Sivu 59 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 949555657585960 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,161 - 1,180 / 1199

Aihe: RBA Laitesuositukset - Mikä sopii minulle?

  1. #1161
    Jos ei ole Kayfuniin varaa niin klooneja kannattaa harkita. Merlin MTL:stä en tiedä mutta Merlin mini oli ainakin hyvä ja helppokäyttöinen tankki.

     
     
  2. #1162
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Kayfunin mini v3:n kloonit ovat vallan kelpo vaihtoehto. Ei vuoda, ja mtl-käytössä kestää tankillinenkin kohtuullisesti.
    Monenlaisisa tankkeja testattu, mutta tuo mini on ollut kaytössä helpoin. Ei tarvi kikkailla täyttäessä, nesteensyöttö kiinni, kansi auki, neste sisään, kansi kiinni ja syöttö auki pari kierrosta. Ilmansäätö on pohjalätkän alla, mutta kun sen kerran tuuppaa kohdalleen, niin siinä se pysyy.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  3. #1163
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    26 gauge (0.4mm) tai 28 gauge (0.3mm) vois olla siule sopivat noihin ohmeihin. Vuotamattomin valinta ois tietysti obs engine nano mut se taitaa olla kans sit liian ilmava ja isohko jos siis siul on kapeita modeja. Yks mitä voisit miettii on digiflavor siren v2 tai sit vandy vape berserker mini. Vuotamattomuus on noissa taas kiinni ihan pumpuloinnista mut reenates seki luonnistuu. Serpent mini on kyl kans hyvä ja kompakti. Merlin mtl ei oo itel kokemusta.
    Ok, eli tuollaista narua siis hommaan... kiitos! Juu mun modit (kaikki kaksi ) on 22mm leveitä... Jossain vaiheessa täytyy kyllä uusia leveämpiä hommata, niin voi sitten hankkia vapaammin noita tankkeja... Katselen myös noita sireeni ja perse-erkki vaihtoehtoja kiitos!

     
     
  4. #1164
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Jos ei ole Kayfuniin varaa niin klooneja kannattaa harkita. Merlin MTL:stä en tiedä mutta Merlin mini oli ainakin hyvä ja helppokäyttöinen tankki.
    Okei, eli tuo merlinkin voksi olla hyvä... hyvä tietää kiitos!

     
     
  5. #1165
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Kayfunin mini v3:n kloonit ovat vallan kelpo vaihtoehto. Ei vuoda, ja mtl-käytössä kestää tankillinenkin kohtuullisesti. Monenlaisisa tankkeja testattu, mutta tuo mini on ollut kaytössä helpoin. Ei tarvi kikkailla täyttäessä, nesteensyöttö kiinni, kansi auki, neste sisään, kansi kiinni ja syöttö auki pari kierrosta. Ilmansäätö on pohjalätkän alla, mutta kun sen kerran tuuppaa kohdalleen, niin siinä se pysyy.
    Hmm... Saisikohan noita kaukoidän suunnalta jostain, jos vaikka joku "tuttava" mulle sellaisen lähettäisi... ja millä tuotenimellä tuollaiset hyvät kloonit kulkee?

     
     
  6. #1166
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bastard Näytä viesti
    Hmm... Saisikohan noita kaukoidän suunnalta jostain, jos vaikka joku "tuttava" mulle sellaisen lähettäisi... ja millä tuotenimellä tuollaiset hyvät kloonit kulkee?
    Jaa, paha sanoa, viimeisin on tullut mulle viime vuoden alussa, ja sillä sku:lla ei enää löydy. Puffila mustaakseni möi Tobecon valmistetta, joka ainakin on kohtuu laatuisa, liekkö vielä myynnissä.
    Forkalla on myös aina välillä ollut näitä myynnissä. Eiköhän joku tuollainen asiansa aja:
    LieFeng KF Mini V3 Silver 2ml 19mm RTA Rebuildable Tank Atomizer
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  7. #1167
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Tuossa vielä edullisempi Mini v3
    https://www.fasttech.com/products/3028/10044009/9433400

    Ja jos uudempaa haluaa, niin Prime klooni
    https://www.fasttech.com/products/3028/10044009/9436900

    PS. Oletko Bastard Scandivapessa käynyt, jos siellä olis jotain ????
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  8. #1168
    Oon kuullu tuttavalta, joka tilaa pari pakettia joka viikko, et epackettina tulee kaikki perille fastilta ja 3f:ltä En tietenkään kannusta kansalaistottelemattomuuteen

     
     
  9. #1169
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Oon kuullu tuttavalta, joka tilaa pari pakettia joka viikko, et epackettina tulee kaikki perille fastilta ja 3f:ltä En tietenkään kannusta kansalaistottelemattomuuteen
    Itse olen kuullut kavereilta että fastechin ja vaporl:n paketit tulee perille ihan myös singaporen ja kiinan posteilla. Rikollisuus on pahasta tietenkin ja kaveri onkin julma kriminaali.

     
     
  10. #1170
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tuossa vielä edullisempi Mini v3https://www.fasttech.com/products/3028/10044009/9433400Ja jos uudempaa haluaa, niin Prime kloonihttps://www.fasttech.com/products/3028/10044009/9436900PS. Oletko Bastard Scandivapessa käynyt, jos siellä olis jotain ????
    Ok, tutkitaan asiaa kiitos! Juu olen käynyt paikallisessa höyryliikkeessä nesteostoksilla kyllä. Voisihan sieltäkin valikoimaa ja hintoja tiedustella jos sattuisi joku kerta sopiva hetki ilman perinteistä väentungosta...

     
     
  11. #1171
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Jaa, paha sanoa, viimeisin on tullut mulle viime vuoden alussa, ja sillä sku:lla ei enää löydy. Puffila mustaakseni möi Tobecon valmistetta, joka ainakin on kohtuu laatuisa, liekkö vielä myynnissä.Forkalla on myös aina välillä ollut näitä myynnissä. Eiköhän joku tuollainen asiansa aja: LieFeng KF Mini V3 Silver 2ml 19mm RTA Rebuildable Tank Atomizer
    Ok, hyvä tietää kiitos!

     
     
  12. #1172
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Itse olen kuullut kavereilta että fastechin ja vaporl:n paketit tulee perille ihan myös singaporen ja kiinan posteilla. Rikollisuus on pahasta tietenkin ja kaveri onkin julma kriminaali.
    Mielenniintoista tietoa sulla ja Witheredillä... Vaikka eihän moiseen toimintaan tietenkään sovi alkaa...

     
     
  13. #1173
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2018
    Sijainti
    alajakokeskus
    Viestit
    129
    Hei,
    Osaisitteko neuvoa tälläistä hukassa olevaa aloittelijaa jota höyryttelijänä kiinnostais nimen omaan nuo MTL RTA tankit(tällä hetkellä Nautilus/2 hallussa), niin onko ensimmäisenä tankkina järkeä hommata Vandy Vape Berserker Mini MTL RTA tai Digiflavor Siren V2 MTL GTA tank (22mm)?? Käsittääkseni laajalti kehuttuja molemmat monipuolisesti ja (ainakin Siren) aloittelija ystävällisenä setupin rakentamisessa... eipä nuo edes hinnoilla ole pilattuja.
    Ystävä suositteli näin aloittelijalle ares RTA:ta mutta olen iStick Picon 75W:n omistaja, niin eihän tuo mahdu!

    ps. sori typot.

     
     
  14. #1174
    Ares ei tosiaan oo hirveen kireäimuinen eli ei hirveen hyvä mtl puolella. Sirenistä saa suht kireen mut noista ehdottomasti suosittelen perse-erkkiä. Ainakin jos oot nautilukseen tottunut.

     
     
  15. #1175
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayB Näytä viesti
    Hei,
    Osaisitteko neuvoa tälläistä hukassa olevaa aloittelijaa jota höyryttelijänä kiinnostais nimen omaan nuo MTL RTA tankit(tällä hetkellä Nautilus/2 hallussa), niin onko ensimmäisenä tankkina järkeä hommata Vandy Vape Berserker Mini MTL RTA tai Digiflavor Siren V2 MTL GTA tank (22mm)?? Käsittääkseni laajalti kehuttuja molemmat monipuolisesti ja (ainakin Siren) aloittelija ystävällisenä setupin rakentamisessa... eipä nuo edes hinnoilla ole pilattuja.
    Ystävä suositteli näin aloittelijalle ares RTA:ta mutta olen iStick Picon 75W:n omistaja, niin eihän tuo mahdu!

    ps. sori typot.
    Mulla on Siren V2, aivan loistava tankki, muista ei ole kokemuksia, youTubessa setin teko-ohjeita vaikka kuinka paljon ja täällä porukka neuvoo. Ps. Ares juttuja lukeneena niin taitaa olla huonoin vaihtoehto.

     
     
  16. #1176
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayB Näytä viesti
    Hei,
    Osaisitteko neuvoa tälläistä hukassa olevaa aloittelijaa jota höyryttelijänä kiinnostais nimen omaan nuo MTL RTA tankit(tällä hetkellä Nautilus/2 hallussa), niin onko ensimmäisenä tankkina järkeä hommata Vandy Vape Berserker Mini MTL RTA tai Digiflavor Siren V2 MTL GTA tank (22mm)?? Käsittääkseni laajalti kehuttuja molemmat monipuolisesti ja (ainakin Siren) aloittelija ystävällisenä setupin rakentamisessa... eipä nuo edes hinnoilla ole pilattuja.
    Ystävä suositteli näin aloittelijalle ares RTA:ta mutta olen iStick Picon 75W:n omistaja, niin eihän tuo mahdu!

    ps. sori typot.
    Berserker on todella tiukkaimuinen, jos vertaa Nautilukseen. Isoimmalla reiälläkin se on tiukka ja pienimmällä lähes mahdoton käyttää. Tuo tiukkuus antaa tosin paljon anteeksi, koska antaa todella maukkaat höyryt. Aloittelijalle koen Perse-Erkin hieman haastavaksi. Toisaalta onhan se hyvä opetella setupointiakin jossain vaiheessa niin ei tarvitse hikoilla tehdasatojen keston kanssa.

    Ares ja Siren lähtee lähiaikoina hankintaan, koska niihin saa ainakin väljän imun.

     
     
  17. #1177
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2018
    Sijainti
    alajakokeskus
    Viestit
    129
    Ok, kiitokset paljon vinkeistä. Tulin tulokseen että siren 2 22mm on se millä lähen RDA:n maailmaan kokeilee, joten marssin tänään kivijalkoihin kyselemään ja tuloksena oli että kolmannesta liikkeestä monien "ei" vastausten jälkeen tarttui matkaan tuo berzerker mini sittenkin(siinä vaiheessa en enää jaksanu vaan halusin jo päästä kokeilemaan sitä rakentamisen iloa). Noh, tuossa äsken n. 30min ähistyäni ja sain kuin sainkin setup:in tehtyä ja nesteet sisään. Ensi vaikutelma: ohho
    Makua kyllä joo tuli ja paljon verrattuna perus isoon nautilukseen! Aika tiukkahan tämä on, muttei liian ja nii alhasillakin ku 6-8w tehoilla suh lämmin savu verrattuna nautilukseen. Ensiksi huomaa että ny mehut pitää sekoitella uusiksi kun tullu suht vahvaa maku suhdannetta käytettyö, mikä ei enää tarpeellista. Lupaava vehje, pitee updeittaa myöhemmi ku tulee höyryteltyy enemmältiki

    Ps. Jälleen sori typoilusta.
    Pps. Nii ja oli 0,62ohm premade coil mikä tuli mukana ja mehuna leipuri hiivan KURRE 50/50 suhdanteet,
    Viimeksi muokannut JayB; 14.03.18 kello 19:13. Syy: E

     
     
  18. #1178
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Minulta meni kolme setuppia reisille heti alkuun. Laitoin omat kiepit kanthaalista ja sain 0,94ohm joka tuntuu juuri sopivalta. Dry hitit myös loppuivat, kun laitoin pumpulia kaivoihin melko hintsusti. Alkuun survoin ne liian täyteen eikä pelittänyt kunnolla. Eikös ne sanokin, että tämä toimii hyvin vähäiselläkin pumpuloinnilla.

    Kaupat tietenkin pyrkivät parhaansa mukaan vastaamaan asiakkaan tarpeisiin. Trendi on ollut jo pidemmän aikaa dtl-vehkeissä ja rakenneltavien mtl-tankkien ystäville ei ole niin isoja markkinoita. Haluaisin uskoa, että Berserkeriin tulee vielä päivitys. Isompia ilmareikiä odotellessa.

     
     
  19. #1179
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    Minulta meni kolme setuppia reisille heti alkuun. Laitoin omat kiepit kanthaalista ja sain 0,94ohm joka tuntuu juuri sopivalta. Dry hitit myös loppuivat, kun laitoin pumpulia kaivoihin melko hintsusti. Alkuun survoin ne liian täyteen eikä pelittänyt kunnolla. Eikös ne sanokin, että tämä toimii hyvin vähäiselläkin pumpuloinnilla.

    Kaupat tietenkin pyrkivät parhaansa mukaan vastaamaan asiakkaan tarpeisiin. Trendi on ollut jo pidemmän aikaa dtl-vehkeissä ja rakenneltavien mtl-tankkien ystäville ei ole niin isoja markkinoita. Haluaisin uskoa, että Berserkeriin tulee vielä päivitys. Isompia ilmareikiä odotellessa.
    Jos Berzerkeriin tulis isommat ilmareiät, se olis vaan kolmastoista tankki tusinaan. Itse kaipaisin seuraavaan versioon säädettävää, tai edes suljettavaa nesteensyöttöä ja paremman dekin. Melkein voisin luvata että Berserk2 on samantyylisellä vaihdettavalla ilmaslotti hässäkällä kuin tuleva dripperi.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  20. #1180
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2018
    Sijainti
    alajakokeskus
    Viestit
    129
    Hei te kokeneemmat squonkker immeiset, olisiko vinkkejä mikä mtl käyttöön BF rda kannattaisi ensikertalaisen hommata? Vähä hukas näitten kanssa, RTA:t "helppoi" sireeneitte ja berserkereitte kanssa joihin tyytyväinen myös olen ollut. Nii ja joku yleine et saattas löytyy kivijalasta kun en kehtaa netistäkään tilailla .Tuli kirppiksellä shoppailtuu ja sitämyöten olen maanantaina vt inboxin uusi omistaja
    Viimeksi muokannut JayB; 24.03.18 kello 18:21. Syy: Typing issues

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •