Sivu 13 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3910111213141516172363 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 1340

Aihe: Somnium Rebuildable Atomizer

  1. #241

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Tosiaan omega ja alpha(?) ovat myös hatusta painettavia. Unohtu tommoset vanhan kansan modit

     
     
  2. #242
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Niin ja sitten oli vielä toi fusion http://web77.extendcp.co.uk/vapepit....enesis-hybrid/ hybridi kylläkin...,
    Näköjään listakin rulla tuosta kiinnostuneille... En tiiä miksi, mutta en ole itse jotenkin syttynyt tuolle kytkin ajatukselle. Pitäs varmaan taas kokeilla, niin vosi mieli muuttua. Aikoinaan ring swhitch kiinnosti kovasti, mutta nyt sitä kokeilleena ei oo kiva. Enkä toista hommaa jos siihen ei kukaan mitään uutta keksi (hommaan kuitenkin).
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  3. #243
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Yksinkertaisuudessaan mä olen kyllästyny kiinalaatuun ja esmoke.fi:n valikoima tulee kääntymään loppuvuoden ja alkuvuoden aikana vahvasti erilaatuiseen kamaan, toivottavasti!
    Tykkään (peukku ylös)

     
     
  4. #244
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    ⬆ ➕

     
     
  5. #245
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer


    Toisaalta tuntuu, etten taida olla itse valmis meshin kanssa leikkimiseen. esmoken kuvaus meskiwickin valmistelusta e-nesteellä valelemisella ja tohon kanssa pelaamisella ei oikein sytytä.

    Millasta nestettä te käytätte tohon operaatioon? Varmaan apteekista tjsp. jotain bulkkilientä, PG-pohjaa? Ei huvittais kalliimpia nesteitä alkaa uittamaan ja tohottamaan...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #246
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Somnium Rebuildable Atomizer

    No ei sitä nyt NIIN paljoa pala.
    KGO & Twist

     
     
  7. #247
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Toisaalta tuntuu, etten taida olla itse valmis meshin kanssa leikkimiseen. esmoken kuvaus meskiwickin valmistelusta e-nesteellä valelemisella ja tohon kanssa pelaamisella ei oikein sytytä.

    Millasta nestettä te käytätte tohon operaatioon? Varmaan apteekista tjsp. jotain bulkkilientä, PG-pohjaa? Ei huvittais kalliimpia nesteitä alkaa uittamaan ja tohottamaan...
    Meshi wick kestää viikkoja/kuukausia, ja tohon polttamiseen menee se 10 tippaa... joten tuskin tulee konkurssia

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  8. #248
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Kenties joskus jouluksi pukin konttiin?
    Ehkä olisin kuitenkin pitänyt omana tietonani caravelan "kopioimisen" ja kasvattanut sitä arvostusta foorumilla minkä on jo kerinnyt hankkimaan ja tulee hankkimaan...Paitsi että kaikkihan kopioi kaikilta
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  9. #249
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Somnium Rebuildable Atomizer

    Cry me a river, kaikki gennyt ovat enempi tai vähempi kopioita jenkkiläisestä pienoishöyryveturista.
    KGO & Twist

     
     
  10. #250
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Tuo on niin totta
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  11. #251
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Ja ensimmäieen höyrykoneen, "aeolipiilin", keksi kreikkalainen Heron Aleksandrialainen vissiin joskus eaa...
    Tai niin wikipedia väittää.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  12. #252
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiha Näytä viesti
    Ehkä olisin kuitenkin pitänyt omana tietonani caravelan "kopioimisen" ja kasvattanut sitä arvostusta foorumilla minkä on jo kerinnyt hankkimaan ja tulee hankkimaan...Paitsi että kaikkihan kopioi kaikilta
    En ole missään vaiheessa puhunut kopioimisesta, enkä sitä tule myöskään tekemään. Sanoin, että caravelasta on otettu hyviä ominaisuuksia mukaan mitä on pyritty vielä parantamaan somnium hybridiin.




     
     
  13. #253
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Somnium RBA:n on vielä aikataulussa, ja ensiviikolla on varmasti jo luvassa testaajien mielipiteitä atosta

     
     
  14. #254
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Tuossa hieman videota. Pahoittelen tökeröä leikkausta keskellä, mutta loppui pädistä muisti ja jäi täyttö teiltä nyt näkemättä

    Volat jäi myös älyttömän alas, korjasin ja parempi versio on uppauksessa, joten korjaan tähän aamulla paremmalla äänellä olevan.
    Volaa nostettu

    http://youtu.be/M6OoBgl-QXA

     
     
  15. #255
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Somnium Rebuildable Atomizer

    On se vehje... :

    Onneks oma on jo ennakkotilauksessa.
    Näytti muuten vähän siltä ku sun kynnet ois lakattu vaaleenpunaseks? Markkinointikikka varmaan sekin?

     
     
  16. #256
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Re: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Menee OT:n puolelle, mut jos mulla olis tollaset resurssit niin toisin markkinoille uuden nappityylin. So called "nappi" olisi itse ato, eli kun atoa painaa alaspäin (vaikka peukulla hatun yläosasta) niin se painuis pari milliä alaspäin ja ottais suoraan kontaktin akun + napaan. Lukitusrengas tietysti välissä, ettei painu taskussa kokoon ja ala höyrytä.

    Kuivaharjoittele piruuttaan kuinka kivaa olis painella hatusta ja samalla koko modi on turvallisesti nyrkin sisässä..
    Tarttis kyllä ihan oman driptipin että peukalo tms sormi sinne vierelle mahtuis , miksei vaan karhennusta aton kylkeen?

     
     
  17. #257
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer


    Huikee vehje tuo. "Vaikka oma tuote, niin uskalla suositella kaikille"

    Sait ylipuhuttua. Heti loppuviikosta lähtee tilaus, jos niitä silloin voi viel jättää
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #258
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Tarkoituksena oli näyttää alusta loppuun kuinka pirun helppo tuohon on tehdä setuppi ja ainut minkä kanssa saa käydä oppimiskäyrää läpi on meshin tekeminen täydellisesti wickkaavaksi, kaikki muut meshi-aton ongelmat voi unohtaa. Mutta sitten perhana jäi videosta osa bittiavaruuteen kun loppui pädistä tila. Noh, täyttää aton toivottavasti osaa täyttää ilman video-ohjettakin.

    Loppuvideossa oli vielä tarkoitus näyttää kuinka lähellä postit ovat meshiä, mutta tuokin jäi pois, samoin kuin ne faktat, että setupin vastukseksi tuli 1.3ohmia. Käytin #400 meshiä ja 0.2 kanthalia.


     
     
  19. #259
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Loppuvideossa oli vielä tarkoitus näyttää kuinka lähellä postit ovat meshiä, mutta tuokin jäi pois, samoin kuin ne faktat, että setupin vastukseksi tuli 1.3ohmia. Käytin #400 meshiä ja 0.2 kanthalia.
    Noita mielessäni pyörittelinkin kysyäkseni...

    Onkohan kanthalia tulossa kauppaan piankin, saisi menemään samalla tilauksella kaikki tarpeet, paitsi toho ja rautalanka on varmaan viritettävä itse :P
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  20. #260
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Noita mielessäni pyörittelinkin kysyäkseni...

    Onkohan kanthalia tulossa kauppaan piankin, saisi menemään samalla tilauksella kaikki tarpeet, paitsi toho ja rautalanka on varmaan viritettävä itse :P
    Monesti käytän meshin sisällä myös ihan jotain hammastikkua tai muuta n. millin paksuista sisässä. Tohoakaan ei välttämättä tarvitse, paskat voi polttaa pois vaikka ihan sytkärillä ja reilulla kuivapoltolla.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •