Sivu 23 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1319202122232425262733 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 441 - 460 / 1340

Aihe: Somnium Rebuildable Atomizer

  1. #441
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    En omista, mutta nuin se on toteutettu. (korjatkaa joku hyvä jumala jos olen väärässä!)

    Ei se itsestään liiku, kyllä ne tiivisteet varmasti melko tiukat ovat. Mutta teoriassa kyllä, mikäli laitteessa oleva napa on korkea, se saattaa mahdollisesti työntää somniumin plusnapaa ylemmäs, jolloin koko setup lähtee elämään? Järjenvastaista tosin jättää napa NIIN paljon yli, että liike olisi enempää kuin 1mm. Ja sehän on säädettävissä optimiastentoon hyvin helposti. Helpoin tapa varmaan laittaa laitteeseen kiinni ja säätää tämän jälkeen plusnapa kohdilleen, jos oikein tarkasti haluaa tehdä?
    No toivottavasti se olis huomenissa jo postilaatikossa niin sittenhän sen näkee ihan itse miten se on tehty Mielestäni lukitus pitää olla tavalla tai toisella totetettu jotta voi mainita että on säädettävä napa. Tämä on ihan vaan oma mielipiteeni.

    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  2. #442
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Tulihan se! Komialta näyttää. Hattu tosi tiukassa, ei ihan tuosta vaan kyllä vahingossa lähde irti.

    Nyt sitten vaan opiskelemaan palstalta piitkä ketju meshin käärimisestä, ja odottelen nallekarkkeja saapuvaksi sisään.

    Kiitos esmoke!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #443

    Re: Somnium Rebuildable Atomizer

    Kuuluuko paketin mukana tulla joku tulppa täyttö reiälle?

     
     
  4. #444
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Ei tule... se osaltaan voi myös parantaa wickkausta kun reiästä pääsee korvausilmaa tankkiin ja käsitykseni mukaan reikä on niin pieni, että siitä ei nesteet vuoda ulos.

    Voihan siihen koittaa tunkea vaitta sellaista bogen pohjatuttia, jos siitä saa lisää mielenrauhaa?
    Oma Somnium on toivottavasti jo postilaatikossa odottamassa mua...

     
     
  5. #445

    Re: Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo
    Ei tule... se osaltaan voi myös parantaa wickkausta kun reiästä pääsee korvausilmaa tankkiin ja käsitykseni mukaan reikä on niin pieni, että siitä ei nesteet vuoda ulos.

    Voihan siihen koittaa tunkea vaitta sellaista bogen pohjatuttia, jos siitä saa lisää mielenrauhaa?
    Oma Somnium on toivottavasti jo postilaatikossa odottamassa mua...
    Ok. No kattoo kun saa setupin tehtyy että tuleeko litkut pahasti pihalle sieltä.

     
     
  6. #446

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Tännekin saapui kera kanthalin ja meshin. Elämäni ensimmäinen mesh-setup tehty ja ykkösellä lähti pelaamaan niinkuin pitikin, kiitos siitä esmoken ja Jalipon videoille. Todella helppoa oli setupin teko verrattuna Penelopeen, ei oikeastaan mitään sellaista työvaihetta johon tällaisen nakkisormen hermot menisivät. Maku loistava ja höyryn määrä valtava, samoin throat hitti sai pärskimään tutulla 6 mg nallekarkilla!

    Seuraavaksi sitten opetellaan oikeaa imutekniikkaa (imuvastus löysempi mihin aikaisemmin tottunut) ja yhä parempien setupien tekoa. Vaikka eipä nytkään voi setupista valittaa, #400 meshillä wickaa pystyssä enkä ainuttakaan dry hittiä ole saanut tässä muutaman tunnin imeskelyn aikana.

    Niin ja mulla ei ainakaan nesteet ole päässeet vuotamaan täyttöreiän kautta vaikka olen pitänyt laitetta pöydällä vaakatasossa.

    En mä tästä kyllä oikeastaan keksi mitään pahaa sanottavaa. Hymy korvissa naatiskellaan höyryistä!
    [Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]

     
     
  7. #447

    Re: Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo
    Ei tule... se osaltaan voi myös parantaa wickkausta kun reiästä pääsee korvausilmaa tankkiin ja käsitykseni mukaan reikä on niin pieni, että siitä ei nesteet vuoda ulos.

    Voihan siihen koittaa tunkea vaitta sellaista bogen pohjatuttia, jos siitä saa lisää mielenrauhaa?
    Oma Somnium on toivottavasti jo postilaatikossa odottamassa mua...
    Ne nesteet varmaan tulekkaan sieltä täyttöreijästä ulos. Ne tulee siitä meshin keskireijästä pihalle kun saa liikaa korvausilmaa. En oo siis itte somniumia koittanu, mut noin menee ainakin muissa kokeilemissani.

     
     
  8. #448
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Perkele mesh aloittelijat pääsee liian helpolla tän kanssa!!! Eka setup juuri tehty ja tahallani kiristin kanthalin niin kireelle kuin sain - nou hot spots, 2/3 kiekkaa 0.2 kanthal 1.3 ohm, pelittää ku unelma.

    Perkele joutuu varmaan tilaamaan useamman näitä.

     
     
  9. #449
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Huaa, Holding your's horses misters! Ei kaikki ole viellä saaneet omaansa, Argh

     
     
  10. #450
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    248

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Perkele mesh aloittelijat pääsee liian helpolla tän kanssa!!! Eka setup juuri tehty ja tahallani kiristin kanthalin niin kireelle kuin sain - nou hot spots, 2/3 kiekkaa 0.2 kanthal 1.3 ohm, pelittää ku unelma.

    Perkele joutuu varmaan tilaamaan useamman näitä.
    Hapetitko/poltitko meshiä?

    -Spellgoth

     
     
  11. #451
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Spellgoth Näytä viesti
    Hapetitko/poltitko meshiä?
    Pikaisesti poltin paskat pois ja pari kertaa poltin nestettä (parantaa wikkausta?).

     
     
  12. #452
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Tein sitte kumminkin heti ekan setuppini. Se toimii!

    Tohoa mulla ei ole, mutta stendarilla vähän kärryytin ja 5 kertaa nesteet poltin meshissä.

    400 mesh ja .20 kanthal neljä kieppiä, siinä 2 ohmin kantturoissa on.

    Heti lähti pelaamaan aloittelijalta. Imuvastus on todella olematon! Voihan nenä, uudet kujeet.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #453

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Mun mielestä on just hyvä, et imuvastus on todella pieni. Saapahan nopeesti ainakin vedettyä keuhkot täyteen.

     
     
  14. #454
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Imuvastus on todella olematon!
    Drip tip vuotaa. Ei käynyt jostain ostetut Ming-vaasit, muoviset ei, metalliset ei. Zanos tippi, ei.

    Parhaiten ja ainoana omistani toimi ViVi Novan musta muovinen tippi. Onpas tässä nyt ominaisuus?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  15. #455
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    ^Löysästä imusta oppii tykkäämään tosi nopeasti. Samalla imujen pituus lyhenee huomattavasti. Ite nykyään otan tommosia 1-2 sek imaisuja ja pöllyää paremmin kun aikanaan bogella egojen rajoitinta vastaan hakatessa.

     
     
  16. #456
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Kohta on niksa överit... :P

    http://www.youtube.com/watch?v=vojjna3-amU

    EDIT: Tuo siis 1.3 ohm setuppi 3.5 voltilla, kun on sisään ajeltu niin nostellaan voltteja - lisempää hööryä! <3

     
     
  17. #457
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Tosiaan helppo virittää setuppi. En ollut ikänäni tehnyt mihinkään, ja tuosta vaan tuli kerralla hyvä.

    Mainio peli!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #458
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Drip tip vuotaa. Ei käynyt jostain ostetut Ming-vaasit, muoviset ei, metalliset ei. Zanos tippi, ei.

    Parhaiten ja ainoana omistani toimi ViVi Novan musta muovinen tippi. Onpas tässä nyt ominaisuus?
    Hyvä huomio tuo vivin tippi, menee tiukasti huulille mutta ei uppoa tiiviteisiinsä saakka, on jämäkkä

     
     
  19. #459
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Hyvä huomio tuo vivin tippi, menee tiukasti huulille mutta ei uppoa tiiviteisiinsä saakka, on jämäkkä
    Hyvä tietää, menee itelläki sit tämä paikoilleen.

    On kyllä melko maailmanluokan munaus, jos on jäänyt toleranssit väljäksi tuon cäpin kanssa. Meinaan harva asia on niin ärsyttävää hyvässä pelissä kuin hölskyvä driptip
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  20. #460
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Hyvä tietää, menee itelläki sit tämä paikoilleen.

    On kyllä melko maailmanluokan munaus, jos on jäänyt toleranssit väljäksi tuon cäpin kanssa. Meinaan harva asia on niin ärsyttävää hyvässä pelissä kuin hölskyvä driptip
    Ohut metalli, tippi menee kyllä paikalleen napsahtaen mutta tiiviste jää tyhjän päälle ohuen metallin takia :/ Vivin tippi tiukka vaikkei menekkään tiivisteisiin saakka sisään

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •