Sivu 15 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617181925 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 646

Aihe: House of Liquid Havana Puros eCigars, El-Toro Liquids.

  1. #281
    Höyrykonkari kotikemisti's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    ylöjärvi
    Viestit
    141
    tässä HYVÄÄ JOULUA
    WP_20131213_002[1].jpg

    ei hän koskaan kuole ja Guevara elää edelleen esimerkkinä ja innoituksena kaikille niille, jotka taistelevat oikeudenmukaisemman maailman puolesta!!!

     
     
  2. #282
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Minkälaisia kokemuksia edenin tehonkestosta? Itse havainnut että ainakin misterissä 0,6-0,9 ohmin tuntumassa alkaa maku häviämään reilusti. Nyt töhisee jossain 1,2ohm tuntumassa ja makua löytyy.

     
     
  3. #283
    Skabakuva on osittain lavastettu, sillä vaikka HoL-pulloissa ja ProTankissa on kyllä talon ainesta, on piippu vielä pahasti vaiheessa. Vielä pitää sutaista pari kerrosta öljyä ja juotella kontaktit kiinni, ennen kuin alkaa höyry nousta!


     
     
  4. #284
    Höyrähtänyt tranceenergie's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    23
    Tästäpä lisää jouluntoivotuksia. Kiitokset muuten Houselle taas nopeasta toimituksesta.

    MerryChristmas_2013_100.jpg

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    "Ei ole olemassa ongelmaa jota ymmärtämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi.
    "

     
     
  5. #285
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    131
    Kuusen koristeita
    2013-12-15 19.57.36-1.jpg

     
     
  6. #286
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Minkälaisia kokemuksia edenin tehonkestosta? Itse havainnut että ainakin misterissä 0,6-0,9 ohmin tuntumassa alkaa maku häviämään reilusti. Nyt töhisee jossain 1,2ohm tuntumassa ja makua löytyy.
    mun makuun noista kaikista El Toroista alkaa maku lähteä jo kun mennään 10 watin hujakoille ja siitä yli. Yleensä tykkään kyllä kovista tehoista mutta näissä ei mun vermeillä ainakaan toimi. Ihan sama minkätyyppinen laite tai srtupöia kyseessä.

    edit: yleensä akkujänöllä mennään Torojen kanssa, srtupöiät siinä 2 ohmin tuntumassa. Niksaa 18mg. Toimii aina

     
     
  7. #287
    Höyrähtänyt tranceenergie's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    23
    Minkälaisia kokemuksia edenin tehonkestosta? Itse havainnut että ainakin misterissä 0,6-0,9 ohmin tuntumassa alkaa maku häviämään reilusti. Nyt töhisee jossain 1,2ohm tuntumassa ja makua löytyy.
    Itse olen pistellyt menemään toroja keuhkoihin tuollaisella 8,0W-10W välimaastossa hieman mielentilasta riippuen.
    Kokeilin piruuttani ja makunystyrät tahtoivat tässä sanoa että 9W kohalla alkoi omasta mielestäni maku häviämään tuntuvasti. Kokeilin Toron edenillä ja cigarellos naturalesilla. En sitten tiiä onko mun tankki vain p*run hidas ettei pysy tahdissa >.<

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    "Ei ole olemassa ongelmaa jota ymmärtämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi.
    "

     
     
  8. #288
    Valokuva kisa ohi!!

    Hyviä kuvia on tullut, raati katsoo ja arvostelee kuvat, palaamme asiaan!


     
     
  9. #289
    Höyrykonkari kotikemisti's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    ylöjärvi
    Viestit
    141

    ei hän koskaan kuole ja Guevara elää edelleen esimerkkinä ja innoituksena kaikille niille, jotka taistelevat oikeudenmukaisemman maailman puolesta!!!

     
     
  10. #290
    Uutisia!!

    Havana Puros 18mg eCigars nyt saatavilla rajoitettu erä.

    Havana

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Sitten valokuvaus kisan tuloksiin: Jos olisin saanut päättää niin kaikki kuvat olisin palkinnut mutta siihen ei valitettavasti yllätyspussukat riitä.

    1: Palkinto: JValley.......Raati sanoo seuraavaa: Ainoa kuva missä lunta mukana, tästä viisi pistettä ja papukaija merkki.
    2:Palkinto:WHIP.........Raati sanoo seuraavaa: Nyt on tontut kohdillaan


    Voittajat Lähettäkää YV:nä tai spostiin:marko.houseofliquid@gmail.com yhteystiedot niin saadaan jouluksi pussukkaa vielä kotiin.

    Iso kiitos vielä kaikille osallistujille, ne kenelle ei nyt osunut kohdalle niin älkää heittäkö kirvestä kaivoon, eiköhän me taas vuodenvaihteen jälkeen jotain keksitä.


     
     
  11. #291
    Höyrykonkari Jvalley's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    224
    Yeah, mä voitin!!Olihan tota lunta kokonaiset pari päivää

     
     
  12. #292
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Siis onkohan nyt toi kuriirin käyttö tilauksissa joku pysyväiskäytäntö ?. Mun tilaamat torot näyttää yhä olevan processing tilassa vuorokauden tilauksesta.

    Edit: Tietenkin 10 minuuttia tästäkin viestistä tuli tnt seuranta ilmo ja shippedi ilmoitus.
    Viimeksi muokannut aatsi; 17.12.13 kello 14:44.

     
     
  13. #293
    Höyrykonkari Balrog's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    218
    Kiitos jälleen kerran nopeasta toimituksesta ja joululahja ylläristä! Hyvä palvelu myös TNT:ltä, kun kuski soitteli etukäteen ja kyseli missäpäin olen. Säästyipähän turha reissu kotiosoiteeseen, kun oli jo muutenkin tulossa meidän firmalle tuomaan muuta rojua.

     
     
  14. #294
    Höyrykonkari Jvalley's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    224
    Voittopaketti tuli perille,oiken kiva yllätys

     
     
  15. #295
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jvalley Näytä viesti
    Voittopaketti tuli perille,oiken kiva yllätys
    Hyvä että löysi perille.

     
     
  16. #296
    Höyrykonkari WHIP's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    313
    Samoin täällä odotteli paketti kotona. Kiitos!

     
     
  17. #297
    Hyvää Joulua toivottaa House of Liquidin väki.




    Uploaded with ImageShack.us
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  18. #298
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    392
    Nopeat on toimitukset ! Viime perjantaina tilasin ja tänään toi TNT:n kuski paketin kouraan. On muuten toi uusi sikari aivan helwetin hieno ja hyvin höyryää ! Kelpaa blossitella paremmisakin kinkereissä Reserve vielä tuulettumassa olkoon muutaman päivän ennenkun alan imailemaan.
    The world is yours

     
     
  19. #299
    Uusi vuosi ja uudet kujeet.

    Nyt on mahdollisuus ilmoittautua uuden nesteen testaajaksi.

    Ilmoittautuminen tänne ja YV:nä lähettää yhteystiedot, ensimmäiset 40 testaajaa otetaan aluksi.

    Testaajan tarvitsee vain kertoa oma mielipide nesteestä minulle joko s.postiin tai tänne, siinä kaikki.

    Se mikä neste on, olkoot vielä arvoitus.

    Sample pullojen lähettäminen alkaa veikkaisin loppu viikosta.


     
     
  20. #300
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Hep! Mielellään testaisin uutta nestettä

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •