Sivu 53 / 80 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34349505152535455565763 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,041 - 1,060 / 1597

Aihe: EAMOD suomiteleskooppi

  1. #1041
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: EAMOD suomiteleskooppi

    Se kävi mielessä, mutta pitää nyt ensi tutustua tuohon lähemmin. Ei hirveesti ehi höyrytellä ku on pojan kanssa kahden kotona. (: Pikaseen ruuvasin laitoksen kasaan ja kokeilin vartin verran ku poika nukku. Palataan myöhemmin asiaan.

    Mites tuon rekisteröinti? Sähköpostilla?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #1042
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Rekisteröinti onnistu ilmoittamalla osoitetiedot, nimi ja kikkelin mitta sekä EAModin sarjanumero sivun lomakkeen kautta
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  3. #1043

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Uus pohjacäppi semmonen missä ylöspäin paksuneva tappi.

     
     
  4. #1044
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta
    kikkelin mitta
    Meinas repsahtaa Selkeesti on mulla uus pohja tuossa, pitää perehtyä myöhemmin tarkemmin. Kiitos ku jaksatte vastailla tyhmälle.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #1045

    Re: EAMOD suomiteleskooppi

    Uuden malliseta pohjacapistä petti myös liimat. Tällä kertaa irtos pelkkä tappi. Myös ylä putken kierteet ovat toisesta päästä todella röpelöiset. Jännite hävikki edelleen aika kova vähintään 0.5v. Nolaxia tulossa, toivotaan että auttais. Mut kyllä tää nyt rupee oleen aika nähty. Ei jaksa edestakas lähetellä putkia.

     
     
  6. #1046
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: EAMOD suomiteleskooppi

    Nyt illan kärystelleenä ei sinällään oo pahaa sanottavaa, ainoa vika on setuppi. Vähä OT, onko se ~1 ohmin käärintä paras 28 vai 30 AWG-kanthalilla? Molempia tulossa muutama metri.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  7. #1047
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320

    Vs: Re: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Nyt illan kärystelleenä ei sinällään oo pahaa sanottavaa, ainoa vika on setuppi. Vähä OT, onko se ~1 ohmin käärintä paras 28 vai 30 AWG-kanthalilla? Molempia tulossa muutama metri.
    Mulla on yleensä 0.3 lankaa ja n.1.2 Ohm eli ilmeisesti samaa kuin tuo 28 awg??

     
     
  8. #1048
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Re: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Maki Näytä viesti
    Mulla on yleensä 0.3 lankaa ja n.1.2 Ohm eli ilmeisesti samaa kuin tuo 28 awg??
    Kyllä.

    edit. Vähän informatiivisempi postaus... Eli tuo paksumpi lanka on näppärämpi juuri matalaohmisille setupeille, toki onnistuu ohuemmallakin mutta sellainen sopiva henk.koht. makuun tuntuu olevan tuo 0.25 / 30AWG. 3-4 kieppiä ja matalat ohmit tuloo, eikä vie tuhottomasti vaivaa sijoitella wickiin.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  9. #1049
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Masala (kirkkonummi)
    Viestit
    40

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Joo petti mullakin liimaukset molemmista mutta onneksi tuo saa itse helposti korjattua...
    Modit:Provari V2 Musta, Provari-mini V2 Hopea,EA mod#000088,Riva king.
    Tankit:Arctic,Lumi,Muna,Tippa,Kullattu Kiuas,Prive,Trap.
    Tulossa: Toivottavasti ei mitään enää!

     
     
  10. #1050
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Masala (kirkkonummi)
    Viestit
    40

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Btw, onko kellään ollut "ininä" ongelmaa varsinkin cartoissa? Itse ku ruuvaan carton loppuun saakka, otan hatsit, selkeesti semmoinen ininä kun ilma ei pääse kunnolla läpi. Hatseissa ei ole siis mitn vikaa, ilmaa saa mutta ääni on vähintääkin vitt..mainen! No sehän selvisi helposti kun laittaa vaan muutaman kiekan cartoa sisään ja sitten vaan tankki alas. Ihan vaan onko muilla samoja ongelmia? UGH!
    Modit:Provari V2 Musta, Provari-mini V2 Hopea,EA mod#000088,Riva king.
    Tankit:Arctic,Lumi,Muna,Tippa,Kullattu Kiuas,Prive,Trap.
    Tulossa: Toivottavasti ei mitään enää!

     
     
  11. #1051
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Vs: Re: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta
    Kyllä.

    edit. Vähän informatiivisempi postaus... Eli tuo paksumpi lanka on näppärämpi juuri matalaohmisille setupeille, toki onnistuu ohuemmallakin mutta sellainen sopiva henk.koht. makuun tuntuu olevan tuo 0.25 / 30AWG. 3-4 kieppiä ja matalat ohmit tuloo, eikä vie tuhottomasti vaivaa sijoitella wickiin.
    Jeps, muistelisin lukeneeni vastaavaa, mutta kiireessä ja kiukkupäissään otin molempia. Pitääpä testailla kumpi tykittää tuon wikin kanssa paremmin, sitä ei jaksaisi vaihtaa. Kiitos taas, ja Defunctalle vielä lisää onnitteluja, koita saada nukuttua kinkku! Lapset on kyllä loistavia.

    Ja tästä EA:sta tykkään kyllä enemmän ja enemmän. Vielä kun sais toimivan setupin ja uskaltais luottaa höyryyn akkuindikaattorina niin syrjäyttäis Lambon allday-vehkeenä. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #1052
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Rekisteröinti onnistu ilmoittamalla osoitetiedot, nimi ja kikkelin mitta sekä EAModin sarjanumero sivun lomakkeen kautta
    Laittelin lomakkeella tiedot ja kyselin uuden pohjacäpin perään muutama päivä sitten. Eivät ainakaan vielä ole vastanneet mitään. Eli en sitte tiedä olenko rekisteröitynyt vaiko en.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  13. #1053

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Pistä mailia ihan suoraan, mulle vastasivat ihan heti ja sain oikein hyvää palvelua. En älynnyt mihinkään rekisteröityä.

     
     
  14. #1054
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Laittelin lomakkeella tiedot ja kyselin uuden pohjacäpin perään muutama päivä sitten. Eivät ainakaan vielä ole vastanneet mitään. Eli en sitte tiedä olenko rekisteröitynyt vaiko en.
    Itse laittelin aikaisemmin tuon "rekisteröinnin" ja vastasi että on ok ihan sillä viestillä. Eivät ole kuulemma saaneet rekisteröintilomaketta (vielä?) toimimaan. Pistin myös kanssa muutama päivä sitten viestiä tosta uudesta pohjacäpistä josko saisi kun tuo v*ttuilee niin ei kanssa vielä vastausta ole tullut. Pistin varuiksi ihan s-postiakin. Tuskin vastaamatta jättää, ei kai ole ollut koneella vain

     
     
  15. #1055
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Tyrkkäsin just varmuuden vuoksi sähköpostia perään. Ei sillä rekisteröinnillä niin kiire ole, mutta se pohjacäppi
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  16. #1056
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Jeps, sähköposti toimi. Rekisteröity ja uus pohja tulossa.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  17. #1057

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Tossa mainittiin EAMOD allday-laitteena ja mä luotan siihen kun yli kuukaus on päivittäin ollut käytössä. Luotan niin paljon että isolla akulla, toinen varalla voi lähtee "liikenteeseen" siin niin että tyyliim klo 5 pm liikkeelle kaverin luo ottaa muutamat ja baariin. Herääminen frendin soffalta ja pelivaraa riittää.Varauksella tosin että kyl tommosessa tilanteessa ehkä saattaa olla kartotankk kickillä luotettavin,ei o hyvä vääntää set-uppeja liian sievässä ilman työkaluja,meshin ystävä kun olen. Kattoo nyt mitä se EA markkinoille pukkaa,josko löytyis vastauksia tyypillisiin"genny"ongelmiin. Tosin aion testata 0.32 kanthalilla ja 625 meshillä semmosen paksun ja käytännössä umpinaisen meshin. Luulis ton luvun meshin vikkaavan noin kun käytän muuten VR-litkuja(poikkeuksena Decadentin Absinthe) ja ovat pg voittoisia. Mitä tässä nyt menee niin VR ja Fruit Stripe illusions,70 pg 30 vg ja kanthal on myös aika paksua,oliskohan ku tarpeeks paksun vääntää ni vuotoja mahdollista hiukan minimoida.Mulla on kyllä pahuksen helppo kanthalin kiinnitys plussaan(jousella pari prikkaa vastakkain ja väliin vaan. Raportoin tästä testistä myöh. Piti sanoa vielä että EAMOD on sen verran timmi laite et ku mennään alle ohmin set-upeilla niin patteri voi varkain tyhjentyä liikaa,sen oppii kyllä milloin vaihdon aika
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  18. #1058

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Melkonen tasmaanian tuholainen tää on jopa kestävinä pitämilleni atoille . Lisää voi lukee spheroidiketjusta. Ei tää modin syy varsinaisesti, mut moisien oikarivirtojen ja lämpöjen jälkeen mulla on uudesta tapista kaikki liimat irti, tosin pysyy toistaseks sovitteella kiinni eikä modissa mikään ilmeisesti antanu periks tossa episodissa. Ei mulla kestä mikään näköjään, mut tästä modista en luovu! On kova luu . Pitää vaan atot saada heavy duty versiona tän kaveriks. Ainaki mulle..

    Ittepä lähteny leikkiin näin isojen wattien perään ni leikin kestän sit. Ihan normaalia viritystoimintaa, heikoin lenkki paljastuu ja antautuu.
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  19. #1059
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    3

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Mulla nyt ollut pari viikkoa käytössä #30 ja eipä oo valittamista,noh ehkä pikkaisen pitkä toi napin liike kun ei ole päivitettyä pohjacäppiä mutta --toimii

     
     
  20. #1060
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Karstula
    Viestit
    193

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Pitäskö myydä provari pois ja ostaa eamod ku tuntuu jengi kehuvan sitä

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •