Sivu 54 / 80 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44450515253545556575864 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,061 - 1,080 / 1597

Aihe: EAMOD suomiteleskooppi

  1. #1061
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    hoxhox.

    nuo halppisatot ei sovellu käytettäväksi tämän kanssa jos niissä liukuu tuo plusnapa. esimerkiksi bully ja cobran kopio
    menevät oikosulkuun ihan sormia napsauttamalla. mutta mitäpä sitä suotta ostaakkaan 150 euron patterikoteloa
    20 euron aton jatkoksi. kannattaa panostaa laatuun molemmissa päissä.

     
     
  2. #1062
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    513

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dolbsii Näytä viesti
    Pitäskö myydä provari pois ja ostaa eamod ku tuntuu jengi kehuvan sitä
    Ei kannata jos mahdollista pidä molemmat,loistava laite sekin on.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  3. #1063
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 6devil9
    hoxhox.

    nuo halppisatot ei sovellu käytettäväksi tämän kanssa jos niissä liukuu tuo plusnapa. esimerkiksi bully ja cobran kopio
    menevät oikosulkuun ihan sormia napsauttamalla. mutta mitäpä sitä suotta ostaakkaan 150 euron patterikoteloa
    20 euron aton jatkoksi. kannattaa panostaa laatuun molemmissa päissä.
    Itse lähtisin siitä atopuolesta liikkeelle, siihen laadukasta rakenneltavaa:
    Pystyy vähän soveltamaan vastuksia putkiin nähden
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #1064
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Re: Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Itse lähtisin siitä atopuolesta liikkeelle, siihen laadukasta rakenneltavaa:
    Pystyy vähän soveltamaan vastuksia putkiin nähden
    Juuri näin. Akkukotelo on kuitenkin vain kotelo akulle

     
     
  5. #1065
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: EAMOD suomiteleskooppi

    Kaikennäköisiä harakoita (minä mukaanlukien ) tääläkin pyörii
    Juurikin näin, se todellakin on vain akulle tehty kotelo jossa nappula mitä painamalla antaa virtaa:P
    Kattoo sieltä halvemmasta päästä ja sijoittaa laadukkaseen atoon joka sen maun ja höyryn tuottaa. Jompaa kumpaa, meshiä tai silicaa ja jos ei miellytä niin kiertoon ja toista tyyppiä tilalle
    Laatuvehkeistä saa aina rahansa pois jos ei miellytä
    Lähtee alkuunsa väärille urille jos ensin panostaa pelkkään putkeen ja atoiksi halvimpia mahdollisia
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #1066
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Re: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Lähtee alkuunsa väärille urille jos ensin panostaa pelkkään putkeen ja atoiksi halvimpia mahdollisia
    Tässä kyllä tarttee olla samaa mieltä. Yhdessä vaiheessa lähdin panostamaan enemmän akkuputkiin kuin atoihin, kuvitellen että se oli se ratkaisu. Mutta niin se vaan menee että laadukkaista atoista pitäisi lähteä, ja sitä mukaa sitten päivitellä akkuputkia. Tärkeintä että on vermeet käyttötarkoituksen mukaan
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  7. #1067
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: EAMOD suomiteleskooppi

    Toiset tykkää silicasta ja toiset meshistä. Paras ois ku pääsis ensin kokeilemaan molempia
    Perskules täähän on nyt väärä topic tämmösille jutuille:-[
    Sorry:P
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #1068
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Minun mielestä aivan oikea paikka, liukuva keskinapa kuitenkin aiheuttanut jonkunverran hämmennystä täällä

     
     
  9. #1069

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Saattoi löytyä passeli drippiato EA modiin . Electric Pipesin Metis A7 tuli juuri haettua postista, tilasin finnvapelta jossa hinta oli joku 29e.. safercigs tai empire taitaa myydä halvemmallakin, mutta otin samalla nesteitä jouluks.

    Aluksi kummoselta vaikuttanu phoenix/bullyyn verrattuna mutta lähemmin tutkiessa napa on säädettävä ruuvi, jonka saa kierrettyä tukevasti pohjaan. Aton saa EA modiin kierrettyä ihan kiinni siten että ilmareikä on vielä 510-liittimestä kohdistettu. Tehdassetuppi onnettomalla 1mm wickillä ja kun tökki coilia hieman ylös niin kyllähän toi tollakin höyryää hetken. 1.7-1.8 ohmia vastus.

    Hinta vähän suolanen ehkä, mut ei kuse sivusta nesteet ja napa tuntus kohtalaisen hyvältä vielä. Eikä toi pahalta näytäkään omaan silmään . Palaan joskus kunhan tota on tullu enempi käytettyä, mut tälläsenäänkin hyvin positiivinen yllätys.
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  10. #1070
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KepuliK Näytä viesti
    Electric Pipesin Metis A7
    Komppaan. Itsekin tykästyin kovasti Metisiin.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  11. #1071
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Mulla vakiinnuttanut EAmodin nokassa paikkansa tuo DRA XL, joka on lähes samaa kokoa tuubin kanssa ja nestettä menee kerralla 'reilusti' kuppiin..

    Kuvahan tuosta löytyykin jo aikaisemmista viesteistä tästä ketjusta - http://www.e-savuke.com/forum/index....9080#msg169080


    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  12. #1072

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Mulla vakiinnuttanut EAmodin nokassa paikkansa tuo DRA XL, joka on lähes samaa kokoa tuubin kanssa ja nestettä menee kerralla 'reilusti' kuppiin..

    Kuvahan tuosta löytyykin jo aikaisemmista viesteistä tästä ketjusta - http://www.e-savuke.com/forum/index....9080#msg169080
    Onkos sulla ton purkukuvia et vois ihmetellä miten tuohon sais todella kestävän navan aikaseks? Sit vois tuotakin harkita tosissaan.

    Ei kauaa jaksanu tolla A7:n tehdasasetuksella mennä, ei ollu mitään makua.. 3x1mm wickit siellä oli tiukkana pakettina..

    Ahneena sit nyt tupa täynnä narua 2x3mm ja toisessa päässä lasso menee ylös asti laitaa . Ei varmastikaan optimiasetus mut ainakin maku parani ja höyrys EA:lla jopa 3.1V:lla, ku ihmettelin eikö muka enempää irtoo . Toinen puolivarauksellinen akku sisään ja alkaa jo pöhistä . Ehkä ens kerralla yhdellä 3mm narulla ja notkeemmalla vastuslangalla kokeillaan, vähän haastavaa ku liiat narut on helposti kierteissä.. ohmit nyt 0.7 ja testit jatkukoon.
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  13. #1073

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KepuliK Näytä viesti
    Saattoi löytyä passeli drippiato EA modiin . Electric Pipesin Metis A7 tuli juuri haettua postista, tilasin finnvapelta jossa hinta oli joku 29e.. safercigs tai empire taitaa myydä halvemmallakin, mutta otin samalla nesteitä jouluks.

    Aluksi kummoselta vaikuttanu phoenix/bullyyn verrattuna mutta lähemmin tutkiessa napa on säädettävä ruuvi, jonka saa kierrettyä tukevasti pohjaan. Aton saa EA modiin kierrettyä ihan kiinni siten että ilmareikä on vielä 510-liittimestä kohdistettu. Tehdassetuppi onnettomalla 1mm wickillä ja kun tökki coilia hieman ylös niin kyllähän toi tollakin höyryää hetken. 1.7-1.8 ohmia vastus.

    Hinta vähän suolanen ehkä, mut ei kuse sivusta nesteet ja napa tuntus kohtalaisen hyvältä vielä. Eikä toi pahalta näytäkään omaan silmään . Palaan joskus kunhan tota on tullu enempi käytettyä, mut tälläsenäänkin hyvin positiivinen yllätys.
    Tällä saa mun mielestä parhaat höyryt, hiukan hikoilee välillä ea modin yläcapin kaukaloon, herkkä ylitäytölle? Tosin tämähän taitaa olla tarkoitettu bottom feeder tyyppisille laitteille ? mutta eipähän kuseskele näpeille, niinku monet muut Ehdottomasti parhaan makuinen ato, mitä oon testannut ea modilla tai muilla, Kaufun ja Cobra mukaanlukien. Reissukäyttöön sitten tankkimallit käy paremmin. Cobran käyttö vielä vähän harjotteluasteella, melko vaikuttava laitos full mode akkuputkella Työpaikalla aiheutti analogiröyhyyjillä melko hupaisia alatyylisiä kommentteja

     
     
  14. #1074
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KepuliK Näytä viesti
    Onkos sulla ton purkukuvia et vois ihmetellä miten tuohon sais todella kestävän navan aikaseks? Sit vois tuotakin harkita tosissaan.
    Kestävän navan?
    Jos tarkoitat 510 liittimen keskinapaa, joka vakiona on vähän liian joustavalla silikonitutilla paikoillaan.. niin sen fixasin leikkaamalla eGo kaulanauhan nahkaisesta hihnasta pätkän ja kiepautin sen silikoni prikan tilalle. Nahka ei jousta, eristää hyvin ja helppo muotoilla..
    Muistaakseni jotain tuosta laitoinkin DRA XL-ketjuun.

    Hyvin on toiminut useamman viikon, ei mitään ongelmia.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  15. #1075

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Kestävän navan?
    Jos tarkoitat 510 liittimen keskinapaa, joka vakiona on vähän liian joustavalla silikonitutilla paikoillaan.. niin sen fixasin leikkaamalla eGo kaulanauhan nahkaisesta hihnasta pätkän ja kiepautin sen silikoni prikan tilalle. Nahka ei jousta, eristää hyvin ja helppo muotoilla..
    Muistaakseni jotain tuosta laitoinkin DRA XL-ketjuun.

    Hyvin on toiminut useamman viikon, ei mitään ongelmia.
    Joo juurikin tota. Mä itse olen sellanen täystuho että mä tartten tota luotettavamman ratkaisun (luulen), mut enköhän mä keksi jotain jos ton hankin. Muutama viikko ei sano mulle mitään vielä kestosta, käytän näitä vehkeitä kuitenkin jokaikinen päivä kaikissa tilanteissa. Sitä vaan että aihio toikin ato vaan on, ei valmis tollasenaan tehtaalta. Mulle nimittäin :-\.
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  16. #1076
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KepuliK Näytä viesti
    Joo juurikin tota. Mä itse olen sellanen täystuho että mä tartten tota luotettavamman ratkaisun (luulen), mut enköhän mä keksi jotain jos ton hankin. Muutama viikko ei sano mulle mitään vielä kestosta, käytän näitä vehkeitä kuitenkin jokaikinen päivä kaikissa tilanteissa. Sitä vaan että aihio toikin ato vaan on, ei valmis tollasenaan tehtaalta. Mulle nimittäin :-\.
    Eipä ole tosiaan tullut vielä vastaan mitään täysin valmista ja toimivaa minullakaan.. kaikkea joutunut jotenkin fixailemaan ja siihen on jo niin tottunut, ettei asiaan pahemmin kiinnitä huomiota.
    Nykyisin himasta alkaa jo löytymään kaikenlaista 0-rengassarjaa, mittaria ja työkalua vaikka millaiseen rakenteluun.
    Mullakin kulkee kamat (EAMod ja Provari) kokoajan mukana, käytössä eniten EA ja tuo toinen sitten backuppina jos jotain hajoaa..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  17. #1077

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Pakko oli tilata toinen tämmönen, istuu käteen niin hyvin ja on mielestäni tyylikkäimmän näköinen modi mitä on tarjolla. Ei muuta haluis kouraan enää oikein ottaakaan. tuota ekaa en mieleisen sarjanumeron takia haluu pitää mukana pyörimässä naarmuuntumassa ja on kotikäytössä, tästä toisesta tulee sit se jokapaikanhöylä

     
     
  18. #1078
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    nro. 12 rupesi olemaan jo vähän likainen niin pyyhkäisin serlalla suurimmat pois



     
     
  19. #1079
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Perskeles, oletin että olis siedettävät jännitehävikit ku pöhissy ihan jämptisti. Eilen mittasin, ja puolikas voltti hukkuu matkalla jonnekin! Puhdistettu sittemmin kontaktit ja kierteet, vieläkin 0,3 voltin hujakoilla.. Pitääkö se nyt perskuta ostaa sitä Noaloxia.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #1080
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Perskeles, oletin että olis siedettävät jännitehävikit ku pöhissy ihan jämptisti. Eilen mittasin, ja puolikas voltti hukkuu matkalla jonnekin! Puhdistettu sittemmin kontaktit ja kierteet, vieläkin 0,3 voltin hujakoilla.. Pitääkö se nyt perskuta ostaa sitä Noaloxia.
    Noalox ainakin tukevoittaa sitä tuubia, ei ne jengat tunnu yhtään harvoilta kun sitä saanut sinne joukkoon. Ei heilu eikä rahise.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •