Sivu 21 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1117181920212223242531 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 1199

Aihe: RBA Laitesuositukset - Mikä sopii minulle?

  1. #401
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Aikalailla vuotamaton vehjes, zekkaa Ahen mainio raportti päiväkirjan puolelta
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #402
    Tänks Vaikuttaa juuri sellaiselta mitä olen etsinytkin. Taitaapi olla Pink Mulella käynnin paikka.

    Helvetin hyvä tuo Ahen päiväkirja, nyt vasta törmäsin siihen. Hyvät kuvat ja yksityiskohtaista asiatekstiä.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  3. #403
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Viimeaikaisten härväysten perusteella mulle sopii Protank 1 ja egotikku...
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  4. #404
    Reivi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Viimeaikaisten härväysten perusteella mulle sopii Protank 1 ja egotikku...
    No on tuo protankkikin aika hitec ja teknik. Marketti höyryttimeen ei tarvis vaihtaa niitä atopäitäkään?

     
     
  5. #405
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Perkele oot kyllä oikeessa, siinä on ainakin kolme liikkuvaa osaa, eli 2 liikaa

    Onnistuin vetään Kaiffarin setupin (?????) vituiksi 2 kertaa peräkkäin ja itkin itseni sikiöasennossa uneen... Kraken sentään toimii.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  6. #406
    Reivi
    Vieras
    Tuossa on nyt jokunen aika tullut haaveiltua bf-99 atosta ja melkein olin jopa kloonia tilaamassa (aitoja ei löytyny kuin mallia out of stock ), mutta aikani arvosteluja luettuani tulin siihen tulokseen että ei omassa käytössä kestä se keraaminen pinnoite. Joku kovaa iskevä ja mielellään "vuotamaton" genny olisi 22mm koossa tarve saada kulkemaan mukana. Jotta ei kaikki ehdotuksen olisi mistereitä, niin 510 liitin ja mielellän alle 50mm korkeutta olisivat vaatimuksia ja dual coil toki.

    Löytyykö noihin specseihin mitään markkinoilta? Arrown 22mm ois toki ihana, koska tuo oma 17mm on ollu luottopeli, mutta eihän noita mistään enään saa.

    Eli auttakee!

     
     
  7. #407
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    15
    Päivää! Mekaanisiin ja rakennettaviin siirtymässä, niin mitä dripperiä suosittelisitte? joku johon saa väännettyä 2 coilia tai enemmän. Ei haittaa vaikka setupin teko hankalaa, aina sen oppii laitteena Nemesis. Myös rakennettavaa tankkia saa ehdottaa kaveriksi dripperille plussaa jos saa helpolla hyvi puskee höyryä!

     
     
  8. #408
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jma90 Näytä viesti
    Päivää! Mekaanisiin ja rakennettaviin siirtymässä, niin mitä dripperiä suosittelisitte? joku johon saa väännettyä 2 coilia tai enemmän. Ei haittaa vaikka setupin teko hankalaa, aina sen oppii laitteena Nemesis. Myös rakennettavaa tankkia saa ehdottaa kaveriksi dripperille plussaa jos saa helpolla hyvi puskee höyryä!
    Riippuen siitä, mitä hakee joko Magma tai CLT2+, tankiksi AGA T5 tai Expromizer.
    KGO & Twist

     
     
  9. #409
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reivi Näytä viesti
    Tuossa on nyt jokunen aika tullut haaveiltua bf-99 atosta ja melkein olin jopa kloonia tilaamassa (aitoja ei löytyny kuin mallia out of stock ), mutta aikani arvosteluja luettuani tulin siihen tulokseen että ei omassa käytössä kestä se keraaminen pinnoite. Joku kovaa iskevä ja mielellään "vuotamaton" genny olisi 22mm koossa tarve saada kulkemaan mukana. Jotta ei kaikki ehdotuksen olisi mistereitä, niin 510 liitin ja mielellän alle 50mm korkeutta olisivat vaatimuksia ja dual coil toki.

    Löytyykö noihin specseihin mitään markkinoilta? Arrown 22mm ois toki ihana, koska tuo oma 17mm on ollu luottopeli, mutta eihän noita mistään enään saa.

    Eli auttakee!
    H-atty on aika lähellä.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  10. #410
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    15
    Kiitos ehdotuksista Magmaa olen katellutki että jos sen tilais. Onkos muilla hyviä ideoita mitä laittas tilaukseen?

     
     
  11. #411
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    12
    Magma on kyllä suositeltava dripperi aina alottelijasta kokeneempaankin, ja jos siihen joskus kyllästyy niin ostajia löytyy varmasti. Erittäin luotettava YLLÄTTÄVÄN monipuolinen ja toimiva dripperi.
    Tankista uskaltaisin suositella joko Orchid:ia tai sitten vaikka Aga-T7. Orchid helppo setupoida (dual coil) , Aga 7 taas omasta mielestä maukkaampi ja enemmän tyylejä setupeille (myöskin Dual).. Mutta imee pumpulia 500g per setuppi ja horasee nestettä kuin dripperi (tosin taitaa 3milliä olla jo pelkissä pumpuleissa).
    Itel oli ekana Kaiffari, sitten orchid ja nyt on seuraavan kuukauden vähintään GAME OVER tankkina t7..Kunnes haluan jotain uutta

    Nämä siis melko nyypän vinkkejä

     
     
  12. #412
    Reivi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    H-atty on aika lähellä.
    No pistetään kokeiluun, pitänee vaan ensin kyseinen katiska jostain metsästää ..tosin näyttihän tuolla kirppiksellä mahdollisesti yksi dc hatty olevan.

     
     
  13. #413
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reivi Näytä viesti
    No pistetään kokeiluun, pitänee vaan ensin kyseinen katiska jostain metsästää ..tosin näyttihän tuolla kirppiksellä mahdollisesti yksi dc hatty olevan.
    DC:n kanssa on sit tuplasti hauskaa

    Suosittelen meshille 1 coil vekottimia, ellei omaa lehmän hermoja.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  14. #414
    Reivi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    DC:n kanssa on sit tuplasti hauskaa

    Suosittelen meshille 1 coil vekottimia, ellei omaa lehmän hermoja.
    No työkalussa höyryää nytkin dualcoil meshi, vieläpä 17mm atossa. Jos arrow on tuttu, niin uskot varmaan ku sanon että tuommoinen 22mm avoin deckki dualimeshillä ei ole temppu eikä mikhään

     
     
  15. #415
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    15
    Kiitos vinkeistä! Kyllä se sitten magma lähtee tilaukseen

     
     
  16. #416
    Expromizer vai Erlprinz?

     
     
  17. #417
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Molemmat?

     
     
  18. #418
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Expromizer, siihen kun saa kaikkea kivaa, lasitankkeja, nanokittejä ja isomman nestetilavuuden.
    KGO & Twist

     
     
  19. #419
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    76
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xt44tx Näytä viesti
    Magma löytyy omasta takaa jo, tuo vuototaipumus (jopa kotikäytössä) pännii siksi haluan jotain muuta. FT ei ole minun kauppa ja klooneja koitan vältellä. Pitää katsella tuota Veritasta onko se mistään kotoisin
    Magmassa nuo jengat kiehtoo, mitenköhän pysyy taskussa kasassa Veritas..?

    Meinasin mekaanisen putken hommata tohon kylkeen, joka ois hybridipalikalla, niin mahtaako noissa olla plussaposteissa eroja, että toimiiko hybridillä..?

     
     
  20. #420
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jatra Näytä viesti
    Magmassa nuo jengat kiehtoo, mitenköhän pysyy taskussa kasassa Veritas..?

    Meinasin mekaanisen putken hommata tohon kylkeen, joka ois hybridipalikalla, niin mahtaako noissa olla plussaposteissa eroja, että toimiiko hybridillä..?
    Kun et osta aitoa Magmaa, niin saattaa ne kierteet mennä kiinnikkin Ainakin Infiniten Magma-kloonissa on tosi pitkä plussa, toimii hyvin hybrideissä.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •