Sivu 12 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 467

Aihe: Silver Dog by Van

  1. #221

    Vs: Silver Dog by Van

    Ja mulla ei näköjään oo toi top cappi edes tiivis eli ei oo mitään iloa peittää drip tippiä ja ilmareikää ku kurluttaa ilmaa top cäpin kierteitten välistä. Ruiskulla siis pitää mennä.

     
     
  2. #222
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Silver Dog by Van

    Tässä on karrikoidusti näiden osien pintaviimeistelyn erot. Luulen, että eamod jää värivirheineen kakkoseksi.

     
     
  3. #223
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    ^Aika jännää vaihtelua näissä; mulla taas jokanen osa sointuu oikein nätisti yhteen.

     
     
  4. #224

    Vs: Silver Dog by Van

    Mulla kanssa samannäköinen viimeistely kaikissa osissa. Silti aion kiillottaa koko vehkeen. En oo oikeen noitten satiinipintasten laitteiden fani.

     
     
  5. #225
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    252

    Vs: Silver Dog by Van

    Huh, aika hurjaa laatuvaihtelua näissäkin. Mulla on todella pieni väriero kiukaassa ja putkissa, mutta sitä ei kyllä huomaa ellei erittäin tarkasti tiiraa.
    Mutta mutta, satiinipinnasta en kyllä luopuisi, on kiva että on talossa edes yksi putki mitä ei tarvitse olla koko aikaa kiillottamassa, ehtii höyryttelemäänkin

    Caravela+Omega,Chi you+Stormrider, Arrow+Ba Gua,Cyclon V2+Mjölnir, Diablo
    Menneet: Silver Dog, NGP 4.0 ja V3.1 GP Paps, DID, Zenesis Standard, Penelope, Odysseus, GGTS, Line SS,Kiinalaiset dripperit, lavatube, ego.

     
     
  6. #226
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tervajoki
    Viestit
    58

    Vs: Silver Dog by Van

    Eilen sain oman dogini. Kierteissä ei suuria vikoja aika hyvin tuntuu pelaavan .Nappia piti vähä hieno säätää. Mahtava laite, vielä kun sais ton voltage dropin pois niin hyvä. Helposti sai setupin tehtyä.

     
     
  7. #227
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    Eipä taida ainakaan omassa laitteessa kytkimestä olla kiinni toi jännitedroppi; kokeilin äsken liittää Dogin yläosan GGTS:n runkoon ja aivan samat mittaustulokset antoi sillä..

     
     
  8. #228
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Silver Dog by Van

    Tein videon dogista ja tulossa illan aikana youtubeen.

     
     
  9. #229
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    Tuli nyt tuossa vastus käärästyä Koiraan; enää puuttuis se vittumaisin osuus, eli (wickaavan) meshin vääntö.
    Vastusarvo on 1.3ohmia ja oikein nätisti ja nopeasti hehkuu, kun nappia painaa. Kuva nyt on mitä on, koska iLuuri + croppaus, mutta kai tuosta jotain näkyy.. :


     
     
  10. #230

    Vs: Silver Dog by Van

    3.5 volttia kuormassa täydellä 18350 akulla 1.3 ohmisella coililla. Mä luulen, et jätän tän telineeseen makaamaan siks aikaa kun se upgrade osa tulee. En jaksa enää tapella tän kanssa.

     
     
  11. #231
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    3.5 volttia kuormassa täydellä 18350 akulla 1.3 ohmisella coililla. Mä luulen, et jätän tän telineeseen makaamaan siks aikaa kun se upgrade osa tulee. En jaksa enää tapella tän kanssa.
    Samaa luokkaa on itelläki, mutta kyllä kai mie muuten ainaki oon tyytyväinen.

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  12. #232

    Vs: Silver Dog by Van

    Ainakin mun dogin ongelma oli kytkimen akselin ja rungon välinen heikko kontakti. Sain korjattua sen kuparitahnalla ja nyt futaa oikein mainiosti. Mikään pysyvä ratkaisuhan tuo ei ole, sillä tahna kuluu aika helposti pois. Nyt kuitenkin tuntuu droppi aika minimaaliselta ja kytkin toimii joka kerta, kun ennen ehkä kerran kymmenestä toimi oikein.

     
     
  13. #233
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: Silver Dog by Van

    Koira kotona ja muutto härdellin jälkeen, muutto laatikot purettu ja verkot ja telkkarit asennettu, ehtinyt tutkailla pentua.

    Viimeistely oli kyllä luokatonta, ei pesty työstön jälkeen, kierteet siistimättä pinta viimeistelemättä (se ei ole satiini) vaikka joku niin sanoikin vaan jäänyt putsaamatta kunnolla.

    No mutta ensi kokemuksia putsauksen ja kierteiden viimeistelyn jälkeen :
    Ihan laatu tavaraa, helppo set up (ensimmäinen #400) ei wikannut kunnolla

    Toinen #500 wikkaa ja toimii ja höyryä ja makua on, mut mut jotain jäin vähän kaipaamaan, en tiedä johtuuko virta hävikistä ? mutta coil (3/4 0.20 ) hehkuu ja toimii koko alallaan kyllä mielestäni ok.

    Mites tota virtaa saa mitattua ? eihän tohon saa mittaria kiinni, siis tankkimittaria

    Yhteenvetona että virittelyllä ja putsauksella laadukas ja toimiva peli.







    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  14. #234
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    3.5 volttia kuormassa täydellä 18350 akulla 1.3 ohmisella coililla.
    Täsmälleen samat lukemat meikäläisellä - kytkimestä riippumatta.


    Setuppi valmis. Ja jopa toimiikin! \o/


    Mesh Companyn #325 verkosta 4x6cm pala kääritty tangoksi ja svengaa kuin hirvi! Perhana ensimmäinen laite, jossa sain meshiwickin pelittämään ensimmäisellä yrittämällä ilman hotspotteja tai dry hittejä!
    Nesteenä on FinnVapen Red M/B, kun kerran tupakkamaut toimii paremmin näillä vehkeillä, eikä kyllä mitään valittamista maussa tai kurkkutuntumassa (höyryssä jää kyllä Odylle ja Kayfunille). Taitaa taas olla niksaövereitten paikka tänään.
    Nyt sitten testailemaan miten käy vuotojen kanssa..

     
     
  15. #235
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hondamies Näytä viesti
    Mites tota virtaa saa mitattua ? eihän tohon saa mittaria kiinni, siis tankkimittaria
    Yleismittarilla saa ohmit ja jännitteet mitattua coilin kiinnitysruuveista.

     
     
  16. #236
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Re: Silver Dog by Van

    No niin. Täällä vuotaa molemmat rakit. O-renkaat laitettu molempiin ja toivotaan, että auttaa siihen astin kun päivitys saapuu.
    Top cappi ei ole kierteiden osalta aivan ilmatiivis. Tästä seuraa satunnaista kondenssin vuotamista liitoksesta.

    Tuo toisen rakin wicki on hieman vi#umainen. Välillä wickaa hienosti ja välillä ei millään. Pitää pyöritellä uusi, kunhan jaksaa.

     
     
  17. #237
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    44

    Vs: Silver Dog by Van

    Oma koira sai kytkimeen ylimääräisen jousen. https://www.dropbox.com/s/ak07uxdrou...2017.34.50.jpg Nyt kytkin maadoittaa myös sitä kautta 8)

     
     
  18. #238

    Vs: Silver Dog by Van

    Hyvä idea! Pitää itsekin kokeilla.

     
     
  19. #239
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    Huomasinpa tuossa, että falskaavan top cäpin saa hyvin tiivistettyä Bullystä/Phoenix RDAsta/vastaavasta löytyvällä läpinäkyvällä rimpula o-renkaalla, eikä jää väliä taikka o-rengasta näkyviin, mutta tekee silti liitoksesta tiiviin.

     
     
  20. #240
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    44

    Vs: Silver Dog by Van

    Topcapin tiivisteeksi käy myös vivi novan silikonitiiviste. Ton "lisäjousen" tein uudestaan "hopeisesta" korulangasta. Punoin kaksi 0,45mm lankaa tiukasti yhteen, ja väänsin naftisti keskiakseliin sopivan, "jousen". Mittasin myös hävikin:Coili 1,3ohm, akku ilman kuormaa 4,1v ja kuormassa 3,9V. Hävikkiä siis 0,2v. Ihan hyvin tää oma toimii :

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •