Sivu 20 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1016171819202122232430 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 381 - 400 / 646

Aihe: House of Liquid Havana Puros eCigars, El-Toro Liquids.

  1. #381
    Höyrykonkari JesseBob's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    152
    Mä tykkäsin. Jakaa varmasti mielipiteitä, mutta syvien, täyteläisten tupakkamakujen sarjassa jälleen oiva lisä HOL:n valikoimaan. Muistuttaa the Cellar -valikoiman tammitynnyrikypsytettyjä makuja. Vaatii jonkun verran totuttelua ja tämän jälkeen luultavasti ainakin osa perusnesteistä maistuu haalealta rasvattomalta maidolta. Ei hävettäis yhtään vapotella tätä kahvi ja avec kourassa jossain porukassa, missä muut pilaavat ilman ja itsensä pikkusikareilla.

     
     
  2. #382
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Laukaa
    Viestit
    81
    Voi työ onnekkaat joille tuo jo saapui :O

    No ehkä se huomenna

    E: olihan se tuolla postien välissä... silmät vaan haritti

     
     
  3. #383
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Noniin, sitten mielipiteitä. Testilaitteena Versan dripperihybridi, n. 0.6 ohm singlecoil pumpulilla, 2mm ilmareiällä.

    Mainittakoon heti alkuun, että tupakkamakujen suhteen olen täysi noob, alkuaikoina jotain "punaista mallua" tuli vedettyä mutta sen jälkeen ainoastaan ryynäset ja piippusoossit on tupakkamakuina mennyt mulla. Paljon hyvää olen HoL:n nesteistä kuullut ja niitä onkin pitänyt monesti testata, jotenkin aina on päässyt unohtumaan. Hakusessa siis on kyllä ollut joku tupakanmakuinen neste niihin heikkoihin hetkiin kun tekee mieli tupakkaa oikein kunnolla.

    Sitten itse siitä nesteestä: Kuten muutkin sanoivat, pulloa avatessa tuoksu oli hyvin mitäänsanomaton mutta kun pumpulille tiputin niin haju todellakin muistutti jotain sikarin ja kumisaappaan välimaastoa. Ensimmäiset koehöyryt veti mut kaksinkerroin, hyvin on kurkkutuntumaa ainakin. Seuraavat muutamat tuli otettua hieman varovaisemmin ja kyllä vaan, mukavan sikarimainen maku. Tarkemmalla maistelulla taustalta löytyy kyllä joku puumainen (tammi?) vivahde, myös makeutta ja pientä pähkinäisyyttä löytyy oikein sopivasti. Suuhun jää todella hyvä jälkimaku pyörimään, ihan kuin polttelisi jotain hyvää sikaria. Menee tummapaahdon kanssa alas kuin vettä vaan, mukava kombinaatio tupakkaa, tuhkakuppia ja pientä makeutta sekä pähkinää.

    Täytyy vielä pullon loput jättää kypsymään ja pistää parin-kolmen päivän päästä uutta testiä, josko tästä saisi vielä enemmän irti.

    e: ja markolle lähti kopio arvostelusta emaililla.

     
     
  4. #384
    Juu kiitos, palautetta onkin tullut jo jonkin verran sähköpostiin, mutta sitten kun on "kypsytelty" niin saa ja pitää laittaa rehellinen mielipide , näin voidaan kehittää yhä nesteitä paremmaksi.

     
     
  5. #385
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tku
    Viestit
    57
    Jepulis, puteli oli laatikossa ja pitää, tai no on pakko antaa soossin tuulettua. Menin sitten pudottamaan Lavan ja tankista posti baskags. Odotellaan kun saan "imettyä" clooni GayFun Liten tyhjäksi

     
     
  6. #386
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Tuli tänne myös.

    Testilaitteena tuommoinen halpa RDA(A9 Esmokelta) 1ohmin pumpulimicrocoililla(single). Vahvuus on myös itselleni liikaa kun noin 3-4mg nesteitä nykyään menee.
    Itse en ole juuri tupakkamakuja(Ry4 taitaa olla ainut) testaillut enkä niistä juuri pidä.

    Perique maistuu ihan tupakalle . Ei ihan niin kuivaa ja kitkerää kuin tupakansavu mutta hyvin, hyvin lähellä.
    No juu, se toki on varmasti tarkoituskin enkä usko että mielipiteeni juuri muuttuu mutta maistellaan nyt vielä lisää...
    Höyry tosiaan on kuivahkoa ja kitkerän makuista.
    Maku oikeastaan yököttää ja samalainen P***anmaku jää suuhun kuin tupakasta ainakin 30 minuutiksi. (arvostelua kirjoittaessani pidinkin pienen tauon kun kävin asioilla)
    Vois kuvitella että tän saa tehtyä liottamalla tumppeja PG:ssä

    En vielä ainakaan mitään muuta pysty tästä maistamaan mutta yritän löytää jotain muutakin makua.
    Dripperi haisee oikeesti niin paljon tumpatulle tupakalle/tuhkikselle.
    En voi edes kuvitella että joku pidempään tupakasta erossa ollut tästä tykkäisi mutta makuasiosta jne..

    Vaihdoin vielä pumpulit atoon jos siinä olisi ollut jotain vikaa mutta ei.

    Luulisin että tämä uppoo jos tupakkamakua joku etsii ja aloittelijat toki niitä varmasti etsivätkin.
    Pitäis kokeilla jonkun tupakoivan kaverin maistaa tätä ja varmasti uppois.

    Jos joku vielä kysyy tupakkamakuja niin tätä ainakin voisin suositella. Toki muitakin Toroja jos lähellekkään samalta maistuvat.

    PS. Jos joku Turun alueella haluais tätä arvostella niin saa loppupullon maisteltavaksi, itse en tätä pysty kokonaan käyttämään. Mikäli kauppiaalle sopii siis...
    Viimeksi muokannut Hannu; 23.01.14 kello 19:53. Syy: Lisäyksiä

     
     
  7. #387
    Tänään saapu Chivalry ja Reserve, molemmat 18mg:na, Chivalrya tankkiin ja testiin, maku on samanlainen kuin olisi juuri avannut ettan nuuskarasian, höyry kuivahkoa, eli PG:n puolelle kallistuu.
    Jospa tuon takia ei tukkisi kartoa hetimiten.

    Ensvaikutelmat hyvät, ilmausta muutama päivä niin makukin kehittyy.

    Täytyy vielä testata oluen kera..

     
     
  8. #388
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Perique saapui ja laitoin kaappiin kypsymään. Tarkoitus olisi tuossa viikonloppuna ottaa testihöyryt ja kirjotella sitte jotain mietteitä...
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  9. #389
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Tipahti myös tänne. Pistin kypsymään, kokeilen myöhemmin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #390
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Olen aina kuvitellut, että kun porukkaa arvostelee jotain nestettä ja mainitsee yökkärefleksin, se olisi liioiteltua. Noh, tämä oli ensimmäinen neste mun vapouralla joka pistää kakomaan, pitkää henkosta ei oikein uskalla ottaa ettei tule eväät ylös. Maku on about kuin hengittäisi poltetun kumin savua.

    Tämä siis tuoreeltaan, annan uuden tsäänssin pienen kypsyttelyn jälkeen ja runoilen samalla virallisen arvioni

     
     
  11. #391
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tännekin kolahti, suoraan kypsymään viikoksi ja sitten vähän maistellaan.
    KGO & Twist

     
     
  12. #392
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    131
    Tänne tupsahti myös. Korkki auki ja kaappiin, täytyy kyllä huomenna ensi maistit ottaa ja sitten jättää hetkeks kypsyy. Revikkaa laitan sitten maisteluiden jälkeen.

    Osaatko muute Marko sanoa kauanko tota Periqueta on jo kypsytetty ennen lähetystä?
    Viimeksi muokannut Heihei; 23.01.14 kello 23:55. Syy: kyssäri

     
     
  13. #393
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Heihei Näytä viesti
    Tänne tupsahti myös. Korkki auki ja kaappiin, täytyy kyllä huomenna ensi maistit ottaa ja sitten jättää hetkeks kypsyy. Revikkaa laitan sitten maisteluiden jälkeen.

    Osaatko muute Marko sanoa kauanko tota Periqueta on jo kypsytetty ennen lähetystä?
    Tuohon en valitettavasti osaa vastata mutta veikkaan että ei ole kypsytelty, koska niillä oli vähän kiire saada ne minulle.

     
     
  14. #394
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Tänään ensi koitos testihöyrykkeelle. Höyryn tuotto on hyvä. Makua en osaa oikein yhdistää mihinkään, hieman pistävä maku ja kurkku tuntuma mutta ei huonokaan.... Laittelen vielä parempia kokemuksia kun puteli tyhjä.

     
     
  15. #395
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Höh, mulle ei tullut tänäänkään
    Japa japa

     
     
  16. #396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Para Näytä viesti
    Höh, mulle ei tullut tänäänkään
    Merkillistä, laitan maanantaina uuden kirjeen matkaan.

     
     
  17. #397
    Höyrykonkari DinD's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    107
    Tääkin sain vihdoin Periquen kätösiini, mitäs sitte..No dripperiin singlenä 0.8ohmia, pulse-c vakio hattu, mitähän noi reijät sitte on, milliset? Höyryntuotto nyt on mitä on, johtuen varmaan ihan tosta ilmareijästä. Kurkkutuntuma on kuiva mutta aika lempeä kuitenkin vaikka niksat on tuplat mun totuttuun 6mg. Miellyttävä, just eikä melkein sopiva.

    Maku, no tiettekö kun tumppaa huolimattomasti vaikka pikkasen maistissa, sormi osuu tuhkakupin pohjaan ja humalaisen paras ajatus on lipasta ne kielellä pois, mä tiedän ja just siltä tää maistuu. Tai siltä kun hyvin käytetty piippu tuoksuu, niin siltä tää maistuu. Jos tykkäisin puhtaasti röökin mausta ni tämä olis varmaan just eikä melkein. Tätä ei ole vielä kypsytelty ja laitan toki mailia kypsyttelyn jälkeen mutta nämä on alkufiilikset.

    Ei tää varmasti tule olemaan mikään mun lemppari ikinä, voisin kuitenkin kuvitella tilaavani lafkan tuotteita jos vaikka rommin tms. kaveriksi. Voin myös veikata että tähän jää koukkuun, sen verran erikoinen maku tälläiselle jonka tupakkamaku kokemus on pipe saucet, wizardin honey cured ja swagger. Odotan kyllä innolla mihin tää tästä kehittyy viikon kypsytyksellä.

    Pidemmän aikaa höyrytelleeltä emännältä terkut: HYI, ihan ku tupakka, miks sä tollasta ostit? Hyi, tästä oikeen jää se maku suuhun, ihan ku tupakka, hyi. Taitaa maistua jatkossakin noi hedelmälitkut paremmin..
    Viimeksi muokannut DinD; 24.01.14 kello 22:47. Syy: Akka

     
     
  18. #398
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Mielenkiintoinen neste. Testattu 1.2 ohmin microlla puuvillalla watteja noin 12.
    Ensimmäisenä tuli mieleen, että tätä olen joskus poltellut. Muistoista nousi laivalta ostettu sikari, joita myytiin viiden kappaleen erissä ruskeassa muovikotelossa.
    Tahmean turpea maku ilman pähkinää tahi luumua, ehdottomasti paras "sikarimaku" tähän asti.
    Jättää turpean jälkimaun suuhun, mikä on syy, miksi en näistä niin välitä. Ei adv, mutta sikarihetkiin omiaan.
    Mielikuva tästä yhdessä EPMn sikarin kanssa, jonka vitsailin Lassille näyttävän ahtaasta esinahasta kärsivältä penikseltä.
    Luulenpa, että ei ole subohmisia varten.
    KGO & Twist

     
     
  19. #399
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    15
    Tuli torstaina Purosta vaihteeksi. Tänään uusi setup Dreamiin. Tosi maukasta makuuni. Mutta, parin tankillisen jälkeen alkaa muodostua tummaa "sakkaa" tankin pohjalle. Tuntus että setup menee tukkoon. Onkos kellään vastaavaa sattunut?

     
     
  20. #400
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Laukaa
    Viestit
    81
    Nonniin eli laitetaan tekstirevikka näin aluksi, kaiffariklooniin nakkasin tankillisen, microcoilpumpulilla, minä vähän hedelmän höyryttelijänä ehkä väärä kaveri arvostelemaan, mutta kerron mitä ajattelen.
    Eli höyryä tulee todella hyvin, kurkkutuntuma on kova, johtuen varmasti siitä että nikotiinitaso on tuplat mun yleisestä.
    Maku on selkeesti todella tupakkamainen, saattais höyryt erehtyä savuiksi no ei nyt sentään, mutta päättärisikari tästä tulee mieleen, todella täyteläinen ja vahva. Tupakkimakujen höyryttelijöille ihan must-try. Sitten on joku pieni sivumaku. Pähkinäinen? Täyteläinen sekin, vaikka sivussa onkin. Vähän vaikea verrata semmoseen ainesosa-kokonaisuuteen, mutta kokeillaan. Murustettu sikari ja pieni maapähkinäpussi myös murustettuna sekaan.
    Omaan makuun sais olla vähän laimeampi, mutta makuna on hyvä.
    Väristäkin tykkään, näyttää kivalta tankissa. Ei ehkä mun slice of pie, mutta toimii tämäkin!

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •