Sivu 23 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13192021222324252627 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 441 - 460 / 546

Aihe: Atmos Lab - Pohjat, valmiit ja tiivisteet Kreikasta

  1. #441
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    37
    Onko joku kokeillut blackberrya? Onko edes sinnepäin?

     
     
  2. #442
    Tilasin kolmea vg-nestettä, persikka ja kookos ei uppoa mutta minttu on aivan sairaan hyvää ja sitä oonkin höyrytellyt ketjussa. Unenpöpperössä äsken ihmettelin mikä vihreä roska tankkiin on joutunut, ja lähemmin tarkastellessa selvisi mintun lehdeksi. Ilmankos maistuu!

     
     
  3. #443
    muaki kiinnostais tuo blackberry. marjamauista blue raspberry ei oikeen uponnut ainakaan valmiina mixinä. kookoksen meinasin pistää tilaukseen, mutta viimesin kommentti pisti mietinnät uusiks. minttu on kyllä hyvää, mutta jotenki siihen puutuu parin päivän höyryttelyn jälkeen.

     
     
  4. #444
    Mitä saatanan myrkkyä näissä Atmos Labin tiivareissa oikein on?

    Laitettu 5 % tiivaria ja silti käy keuhkoon niin pirusti. Ei todellakaan jatkoon...

    Geokätköilijöille vinkki: Kanta-Hämeestä löytyy eräästä metsästä 2 putelia ko. tiivaria. Lähimmältä tieltä kätkölle matkaa noin 30 metriä, pidemmälle en jaksanut heittää...

     
     
  5. #445
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Suurimmilta osin noissa on 2-5% MAX suhde. Eli jos vaikka Atmoksen Lemonadea laittaa liikaa (5%) niin kyllä kurkku kiittää.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  6. #446
    Atmoksen strawberryä laitoin sen 5 %. Makua ei ollut enää nimeksikään, mutta keuhkot/kurkku "kiittivät" - jatketaan harrastusta muiden valmistajien tiivisteillä, onpahan nämäkin kokeiltu...

     
     
  7. #447
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Aika jännä.
    Itse en kyllä koske kyseisen valmistajan mihinkään. Luotto meni pohjissa aika pahasti.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  8. #448
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Mä olin siinä luulossa, että yli 5% ei tarvii käyttää koska on lujasti makua.

    Tein mansikkaa 6% suhteella, maku aika olematon ja selkeästi tuli kröhää ja aamuyskää. En vaan osannut yhdistää Atmos labiin sitä.

    Nyt sit mulla olis vajaa 3dl nesteitä mitkä tekee Dressmann mies äänen kröhällä? Kilin vittu.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  9. #449
    Höyrykonkari outokainen's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    285
    Ihme juttu kyllä kanssa täällä... 6mg valmisnesteitä ja makua ei yhtään mutta kurkkutuntumaa roimasti enemmän kuin muissa kaapissa olevissa 12mg nesteissä...

     
     
  10. #450
    Höyrykonkari rämeairo's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    142
    Itellä kyseisen valmistajan green apple ADV makuna. Mittasuhteita en osaa tarkkaan sanoa millä tein. 2x50ml lasipulloa arizonasta joihin fifti fifti makuneste ja pullot täyteen pohjaa niksoilla. Hemmetin hywwää omaan makuun. Kai mul on jotenkin häiriintynyt makukin. Luonteen lisäks.

     
     
  11. #451
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Annoin vielä mahdollisuuden Blackberryn muodossa. 5% tiivaria, niksaa 8mg 25pg/75vg. Annetaan rauhasa kypsyä ja kattellaan tos parin viikon päästä.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  12. #452
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Black Berrystä alkaa pahin saippua lähteä ja tuoksu alkaa olla lähellä. väri on muuttunut keltaisemmaksi. Lupaa ainakin hyvää
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  13. #453
    Olisi mukavaa, jos joku voisi auttaa hieman. Tilasin siis Vanilla Atmos Lab, 12mg/ml, 20ml pullo | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa ja maistuu aivan hirveältä. Onko tuo siis aivan valmista nikotiininestettä jota voi höyrytellä?!


    Laitteena toimii Vamo v5 + Rocket v1.

     
     
  14. #454
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Kyllä se on ihan valmista höyryteltäväksi. Pidä pulloa korkki auki muutama päivä niin maku saattaa parantua.
    Japa japa

     
     
  15. #455
    Selvä, kiitos tosi paljon vastauksesta!


    Laitteena toimii Vamo v5 + Rocket v1.

     
     
  16. #456
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sikarimies1 Näytä viesti
    Olisi mukavaa, jos joku voisi auttaa hieman. Tilasin siis Vanilla Atmos Lab, 12mg/ml, 20ml pullo | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa ja maistuu aivan hirveältä. Onko tuo siis aivan valmista nikotiininestettä jota voi höyrytellä?!
    Kannattaa huomata, että kyseessä on VG-neste (= normaalia paksumpaa) ja "hirveä maku" (palaneen maku?) saattaa johtua myös huonosta wickauksesta.

     
     
  17. #457
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Kannattaa huomata, että kyseessä on VG-neste (= normaalia paksumpaa) ja "hirveä maku" (palaneen maku?) saattaa johtua myös huonosta wickauksesta.
    Maku muuttui paremmaksi, kun annoin vain hetken korkin olla auki () Pahoitteluni, jos aiheutin turhaa vaivaa jollekkin. Kiitos Finnvape tästäkin upeasta nestevalikoimasta!


    Laitteena toimii Vamo v5 + Rocket v1.

     
     
  18. #458
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    52
    Maistuuko jotenkin vanilja hirveältä vai jotenkin muuten hirveältä. Itse en oikein pysty noita vaniljaisia e-nesteitä käyttämään. Jotenkin niin paksua ja imelää, en tiiä. Vaniljajäätelö on kyllä ihan hyvää.

    Pari putelia nyt käytössä atmosin tiivisteitä ja ihan laadukkailta vaikuttaa. Lime maistuu.. hmmm.. limeltä. Luonnollinen limen maku. Apachea tilasin kun mainostivat oikein aitona tupakkamakuna. Oli oikein mallun logoakin kloonattu! Mutta mutta, tuossahan maistuu jokin mauste taustalla. Aivan, vaniljahan siellä maistuu. Täytyy kokeilla vielä laihemmalla sekoitussuhteella eli 5 %:lla. Tässä tuo vanilja ei ole niin kauhean paha. Itse asiassa Green Smoken vaniljakartot maistui ihan hyvälle. Nää e-nesteet tuntuu maistuvan hyviltä ja pahoilta vähän kulloistenkin fiilistenkin mukaan.

     
     
  19. #459
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Aika saippuaa toi BlackBerry vieläkin, kun testailin. Jälkimaku kyllä on varsin miellyttävä, eikä käy niin helvetisti kurkkuun ja keuhkoon.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  20. #460
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Pohjista kysyisin.. Mites kun olen ennen käyttänyt Atmos Labin Balancedia jossa ilmeisesti onkin vettä 10%(?) mukana. Nyt kun olen tilannut Atmoksen PG:n ja VG:n erikseen niin paljos niissä on sitä vettä mukana? Toivottavasti ei sitä samaa saatanan 10%.. Tuoteselosteessa vesi on mainittu mutta ei prosenttimäärää. Onko joku löytänyt tähän faktatietoa? Jonkun kommentin perusteella ostin nyt noi VG:t ja PG:t erikseen kun kirjoitteli ettei niissä olisi vettä mukana mutta kyllä pullon kyljessä vaan niin lukee..

    Tämän siis haluaisin tietää sen takia että onko mulla nyt samaa tavaraa Balanced-pulloissa pohjana mitä erikseen löytyy PG- ja VG-pulloissa. Kiitos jo etukäteen vastauksesta tietäjille!!

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •