Sivu 7 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789101117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 646

Aihe: House of Liquid Havana Puros eCigars, El-Toro Liquids.

  1. #121

    Vs: House of Liquid mm. El-Toro nesteet.

    Melkein kaikki pre-order killerit pitäisi olla nyt matkalla näin päämaja tiedottaa.



    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo
    POLIISI POLIISI POLIISI POLIISI
    Rakentavat ja asialliset on kommentit ovat tervetulleita, mutta ei mielellään tämmösiä, kiitos.


     
     
  2. #122

    Vs: House of Liquid mm. El-Toro nesteet.

    Englannista kuuluu huhua että uusi teleskooppi tankki mikä on vartavasten suunniteltu The Killerille olisi tulossa noin kahden viikon päästä.

    Teleskooppitankki?? Älkää kysykö multa en tiedä siitä yhtään sen enempää vielä kun tekään.

    Informoin heti kun saan jotain tietoa ja kuvia.


     
     
  3. #123

    House of Liquid mm. El-Toro nesteet.

    Joo mä tiedän, on varmasti rumimpia tankkeja mitä olen nähnyt

     
     
  4. #124

    Vs: House of Liquid mm. El-Toro nesteet.

    ^ Kansa tahtoo linkkiä, kuvia.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  5. #125

    House of Liquid mm. El-Toro nesteet.


     
     
  6. #126

    Vs: House of Liquid mm. El-Toro nesteet.

    No ei oo kyllä mikään muotoilukukkanen
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  7. #127
    Kaikki äänestämään jälleenmyyntiä koskevaan polliin.


     
     
  8. #128
    Höyrykonkari nAku's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    134
    Polliin vastaus Ei!
    Koska ei ole nolla torolle käyttöä.
    Ja tuolta tulee muutenkin kamat niin järkyttävää kyytiä, perjantaina tilatutu on maanantaina postissa.

     
     
  9. #129
    Hain justiinsa Guevara Reserven postista. Laitoin karton imeytymään ja keittelin kahvit. Nyt kiskon autuas ilme naamalla paksua ja täyteläistä höyryä posket lommolla. On muuten aivan älyttömän hyvää!

     
     
  10. #130
    Kävin silverberry pullot hakemas postista tänään ja molemmissa pulloissa oli korkit löysällä ja nestettä päässy ulos. Ei mitenkään mahdottoman paljon ollu tullu pihalle, mut kirje sisältä ja pullot ihan liemessä. Niinkuin oli mun sormet kun autossa sopivasti aukasin ton

     
     
  11. #131
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nAku Näytä viesti
    Polliin vastaus Ei!
    Koska ei ole nolla torolle käyttöä.
    Ja tuolta tulee muutenkin kamat niin järkyttävää kyytiä, perjantaina tilatutu on maanantaina postissa.
    Mitä, jos EU päättää tiputtaa nikotiinirajan 4 mg:aan? Mielellään näkisin Torot suomikaupassa ja miksaan itse sopivan vahvuuden...

     
     
  12. #132
    Ei oo vielä ihan tässä lähiaikoina astumassa voimaan toi vaikka ne nyt niin päättäiskin.

     
     
  13. #133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Kävin silverberry pullot hakemas postista tänään ja molemmissa pulloissa oli korkit löysällä ja nestettä päässy ulos. Ei mitenkään mahdottoman paljon ollu tullu pihalle, mut kirje sisältä ja pullot ihan liemessä. Niinkuin oli mun sormet kun autossa sopivasti aukasin ton
    Oliko tullut kuinka paljon ulos et laitetaanko uutta pulloa tulemaan? Reklamoin että kiristävät kunnolla korkit

     
     
  14. #134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ardöö Näytä viesti
    Hain justiinsa Guevara Reserven postista. Laitoin karton imeytymään ja keittelin kahvit. Nyt kiskon autuas ilme naamalla paksua ja täyteläistä höyryä posket lommolla. On muuten aivan älyttömän hyvää!
    Hyvä että maistuu , niin mullekkin

     
     
  15. #135
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyry-Härkä Näytä viesti
    Oliko tullut kuinka paljon ulos et laitetaanko uutta pulloa tulemaan? Reklamoin että kiristävät kunnolla korkit
    Mä katon ku pääsen töistä. Ne on mulla autossa nyt odottelemassa pari tuntia viel. Voin nappaa vaikka kuvan niistä

     
     
  16. #136
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Mä katon ku pääsen töistä. Ne on mulla autossa nyt odottelemassa pari tuntia viel. Voin nappaa vaikka kuvan niistä
    Joo ei toi toinen pullo oo ees varmaan vuotanu yhtään vaikka siinäkin oli korkki aika löysällä. Toisesta varmaan joku 2 tai 3 milliä tullu ulos eli ei juuri mitään. Nyt on pullot päältä pesty ja pääsee maistelemaan

     
     
  17. #137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ardöö Näytä viesti
    Hain justiinsa Guevara Reserven postista. Laitoin karton imeytymään ja keittelin kahvit. Nyt kiskon autuas ilme naamalla paksua ja täyteläistä höyryä posket lommolla. On muuten aivan älyttömän hyvää!
    Tää on kyllä hyvä litku. Maku kestää vaikka lantraa 50% niksa baseen. Sälivaan että paskoo setupin niin nopee että ei kyl AD litkuna voi käyttää.

     
     
  18. #138
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tobi Näytä viesti
    Tää on kyllä hyvä litku. Maku kestää vaikka lantraa 50% niksa baseen. Sälivaan että paskoo setupin niin nopee että ei kyl AD litkuna voi käyttää.
    Jep, Bogetkin menevät äkkiä tukkoon. Mutta niinhän se on, että parhaat makuelämykset maksavat aina vähän enemmän. Ei mahda mitään.

     
     
  19. #139

     
     
  20. #140

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •