää perustu todelliseen tarpeeseen tai paremman höyryn metsätykseen.

    Nyt on lähdetty myös kokeilemaan omaa kanttia modin rakennuksen maailmassa ja tavoitteena tehdä DNA20 modi 2 x 18650 akuilla aluboxiin, jonka ulkomitat ovat 80 x 55 x 25.
    Alla hieman projektikuvausta, eli mihin asti ollaan päästy:

    Aluboxi suoraan paketista:


    Tilaa tehty boxiin ja muutama aukko + kierteitä:


    Osien asettelua ja mallailua:


    Piiri ja piuhat asteltu kehikkoon:




    Suht kompaktisti sai kun vähän upotti:


    Kehikko laatikossa:


    Ja piti sitä ottaa jo höyrytkin:
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  6. #926
    Onko muuten hellfiren kuristus samanlainen kuin h-attyssä eli ovaali vai pienempi tila ympyrän mallisena?
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  7. #927
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Pyöreä kuten H-attyssa.

    Ompahan nyt maksettu myös rocket, eli doodlen tekijän uutuus. Ovaalikuristus ja pituutta vaan 37 mm. Tilavuus vähän päälle 2 ml.

     
     
  8. #928
    Niinpäs muuten onkin mihinköhän mahdoin sekoittaa h-attyn....
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  9. #929
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Aktivoidutaan taas vähän videoiden teossa, eli tässä pieniä ajatuksia MicroStick nimisestä minimodista:


     
     
  10. #930
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Mistä noita pyrex tippejä saa? Lämpeneekö helposti kovilla tehoilla? Houkuttaa aivan liikaa nuo ku sulla on joka kuvassa nykyään tuo pyrex tippi

     
     
  11. #931
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Tuolta: RocketScienceMods

    Tosin lyhyet ovat just nyt out of stock... mutta kun varastoa taas löytyy, niin 3 kpl tulee sitten ilman posteja.
    Aivan täydellisiä! Kestäviä, ei lämpene käytännössä yhtään, ei kerää huulimoskaa ja muutenkin sopii suuhun kuin lämmin jääpuikko.

     
     
  12. #932
    Höyrykonkari da_finland's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    200
    Ja muistaakseni oli rsmn facebook sivuilla että seuraavaa satsia saa odotella kauan..

     
     
  13. #933
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Onneks mul on kolme ja neljäs tulossa ton Rocket aton mukana...

     
     
  14. #934
    Höyrykonkari da_finland's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    200
    Ainiin sitäkin voisi huomenna koittaa saada. Mut hei mun nahual haluais tollasen microstickin kans, oot varmaan jo kyllästyny siihen

     
     
  15. #935
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Aloituspostia taas päivitelty, eli kaikki videot löytyy sieltä tuttuun tapaan.

     
     
  16. #936
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Single ja Dual 18650 DNA20



    Höyryttely on taas uusissa sfääreissä! <3

     
     
  17. #937
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    W-Box:


     
     
  18. #938
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Montako kiloo hirvipaistia tosta rimpulasta
    Ei helvetti sä veit mun rimpulan Ilmottaudun ostajaksi kun tuosta paskasta luovut Toi versio puun osalta kuuluu mulle
    Ei oo gg:n jälkeen mikään putki/laatikko herättäny musthave fiilistä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #939
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Eka akku höyrytelty loppuun, tai siis puhti ei enää riittänyt pidemmälle.
    Tässä hieman vertailutuloksia akun hyötykäytöstä eri boxeissa ja kaikkia ajettu 20 watilla, kunnes höyryn tuotto loppuu:

    W-Box: 3,755 volttia (1 x 18650)
    BeatBox: 3,552 volttia (1 x 18650)
    JalippoBox: 3,405 volttia (2 x 18650)

    Kaikissa modeissa on käytetty samaa/samoja Panasonicin 3400 mah akkuja.
    Dualissa luonnollisesti akut käytetään tehokkaammin "loppuun", kun rinnan olevien akkujen sisäinen kyykkäys jää hyvin pieneksi.
    W-Boxin tulos paranee varmasti uuden pohjajousen myötä.

    Alla vielä purkukäyrä ko. akusta, josta näkee, että mikäli akkuun jää esimerkiksi 3,75 volttia vs. 3,40 volttia, niin se tarkoittaa käyttämättömän kapasiteetin osalta (3 ampeerin kuormalla) noin 1250 mah!



    Toisin sanoen tällä hetkellä W-boxin teoreettiin kapasiteetti 3400 mah panasonicin akulla 3A purkuvirralla on noin 750 mah, kun taas omalla Dual DNA modilla teoreettista kapaa löytyy noin 4000 mah.

    Myös latauksien välillä höyrystyneet millilitrat tukevat tätä teoriaa. W-boxilla menee vajaa 2 H-attya, kun taas omalla dualilla menee lähemmäs 7 tankillista.

     
     
  20. #940
    Mikä sulla on H-attyssä setuppi ja tarkotatko maxia vai normia? Lähinnä koitan kartottaa sitä että kannattaako hankkia työpäiväksi tuollainen panan akku vai jatkaako aw-imr 18650 akuilla...
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •