Sivu 49 / 80 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3945464748495051525359 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961 - 980 / 1597

Aihe: EAMOD suomiteleskooppi

  1. #961
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Uusi EAMod saapui tänään postissa korvaamaan jännitehävikkihirviön; miinusnapa on uusittu levenemään akkua päiten, joten luulisi auttavan kontaktiin jonnin verran (ja säästämään akkuja), sekä nappi toimii ehdottomasti paremmin tässä. Nopeilla mittauksilla saavutettiin 0.2V hävikki 0.9ohm kuormaan, ei Noalox-käsittelyä. Nyt kyllä kelpaa Kiitokset EA:lle nopeasta asiakaspalvelusta!
    Saitko muka koko hökötyksen uuden? Ei kai tuohon olisi tarvinnut uusia kuin nappi ja pohjakäppi? No laitoin samoissa merkeissä kyselyä EA:lle, koska tuo nappi aiheuttaa harmistusta mulla edelleen, vaikka olen Noaloxiakin kokeillut kontakteihin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #962

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Viekö nyt kohta kreikkaiset minulta rakkaan radioni?
    Siinähän on liikaa yhtäläisyyttä, teleskooppi antennissa ja paristot sisällä.

     
     
  3. #963
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    123

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Ai jumalauta, tänään tuli postissa uusi, virheetön EA Mod.
    Aika helposti se mieli muuttuu. Siinä, kun ensimäisen yksilön kanssa lakki palo ihan totaalisesti ja olin valmis tuomitsemaan koko EA:n tuotannon suorinta tietä kaatopaikalle, niin nyt on eri ääni kellossa. Putket on kuin yhdestä puusta veistetty, pintakin jopa tuntuu mielyttävämmältä, kierteet ei klappaa ja tuntuu tukevalta kädessä. Nappi on myös huomattavasti parempi, eikä rutise ja pauku, niinkuin ensimäisessä kappaleessa. Pikkusen naftimmista kierteistä tykkäisin enemän, mutta kyllä tällä nyt kelpaa höyrytellä!

    Kaikenäköistä vaporomua.

     
     
  4. #964
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Iso KIITOS EA:n Mikalle! Hienosti toimittu ja hienosti toimii.

     
     
  5. #965
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Saitko muka koko hökötyksen uuden? Ei kai tuohon olisi tarvinnut uusia kuin nappi ja pohjakäppi? No laitoin samoissa merkeissä kyselyä EA:lle, koska tuo nappi aiheuttaa harmistusta mulla edelleen, vaikka olen Noaloxiakin kokeillut kontakteihin.
    Kohta on koko sakki kyselemässä uusia modeja, mutta kyllä, sain ihan tuoreen yksilön kouraan päivitetyillä osilla. Pohjacäpissä oli tukevampi liimaus ja miinusnavan toteutus levenevä pystyyn päin, jonka johdosta myös napin liikerata on ihan pienen verran pienempi; tulittaa herkemmin ja tuntuma on entistä parempi. Nappi saa tällä hetkellä täydet 10/10, todella sulava ja pehmeä painallus.

    edit. Taitaa mennä setuppi Somniumista uusintaan, nyt kun tuleekin 3.3V sijaan tuoreelta akulta sen 4V Ei meinaa nääs wicki jaksaa toimittaa nestettä coileille kun tehot hyppäs semmoset 5W kertaheitolla
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  6. #966
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Saitko muka koko hökötyksen uuden? Ei kai tuohon olisi tarvinnut uusia kuin nappi ja pohjakäppi? No laitoin samoissa merkeissä kyselyä EA:lle, koska tuo nappi aiheuttaa harmistusta mulla edelleen, vaikka olen Noaloxiakin kokeillut kontakteihin.
    VapeFest:llä sain vaihdettua uuden pohjacäpin ja se tuntuu auttaneen myös nappiongelmaan, ei ainakaan vielä ole tullut painalluksia ilman virtaa, testaus jatkukoon jos ilmenee jotain niin se on nappi, muita liikkuvia osia ei ole (pois lukien loput osat )

     
     
  7. #967
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Vaikka aiemmin kritisoinkin modia muutamasta asiasta, on EA käytön myötä alkanut toimimaan paremmin. Ainoa rutinan aihe jäljellä on rutiseva nappi. Kyllä se viikossa on jo sisään ajettu, se vaan ei ole parasta a-ryhmää. Edelleen kyllä olen sitä mieltä, että kyl tää oli hyvä ostos. Eli mullekin saa halutessaan lähtetellä uuden pohjacäpin EDIT: Siis napin. Tai kyllä se cäppinkin kelpaa.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  8. #968
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    DRA XL ja EAMod 18500 + Kick



    Paranneltu nappi kiinnostaisi, sekä suoraan lyhennetty plusnapa.. tai vara plusnapa, jotta uskaltaisi itse lyhentää..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  9. #969

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Hienon näköinen on.
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  10. #970
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    kyllä tuolla kehtaa höyrytellä

     
     
  11. #971

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Käykää EAMODin omistajat tuolla osto/myynti palstalla. Severus V2 tankkiatoja myynnissä. Siihen tehty ja kyllä rokkaa. Mitat natsaa ja hinta on todella alhainen verrattuna laitteen tasoon. En ole niihin kytköksissä muuten kun olen onnellinen omistaja
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  12. #972

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Hei

    Nöyrimmät kiitokset kaikille.
    Vielä kerran pahoillani, että modeja pääsi puolinaisina matkaan.

    Seurannan kannalta jottei kukaan jäisi huomioimatta/unohtuisi niin olisi hyvä jos laitatte viestejä modiin korjauksiin, jne.. liittyen verkkosivujemme kautta.

    Seuraavaksi virittelemme tankkia tästä tulee tietoa kotisivuille.
    Minulle on myös tullut lukuisia pyyntöjä yksittäisten osien lisäosto mahdollisuudesta. Laitamme osat myyntiin verkkokauppaan piakkoin.

    Terv. Mika

     
     
  13. #973
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Tätä modia pitää nyt hehkuttaa kyllä.

    #15 toimii täydellisesti, vaikka vielä on saamatta valmistajan lupaama parannettu pohjakäppirakennelma. Mitään kumilisukkeita ei ole tarvis käyttää, ja kun on oppinut oikeat tekniikat kiristämiseksi ja löysäämiseksi, sekä napin painamiseksi, niin ei tästä voi akkupötkylä enää paremmaksi tulla.

    Muita tuubejakin mulla on, kuten alta näkyy, mutta tämä on käyttömukavuudeltaan ja monikäyttöisyydeltään aivan ehdoton lempilaite. Ja TODELLA hyvän näköinen Somnium-aton kanssa (makuasia, josta ei voi kiistellä).

    Hieno vehje, menestystä tulee varmasti kunhan tähän ihmiset saa kosketuspintaa maailmalla(kin).
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #974

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Tätä modia pitää nyt hehkuttaa kyllä.

    #15 toimii täydellisesti, vaikka vielä on saamatta valmistajan lupaama parannettu pohjakäppirakennelma. Mitään kumilisukkeita ei ole tarvis käyttää, ja kun on oppinut oikeat tekniikat kiristämiseksi ja löysäämiseksi, sekä napin painamiseksi, niin ei tästä voi akkupötkylä enää paremmaksi tulla.

    Muita tuubejakin mulla on, kuten alta näkyy, mutta tämä on käyttömukavuudeltaan ja monikäyttöisyydeltään aivan ehdoton lempilaite. Ja TODELLA hyvän näköinen Somnium-aton kanssa (makuasia, josta ei voi kiistellä).

    Hieno vehje, menestystä tulee varmasti kunhan tähän ihmiset saa kosketuspintaa maailmalla(kin).
    Samaa mieltä täällä. Kokoajan käytössä, töissä, kotona ja ryypiskellessä reissussa. Yksikään modi ollut vielä näin idioottivarma mulla ja kaikki muut tuntuu turhilta. Kumit todettu turhiksi täälläkin, tosin vasta sen jälkeen kun aloin käyttää akkuja "väärinpäin". Nyt ei aukee mitenkään yhdellä kädellä eikä silti purista akkuja lyttyyn. Eikä kuumene enää nappikaan vaikka alle ohmisilla käryttelis. Napoja ei ole vieläkään hiottu ja odotan et pääsis kokeilee itellan panttaamaa uutta alakäppiä.. jos vaikka sit kääntäs akut taas oikeinpäin jos kickiäkin haluaa käyttää.
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  15. #975
    Höyrykonkari outokainen's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    285

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Tulipa tänään kaiken muun kivan mukana velholta tuubi noaloxia. Hienon hieno kerros kaikille kierrepinnoille ja vähän tappeihin ja johan pelittää! Voin lämpimästi suositella, tuo putkien hölskyminenkin katosi täysin.

     
     
  16. #976
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outokainen Näytä viesti
    Tulipa tänään kaiken muun kivan mukana velholta tuubi noaloxia. Hienon hieno kerros kaikille kierrepinnoille ja vähän tappeihin ja johan pelittää! Voin lämpimästi suositella, tuo putkien hölskyminenkin katosi täysin.
    Mullakin on tuota tuubi, mutta käsittääkseni se on tarkoitettu alumiinipintojen käsittelyyn. En ole EAMODiin sitä kokeillut, muualle kuin napin tapin kärkeen laitoin vähän, toivossa että se auttaisi kontaktiin.

    Hirveän sotkuista rasvaa se on, ja pelottaa että on aito rasvanäppi häyryttelemässä jos sen kanssa ylenpalttisesti soosii
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #977
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    itse vetelin putket ympäriinsä crc:n oxide cleanilla ja kierteet vielä päälle crc:n contact protectilla.

    tuskin tuosta haittaakaan on

     
     
  18. #978

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Joo,päivitysosat tekivät erittäin hyvästä modista ajatuksen jatkeen..käyttömukavuus täydellinen,kuten toiminta myös. Eipä muuta.
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  19. #979
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Maltillinen Noalox-käsittely jengoille sai aikaan ihmeitä myös. Laite tuntuu aivan erilaiselta, suorastaan loistavalta.

    Noalox on kai tarkoitettu alumiinille vähentämään hapettumista ja parantamaan kontakteja, mutta kyllä se tässä rosterissakin saa aikaan tosi pehmeät kierteet ja miellyttävän ruuvailukokemuksen

    http://www.youtube.com/watch?v=-9oUq97VZtA
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  20. #980
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    itse vetelin päälle tuota


     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •