Sivu 19 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9151617181920212223 ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 446

Aihe: GP Spheroid v2

  1. #361
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Meneekö se muka huonoksi keittäessä? ois aika varman päälle..

     
     
  2. #362
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    noniin vanussa oli pieni ''oma'' hajunsa joka lähti kokonaan pelkästään kuumalla hanavedellä. pesin hemmetin ison suikaleen ja puristelin ylimääräiset vedet pois ja kuivasin pyyheliinalla ja ei haise kertakaikkiaan miltään. nyt vain odotellaan Spheroidia. Toivottavasti tää spheroid kolahtaa mulle ton misterin lisäksi hyväksi vermeeksi sillä tein itseni kanssa sopimuksen että mikäli tää ei kolahda ja mitään maata mullistavaa ei ole nyt tulossa sopivaan hintaan niin jää höyryttely harrastus ja kyllä nimenomaan Harrastus tähän paikkaan. koska mulla pitää olla vähintään 2kpl erinomaista vermettä jotka molemmat tykitys valmiina kokoajan. ja jos mulla on vain 1 mister mikä on just eikä melkeein niin sama lopettaa tähän. ja ei eli toista misteriä en hommaa koska siinäkään ei ole hauskaa.

    eli Provari + spheroid = minun viiminen oljenkorsi höyryharrastuksen jatkamiseen.
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  3. #363
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Tänne tuli käytetty v2. Helppo tehdä setuppi.
    Arviolta 1 ohm ? eli 4 kierrosta .25 lankaa.
    Vanua tuli sopiva määrä eli hyvää tuuriakin matkassa.
    Höyrynmäärä hyvä. Varmuuden vuoksi laitoin jotain vanhaa litkua kun epäilytti toi setuppi.
    Makua tulee todella hyvin. Huono puoli on kun toi vanha litku on niin pahaa.
    Imuvastus juuri sopiva omaan makuun. Eipä löydy moitittavaa ainakaan näin aluksi.

     
     
  4. #364
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    noniin V2 tuli tännekki käytettynä ja mukaan oli pyöritetty vanua ettei tarvinut kuin setuppi tehdä ja täyttää.. oma tekoista mansikkaa tankkasin sisään joka maistuu misterissä aivan taivaallisen hyvälle. setupin tein 1.5ohm 0.2mm langasta ja 2mm silicaa 2 kerroin. kauppareissun ajan imuttelin ja maku puuttui täysin ja iski palanutta melkein kokoajan.

    Nyt kotia tullessani repasin vanun pois ja laitoin omaa vanua jonka olin pessyt ja kuivannut ja tein uuden setupin 3mm silicasta 2 kerroin ja 0.25 kanthalista ja vastus 1.7 ohm tankkasin omalla ananas/meloni nesteellä ja aijai poijjat ku on maut kohillaan. 4.5v volttia ja maistuu hyvälle,ei palanutta makua missään ja pöhisee hemmetin hienosti.

    Mitä opimme tästä? sen että 2mm silica joutaa helvettiin sekä sen että tuo mansikka ei sovi kuin misterissä käytettäväksi koska kokeilin smokin rda;ssa samaa mansikkaa ja täysin mauton ja pahaa.

    näyttää siltä että mulla höyryharrastus jatkuu vielä jonkin aikaa kunhan tää mister ja provari+spheroid jaksaa innostaa setupoinnissa jatkossakin.

    Tosiaan jos jotaki kiinnostaa niin tuon viimisen setupin tohon spheroidiin vetasin ensin kiinni ilmareikään ja sitten piikillä nostin hitusen ylemmäs joten maku on terävämpi ja tarkempi ja throat hit paljon lievempi.
    ihmeen hyvin jaksaa wickata 50/50 nestettä 3mm silica lassolla koska palaneen makua en omalla höyryvapottelulla vielä irti saanut. myös nestettä meni ruiskulla 2.8ml

    Suosittelen Spheroidia kyllä lämpimästi!
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  5. #365
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Vanun määrällä ja kuinka "kireälle" sen sinne survoo on kohtalaisen merkittävä vaikutus wickaukseen eri nesteillä, mutta muutenhan tuo Spheroid on helppo setupoitava. Innolla odotan Prometeysta, sen verran hyvät muistot Spheroidista
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  6. #366
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    noniin nappi pohjassa niin kauan ku provari v2.5 antaa tulittaa annoin olla ja vetelin jatkuvia imuja ja samalla puhaltelin pois ku uusia kiskoin ja mitä ihmettä ei palanutta? VITTU ku olis tämänki hommannu jo aikapäivät sitte
    käsittämätön wickaus teho tuli tosiaan tolla omalla vanun määrällä ja tolla 3mm silicalla. ei ole vielä ollu näin hyvää silica vermettä mulla.
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  7. #367
    Spheroid on kyllä kova peli.
    Nostitko setupin mutterien päälle vai laitoitko poikittain siihen väliin?
    Mä oon aina nostanu sen siihen päälle. Pitäis vissiin kokeilla tehdä toisin niin näkis onko eroa.

     
     
  8. #368
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Ite käytän 2mm silicaa ja laitan neljä kieppiä 0.25 ympärille. Yhdellä hyvin pienellä silmukalla, jos silmukka on liian iso niin maistuu jo vähän palaneelle. Vanua on tosi löyhästi. Tyylejä on monia, miten tämän saa pelittämään hienosti ja kaikkihan on suhteessa tehoihin mitä laite tarjoaa Vastuksen nostan mutterien päälle. Noin muuten en tuosta coilin kiinnityksestä hirveästi pidä... vitun sormimutterit. Kanthal pitää ainakin laittaa siten että mutterit kiristää coilia eikä toisinpäin. Muuten kanthal lähtee herkästi hitusen irti postista/posteista ja tehot katoaa. Kiinnityskohdat painan ruuvarilla alkamaan sellaista kohdasta, että hännät jää mahdollisimman lyhyeksi.

    Näppärä ato tämä on 14500 modin kanssa. Pitäis vielä mini-eGo hommata tuolla a7oidille, niin saisi todellisen stealth-vapottimen joka tarjoaa kuitenkin asialliset höyryt (ainakin clearoihin verrattuna) eikä tarvii drippailla

     
     
  9. #369
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    Tein tuon 3mm silicasta 2 kerroin ja 0.25 kanthalilla setupin muttereiden väliin niinku aikasemmin sanoin jo et täysin ilmareikään kiinni ja piikillä sitten nostin pikkusen ylös 2-3 mm
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  10. #370
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    Itse en ala setuppia näin hyvään pohjaan tekeen "huonosti" eli jättään ilmareijästä liian ylös koska silloin maku kärsii, höyrynmäärä ja lämpötila kärsii sekä throat hit on pistävämpi. Mut tolleen miten ite tein eli 3mm silicaa 2 kerroin ja mutterien väliin eikä päälle niin sillon on kaikki kohdillaan. Olen testannu esim.misterissä eroja jos on setuppi lähellä tai kaukana ilmareijästä ja juuri tuollaisia tuloksia saanut.

    Voin kuvan ottaa tuosta jos joku haluaa.. ei ole muuten pieni lasso mulla tuossa ja uskomaton wickaus teho.
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  11. #371
    Vaikka sen setupin nostaa siihen mutterien päälle niin ainakin 1.2ohm vastuksella tulee jo ihan lämmintä höyryä. Välillä tuntuu että jopa omaan makuun liian lämmintä.
    Tämä ei ole ilmeisesti niin tarkka tosta setupin korkeudesta?

     
     
  12. #372
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    RaZengarilla aika päinvastaiset mielipiteet hyvistä höyryistä kuin täällä. (Vaihdoin Misterinkin
    TH:n pitää olla sellainen mikä tuntuu kunnolla. Höyryn lämpötilalla ei niin suuri kuin merkitys kuin hyvällä imuvastuksella. <-Syy Misterin vaihtoon.
    Makua saa lisää kun lisää tiivistettä. Mitään mansikoita tms. en enää juurikaan testaile. Tupakka, vanilja ja kahvi, siinä ne tärkeimmät.
    Spheroidilla saa kuitenkin vissiin molemmille hyvät setupit

     
     
  13. #373
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874
    Kyllä Spheroidilla saa sekä lämpöiset että kurvussa tuntuvat höyryt. Pienellä setupin nostamiselle/laskemisella voi mukavasti säätää TH:ta.

    Vanua ei tosiaan kannata survoa putkea täyteen, vaan sitä pitää olla sopivasti. Itse huomisin sen, jos käyttää vanua uudelleen ja pesaiseen sen, niin se ei enää muutaman pesukerran jälkeen vapauttanut nestettä kunnolla. Tämä ainakin tuolla vanulla, mitä itse käytän (en muista merkkiä, mutta ei Seraa).

     
     
  14. #374
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Dodiih nyt on spheroidikin ostettu. On varmaa pirun hyvä vehje, setupointi helppoa ja täyttö vielä helpompaa. Eikä pitäs wickkausongelmia olla. Vielä kun sais Piccolon nii avot!

    ps. On edellee hyllyssä vapourartilla. Vink vink halukkaille.

     
     
  15. #375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Dodiih nyt on spheroidikin ostettu. On varmaa pirun hyvä vehje, setupointi helppoa ja täyttö vielä helpompaa. Eikä pitäs wickkausongelmia olla. Vielä kun sais Piccolon nii avot!

    ps. On edellee hyllyssä vapourartilla. Vink vink halukkaille.
    Huomasin ja mitään ei pitäny tässä kuussa ostaa
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  16. #376
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Nyt muutaman päivän Piccolo+Spheroid ollut käytössä.
    Ei voi kuin kehua. Helppo tehdä setuppi. Ei vuoda taskuun. Makua ja höyryä piisaa.
    Miinuksena akun kesto ja kovasti kehuttu kova th joka ei ole riittävä kun ottaa olutta eli laite vaihtuu kohta Diabloon
    jossa vahvempi neste ja noin 0,6 ohmin setuppi. On tää vapottelu perkeleen kivaa





    .

     
     
  17. #377
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Blankko Näytä viesti
    Miinuksena akun kesto ja kovasti kehuttu kova th joka ei ole riittävä kun ottaa olutta eli laite vaihtuu kohta Diabloon
    jossa vahvempi neste ja noin 0,6 ohmin setuppi. On tää vapottelu perkeleen kivaa
    Juu paskahan se piccolo on. Myy mulle.

     
     
  18. #378
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    on kyllä hemmetin hieno laite tää spheroidi häätyy tunnustaa että tein virheen jota en yleensä ikinä tehe. eli uudet vanut vaihdoin ja löin reippasti nestettä enkä sen suuremmin ehtiny imeä ruiskulla ylimääräsiä pois ku näin heti että on vähän liikaa vaan löin samantien kasaan ja jätin provarin nokkaan pöydälle ku tyttökaveri hoputteli kauppaan... otin misterin taskuun ja hopulla ostoksille.

    kotiin ku tultiin niin tartuin provariin ja mitä vittua. käsi aivan tuhannen jägerbombissa,pöytä jägerissä,provari jägerissä lattialaki jägeriä. nestettä siis oli liikaa ja ku se lähti valumaan ulos niin ilmeisesti nestesiltana veti kaikki nesteet mukana. siinäpä sitten pestiin pöytiä ja lattiaa,käsiä ja provaria pyyhiskeltiin kostealla rätillä yms.. ei muuten mut hemmetin vahvan hajuista,tahmeaa paskaa tuo jägerbomb. perkele.
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  19. #379
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Juu paskahan se piccolo on. Myy mulle.
    Ei näin huonoa viitsi myydä. Nakkasin roskiin.

     
     
  20. #380
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Spheroid ylitti kyllä kaikki odotukset - jotka jo itsessään olivat korkealla - kaikin tavoin.
    Setup 1,1 ohm coililla ja toispuoleisella lassowickillä, eli lasso vain toisella puolella, toisella puolella ei mitään. Vanut (yllätyin kuinka vähän tätä täytyy laittaa, laitoin aluksi aivan liikaa) laitoin siten, että toisella puolella ne jäävät hieman syvemmälle kuin toisella. Syvemmälle puolelle menee lassowick nätisti.

    Tota kun vertaa mihin tahansa muuhun rakenneltavaan niin kokoonsa nähden nielee nestettä pirun paljon. 2,5-3ml, eli ~saman verran kuin vaikkapa Ody 23mm tankilla.

    Sitten vaan piccoloa kehiin niin ei muuta tarvitakkaan.

    edit. Jäi se tärkein sanomatta, eli toimiii pirun hyvin!

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •