Sivu 64 / 80 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 145460616263646566676874 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,261 - 1,280 / 1597

Aihe: EAMOD suomiteleskooppi

  1. #1261
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320
    Mulla on keskinapa muutettu säädettäväksi, ei enää putket klonksu eikä atojen keskinavat oo oikosulussa
    eair1.jpg
    M4 kierre tehtynä vakio yläcäppiin, edelleen voi käyttää vakio tappia

     
     
  2. #1262
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Jatketaan kuvilla:



    Tuo vakiomattapinta kiillotettu kevyesti jos sitä mietit.

     
     
  3. #1263
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Nyt kun tätä osaa käyttää en mä tällä ole oikkareita saanut. Nappi pohjaan ja kiristellään, kunnes pihahtaa.
    KGO & Twist

     
     
  4. #1264
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

     
     
  5. #1265
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    Voisko joku viisas valaissa minua kun täälä foorumilla jotku kauppaa ea modia ja toiset päivitettyä ea modia niin mitä eroa näillä on?

     
     
  6. #1266
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Pohjapinni muutettu suorasta tapista ylöspäin leveneväksi tapiksi. En tiedä tehtiinkö nappiin muutoksia, mutta se tuntui toleransseiltaan ainakin olevan hieman tiukempi.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  7. #1267
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    Elikkä ei ilmeisesti siis mitään kovin radikaalia muutosta. Miten noita päivitys osia saa sitten? Pitääkö koko laite lähettää ealle vai pelkkä pohja missä tappi. Ai niin ja se viel et oliko ea modissa purettavaa tulitus nappia et saako jousen tilalle magneetit?

     
     
  8. #1268
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RaZengan Näytä viesti
    Elikkä ei ilmeisesti siis mitään kovin radikaalia muutosta. Miten noita päivitys osia saa sitten? Pitääkö koko laite lähettää ealle vai pelkkä pohja missä tappi. Ai niin ja se viel et oliko ea modissa purettavaa tulitus nappia et saako jousen tilalle magneetit?
    Muutos/päivitys pohjatapissa pienentää tulitusnapin liikerataa, sekä parempi kontakti.
    Takuuseen noita on vaihdettu, nettisivun kautta ilmoitus vanhasta ja postista saat uuden ja sitten lähetät vanhan takaisin.
    Tulitusnappi on purettavissa ja omaani olenkin joutunut säännöllisesti puhdistamaan, pistin uuden napin tilaukseen 'varalle' kun omastani se 'din 471' lukitusrengas hajoaa lähipäivinä. Halvempaa olisi hommata uusi lukitusrengas, mutta vielä ei ole tullut rautakaupasta tuollaista vastaan.
    Magneettia tuohon ei ainakaan omasta mielestäni ole mahdollista päivittää jousen tilalle.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  9. #1269
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    36
    11€ taisi maksaa toi päivitetty pohja-cäppi EA:n omistajan koodilla. 33€ näkyy olevan ilman koodeja. the bottom cap | electricangel

     
     
  10. #1270
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    Onko kukaan laittanut merkille kuinka alas antaa kick piiri tulittaa ea modissa kun siinä nyt ilmeisesti toi hävikki niin minimaalinen. Eli tulittaako kick pätkimättä vielä 3.5v kohdilla vai katkeaako tulitus ja alkaa pätkimään 3.8v kohdalla.

     
     
  11. #1271
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RaZengan Näytä viesti
    Onko kukaan laittanut merkille kuinka alas antaa kick piiri tulittaa ea modissa kun siinä nyt ilmeisesti toi hävikki niin minimaalinen. Eli tulittaako kick pätkimättä vielä 3.5v kohdilla vai katkeaako tulitus ja alkaa pätkimään 3.8v kohdalla.
    Mulla pätkiminen alkoi ko. kokoonpanolla vasta 3.45v kintaalla. Vastuksena 1.8-2ohm
    Viimeksi muokannut Histamiini; 11.03.13 kello 15:18.

     
     
  12. #1272
    3.8 ja vihelti minun Ea pelin poikki,joissakin yksilöissä hävikki on pieni ja toisissa melkoinen.

     
     
  13. #1273
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399
    häätyypäs alkaa omaa tutkailemaan kunhan kotiutuu ensin.
    kiitokset vastauksista
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  14. #1274
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 6devil9 Näytä viesti
    Tällä hetkellä 6.2 takuuseen laitetut nippelit seikkailevat vieläkin suomenmaassa. Onko tämä se kotimaisen plussapuoli että takuu toimii :P

    siellä ne kilkkeet on vieläkin oulunsalossa. minä luulin että hämäläiset on hitaita mutta osataan sitä näköjään pohjoisessakin

     
     
  15. #1275
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko-Pekka Näytä viesti
    3.8 ja vihelti minun Ea pelin poikki,joissakin yksilöissä hävikki on pieni ja toisissa melkoinen.
    Kannattaa kokeilla EA tulitusnapin painamista 'kieroon' ja jos pelaa pätkimättä.. niin napin puhdistus aiheellista.
    Oman napin olen avannut useampaan kertaan kun alkaa kick pätkimään liian aikaisin ja joka kerta se nappi ollut sisältä täynnä pinttynyttä mustaa 'hapettumaa' tai mitä lieneekään. Puhdistuksen jälkeen pelittänyt aina hyvin, mutta voisi tosiaan olla huoltoystävällisempikin.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  16. #1276
    Höyrykonkari hirsipuutarhuri's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    215
    Samojen ongelmien kanssa pähkäillen. Kertokaas nyt joku ihan selkokielisesti miten ja millä se pohjacäpin ja tulitusnapin hionta suoritetaan. Humanisti kun olen niin tällainen tekninen suoritus saattaa monasti olla ylivoimainen suoritus.

     
     
  17. #1277
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320
    kokeiles vaikka että vedät vehkeet palasiksi, haet motonetistä hiomatahnaa, tahnaa karkeaan pyyhkeeseen ja vetelet menemään

     
     
  18. #1278
    Suurin ongelma on juurikin se nappi,putken huojumisen ja klonksumisen voi vielä jotenkin sulattaa mutta nappia ei jaksanut olla kokoajan rassaamassa.Välillä kuumuu niin pirusti ja välillä ei tulita.Lisäksi sitä sai olla pihdeillä kirimässä liiankin usein ettei tipu kokonaan pois kun liian tiukallekaan ei tuommoista messinkikierrettä kannata vääntää ja tietenkin se sokka.
    Jos nuo ongelmat sulattaa niin hyvä modihan Ea muuten on,itse siirryin kohti uusia pettymyksiä.

     
     
  19. #1279
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320
    onko olemassa mekaanista modia jota ei tarttisi olla kerran viikkoon putsaamassa?

     
     
  20. #1280
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko-Pekka Näytä viesti
    Suurin ongelma on juurikin se nappi,putken huojumisen ja klonksumisen voi vielä jotenkin sulattaa mutta nappia ei jaksanut olla kokoajan rassaamassa.Välillä kuumuu niin pirusti ja välillä ei tulita.Lisäksi sitä sai olla pihdeillä kirimässä liiankin usein ettei tipu kokonaan pois kun liian tiukallekaan ei tuommoista messinkikierrettä kannata vääntää ja tietenkin se sokka.
    Jos nuo ongelmat sulattaa niin hyvä modihan Ea muuten on,itse siirryin kohti uusia pettymyksiä.
    Nappi kieltämättä vähän ongelmallinen, mutta toi ala-sivunappi on vaan niin sopiva omaan käteeni.. ettei paluuta muihin tule tapahtumaan.
    Varmaan kohta joku huutelee GG:n puolesta, mutta ihan omasta periaatteestani en ala kreikkaan rahaa suoltamaan ja suosin suomalaista.
    Pohjanappiakin tullut kokeiltua, mut se ei ollu mun juttuni ja harmi sinänsä.. pohjanapillisia modeja kun tuntuu olevan tarjolla loputtomasti.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •