Sivu 21 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1117181920212223 ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 446

Aihe: GP Spheroid v2

  1. #401
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928
    Sen saa helposti fixattua myös vaikka pienellä palalla sähköteippiä tms. siihen miinusruuvin kannan päälle.

     
     
  2. #402
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Tänään tuli käytetty spheroid v2 postilaatikkoon. Kiitokset RaZenganille! Heti kyhäsin oman setupin (edellinen omistaja jätti omansa malliksi) 2.1 ohmia tuli resistanssiksi ja kylläpä tämä toimii hyvin Provari minin nokassa. Pitää kyllä sanoa, että oli tosi helppo saada toimimaan. Sit seuraa kysymys kokeneemmille: Kuinka paljon vanua (sera) olette laittaneet spheroidiin? Se on kyllä varmaan hiukka vaikea arvioida, mutta mä en saanut laitettua nestettä kun noin 1,5 milliä joka tuntuu aika vähältä.
    Spoileri!



     
     
  3. #403
    Riippuu hiukka nesteen paksuudesta mutta itellä tuntunu minimissään riittävän 1, 5 kierrosta tolpan ympärille 50/50 nesteellä. Toi määrä kyllä varmasti kusee ohkasemmat nesteet pihalle.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  4. #404
    Höyrykonkari outokainen's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    285
    Oon leikannu seraa semmosen yhden taitoksen verran miten se on taiteltu pussissa, sitten siitä sopivan kokoisen suorakulmion jonka paksuuden olen puolittanut niin että on kaksi saman paksuista kaistaletta. Lopuksi pyörittänyt noin 1.5 kierrosta erittäin löysästi ilmaröörin ympärille ja leikannut loput pois. 70/30 pg/vg ja menee noin 3ml neulalla. Suoraan pullosta jonkin verran vähemmän...

     
     
  5. #405
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Sen saa helposti fixattua myös vaikka pienellä palalla sähköteippiä tms. siihen miinusruuvin kannan päälle.
    Teippipä ei pysynyt mutta kun olin putsaillut osat ja kasasin, toimi moitteetta. Oli ehkä nestetippa jossain kriittisessä paikassa.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  6. #406
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Huomasin tossa kun spheroidia testailin, että on tärkeää käyttää täytössä neulakärkistä pulloa. Sillä saa hyvin nesteen syvemmälle filleriin. Meinaa olla niin, että jos ei käytä neulakärkistä niin neste jää vain fillerin alaosaan. Ja vanun määrä on vakio Jos laitat liikaa, muutama eka imaisu on hyviä ja sit alkaa maistua palaneelle. Jos laitat liian vähän niin sitten tulvii ja kurlaa.
    Spoileri!



     
     
  7. #407
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Kokeilkaapas pyöräyttää setuppi, joka EI tule sormiruuvien yläpuolelle vaan siihen niiden väliin ja aikas lähelle ilmareikää. Mun mielestä maku paranee tällä tavoin aika lailla

    setuppi.jpg
    Spoileri!



     
     
  8. #408
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Onko joku muuten kokeillut tuota Toddin käyttämää sinistä materiaalia, joka muistuttaa etäisesti wanhojen aikojen blue foamia?
    KGO & Twist

     
     
  9. #409
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Eipä ole tullu vielä kokeiltua. Mä en oikein tarkalleen tiedä mitä ainetta se on ja mistä sitä saa.
    Spoileri!



     
     
  10. #410
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Piti kokeilla tehdä setup 3mm ekowoolilla. Se on kyllä järeän kokoista jöötiä, mutta toimii hyvin.
    ekowool3mm.jpg
    Spoileri!



     
     
  11. #411
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Toimiikos speroidi kuinka jäykemmillä nesteillä? 90% ja velhon vg eli koostumus on lähellä liisteriä . Alkanut niin pirusti himottaa misterille uwicki kaveriksi, mutta mietityttää toi wickaus mun nesteillä.

     
     
  12. #412
    Muistaakseni ainakin boballa toimi kunhan on riittävän löysästi vanua ja suht paksu lanka.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  13. #413
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Mittasin ruiskulla nesteen ja tasan 3 milliä meni. Nyt alkaa olemaan kohdillaan. Perfection (almost).
    Spoileri!



     
     
  14. #414
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Mikähän siinä, että Spheroid ei suostu toimimaan Provarissa ilman jatkopalaa?


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  15. #415
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Mikähän siinä, että Spheroid ei suostu toimimaan Provarissa ilman jatkopalaa?
    ?
    Itellä kyllä toimii ihan hyvin Minissä,sekä normi Porvarissa,pelästyin alkuun ettei ilma kulkis,eipä tuokaan muodostunut sit ongelmaks.. IMO täydellinen kaksikko,ja oma ykköstykki ku ulos lähtee tms.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  16. #416
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Mikähän siinä, että Spheroid ei suostu toimimaan Provarissa ilman jatkopalaa?
    Mulla on kans samaa toisessa spheroidissa. Jos kiristää tiukalle niin ei toimi. Tosi löysällä toimii. 510 liittimen keskinapa ei tule tarpeeksi esille tai sitten se menee kiristäessä liian syvälle (atoon päin) ja ei ota kontaktia.
    Spoileri!



     
     
  17. #417
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928
    Mä tilasin spheroidiin uuden keskitapin sinne pohjaan. Vanha tappi oli sen verta kulunut, ettei enää saanut kosketusta provariin. Uudella rupes pelittämään. Myös tuo provarin napa on ilmeisesti painunut sisäänpäin. Saakohan tuota jotenkin nostettua ylöspäin?

     
     
  18. #418
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Mulle jo kerran keskinapa vaihdettiin, auttoi mutta ei saanut kiertää tiukkaan, muuten loppui ilma kuten lassesamulillakin. Piti jättää heiluvaksi.


    Oliskohan koko kierrreosa hiukka liian lyhyt.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  19. #419
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Minä vaihdoin juuri tiivisteet ja ruuvit tähän vanhemmalla kaiverruksella olevaan v2 spheroidiin.

    GP Spheroid v2 Replacement Parts Kit
    GP Spheroid Replacement Kit version 2 | vapourart.com

    Tuli kuntoon. Nyt saa kiristää tiukalle, ilmakin kulkee ja 510-liitin yhdistääkin vielä. Yksi muovipala oli vähän turhan paksu, mutta koska vanhaa palaa
    oli edellinen omistaja ohentanut niin käytin sitä.

    Mulla oli ainakin #0745:ssa tiivisteet ja läpivientikumit vaihtokunnossa. Liekö koskaan ennen vaihdettu.
    Spoileri!



     
     
  20. #420
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Tuli tuossa 0.32 kanthaalia esmokelta ja kietaisin spheroidiin 4 kieppiä 3 mm ekowooliin uuden setupin. 0.8 tuli ohmeja ja nyt pelittää piccolo v2:ssakin. Erittäin runsaat ja lämpimät höyryt. Nami nami.

    0.8.jpg
    Spoileri!



     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •