Sivu 10 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112131420 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 467

Aihe: Silver Dog by Van

  1. #181
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    No, mitä ite oon seurannu Delin toimintaa tuon Dogin suhteen, niin en kyllä usko, että antaa omatunto periksi moisen B-laadun kuntoon pistämättä jättämiseksi.
    Tosin varmasti lisää odottelua sulle tuosta tulee, mutta jos vaikka saisit sitten samalla sen upgrade kitin pakettiin.

     
     
  2. #182
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    248

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    No, mitä ite oon seurannu Delin toimintaa tuon Dogin suhteen, niin en kyllä usko, että antaa omatunto periksi moisen B-laadun kuntoon pistämättä jättämiseksi.
    Tosin varmasti lisää odottelua sulle tuosta tulee, mutta jos vaikka saisit sitten samalla sen upgrade kitin pakettiin.
    upgrade kit?

    -Spellgoth

     
     
  3. #183
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    Joo, tuolla VW:llä oli juttua, että kaikki jotka sitä kautta on Doginsa hankkinu, saa ilmasen "upgrade kitin", jonka siis pitäs fiksata joillain esiintynyttä vuotoa ja parantaa akun kontaktia..

    Edit. Tossa vielä linkki ja lainaus
    Lainaus Alkuperäinen postaaja &quot:Del Boy"
    Van was contacted by Emonty about this and will have an upgrade ready. It will be free for people that bought S-dog on VaporWall.
    Tuosta päivityksestä on ripoteltu tietoa noihin S-Dog-ketjuihin, mutta eiköhän siitä sitten tule enempi infoa, kun alkaa lähetysajankohta lähenemään.

     
     
  4. #184
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Silver Dog by Van

    Mitä te ootte tehny tolle kytkimelle? Mulla ei sähkön johtavuuden kannalta ole ongelmia ja hävikki on aika pientä, mutta rasittava välinaksaus tossa minkä yli täytyy painaa tota nappia että lähtee tulittamaan. Ihan ku nappais puolivälissä johonkin kiinni.

     
     
  5. #185
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    Ootko kokeillu akselia hioa?

    http://youtu.be/LNN7PSRQpLM

     
     
  6. #186
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    62

    Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Mitä te ootte tehny tolle kytkimelle? Mulla ei sähkön johtavuuden kannalta ole ongelmia ja hävikki on aika pientä, mutta rasittava välinaksaus tossa minkä yli täytyy painaa tota nappia että lähtee tulittamaan. Ihan ku nappais puolivälissä johonkin kiinni.
    Omasta mäyräkoirastani säädin napin liikkeen noin milliin prikan avulla. Tulittaa hienosti ja nappi liikkuu todella herkästi.

     
     
  7. #187

    Re: Silver Dog by Van

    Laatu on kyl todella paskaa ainakin noisss kierteissä. Katotaan miten saa toimimaan huomenna kun pääsen kotiin. Sulkaviilalle ja hiekkapaperille ainakin on käyttöä.

     
     
  8. #188
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Silver Dog by Van

    Noniin, nyt on viilailtu ja nyt nappi toimii niinkuin pitääkin. En kyllä yhtään pidä siitä, että tämän hintaluokan laitteessa täytyy ensimmäiseksi kaivaa viila käteen. Pieni tää on kyllä prkl 18500 moodissakin.




     
     
  9. #189
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Silver Dog by Van

    Pikaisen ensitunnelmat...

    Kyllä oli viimeistely luokatonta! Tunnin hionnan, muun viilauksen ja kunnon vaahtopesun jälkeen tuokin rakki alkoi tuntumaan hyvältä.

    Setupin teon jälkeen tuo sitten päätti puraista! Juma mitkä höyryt ja maku tuosta lähtee!
    Vastuksesta tuli ensimmäisellä yrityksellä turhan pieni - 1,0 ohmia. Diablossa ja muissa mesh-laitteissani tuollainen vastus toimii hyvin, mutta jostain syystä tässä rakissa tuo räjäyttää kurkun ja pään.

    Toinenkin ongelma tuli eteen. 500 meshista pyöritelty melkein umpinainen wicki wickaa melkein liikaa. Hyöryttelemään pystyy, jos pitää rakin pystyasennossa, mutta jos vähänkin rupeaa kallistelemaan, niin silloin rupeaa yliwickaamaan.

     
     
  10. #190

    Re: Vs: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke
    Noniin, nyt on viilailtu ja nyt nappi toimii niinkuin pitääkin. En kyllä yhtään pidä siitä, että tämän hintaluokan laitteessa täytyy ensimmäiseksi kaivaa viila käteen. Pieni tää on kyllä prkl 18500 moodissakin.



    Ei tosiaan oo mitään järkeä miten huono viimeistely tossa on. Ei oo missään modissa tai atossa tullu vastaavaa vastaan

     
     
  11. #191
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Silver Dog by Van

    No meinaatteko pyytää rahat takaisin?
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  12. #192
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Silver Dog by Van

    Tänään tuli mulle kanssa Dogi... Viimeistelyyn pääsi jo festeillä tutustumaan, niin ei tullut sen suhteen pettymystä. Kun oli siis huonous tiedossa. Ensi vaikutelma on ihan OK. Ei räjäyttänyt tajuntaa. 18500 putki on kyllä just kiva! Tosi sopivan kokonen paketti tuon kanssa. En ainakaan minä rupea rahoja takaisin vaatimaan. Varsinkin jos sieltä vielä joku päivityspaketti tulee.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  13. #193

    Re: Vs: Re: Silver Dog by Van

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MPKO
    No meinaatteko pyytää rahat takaisin?
    Mä kysyn delliltä et mitä ne meinaa tehdä ton suhteen. Jos ne saa korjattu ton niin tilaan uuden. Toi rahat takas vaatii sen et lähetän takas ton ja siin kestää. Tilaan uuden ennemmin ja heitän vanhan menemään ni saa nopeemmin

     
     
  14. #194
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    Kotiuduin juuri Dogin kanssa ja vissiin ei ihan pahimmasta päästä toi meikäläisen laite; työstölastuja/purua löytyy kyllä vähän joka suunnasta, mutta pääosin kierteet on oikein mukavat, top cäpin kierteessä vähän lastua, mutta ei läheskään yhtä pahasti kuin VW:llä näkyvissä kuvissa. Reiätkin on ihan reiät, vaikka pienet purseet reunoilla onkin, eikä mitään ylimääräisiä naarmuja tai kolhuja missään osassa näy.
    Pientä putsausta ja hinkkausta, mutta tähän mennessä ihan tyytyväinen tuohon olen. Tosin jos olisin tietämätön porukan oikeista ongelmista tuon kanssa olisi nuo kannen kierteet varmasti hatuttaneet enemmän, mutta kun oli henkisesti valmistautunut vastaanottamaan B-laatua, niin siihen nähden positiivinen yllätys tuo oli. :P
    Toki mukavampaa olisi, jos ei mitään ongelmia tai virheitä laitteessa olisi, mutta ainakin nämä omat on nopea fiksata; pikainen pesu ja kierteiden viimeistely niin valmista tuli. Sitten vaan setuppia vääntämään (meikäläisen meshihistorialla siihen sitten meneekin loppuviikko ).

     
     
  15. #195

    Vs: Silver Dog by Van

    Joo mä sain kanssa aika hyväks ton ku vähän sulaviilaa ja hiekkapaperia käytti. Nyt menee sulavasti kierteet ja ei oo teräviä reunoja. Noi reijätkin oli kyl porattu niin syvälle, et ei tarvinnu ku paperiliittimen päällä tökätä ne läpi niin niistä lähti kikkareet pois ja nyt on kunnolliset. Tarttis ittekkin alkaa seuraavaks vääntämään setuppia tähän ja kattomaan, et miten saan pelittämään. Viikonloppuna olis sit kiillotus cape codilla tiedossa, et saa tästä sen näkösen ku pötkylän kuuluu olla

     
     
  16. #196
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Silver Dog by Van

    Ei sitten tainnutkaan olla ihan niin epätoivonen tilanne teikäläisellä, kuin aikasempi viesti anto ymmärtää?
    Kovastihan tuon makua ja höyryntuottoa on kehuttu, kun vaan ite osais meshin kanssa kunnolla kikkailla, mutta onneks on vielä Ody, niin ei ole höyryt pelkästään tän varassa.
    Seikka joka itselläni sai kiinnostuksen vaihtoon (Kayfun<-S-Dog) heräämään oli lähinnä se, että on vissiin ainoa meshivehjes jonka ei pitäs vuotaa taskuun, jos kaikki on kunnossa.

     
     
  17. #197

    Vs: Silver Dog by Van

    Joo tohon aikaan päivästä oli sen verran alkoholia veressä jo, et vähän tuli ehkä ylireagoiduttu Toi nappi on muuten ihan helvetin hyvä. Mun mielestä aika lähelle caravelan nappia.

     
     
  18. #198
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Silver Dog by Van

    Mitä helvettiä sä silel napille teit jos se niin hyvin toimii? Mä hioin ne reunat kyllä mutta hirttää silti kiinni koko ajan. Täytyy varmaan joku magneetti laittaa akun pohjaan ni sais liikeradan mahdollisimman pieneks.

     
     
  19. #199

    Vs: Silver Dog by Van

    Otin atomeiks ja pesin en muuta. Tossa taitaa olla vähän sama juttu kun caravelan napissa eli niin pieni toleranssi, et jos siel on vähänkin jotain terävää niin nalkkaa kiinni. Caravelan tekijä sanos mulle, et voin hioa sitä pikkasen tai sit käyttää vaan niin se asettuu ajan kanssa sinne. Nyt pienen käytön jälkeen se toimii kun unelma. Dogissa mulla ei takeltele nappi nyt ollenkaan ellei nyt ihan reunasta satu painamaan.

     
     
  20. #200
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    252

    Vs: Silver Dog by Van

    Del mainitsi vaporwallilla jossain kohtaa että toi dogin nappi pitää kasata just oikeinpäin, kun sen kierrekohdan voi sovittaa siihen tappiin neljässä eri asennossa, ja vain yhdessä se toimii oikein. Eli nappi atomeiks ja sitten liikuttelee sitä edestakaisin ja vaihtaa kierrepalan asentoa pohjaan nähden kunnes löytää sen asennon missä liikerata on pehmein.

    Omalla kohdalla napin toimintaa jeesas myös kun laitto akun putkeen nänni alaspäin, niin kytkin tuntuu saavan paremmin kontaktin.

    Caravela+Omega,Chi you+Stormrider, Arrow+Ba Gua,Cyclon V2+Mjölnir, Diablo
    Menneet: Silver Dog, NGP 4.0 ja V3.1 GP Paps, DID, Zenesis Standard, Penelope, Odysseus, GGTS, Line SS,Kiinalaiset dripperit, lavatube, ego.

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •