Sivu 14 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4101112131415161718 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 467

Aihe: Silver Dog by Van

  1. #261
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Tossa mietteitä ja setup. Youtube muutti sitten ääniraidan näköjään vasemman korvan monoksi, mutta toivottavasti tuo palautuu kun video on kokonaan käsitelty.
    Kyllä se edelleen monona ainakin meikäläisellä oli.. :-\
    Ei muuten ole täysin eristetty tuo tankki, vaan jos meshi ottaa tankin pohjaan, se saa sieltä kontaktin akun plussaan (tai sun tapauksessa miinukseen).

    Laitetaas nyt vähän infoa tuosta omasta setupinteosta, jos siitä vaikka sattus jollekin olemaan hyötyä.

    Huom! Meikäläinen on sitten käytännössä täysnoviisi meshin pyörittelyssä, eli aivan varmasti parannettavaa tuosta löytyy.

    Eli meshinä tosiaan oli Mesh Companystä hommattu #325, josta leikkasin 4x6cm palan (4cm on siis wickin korkeus!), jonka käärin hieman tahmeasti wickireiässä liikkuvaksi "tangoksi". Tohotin meshin ennen käärintää, jotta se taipuu helpommin muotoonsa ja käärimisen jälkeen tohotin uudestaan ja tein kynttilämallin nestepolton 5 kertaa.
    Vastuslangan (0.2 A1 Kanthal) tohotin ennen käärimistä, jotta sekin pysyy helmpommin muodossaan, käärin laitteen ulkopuolella 2.4mm ruuvarin varren ympärille 3/4 kierrosta (jolloin vastusarvo oli ~1.2-1.3ohm) ja laitoin paikalleen.
    Tämän jälkeen ujutin meshin vastuksen sisään hieman kiertäen, siten että meshi otti tankin pohjaan ja siitä sitten nostin ~0.3-0.5mm ylöspäin, jotta meshi ei maadota tankin pohjan kautta.
    Tuossa on tosiaan hyvin pienet välit meshin ja postien välissä, joten tässä vaiheessa on hyvä katsoa valoa vasten, ettei vastuslanka ota kumpaankaan johtimeen kiinni.
    Sitten ei muuta kuin kuivapoltto ja tarkistus, että kaikki kiepit hohkaa tasaisesti, eikä tule hotspotteja. Ylimääräinen wickin pää leikataan pois, nesteet tankkiin ja kovaa ajoa.

    Noin sain omani rokkaamaan, mutta viisaammat/taitavammat voivat varmasti kertoa parempiakin tapoja.

     
     
  2. #262
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nykänen Näytä viesti
    PS. Voimia miehelle joka minulta tämän vaihtoi ja kiitos laitteesta joka vei höyryttelyni taas aivan uudelle tasolle!
    Hyvin täällä vielä mennään.
    Hyvä että tuli teikäläisellä käyttöön ja oot tyytyväinen, kun itsellä tosiaan oli jonkin aikaa jo seissyt käyttämättömänä laatikossa tuo Kayfun.

     
     
  3. #263
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Silver Dog by Van

    Vaikeuksien kautta voittoon

    http://www.youtube.com/watch?v=FrorMEAPDrw

     
     
  4. #264

    Vs: Silver Dog by Van

    Aiai mitä silmäkarkkia esmoken video, ei tarvi niitä 30s autofocuksia odotella.

     
     
  5. #265
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Silver Dog by Van

    Noo vähän oli vielä croppi hakusessa, mut kyllä tää tästä

     
     
  6. #266

    Vs: Silver Dog by Van

    Lisää vaan näitä, mukava kattoo oikeesti hyvälaatusta videota verrattuna webcam-laatuun.

     
     
  7. #267

    Vs: Silver Dog by Van

    Hyvä video oli taas. Tosiaan jos joku meinaa foorumeitten kautta käytettynä ostaa niin ei missää nimessä simmosta mikä on tässä ekassa erässä tehty. Sit kun myöhemmin tulee taas myyntiin noita niin toivottavasti niissä on kunnossa toi viimeistely. Mäkin todennäkösesti ostan ainakin top capin ja ton atomisaattori osan erikseen jos niitä varaosina saa. Akkuputkissa ja tossa collectorissa oli mulla kiertee jopa aika hyvät.

     
     
  8. #268

    Vs: Silver Dog by Van

    Neljäs kerta toden sanoo. Taas tuli nesteet pihalle. Nyt ei jaksa jota enää ja jää paska parkkiin siihen asti et tulee se päivitysosa

     
     
  9. #269
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: Silver Dog by Van

    Hyvä viireo Teemu rauhallinen ja ammattimainen ote, jatka vaan samaan malliin !

    Kaksi tuntia meni mullakin viilatessa ja höylätessä. Purin ensi koko härvelin myös "aton" Pesin etanolilla

    Kävin kaikki ulkokierteet läpi pienella sulkaviilla ja sisäkierteet pyöröviilalla. Tasoitin myös kaikki yläreunat tasaisiksi
    noaloxia kierteisiin ja pyörittelyä, nyt toimii tosi hyvin.

    Atopohjan "napin" tasoitus ja pohjanapin viimeistely viilalla ja sitten kasaus
    Nyt on sellainen kun olisi pitänyt olla suoraan paketista. Höyryää ja wikkaa hyvin ja makua riittää eikä myöskään vuoda, vaikka on tankki täynnä pitkittäin pöydällä.

    Pitääköhän lähettää Delille lasku 2 tunnin duunista a 90 €, halvemmalla kun en oo tottunut duunia tekemään

    Pitää kyllä pyytää kaikki päivitys vermeet myös, kun on mulla myös toinen koira kaapissa, saa sen helpommalla toimivaksi ja myyntiin kun kaveri jolle sen tilasin ei oo tekninen hemmo että voisi tota käyttää





    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  10. #270

    Vs: Silver Dog by Van

    Mistäs näitä saa tilata jos joskus esim tulee uus versio tms?

     
     
  11. #271
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Geotrix Näytä viesti
    Mistäs näitä saa tilata jos joskus esim tulee uus versio tms?
    Niille tulee oma netti sivu ellei ole jo tullut.. Mulla on kaksi tätä mallia olevaa myynnissä tuolla myydään puolella

     
     
  12. #272

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vonikka Näytä viesti
    Niille tulee oma netti sivu ellei ole jo tullut.. Mulla on kaksi tätä mallia olevaa myynnissä tuolla myydään puolella
    Joutuu varmaan odotella. Ei oo nyt rahaa laittaa tollasta summaa kerralla kiinni, toi pieni mesh reikä mietityttää kun ei oo ikinä ollu mesh vehjettä ja tykkään enemmän läpinäkyvistä tankeista. Eli varmaan pitää alkaa diabloa varten säästämään

     
     
  13. #273
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Silver Dog by Van

    Tuolla on mun mietteitä laitteesta jos jotain sattuu kiinnostamaan... http://www.e-savuke.com/forum/index....1231#msg171231
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  14. #274
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Geotrix Näytä viesti
    toi pieni mesh reikä mietityttää
    Mulla on ainakin hyvin pelittänyt tuo pienehkökin reikä, ei hotspotteja tai dry hittejä ja maku on loistava (tosin en ole Diabloa, Somniumia tms. isoreikäistä laitetta testannut). Mikäs käytännön hyöty/ero saadaan isommalla meshireiällä (muuta kuin verkon kulutus kasvamaan potenssiin X )?

    Ps. Pitäskö sun Hanus lykätä toi kirjotelma arvostelujen puolelle?

     
     
  15. #275

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mulla on ainakin hyvin pelittänyt tuo pienehkökin reikä, ei hotspotteja tai dry hittejä ja maku on loistava (tosin en ole Diabloa, Somniumia tms. isoreikäistä laitetta testannut). Mikäs käytännön hyöty/ero saadaan isommalla meshireiällä (muuta kuin verkon kulutus kasvamaan potenssiin X )?

    Ps. Pitäskö sun Hanus lykätä toi kirjotelma arvostelujen puolelle?
    Itellä ainakin on ongelmia pyöritellä se meshi tarpeeks pieneks, että sais sen nätisti pienempäänkin reikään. Ei kai sillä muuta merkitystä oo jos kerran wikkaa hyvin.

     
     
  16. #276

    Vs: Silver Dog by Van

    Leikkaa tarpeeks pienen palan vaan siitä meshistä niin saa pyöritettyä niin pieneks kun on tarvis

     
     
  17. #277
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    Tai sitten jos haluaa tiukempaan vääntää, niin esim. keittiön pöydälle rulla (joka siis kääritty niin tiukkaan kuin käsillä saa) ja leikkuulaudalla painaa ja rullaa, niin pitäs mennä todella tiukkaan.
    Ei ole itsellä ollut tarvetta kokeilla, mutta ulkomaan foorumeilta tuon niksin bongasin.

    Niin ja tosiaan meshin tohottaminen ennen käärimistä helpottaa siinä mielessä, että rulla ei lähde niin helposti aukeemaan kun puristus katoaa (toimii samalla lailla kuin Kanthalin lämmitys ennen käärintää, eli "jousimaisuus" katoaa).

     
     
  18. #278
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mulla on ainakin hyvin pelittänyt tuo pienehkökin reikä, ei hotspotteja tai dry hittejä ja maku on loistava (tosin en ole Diabloa, Somniumia tms. isoreikäistä laitetta testannut). Mikäs käytännön hyöty/ero saadaan isommalla meshireiällä (muuta kuin verkon kulutus kasvamaan potenssiin X )?

    Ps. Pitäskö sun Hanus lykätä toi kirjotelma arvostelujen puolelle?
    Pitäs siirtää varmaan puolet mun blogista sinne.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  19. #279
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    ^Ilman muuta! Löytyy myöhemmin helpommin sieltä ja vissiin kaikki kävijät ei blogeja seuraile.. ???
    Muutenkin IMO sen verran hyvät näkemykset sulla noista laitteista, että hyvin kelpaisivat arvosteluihinkin.

     
     
  20. #280
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Silver Dog by Van

    En mä osaa niitä sinne siirtää. Jos joku sen hallitsee niin ihan vapaasti.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •