Sivu 55 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545515253545556575859 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,081 - 1,100 / 1199

Aihe: RBA Laitesuositukset - Mikä sopii minulle?

  1. #1081
    Pitäs hommaa picon nokkaan uus tankki ku ei toi serpent mini oo mun juttu. pitäis olla dual coil ja mieluusti mahdollisimman lyhyt ettei näytä tyhmältä. griffin 22 ois hyvä mut vähä turhan pitkä' tohon

     
     
  2. #1082
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    Pitäs hommaa picon nokkaan uus tankki ku ei toi serpent mini oo mun juttu. pitäis olla dual coil ja mieluusti mahdollisimman lyhyt ettei näytä tyhmältä. griffin 22 ois hyvä mut vähä turhan pitkä' tohon
    Uus goblin v3 kenties?
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  3. #1083
    Goblin on hyvä kuten toma kertoi. Sit muita vaihtoehtoi vois olla engine mini, dotmod petri rta (myös klooni rokkaa hyvin) tai sit 22 mm avocado (uusi avo näytti aika hyvältä mut taitaa olla viel pre-order tilassa)

     
     
  4. #1084
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Engine mini tosiaan. Siinä varmasti näppärä vaihtoehto!
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  5. #1085
    Ai se menee picoon? Jotenki olettanu et ois yli 22m. se pitää kyl hommata mikäli sopii tohon eikä tule yli

     
     
  6. #1086
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Viestit
    75
    Kyllä siihen tosiaan 23mm atot mahtuu. Mulla on oikeistaan aina ollut picossa kiinni Merlin rta joka on kans 23mm ja hyvin on toiminut.

     
     
  7. #1087
    Luulin itekki et se ei sopis. Mut tossa se omassa kyllä sit keikku tänäänki. Merliinejä en oo kyl saanu sopimaan jostain syystä. Mut onhan noissakin heittoja. Ei ne kaikki identtisii oo.

     
     
  8. #1088
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    6
    Mikä rta olisi sellainen joka wickaisi tarpeeksi hyvin vg:tä ettei pukkaisi kokoajan dryhittejä? Nesteet sekoittelen 90/10 suhteella.
    Tällä hetkellä löytyy tankkipuolelta Griffin 25 ja IJOY Limitless RDTA, enkä usko että nuo wickaus ongelmat johtuu pelkästään wickaus tyylistä tai buildista, kokeillut kaikkia mahdollisia tapoja ja buildeja, enkä siltikään saa mielyttäviä höyryjä ilman että pukkaisi dryhittia yli parin sekunnin höyryillä.
    Täytyykö se vaan pysyä drippereissä?

     
     
  9. #1089
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hvd Näytä viesti
    Mikä rta olisi sellainen joka wickaisi tarpeeksi hyvin vg:tä ettei pukkaisi kokoajan dryhittejä? Nesteet sekoittelen 90/10 suhteella.
    Tällä hetkellä löytyy tankkipuolelta Griffin 25 ja IJOY Limitless RDTA, enkä usko että nuo wickaus ongelmat johtuu pelkästään wickaus tyylistä tai buildista, kokeillut kaikkia mahdollisia tapoja ja buildeja, enkä siltikään saa mielyttäviä höyryjä ilman että pukkaisi dryhittia yli parin sekunnin höyryillä.
    Täytyykö se vaan pysyä drippereissä?
    Aromamizer Supreme ja Sense RTA2 ainakin toimii mulla, ja nesteet on 90-97% VG.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  10. #1090
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    81
    Rellun nokille rta etsimässä, mieluiten 24-25mm. Griffinit koluttu läpi jo jne..

     
     
  11. #1091
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    ^ Aromamizer Supreme , Engine, ... Onhan noita. Se pitää vaan itse kokeilla, että mikä on itelleen mieluisin omaan höyryttelytapaan.

     
     
  12. #1092
    On, vähän pitäisi tietää tarkemmin millaisia ominaisuuksia olet hakemassa.

     
     
  13. #1093
    OBS Engine ainakin on ihan pomminvarma valinta. Eikä vuoda!

     
     
  14. #1094
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    81
    No lähinnä dual coilinen dekki ja ei tarvetta sinkulle, +3ml ku mahtuu mehua nii se riittää, eikait muita kriteerejä ole. Rdta käy myös vaikken niihin ole tutustunut vielä ja täytyys kattoo noi ylempänä mainitut.

     
     
  15. #1095
    Sense herakles rta 2, nimenomaan toi 2 versio. Paras rta mitä oon itse kokeillu ja on noita jokunen ollu kuitenki. Wickaa ku unelma ja on tilaa rakentaa. Käytännös samanlainen ku griffin mut paranneltuna

     
     
  16. #1096
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    81
    Njoo, heitin supremen ja herakles v2 tilaukseen. Pannaan kirpparille jossei ne miellytä.

     
     
  17. #1097
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Goblin on hyvä kuten toma kertoi. Sit muita vaihtoehtoi vois olla engine mini, dotmod petri rta (myös klooni rokkaa hyvin) tai sit 22 mm avocado (uusi avo näytti aika hyvältä mut taitaa olla viel pre-order tilassa)
    Avokaato rokkaa ainakin picon kanssa
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  18. #1098
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hvd Näytä viesti
    Mikä rta olisi sellainen joka wickaisi tarpeeksi hyvin vg:tä ettei pukkaisi kokoajan dryhittejä? Nesteet sekoittelen 90/10 suhteella.
    Tällä hetkellä löytyy tankkipuolelta Griffin 25 ja IJOY Limitless RDTA, enkä usko että nuo wickaus ongelmat johtuu pelkästään wickaus tyylistä tai buildista, kokeillut kaikkia mahdollisia tapoja ja buildeja, enkä siltikään saa mielyttäviä höyryjä ilman että pukkaisi dryhittia yli parin sekunnin höyryillä.
    Täytyykö se vaan pysyä drippereissä?
    Raaputatko pumpulit aina kunnolla päistä? Griffin 25 on aika ranttu pumpuloinnille. Itse suosittelisin ehkä Griffin 25 plussaversiota, siinä on uusi paljon parempi decki ja wickaa aivan älyttömän hyvin. Pumpuleissakin on aavistuksen eroja, toisia ei tarvitse niin paljoa väkerrellä, että wickaavat hyvin. Itse käytän Kendo vape cotton goldia, kun sitä ei tarvitse muuta kuin ottaa sopivasti, vetää coilin läpi ja vähän harjata+leikata, jonka jälkeen se wickaa aivan älyttömän hyvin ja kestää pitkään ennen vaihtotarvetta. Löytyy höyrykeisarilta.

     
     
  19. #1099
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    Kertokaahan kokemuksia petri rta 22m (aito)
    Onko se oikeasti 80€ arvoinen kapistus,helppo setupoida?onnistuuko single coil?...

     
     
  20. #1100
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    81
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jap Näytä viesti
    Kertokaahan kokemuksia petri rta 22m (aito)
    Onko se oikeasti 80€ arvoinen kapistus,helppo setupoida?onnistuuko single coil?...
    Vastaan vaikka omistan kloonin. Onnistuu sinkku, semihelppo setupoida mutta vaikeampi kuin esim. velodekki. Siitä
    sit onko se aito sen hinnan arvonen en osaa sanoa, mutta imo peittoaa kaikki rta:t mitä oon omistanut/kokeillut.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •