Sivu 15 / 52 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617181925 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 1027

Aihe: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

  1. #281
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Jännitehävikkilistaa taas päivitelty ja tähän Exceliin löytyy suora linkki blogin ensimmäisestä postista:



    Tänään illalla saadaan vertailuun mukaan Wizard's Apprentice, mutta ennakkotietojen mukaan kärkipään tohinoihin ei ole asiaa.. :/

     
     
  2. #282

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Tänään illalla saadaan vertailuun mukaan Wizard's Apprentice, mutta ennakkotietojen mukaan kärkipään tohinoihin ei ole asiaa.. :/
    tämmöstä havaitsin pikaisella testauksella :-\

     
     
  3. #283
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    No se on ainakin haluttua vaihtotavaraa, joten sillä saa paljon paljon enemmän kaikkea kivaa maailmalta kun 200 €.

     
     
  4. #284
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Ja vaikka ei toimi niin hyvin kuin cara niin kumminkin se on eniten pyörinyt käsissä nyt pari päivää. On vaan niin pirun kevyt ja näpsäkkä laite.
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  5. #285

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MPKO Näytä viesti
    Ja vaikka ei toimi niin hyvin kuin cara niin kumminkin se on eniten pyörinyt käsissä nyt pari päivää. On vaan niin pirun kevyt ja näpsäkkä laite.
    tämä on totta, helvetin näpäkkä kädessä ja onhan tuo nyt siisti. miten on napin kanssa mennyt?

     
     
  6. #286
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist
    tämä on totta, helvetin näpäkkä kädessä ja onhan tuo nyt siisti. miten on napin kanssa mennyt?
    Täydellä akulla tulittaa näillä mun hikisillä kätösillä aina, mutta kun jännitteet laskee niin välillä tulee misfire. 95% ajasta kyl toimii ihan jees. Entäs siellä?
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  7. #287

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Näillä mun kuivilla ja koppuroilla sormenpäillä ei kyllä oikein tykitä. Hima käytössä vielä menee, mutta liikenteessä tuskin mitään toivoa. Kerran nuolasin sormea oikein kunnolla, painamisen jälkeenkin jäi vielä tulittamaan, ei siinä, cäppi vaan nopeasti auki

     
     
  8. #288
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lonelyrider jo kertoi että auttoi kun illalla laittoi kosteusvoidetta käsiin, niin aamulla sai parempi tuloksia.
    Älkää siis ihmetelkö, jos "mitä ostin tänään sähkötupakkaan liittyen" ketjuun tulee multa postaus jostain body lotion silk softista...

    Ps. Jännitehävikkitaulukkoon on lisätty myös teho (Watit) kuormassa ja tällä hetkellä jaettu ykkössija on P+ ja GGTS:n välillä.

     
     
  9. #289
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Mä olen ainakin ollut varsin tyytyväinen Wizardiin. Nappi toimii hyvin ja tulittaa aivan riittävästi vähän alle 1 ohmin vastuksella varustetun Picon kanssa. Mun mielestä noi mittaustulokset on mielenkiintoisia, mutta ei ne vaikuta itselläni hirveästi ostopäätöksiin, mikäli laite tuntuu muuten hyvältä ja höyryä muodostuu riittävästi.

     
     
  10. #290

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    pitääpä alkaa sitten rasvaamaan. pelkästään etusormea, tosimieshän ei lotioneihin koske. 8)

     
     
  11. #291
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Se voi olla että tuo on niin hieno ja eksoottinen ettei siitä malta luopua vaikka jännitehävikkiä olisikin... kickillä ja tiheällä akunvaihdolla ominaisuus saadaan eliminoitua, mutta insinööriluonne on sitä mieltä, että ei parana valittaa akkukestosta tai laimeista höyryistä, jos energia tuhlataan putken lämmittämiseen.

    Ps. en ole koulutukseltani kuitenkaan insinööri...

     
     
  12. #292
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Testaappa sit jalippo tuo wa rasvatulla, ei rasvatulla ja erittäin kostealla sormella niin saadaan hieman vertailu statistiikkaa et joutuuko tässä menemään vaimon taikka lasten rasvatuubeille
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  13. #293

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Testaa myös miten se tulittaa kosteassa ja lämpimässä kolossa.


    Ajattelin jos sen tukkis suuhun pikkuato nokalla, niin voisi tulittaa huulilla.

     
     
  14. #294

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    WA:n tulitusongelmista on taas viimepäivinä saanu lukea melkeen joka foorumilta. Onneksi mä olen näköjään semmonen rasvanäppi, että mulla ei ole ollut yhtäkään ongelmaa tän kuukauden aikana mitä olen laitteita käyttänyt. Ne on mulla mukana jopa ulkona pakkasessa ja silti toimii. Hävikkiä varmaan on ja sen huomaa selvästi kun laittaa saman aton caravelaan kiinni, mutta so not. Nämä on niin ihanan elegantteja ja kevyitä laitteita, että ei pienet hävikit haittaa.

     
     
  15. #295
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MPKO Näytä viesti
    Testaappa sit jalippo tuo wa rasvatulla, ei rasvatulla ja erittäin kostealla sormella niin saadaan hieman vertailu statistiikkaa et joutuuko tässä menemään vaimon taikka lasten rasvatuubeille
    Minun mitausten mukaan noissa on eroa ja Jalippoa itekki pyysin tuon varmistamaan (jos tämä olisi vain minun laitteen ongelma) . Olin jo etukäteen hyväksynyt sen että kosteus vaikuttaa on-off tyyppisesti sytytykseen, mutta se oli pettymys huomata että voltitkin määräytyy kosteuden mukaan.

     
     
  16. #296
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Vs: Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider
    Minun mitausten mukaan noissa on eroa ja Jalippoa itekki pyysin tuon varmistamaan (jos tämä olisi vain minun laitteen ongelma) . Olin jo etukäteen hyväksynyt sen että kosteus vaikuttaa on-off tyyppisesti sytytykseen, mutta se oli pettymys huomata että voltitkin määräytyy kosteuden mukaan.
    Noinhan se menee, jos sormen johtavuus laskee niin laskee kaikki muukin. Itse olen myös huomannut että tulittaa tehokkaammin jos painaa sormen keskikohdalla eikä aivan sormen päällä mikä useimmilla meistä on hieman karaistuneempaa kudosta.

    Edit: se kohta sormesta mistä sormenjäljet yleensä otetaan.
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  17. #297
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Re: Vs: Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MPKO Näytä viesti
    Noinhan se menee, jos sormen johtavuus laskee niin laskee kaikki muukin. Itse olen myös huomannut että tulittaa tehokkaammin jos painaa sormen keskikohdalla eikä aivan sormen päällä mikä useimmilla meistä on hieman karaistuneempaa kudosta.

    Edit: se kohta sormesta mistä sormenjäljet yleensä otetaan.
    Huomasin ton ihan saman homman, mikä merkkaa sitä että peukallolla on tosi vaikea osua nappulaan sillä lailla että tulittaa. Pakko vaihtaa etusormeen, ja sen kanssa tuntuu pelaavan ihan mallikkaasti. Kickkiä en oo vielä koittanu, onko joku ehtinyt koittamaan miten kytkin sen kanssa pelaa?

     
     
  18. #298
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Re: Vs: Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fEE Näytä viesti
    ...Kickkiä en oo vielä koittanu, onko joku ehtinyt koittamaan miten kytkin sen kanssa pelaa?
    On kokeiltu. Saman suuntasia tuloksia, mutta pitää ajaa lisää testejä ja erilaisilla vastuksilla.

     
     
  19. #299
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Jos haluaa osallistua kansainvälisiin kimppatilauksiin, niin tuota sivustoa kannattaa kyttäillä: http://pub29.bravenet.com/forum/stat...d=8897&msgid=0
    Yleensä bulkkitavaraa...

     
     
  20. #300

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?



    Tosta noin. Eli siis 18350 akku(mikä on ihan saatanan vanha), spheroid 1.3ohm ja khaimeran mittari. Ilman kuormaa 4.22 volttia ja kuormassa 3.93 volttia. Ei toi nyt mikään älyttömän huono mun mielestä oo.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •