Sivu 12 / 52 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 1027

Aihe: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

  1. #221
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Kerropa toki miten istuu käteen, kun saat.
    Ilman muuta ja kuvia tulee varmasti, mutta tuo video antaa varsin positiivista esimakua kyseisestä Dragon mallista:

    http://www.youtube.com/watch?v=Rt_VLXkomf0

     
     
  2. #222

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Tossa on akunkesto varmasti kohdallaan Mä oon odotellu, et josko jossain vaiheessa tulis hammer of thorista 26500 mallia. Vois olla pirun siisti kotihöyryttelyyn tommonen.

     
     
  3. #223
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo
    Ilman muuta ja kuvia tulee varmasti, mutta tuo video antaa varsin positiivista esimakua kyseisestä Dragon mallista:

    http://www.youtube.com/watch?v=Rt_VLXkomf0
    On ainakin hillittömän kokoinen, voit baaris käyttää pamppuna taikka tyttökoukkuna jos tarvetta on
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  4. #224
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Vape pitissä oli joku 26650 hammer lista ja vanttila taitaa tietää siitä parhaiten.

     
     
  5. #225

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Tossa on akunkesto varmasti kohdallaan Mä oon odotellu, et josko jossain vaiheessa tulis hammer of thorista 26500 mallia. Vois olla pirun siisti kotihöyryttelyyn tommonen.
    Mulle on tulossa stiffin 26650 hammer of thor ihan lähiaikoina 8)

     
     
  6. #226

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    No voi helvetin perkele ku menny toi ohi. Olis ollu ihan pirun siisti

     
     
  7. #227

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Mä taas en ees tiedä miksi oon ylipäätään siellä listalla, tai miksi maksoin sen Ei mulla tuu ikinä noita piippuja käytettyä ja ne vaan jää keräämään pölyä. Toisaalta oon halunnu jo keväästä asti 26650-piippua. Alunperin oli tarkotus teetättää epm:llä, mut sopivasti samaan aikaan lopettivat custom-työt. Nyt on iso piippu tulossa ja saas nyt nähdä tuleeko sitä ikinä oikeesti käytettyä.

     
     
  8. #228

    Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Voi olla, et mullekkaan ei olis siitä kovin paljoa ollu iloa. Pitkään siinä akku kestäis, mut ei lyhyt akunkesto oo ollu mulle ongelma vaikka käytän melkeen pelkästään 18350 akkuja. Noita on kuitenkin kertyny jo niin monta, et pärjäisin varmaan 2 viikkoa noilla ilman et tartteis ladata yhtäkään.

     
     
  9. #229

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Kyllä nalle #400 meshillä wickkaa helposti, kun keskireikä on sopivan kokonen ja hyvin nestepoltettu.
    Tosin varmin vaihtoehto taitaa olla toi #500 meshistä tehty umpinainen tanko?
    Ok, tattis tästä. Näin olin vähän ymmärtänytkin kun muutaman päivän lueskellut alan ketjuja. Mut eikös se oo niin että tuolla Somniumilla wickaa neste kuin neste ja miten päin vain? (Yhtään en ole siis hypen vallassa enkä kädet täristen odota pakettia!)
    [Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]

     
     
  10. #230
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Huomenissa odotettavissa Somnium postilaatikossa, saas nähdä syrjäyttääkö P+ kanssa tämän nykyisen ykkösetin:


     
     
  11. #231
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Huomenissa odotettavissa Somnium postilaatikossa, saas nähdä syrjäyttääkö P+ kanssa tämän nykyisen ykkösetin:

    Miksei Odysseus? Mitäs hyviä ja huonoja pyolia Kayfunissa on Odyyn nähden? Ainakin ulkonäössä GGTSän kanssa vie Ody.

     
     
  12. #232

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Mitä sä teet j.alippo työkses? Ainaiset kauluspaitasi ja villaliivisi antaisivat ymmärtää että olet johtoportaan kapitalistiriistäjä. Mikä siis vain hyvä asia.

     
     
  13. #233
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Googleta.. tiedät mun koko nimen.

    Edit: Ei kai mulla ollu viimeks painobaarissa kuitenkaan kauluspaitaa? Turun miitissäkin oli huppari, eli yritän "naamioutua" parhaani mukaan kodin ja työpaikan ulkopuolella? :O

     
     
  14. #234

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Muaki kiinnostaa mitä se duunaa.

     
     
  15. #235

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    No nyt selevis! Firman sivuillaki ihan tuore kuva

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Googleta.. tiedät mun koko nimen.

    Edit: Ei kai mulla ollu viimeks painobaarissa kuitenkaan kauluspaitaa? Turun miitissäkin oli huppari, eli yritän "naamioutua" parhaani mukaan kodin ja työpaikan ulkopuolella? :O
    En mä muista mitä sulla oli päällä sillon miitissä. Noissa videoissa sulla on vaan yleensä asustukset ihan viimisen päälle, mikä tietenkin johtuu vaan siitä että haluat laittautua foorumilaisia varten.

     
     
  16. #236

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Muoviäijä

     
     
  17. #237
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Miksei Odysseus? Mitäs hyviä ja huonoja pyolia Kayfunissa on Odyyn nähden? Ainakin ulkonäössä GGTSän kanssa vie Ody.
    Pitää se myöntää, Kickin kanssa 10 watilla saan Kayfunista paremman maun ja enemmän höyryä kun Odysseuksesta. Kayfunissa on myös isompi tankki, joka tosin ei ole aivan yhtä miellyttävä täyttää kuin Odysseus. Lisäksi pidän Kayfunin löysemmästä imusta verrattuna Odyyn, tosin tuota sais parannettua, jos avartais Collector tankin ilmareikää... ECF:llä ollu tosta jengillä positiivisiä kokemuksia.

    Ulkonäössä ja High Voltage Vapingissä tosin Odysseus pesee Kayfunin. Eli ihan täysin Kayfun ei toki ole tuota Odya syrjäyttänyt.

     
     
  18. #238
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Noissa videoissa sulla on vaan yleensä asustukset ihan viimisen päälle, mikä tietenkin johtuu vaan siitä että haluat laittautua foorumilaisia varten.
    You said it... : Joskus vielä yllätän oikein huulipunalla, mutta totuuden nimissä ei sitä jaksa kuteita vaihtaa kun kotiin tulee ja rupee tekee teille videoita. Pikkutakin kyllä riisun ettei ihan överiksi mene!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Muoviäijä
    EMSin Grilamid TR55 (PA12) vois olla salmiakin kestävä lasinkirkas muoviputki tankkeihin, tosin hinnaltaan noin 5 kertaa kallimpaa kuin vastaava Polycarbonaatti. Myös uudet biopohjaiset PA1010 laadut voisi toimia.

    Grilamid polyamidi on 12-pohjainen tuote, josta valmistetaan mm. letkuja ja koteloita. Sen erikoistyyppi Grilamid TR on lasinkirkas, kemikaalinkestävä ja iskuluja.

     
     
  19. #239
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Kaptalistisika ja kyykyttäjä se on, mutta eipä siitä enempää
    Et muuten antanut kunnon vastausta kyssäriin Ithaka vai Kayfun.
    Btw, myy mulle stealthcäppi.
    KGO & Twist

     
     
  20. #240
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

    Ithakaa ei ole vielä päässyt testaamaan kuin Imeo, mutta jos sulle riittää 8 - 12 watin tehot niin kallistuisin Kayfunin puolelle.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •