Sivu 41 / 80 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3137383940414243444551 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 801 - 820 / 1597

Aihe: EAMOD suomiteleskooppi

  1. #801
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Tuo vinkki missä pistetään 1½ karton kumipäätä sinne plusnavan väliin modin sisälle estää sitä liikaa kiristämistä, mutta pitäisi sen verran joustaa että ottaa kontaktia.

    Tällainen ratkaisu olisi hyvä myös lisätä uusiin EA Modeihin.

     
     
  2. #802

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Eihän tuohon tarvitse kuin lisätä se "sulake" miinuspäähän, se kyllä vie voimaa jo pois. Ihan vinkkinä, teletappia ei voi rakentaa ilman näitä suojauksia/rajoittimia liikkuvalla keskinavalla.

     
     
  3. #803
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Jalippon kanssa samoilla linjoilla. Ja koska kiristys tapahtuu kaksitoimisesti kummallakin kädellä, saadaan todella kova vääntö itse atomisaattorin päähän helposti. Tuo joustokumi pitäisi ehdottomasti olla vakiona tässä modissa, mutta senkin kanssa esimerkiksi Pico oli oikkariin saatavissa suhteettoman helposti.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  4. #804

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Kurjaa ettei voi kiristää kunnolla, koko laitoshan heiluu ja klappia on..

    Mitä jos laitteen olisi ostanut tyyppi joka ei lue foorumia tsi ole tietoinen noista akuista?

    Vielä kerran kiitokset opastajille!
    ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4

     
     
  5. #805
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Kyllähän tuon pystyy kiristämään ilman klappauksia ilman että hajottaa atomisaattoria, eritoten jos asentaa ne kuminännit sinne plus-navalle. Ylikiristämisen ja sopivan kiristämisen rajahan se sitten on aika veteen piirretty viiva... :-X
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  6. #806
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Joku uudelleenrakennettava drippailuato?
    DRA XL - https://www.vapor-freak.de/Phoenix-M...dampfer/DRA-XL

    Kuva pari viestiä aikaisemmin..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  7. #807

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Noniin, nyt on karton kumit tuolla välissä ja hyvin kiristyy.
    ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4

     
     
  8. #808
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rossian Näytä viesti
    Mitä jos laitteen olisi ostanut tyyppi joka ei lue foorumia tsi ole tietoinen noista akuista?
    "no mikä tässä mättää kun käsi kuumenee mutta carto ei"


     
     
  9. #809
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    ^^ Totaalinen repeäminen

     
     
  10. #810

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rossian Näytä viesti
    Noniin, nyt on karton kumit tuolla välissä ja hyvin kiristyy.
    Pari päivää seurailet akkujen pohjia vaihdon yhteydessä niin löytyy sormituntuma tohon kiristykseen helposti.

    Eikä toi löysty käytössä juur mitään, jos ei tulita, kirraa ihan sormi"voimin" hitusen. Jos ei auta, sulla on akun jännite <2.5 (näinkin pohjille tää tuntuu syövän lähes..). Jos kunnos, sulla luultavasti sormi lämpee sillä hetkellä ja syitä voi olla muutamia. Viat on sit luultavimmin aton päässä. Jos luotat atoon, tarkasta kytkin. Jos vieläkään mitään tapahdu, kaiva yleismittari ja pähkäile.
    Omissa akuissa pienet jäljet on havaittavissa, ei taida kuopalla olla kun papsi edelleen huolii ne. (se taas ei takaa että paps toimis aina satasella todellakaan :P ).

    Mitään vastuuta näistä vinkeistä ota luonnollisesti. Jokainen tiedostakoon ja hyväksyköön ite riskinsä. Airbagejä kaipaaville ei toi sulake taatusti ole huono idea, ettei mitään ikävää tule otsikoihin.
    Se tais kans valmistajalta kyllä unohtua . Ehkä joku päivä näitä jaetaan sotilaskäyttöön tantereella.. jokainen voi siitä vääntää päässään omat vitsinsä ja mielleyhtymänsä jos haluaa.

    Tosin tätä modia vaarallisempi on esim RoughStackit imo, ei paljon varottele kun oikoset ottaa onnettomista piuhoista runkoon ja akku kuumenee (sekä kuori) todella polttavaks pitkään. Tämä "teletappi" varoittaa (en vanno enkä lupaa, silkkaa omaa mielipidettä ja kokemusta) parikin kertaa ennenkuin sytytyslanka edes syttyy kunnolla. Ja nopee saada virrattomaks.

    Samaten nyt viimeistään kun eilen hajotin vasemman käteni arvostaa tätä teleratkaisua vs normi putkeen, jossa erilliset päädyt. Yks kieräytys ja toi löysää kaikki paikat, liukas ato irtoo sillon varmasti helpommalla, pitäen kuitenki päätykäpit sopivan tiukkana paikallaan. Toinen ato paikalleen tai sama jos siellä oli likaa yms, sopiva kevyt kirraus ja taas soi. Vaikkei ois mitään vikaakaan niin ihmeen hauskalta alkanu tuntuu jonku rautaputken ruuvailu .

    On tässä jotain aseenomaista, vaikken niistä välitäkään. (Tolla patruunan näköisellä Spheroidilla pienellä vastuksella mielikuvia tarvii niin kaukaa hakeakaan)
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  11. #811

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja savutonna Näytä viesti
    Nyt alkaa keskustelu kuulostamaan järkevälle taas,olin pari päivää viihteellä ja katoin et onpa tullu paljo juttuu...Noh,onneks meni se trolli(toivottavasti muuten oli)jonnekin. Sorry OT.
    Tässä on suuren laatu hypen jälkeen vaikka kuinka monta sivua laatu vikoja listattuna ihan oikosulusta lähtien.
    Porukka sitten niitä fiksailee jollain mustekynän pätkillä, pikaliimalla ja carton hatuilla himassa ja heti kun erehdyt hiukan kyselemään ja jopa kritisoimaan oletkin trolli.
    Tämä on sinun käsityksesi järkevästä?

    Mun mielestä oli hyvin epäjärkevää alkaa hehkuttamaan huippu laatua ja viimeistelyä ennenkuin kellään edes oli koko pötköä kädessään. Samalla naureskellaan kiinan räpsyjä, joissa napit irtoilee, johdot käryää, kierteet karhaa ja joissakin jopa väritkin heittää. Kuinkas sitten kävikään?


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  12. #812
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi


    Tästä tuli lempivehjes. ProVarissa en tykkää siitä, että säädöt vaeltaa. Tätä kun Kickin kanssa käyttää, on säädöt jämptisti 10W ja siinä pysyy, vaikka Sompussa käämin resistanssi vaihtelis. Just sopiva teho, ei tule dry hittejä vahingossakaan, ja aina maistuu hyvältä.

    Nappi on alkanut toimia harjoituksen vuoksi tosi hyvin, kämmentä vastaan sitä painan. Tosi luonteva kädessä, ja mukava käyttää.

    Mitään ongelmia ei ole ollut, kunhan vain liimasin sen pohjatapin kilkkeet paikalleen epoksiliimalla. Liimausongelmat on korjattu uusissa myyntikappaleissa varmaankin, samoin värivirheet.

    Laadukas laite.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #813

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Provarissa säädöt vaeltaa? Mitäs tämä tarkoittaa?

     
     
  14. #814
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Joukkis Näytä viesti
    Provarissa säädöt vaeltaa? Mitäs tämä tarkoittaa?
    Mulla on alusta asti ollut sellainen tatsi siihen ainoaan nappulaan, että pumppaan sitä jotenkin höyrytellessäni. Sen johdosta menu aktivoituu, ja jännitevalinta löytyy milloin mistäkin, kun olen sen halunnut asettaa vaikkapa 4,2 niin se on 5,5 tuota pikaa ja maistuu paska.

    Se on todella harmittava juttu tossa, ettei saa lukittua asetuksia. Tykkään paljon enemmän Lavatuben käyttöliittymästä!

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  15. #815
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    ProVarissahan 5 painallusta 5:een sekuntiin niin kuudes painallus on voltit ylös. Pidempiä taukoja/imaisuja höyryjen välillä, eli älä hätäile

    :wq

     
     
  16. #816
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    ProVarissahan 5 painallusta 5:een sekuntiin niin kuudes painallus on voltit ylös. Pidempiä taukoja/imaisuja höyryjen välillä, eli älä hätäile
    Tää homma on kiusannut mua alusta asti ProVarin kanssa. Muuten täydellinen laite, mutta käyttöliittymä kusee pahasti mulle. En voi sille mitään. Olen ketjuhöyryttelijä.

    Käytän ProVaria nyt setuppien testauslaitteena, mutta muuhun käyttöön se ei oikein enää kelpaa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #817
    Höyrykonkari mikapuff's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    133

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Tää homma on kiusannut mua alusta asti ProVarin kanssa. Muuten täydellinen laite, mutta käyttöliittymä kusee pahasti mulle. En voi sille mitään. Olen ketjuhöyryttelijä.

    Käytän ProVaria nyt setuppien testauslaitteena, mutta muuhun käyttöön se ei oikein enää kelpaa.
    kyllä mulle kelpais

     
     
  18. #818
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Mulla ollut nyt ensimmäisestä päivästä lähtien ykkösvehje, provari kulkee kuitenkin mukana backuppina.
    Nyt kun vielä sain tähän samaa kokoluokkaa olevan RDA aton (DRA XL) niin setti on kick + 18650 akullakin vielä lyhyempi kuin provari + penelope.

    Mitään modauksia en ole tehnyt, eikä ole ollut tarvetta. Boge-Lumitankki yhdistelmässä tuo säädettävä 510-liitin oli kiva, sillä sai säädettyä imuvastusta ja Penelopella myös tuo säätö oli käytössä.

    Omaan käyttööni ihan huippu.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  19. #819
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    320

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    Tässä on suuren laatu hypen jälkeen vaikka kuinka monta sivua laatu vikoja listattuna ihan oikosulusta lähtien.
    Porukka sitten niitä fiksailee jollain mustekynän pätkillä, pikaliimalla ja carton hatuilla himassa ja heti kun erehdyt hiukan kyselemään ja jopa kritisoimaan oletkin trolli.
    Tämä on sinun käsityksesi järkevästä?

    Mun mielestä oli hyvin epäjärkevää alkaa hehkuttamaan huippu laatua ja viimeistelyä ennenkuin kellään edes oli koko pötköä kädessään. Samalla naureskellaan kiinan räpsyjä, joissa napit irtoilee, johdot käryää, kierteet karhaa ja joissakin jopa väritkin heittää. Kuinkas sitten kävikään?
    voisitko ystävällisesti poistua vaikka tuonne kreikkalaisten puolelle vinkumaan niistä sinun kiinan leluista ja niiden ylivoimaisuudesta noihin +300 euron ggts+ody paketteihin, kiitos.

     
     
  20. #820

    Vs: EAMOD suomiteleskooppi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 6devil9 Näytä viesti
    voisitko ystävällisesti poistua vaikka tuonne kreikkalaisten puolelle vinkumaan niistä sinun kiinan leluista ja niiden ylivoimaisuudesta noihin +300 euron ggts+ody paketteihin, kiitos.
    Mutta miksi tekisin niin? Vain, jotta sulla ois parempi mieli?
    Lyökää nyt joku jumalauta jotain faktaa pöytään!
    Enkä todellakaan aio lopettaa, ennenkuin edes myönnätte, että tämä on humpuukia.


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •