Sivu 8 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 446

Aihe: GP Spheroid v2

  1. #141

    Vs: GP Spheroid v2

    Mä oon ainakin ollu ihan pirun tyytyväinen tohon spheroidiin. Niin helppo saada toimimaan ja käyttää ettei oo tosikaan ja irtoo kunnon höyryt. Plussana vielä, et piccolon nokassa näyttää toi kombo ihan dildolta jos ottaa drip tipin pois ja siitä jos jostain saa baarissa revittyä huumoria Suosittelen

     
     
  2. #142
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: GP Spheroid v2

    Jos saat bullyyn väännettyä setupin niin saat speroidiinkin. Suosittelen kokeilemaan Ja jos ei miellytä niin äkkiähän näistä pääsee eroon

     
     
  3. #143

    Vs: GP Spheroid v2

    Mihis aikaan noi nyt tarkalleen tulee sit myyntiin tonne? Vois ainakin sen uuden piccolon pistää tilaukseen. Ja minkä kokonen tossa piccolossa on toi top cap? Siis onko se viistetty spheroidille sopivaks? Elättelin vähän toiveita, et olis sen 16 milliä paksu, et sais istutettua penelopen tohon nokkaan sulavasti, mut taitaa tosiaan olla spheroidille sopivaks viistetty toi cappi?

     
     
  4. #144
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    346

    Vs: GP Spheroid v2

    Nojoo ei tossa setupin vääntämisessä oo mitää ongelmaa, joka kerta saa sen ~1,0 ohmia mitä hakeekin, nyt lähinnä vaan kriteereinä toi höyryntuotto ja maku. Ja silica ainut vaihtoehto, koska kuullu nii monta kertaa et leo messi vehkeissä ei nalle karkki hirveesti maistu miltää ja ite ei tuu oikee mitää muuta imettykkää.

    Kai tässä vois sitte olla se oma joululahja tälle vuodelle (:

     
     
  5. #145
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: GP Spheroid v2

    Maun ja höyryn puolesta liputan kyllä Spheroidia. Tähän mennessä ehdottomasti paras silica(+vanu)-atomisaattori mihin olen törmännyt, hakkaa Penelopen imo helposti.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  6. #146

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Mihis aikaan noi nyt tarkalleen tulee sit myyntiin tonne? Vois ainakin sen uuden piccolon pistää tilaukseen. Ja minkä kokonen tossa piccolossa on toi top cap? Siis onko se viistetty spheroidille sopivaks? Elättelin vähän toiveita, et olis sen 16 milliä paksu, et sais istutettua penelopen tohon nokkaan sulavasti, mut taitaa tosiaan olla spheroidille sopivaks viistetty toi cappi?
    Suomen ajassa 21.12. klo 01.00.

    Tossa vielä kuva protoyksilöstä: Top cap viistyy spheroidille sopivaksi, eli d=16mm päässä.
    GP Piccolo
    GP Paps
    GP Spheroid

    Suomenkielinen asiakaspalvelu, tiedotus, takuuasiat, yms.

     
     
  7. #147

    Vs: GP Spheroid v2

    Joo on tossa mun mielestä maku parempi kun penelopessa. Ainoo missä häviää penelopelle on se, ettei voi kovin isoja tehoja käyttää kun alkaa wickaus kärsimään muuten. Eipä tosin oo niin isoa tarvettakaan. Ja mulla tosiaan ei oo paljoa muita makuja tossa mun spheroidissa ollu kun nalle karkkia ja se ainakin maistuu ihan mahtavalta tossa.

    On muuten vielä se sama vanu tossa sisällä, mikä tuli mukana sillon kun ton ostin. Ostin ton tokasta erästä noita v2:sia eli on toi jonkun aikaa mulla ollu jo. 2 kertaa oon ton pessy ihan pelkästään vedellä ja molemmilla kerroilla tullu ihan puhtaaks. Tossa vanussa on semmonen kiva ominaisuus, et kun se on märkä niin sitä ei tarvii kun puristaa pari kertaa talouspaperin sisälle niin se on ihan täysin kuiva. Mua vähän jännitti alkuun pestä tota kun luulin et sen kuivaamisessa kestää pirun kauan, mut yllättysin kun sen sai ihan parissa minuutissa litimärästä täysin kuivaks.

    Edit. Joo toi penelope olikin näköjään millin paksumpi kun mitä spheroid. Saas nähdä miten toi penelope sopii ton uuden piccolon nokkaan kun tossa on toi viiste.

     
     
  8. #148
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: GP Spheroid v2

    Vieno pyyntö Jalille - laittasitko kuvaa Spheroidista Provarin nokassa?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  9. #149

    Vs: GP Spheroid v2




    Surkea kuvaaja ja surkealla kännykän kameralla otettu, mut saa tosta pienen jujun miltä näyttää

     
     
  10. #150
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: GP Spheroid v2

    No pergele, eihän se ole Provarissa ollenkaan hassun näköinen! Taas tulee tuo Porvarin kapeneva kaulus eduksi, eli näyttää ohuemmatkin atot varsin hyviltä Kiitos!
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #151

    Vs: GP Spheroid v2

    Onkos joku purkanut V1 basea, mulla on toisessa tuo messinkitappi tulossa vissiin pihalle sieltä..
    pari kolme milli helposti tullu ulospäin.
    Kuinka herkästi ne juotokset/johdot tuosta poikki saa jos aukomaan menee.

     
     
  12. #152
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja krib Näytä viesti
    Onkos joku purkanut V1 basea, mulla on toisessa tuo messinkitappi tulossa vissiin pihalle sieltä..
    pari kolme milli helposti tullu ulospäin.
    Kuinka herkästi ne juotokset/johdot tuosta poikki saa jos aukomaan menee.
    En ole purkanut purkanut (vielä), mutta mitä muita on uskominen niin helposti saa johdot poikki...

     
     
  13. #153

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja krib Näytä viesti
    Onkos joku purkanut V1 basea, mulla on toisessa tuo messinkitappi tulossa vissiin pihalle sieltä..
    pari kolme milli helposti tullu ulospäin.
    Kuinka herkästi ne juotokset/johdot tuosta poikki saa jos aukomaan menee.
    Meitillä sittenki kaks V2:sta.. mitä lie sekoillu aiemmin ku luulin vanhempaa V1- malliks, mut erothan piti olla käsittääkseni vaan alimpien kierteiden suunnissa? Vasenkätinen kierre V2:ssa.

    Siks ihmettelenki että mistä ihmeestä jorisette, messinkiä ja juotoksia sekä johtoa?? Woot .

    Ei siellä V2:ssa ainakaan ole ku laipallinen eristetty rosteritappi ja tätä laippaa (puhuin kiekosta vissiin aiemmin..) vasten tulee + ristipääruuvinkanta ja hyvin lähellä syvemmällä maadoitettu samanlainen ruuvinkanta.

    Vai puhuttiinko nyt jostain ihan muista jutuista OT:na..
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  14. #154

    Re: GP Spheroid v2

    V1 mallissa menee jotain johtoa tuolla sisällä. Sen tarkemmin en tiiä, mut muistaakseni maadotus oli sillä hoidettu

     
     
  15. #155

    Vs: Re: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    V1 mallissa menee jotain johtoa tuolla sisällä. Sen tarkemmin en tiiä, mut muistaakseni maadotus oli sillä hoidettu
    No luulis että + johto sit ois kyseessä. Eiköhän maa hoidu ihan runkoa pitkin? Oli miten oli niin tää V2 alko just kuullostaa pirun paljon paremmalta.. sulavat johdon eristeet odottelee aina tulevia jännitysmomentteja.

    Lisäys: krib nyt vaan rohkeesti purkamaan omansa ja tekemään siitä sellanen et kestää! Ei kuullosta kovin hyvältä toi sun tapaus. Laita kuvia näytille vielä ni ihmetellään ???
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  16. #156

    Re: GP Spheroid v2

    Niinhän toi muuten varmaan onkin kun tarkemmin ajattelee

     
     
  17. #157

    Vs: GP Spheroid v2

    V1 basessa menee tosiaan plussa postilta 510-liittimelle piuhalla. Tästä luovuttiin heti ensimmäisessä erässä V2.sia, joissa ratkaisu toteutettiin "langattomasti". Viimeisimmässä, tänä yönä julkaistavassa batchissa (v2, mutta paranneltu), tuota eristettä on vielä jämäköitetty entisestään ja muovilaatu vaihdettu parhaaseen mahdolliseen.
    GP Piccolo
    GP Paps
    GP Spheroid

    Suomenkielinen asiakaspalvelu, tiedotus, takuuasiat, yms.

     
     
  18. #158
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: GP Spheroid v2

    Laitetaanpas nyt pikaiset kokemukset meshin käytöstä vanun tilalla.

    Toimii oikein hyvin kolmen päivän kokemuksella. Nesteet pysyy hyvin meshissä ja sitä vapautuu tarpeeksi wickille, kunhan ei tee liian tuikkaa rullaa.
    Miinuspuolia ei ole vastaan tullut muita kuin se, että lassowicki rispaantuu Spheroidin availussa.

    Onko tässä sitten mitään järkeä? En tiedä.
    Aion palata takaisin vanuun, kunhan olen testin vetänyt loppuun.


    Vielä pieni kysymys VapourArtille:
    Ilmeisesti Atmoslabin nesteet eivät sisälly ilmaisien postikulujen piiriin?
    Ostoskorissa oli nesteitä reilun 100€ arvosta ja muuta tarviketta siten, että loppusumma oli noin 130 euroa. Postituskulut 25€ vaikka mitä tekisi...
    Laitoin tästä jo kyselyä VapourArtin sivujenkin kautta.

     
     
  19. #159
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: GP Spheroid v2

    Eikös se raja ollut 120€?

     
     
  20. #160
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: GP Spheroid v2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Don Cecci Näytä viesti
    Eikös se raja ollut 120€?
    Jep! Sehän tässä ihmetyttääkin, kun ostoskorissa oli tavaraa yli 130€ edestä... ???

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •