Sivu 8 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567891011121858 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 1340

Aihe: Somnium Rebuildable Atomizer

  1. #141

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Ei muuta kuin listat auki!
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  2. #142
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    ^Alkaa olla hinta kohdillaan meikäläisen mielestä. Mitä tohon hintaan nyt sitten saa mukaan?

     
     
  3. #143
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Ensimmäinen erä tuplattiin, joten loppuhinnasta saatiin viilattua 10 euroa veks. Eli myyntihinta 119e.

    Aikataulusta sen verran, että 3 viikon päästä nämä olisi tilanneiden käsissä. Ennakkotilaus alkaa kun olen saanut "raportit" testaajilta, eli ensiviikolla!
    Aina vaan paranee!

     
     
  4. #144
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    ^Alkaa olla hinta kohdillaan meikäläisen mielestä. Mitä tohon hintaan nyt sitten saa mukaan?
    Mä olen täällä vaan atoo hehkuttanu ja heti pitäis jottain lisääkin vielä saada?

    Olen miettinyt tuota pitäiskö pakettiin ujuttaa myös kanthalia ja meshiä, mutta itselläni on ainakin kaikissa kaupallisissa atoissa jäänyt nuo mukana tulleet pikkupätkät aina käyttämättä ja jäänyt jonnekin vapolaatikkoon pyörimään. Joten mun mielestä on parempi, että pidetään vaan huoli että noita on varastossa kun Somnium tulee myyntiin ja voi sitten itse valkata mukaan mitä tarvitsee.

     
     
  5. #145
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Mä olen täällä vaan atoo hehkuttanu ja heti pitäis jottain lisääkin vielä saada?

    Olen miettinyt tuota pitäiskö pakettiin ujuttaa myös kanthalia ja meshiä, mutta itselläni on ainakin kaikissa kaupallisissa atoissa jäänyt nuo mukana tulleet pikkupätkät aina käyttämättä ja jäänyt jonnekin vapolaatikkoon pyörimään. Joten mun mielestä on parempi, että pidetään vaan huoli että noita on varastossa kun Somnium tulee myyntiin ja voi sitten itse valkata mukaan mitä tarvitsee.
    Juu eiku mietin lähinnä varatiivisteitä / vararuuveja.
    Kanthal mesh jutusta oot oikeessa. Pienet pätkät alkaa vaan vituttaan Erikseen pyydettynä valmiit mesh pillit / valmis setup on tietysti asia erikseen.

     
     
  6. #146
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Täytyy tämäkin näköjään hommata. Rupee vaan putket loppumaan.

    Voisit samalla pyöräyttää yhden kunnon mekaanisen modin valikoimiin....

     
     
  7. #147
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    PItää varmaan raitistella vielä toinenkin kuukausi että saa säästettyä rahat tähän heh.

    herra esmoke varmaan tekee jonkun opetusvideon tämän rakentamisesta sitten kun ehtii? Se phoenix-video oli tosi hyvä!
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  8. #148
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Tarkotus olis sellaista 20millistä putkipommia lykätä vielä tämän vuoden puolella

     
     
  9. #149
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    herra esmoke varmaan tekee jonkun opetusvideon tämän rakentamisesta sitten kun ehtii? Se phoenix-video oli tosi hyvä!
    Tottakai, kunhan saan itsekin käsiin viimeisen tuotantoon menevän version.

     
     
  10. #150

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Juu eiku mietin lähinnä varatiivisteitä / vararuuveja.
    Kanthal mesh jutusta oot oikeessa. Pienet pätkät alkaa vaan vituttaan Erikseen pyydettynä valmiit mesh pillit / valmis setup on tietysti asia erikseen.
    Nuokin vaan lähinnä ällöttää mua, ei oo mitään maailman hygieenisintä puuhaa ja jokaisella on kuitenkin niin omat mieltymykset siitä millainen setuppi on hyvä. Lisäksi on aika vaikea tehdä satoja setuppeja joista jokaisen pitää olla toimintakunnossa vielä postimatkan jälkeenkin.

     
     
  11. #151
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Tarkotus olis sellaista 20millistä putkipommia lykätä vielä tämän vuoden puolella
    Hienoa.

    Eikä sitten mitään teleskooppeja, juosia tai ylimääräisiä kierteitä hävittämään jännitettä...

     
     
  12. #152
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Nuokin vaan lähinnä ällöttää mua, ei oo mitään maailman hygieenisintä puuhaa ja jokaisella on kuitenkin niin omat mieltymykset siitä millainen setuppi on hyvä. Lisäksi on aika vaikea tehdä satoja setuppeja joista jokaisen pitää olla toimintakunnossa vielä postimatkan jälkeenkin.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Erikseen pyydettynä

     
     
  13. #153
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Somnium Rebuildable Atomizer

    Noista jännitehäviöistä puhutaan paljon, mutta vähemmän näkee mittaustuloksia.

    Haluan faktoja, vertailuja ja kaikki lukemat samalla akulla. Sori OT, mutta taas kummitteli toi jännikehävikki sana... aloitan mittaukset kun saan ECD mittarin.

     
     
  14. #154

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    ^Mulla vähän sama ajatus. Onko paljon puhetta tyhjästä? Olis kieltämättä kiva nähdä mittaustuloksia eikä vaan höpinöitä. Itellä on kyllä duunissa kaikki mahdolliset mittarit käytössä mut enpä ole jaksanu alkaa mittaileen sen kummemmin. (työssä saan mittailla ihan riittävästi) Jotenki epäilen et jos esim GG:ssä on muutama kierreliitos ja ne ottaa hyvin toisiinsa kiinni et siinä mitään ihmeellisiä jännitehäiviöitä synny mut niitä mittaustuloksia odotellessa

    Sori OT

     
     
  15. #155

    Vs: Re: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Noista jännitehäviöistä puhutaan paljon, mutta vähemmän näkee mittaustuloksia.

    Haluan faktoja, vertailuja ja kaikki lukemat samalla akulla. Sori OT, mutta taas kummitteli toi jännikehävikki sana... aloitan mittaukset kun saan ECD mittarin.
    On niistä tuolla ison maailman foorumeilla ja youtubessakin jotain dataa. Todin videoissa on joitaki noita mittailtu. Tunteehan sen jo ihan selvästi kun ottaa hatsit esim precisesta ja gg:stä samalla akulla ja atolla. Siitä vaan mittailemmaa

     
     
  16. #156
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Somnium Rebuildable Atomizer

    Mä oon vaan liian jääräpää etten usko kaikkea ennen kuin itse kokeilen..

    Sanos vanttila mikä olis optimi vastusarvo noiden jännitehävikkien mittaamiseksi?

     
     
  17. #157
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Oma GGTS antaa täysin täydellä AW IMR 18650 2000mah akulla ilman kuormaa 4,21V ja SR bogelle kuormassa 3,8V kaikki kierteet ja liitokset putsattuna...

    Teräs napilla sai 3,7V.... Napin vaihto auttoi siis hieman asiaa, mutta ei riittävästi.

    Vanhalla wartburg boltilla sai silloin aikoinaan kuormassa LR bogelle 4,09.

    Kun noissa atoissa mitä käytän ohmit on 0.8-1.0 luokkaa, niin olisi kiva jos putki itsessään ei tiputa voltteja...

     
     
  18. #158

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Voip olla et joitain pientä hävikkiä syntyy mut tuskin kovinkaan merkittävää. Onhan noita ollu iät ja ajat metallisia liitoksia sähköpiireissä ja jännitehäviöt on kyllä aika minimaalista luokkaa. Mutta niinku totesin en ole mittaillu mut ihan mutu tuntumalta ku ajattelee niin tuskin merkittävää eroa liitoksistaa tulee jos ne on kunnolla kiinni, toinen juttu on sit se et onko mahdollinen jousi puristettu kunnolla ottamaan kontaktia ja tuleeko se häviö just liitoksista vai esim, käytettävistä materiaaleista

     
     
  19. #159

    Vs: Re: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Mä oon vaan liian jääräpää etten usko kaikkea ennen kuin itse kokeilen..

    Sanos vanttila mikä olis optimi vastusarvo noiden jännitehävikkien mittaamiseksi?
    En oo mikään sähkömies, mutta olettasin et pieni vastus antas suurimmat erot hävikissä.

     
     
  20. #160
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Somnium Rebuildable Atomizer

    WTF?!?!

    3 ohm boge ja vanha 18650 AW IMR:



    Edit: tuo volttimittari näyttää 0,04 volttia liian vähän ja käytössä ei ole edes stealth cäppiä - ylimääräinen 510-eGo adapterikin siis välissä!

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •