Sivu 23 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13192021222324252627 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 441 - 460 / 646

Aihe: House of Liquid Havana Puros eCigars, El-Toro Liquids.

  1. #441
    Toivotaan et itel käy samat.. Lämää tuli polteltua lopettamiseen asti, paitsi persaukisena pallmall sätkät :l

     
     
  2. #442
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    167
    Tilasin perjantaina, oli TNT:n kaveri käynyt ovella maanantaina kun olin töissä...sähköpostiin oli tullut viesti että pitää valita uusi toimituspäivä...valitsin tämän päivän sillä sain vanhemmat nakitettua vastaanottamaan pakettia...kaikki ok. Ihmettelen vain että miten tälläinen päivätyöläinen ikinä saisi house of liquidilta paketin kotiinsa? Kun TNT ei vastaanota aikatoiveita toimitukselle. lukee kylmästi vain 9-16 toimitusväli ja töissä olen 7-16 työmatkoineen..

     
     
  3. #443
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Baundr Näytä viesti
    Tilasin perjantaina, oli TNT:n kaveri käynyt ovella maanantaina kun olin töissä...sähköpostiin oli tullut viesti että pitää valita uusi toimituspäivä...valitsin tämän päivän sillä sain vanhemmat nakitettua vastaanottamaan pakettia...kaikki ok. Ihmettelen vain että miten tälläinen päivätyöläinen ikinä saisi house of liquidilta paketin kotiinsa? Kun TNT ei vastaanota aikatoiveita toimitukselle. lukee kylmästi vain 9-16 toimitusväli ja töissä olen 7-16 työmatkoineen..
    TNT:n sivuilta:

    Noutomahdollisuus

    Asiakaspalvelun kanssa voi myös sopia siitä, että lähetys noudetaan itse TNT:n toimipisteestä. Lisätietoja asiakaspalvelustamme 0300 188 800 (0,14 euroa/min + pvm/mpm).

     
     
  4. #444
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    167
    Okei. mahdollisuutta ei siis ole pudottaa pakettia postilaatikkoon millään tavalla? Tulee litkut kalliiksi kun lähtee 100km suhaamaan toimipisteeseen

     
     
  5. #445
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Baundr Näytä viesti
    Okei. mahdollisuutta ei siis ole pudottaa pakettia postilaatikkoon millään tavalla? Tulee litkut kalliiksi kun lähtee 100km suhaamaan toimipisteeseen
    Miettinyt aivan samaa, itellä onneksi vielä ainakin tämän kesän vapaapäivät ovat aivan randomilla... Osuvat valitettavan usein arkipäivälle. Toivon mukaan on perkeleen hyvät töhnät niin voi kesän ostella varastoon kaikennäköstä herkkua ettei opiskelubudjettia tarvitse uhrata

     
     
  6. #446
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Mulle toi TNT-henkilö aina soittaa ja kysyy oonko himassa...
    Spoileri!



     
     
  7. #447
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lassesamuli Näytä viesti
    Mulle toi TNT-henkilö aina soittaa ja kysyy oonko himassa...
    Sama juttu mulla
    Gearwhore, ja vakava BRD syndrooma............

     
     
  8. #448
    Jos mahdollisuus ottaa duunissa paketti vastaan niin kannattaa vaihtaa TNT:n sivuilla toimitusosoite duunin osoitteeksi, näin ainakin itse toimin kun aina päivät töissä.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  9. #449
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    167
    Muuten ihan hyvä idea tuokin mosse mutta joka aamu kun duuniin menee ei tiedä mistä löytää itsensä keikalta hetken päästä

     
     
  10. #450
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Itse aikaisemmin liikkuvassa duunissa sovin aina TNT:n kaverin kanssa paikan ja ajan puolta tuontia ennen toimitusta. Soitin TNT:lle ja pyysin kuskia soittamaan tunti - puol tuntia ennen toimitusta. Aina saatiin järkättyä paikka. Tosin menee hieman hankalaksi jos työn takia paikkakuntien rajat ylittyy reilusti. Mutta helvetin hyvin on itsellä hoitunut homma TNT:n kanssa. Pitäis kohta varmaan laittaa taas tilausta menemään.

    ...

     
     
  11. #451
    Höyrykonkari Balrog's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lassesamuli Näytä viesti
    Mulle toi TNT-henkilö aina soittaa ja kysyy oonko himassa...
    Näin myös täällä, ja jos en oo, niin tuo joko töihin tai sitten tehtiin treffit marketin oven eteen, niin kuin eilen.

     
     
  12. #452
    Ekalla yrityksellä ei soitellut, duunipaikka olisi ollut ~10 kilsan päässä... Tuskin mikään järkyttävä koukku jos olisi puoltatuntia / tuntia aijemmin soitellu mutta mutta... Toisella yrityksellä oli vp arkena niin kotio tuli pakko kehua naturalesia, vähän salmiakkimainen maku (?) mii laiki :3

     
     
  13. #453
    Höyrykonkari Nyrkki's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Vimpeli
    Viestit
    134
    Tänään tuli paketti jota melkein viikon odottelin. Toimitusaika ei tosiaan paha ole mutta olisi paketissa saanut olla kaikki tilatut pullot...

     
     
  14. #454
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nyrkki Näytä viesti
    Tänään tuli paketti jota melkein viikon odottelin. Toimitusaika ei tosiaan paha ole mutta olisi paketissa saanut olla kaikki tilatut pullot...
    Päässyt livahtamaan tämä silmien ohi, mutta jos jatkossa tulee jotain sanomista tuotteista/toimituksesta/kysymyksiä tai muuten vaan ihmetystä niin minulle voi aina laittaa viestiä tänne tai spostiin: marko.houseofliquid@gmail.com tai sitten suoraan päämajaan : houseofliquid@gmail.com


     
     
  15. #455
    Höyrykonkari Nyrkki's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Vimpeli
    Viestit
    134
    Jep.

    Tuohon alempaan laitoin postia. Ei siitä paketista jäänyt puuttumaan kun 5€ arvonen pullo.

     
     
  16. #456
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nyrkki Näytä viesti
    Jep.

    Tuohon alempaan laitoin postia. Ei siitä paketista jäänyt puuttumaan kun 5€ arvonen pullo.
    Mitään ei saa puuttua, olkoot vaikka euron pullo kun asiakas on maksanut siitä.

    Pahoitteluni, mutta hoidetaan asia asap pois päiväjärjestyksestä.


     
     
  17. #457
    Cellar Minotaur... Tässä on ainesta meikäläiselle oikein nannaa höyryteltävää, jotenkin en osaa kuvailla miltä tämä maistuu... Tulee vain mieleen kun pentuna joskus iskän röökejä pöllittiin ja polteltiin nurkan takana :3
    Tuntuu vaan 'kärähtävän' helposti :l ei saanut pössyteltyä normaalil tahdil tankillista kangerilta, jämät oli aivan kuin myrkkyä :l helvetin paksua ja mustaa. Oli miten oli nannaa :3 pitää lisää tilata

     
     
  18. #458
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    167
    En tiedä olinko vain liian ahne mutta Eden maistui 9päivän kypsyttelyn jälkeen melko kitkerältä omaan makuun. Antaa seistä hyllyllä vielä viikon verran ja kokeillaan uusiksi.

     
     
  19. #459
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Baundr Näytä viesti
    En tiedä olinko vain liian ahne mutta Eden maistui 9päivän kypsyttelyn jälkeen melko kitkerältä omaan makuun. Antaa seistä hyllyllä vielä viikon verran ja kokeillaan uusiksi.
    Merkillistä, tuulettelun pitäis vaan parantaa ei pahentaa.

    Kaikki facebookkia käyttävät, kannattaa käydä tykkäämässä sivusta (https://www.facebook.com/pages/House-of-Liquid/210600355695029 ) , sinne tulee aina välillä kaikenlaista mielenkiintoista ilmoitusta.


     
     
  20. #460
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    167
    Ensimmäinen puraisu oli siis edenistä. Voi olla ettei ole vain omaan makuun, tai paranee lisää kypsyessään

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •