Sivu 20 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10161718192021222324 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 381 - 400 / 546

Aihe: Atmos Lab - Pohjat, valmiit ja tiivisteet Kreikasta

  1. #381
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mist ei todellakaan ole jäykkää, lähes yhtä löysää kuin hanavesi. En uskalla sitä suositella kun siinä on huonoja eriä ollut, ota mielummin tätä, tässä ei ole vettä nimeksikään ja on laadukasta: Liquidy/FlavoursBaza Atmos Lab VG 100ml :: Ego²

     
     
  2. #382
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Mutta pitääkös tuota vg:tä ohennella? Aiemmin käytellyt inan powersmoka bazaa ja nyt haluaisin vaihdella vg-pitoisuutta mahd. korkeaksi.
    Ja jos ohennellaan, niin millä? Essolta tislattua vettä? :O

     
     
  3. #383
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tilaa kaveriksi tätä? Liquidy/FlavoursBaza Atmos Lab PG 100ml :: Ego²

    Noita sitten vaan sotket keskenään siinä suhteessa kun haluat.

     
     
  4. #384
    Höyrypää Kuhanz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    843
    Oma misti ego2 oli kuin PG:tä, ei voi lainkaan verrata edes vpg baseen.


    Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
    Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
    Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion


     
     
  5. #385
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Joo, mist on aika vetelää tavaraa.

     
     
  6. #386
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Misti on tosiaan lirua, mutta toimiipahan tankeissa jos joku niitä käyttää. Pari erää on ollu Finnvapelta ja kummassakaan ollut mitään vikaa.

     
     
  7. #387
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Ego2:lta tuli otettua tota Atmoksen 0mg VG:tä. On muuten aivan saatanan paksua liisteriä. Yllärinä oli nesteen makeus, tiedän että VG on makeaa, mutta noin makeata en ole ennen kohdannut. Makeuden lisäksi ei mitään ylimääräistä makua ole, kuten Mistin maissi/pahvilaatikko. Pakko kait se on PG:llä latrata, kun ei edes neulattomalla ruiskulla saa pullosta ulos. Ja se höyryn määrä on jotain ihan järjetöntä!
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  8. #388
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Ego2:lta tuli otettua tota Atmoksen 0mg VG:tä. On muuten aivan saatanan paksua liisteriä. Yllärinä oli nesteen makeus, tiedän että VG on makeaa, mutta noin makeata en ole ennen kohdannut. Makeuden lisäksi ei mitään ylimääräistä makua ole, kuten Mistin maissi/pahvilaatikko. Pakko kait se on PG:llä latrata, kun ei edes neulattomalla ruiskulla saa pullosta ulos. Ja se höyryn määrä on jotain ihan järjetöntä!
    Ja tuolla hieman aiemmin highcee kirjoitti:
    Atmoksen Pure VG jonka pitäisi olla jäykkää tavaraa, totean "vettähän se vain oli" en voinut käyttää sitä sellaisenaan tiivisteen kanssa, vaan oli pakko hommata toista vg:tä joka on jäykkää ja sekoitella sitä rutkasti joukkoon.
    Koittakaa nyt jo päättää, onko se liisteriä vai lirua.

    No omasta mielestäni se, mitä muutama kuukausi sitten sain, ei ollut lirua, mutten tiedä sitten kuinka paksua on täysin vedetön - tai muut paksun maineessa olevat merkit. Kyllä tuo 14 G sekoitusneulasta läpi meni, toki hieman työläästi.

    Tilasin testiksi Inaweran VG:tä, jonka pitäisi olla vähävetistä ja kai suht. paksua - vai onko näin? (en ole vielä ehtinyt tuota testailla, mutta kupla liikkuu suht. jäyhästi putelia kallistellessa)

     
     
  9. #389
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Atmosin VG:ssä on alle prosentti vettä. highceellä on tullut joko paskaa erää tai sitten vahingossa tilannut/saanut Mistiä.

     
     
  10. #390
    Onkos vielä atmoksen kannattajia, vai onko capellat ja muut uudet sarjat vieneet makunystyrät mennessään? Kaipaisin suosituksia, kokeiltu ja hyväksi on havaittu blue raspberry ja omput. Green tea taas puolestaan ei ei ei.
    Minusta ovat olleet hyvälaatuisia ja pitkäkestoisia tiivisteitä eli aika hinta-laatu kohillaan.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  11. #391
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Enemmän, kuin kohdallaan, jos vertaa noihin yleisimpiin kilpailijoihin, joissa suositeltu tiivisteosuus on 20% tai yli.
    KGO & Twist

     
     
  12. #392
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Onkos vielä atmoksen kannattajia, vai onko capellat ja muut uudet sarjat vieneet makunystyrät mennessään? Kaipaisin suosituksia, kokeiltu ja hyväksi on havaittu blue raspberry ja omput. Green tea taas puolestaan ei ei ei.
    Minusta ovat olleet hyvälaatuisia ja pitkäkestoisia tiivisteitä eli aika hinta-laatu kohillaan.
    Tupakka puolelta vai hedelmä? Tupakki puolelta barbara,kapnos,camilla. Hedelmä puolelta pineapple, water melon, varauksella mansikka.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  13. #393
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Tupakka puolelta vai hedelmä? Tupakki puolelta barbara,kapnos,camilla. Hedelmä puolelta pineapple, water melon, varauksella mansikka.
    Kyllä mulle se tupakkimaku on jäänyt. Hedelmä! Mietin vahvasti tuota orangea. Maistuuko vesimeloni miltään?


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  14. #394
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Kyllä mulle se tupakkimaku on jäänyt. Hedelmä! Mietin vahvasti tuota orangea. Maistuuko vesimeloni miltään?
    Omasta mielestä parempi kuin meloni, hiukka liian äitelää omaan makuun. Vesi meloni miedompaa. Orange on ihan ok, itse silti ehkä ottaisin sen mandariinin
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  15. #395
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Omasta mielestä parempi kuin meloni, hiukka liian äitelää omaan makuun. Vesi meloni miedompaa. Orange on ihan ok, itse silti ehkä ottaisin sen mandariinin
    Mandariini passaa mulle ihan mukavasti sekin.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  16. #396
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    87
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Atmosin VG:ssä on alle prosentti vettä. highceellä on tullut joko paskaa erää tai sitten vahingossa tilannut/saanut Mistiä.
    Ilmeisesti tilaamani pure Vg oli viallinen erä. ystäväni sai reilu viikko sitten samaa pure vg:tä ja se on paksua, jota Vg:ltä olen odottanut.

     
     
  17. #397
    Lainaus Alkuperäinen postaaja highcee Näytä viesti
    Ilmeisesti tilaamani pure Vg oli viallinen erä. ystäväni sai reilu viikko sitten samaa pure vg:tä ja se on paksua, jota Vg:ltä olen odottanut.
    Niinpä. No itse tilasin ilmeisesti samaan aikaan Egolta muutaman Atmoksen VG:n. Ovat vielä avaamatta, mutta yhtä pulloa kallistelin juuri, ja jähmeältä vaikutti. Toivotaan, ettei ole viallista.

    Oletko muuten verrannut Atmoksen VG:tä Lubrisolveen (tai johonkin muuhun vedettömään tai hyvin jähmeänä pidettyyn VG:hen)? Tarkoitan nyt ei-viallista Atmosta.
    Millainen ero jähmeydessä? Entä makeudessa?
    (Atmoshan on aika makeaa juu... häiritsee itseäni lähinnä siinä tuoksussa, mikä huoneilmaan jää - ja ehkä joissakin litkuissa voisi haluta makeaa makuakin välttää, vaikka yleensä ei)

     
     
  18. #398
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    87
    Omasta viallisesta pure vg:stä on noin 10ml jääkaapissa, on edelleen ihan lirua ja haisee jollekin kummalle. Kaverilta on tätä hänen samaa pure Vg huoneen lämmössä 10ml ja on huomattavasti jäykempää. Lubrisolveen en ole testannu, mutta Hangsenin VG kylläkin, joka on nyt itsellä käytössä. Hangsenin Vg on jäykempää Atmokseen verrattuna. Molemmat tuntuvat olevan yhtä makeita ainakin omille makunystyröille. Tykkään makeasta mentholista, joten olen 10ml puteliin vielä lisänyt etyylimaltolia 3-5 tippaa.

     
     
  19. #399
    Piti nyt rekisteröityä uudestaan parin vuoden tauon jälkeen pelkästään hehkuttaakseni näitä Atmosin tiivareita. Ouzoa on nyt tullu imeskeltyä toistasataa milliä ja siitä on tullu mulle ehdottomasti ykkös adv. Ihan järjetöntä kuinka pitkälle pääsee samalla setupilla, nyt jo varmaan kk takana samalla microcoililla ja parilla pumpulinvaihdolla (nojoo alkanu coili pikkuhiljaa karstottua, mutta en oo laiskuuttani jaksanu kyhätä uutta). Oon heittäny 10ml tiivarin suoraan 100ml puteliin eli aika vahvoilla prossilla mennään verrattuna suositusten, mutta mulle toi 5% oli liian pliisu. Laitteena toimii BoD + Sophia + Kick v2 säädettynä vähän yli puolivälin ja 1.7 ohmin microcoil. Ei voi muuta kun suositella

     
     
  20. #400
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Blue Rasberry vakuutti, hyvä maku jo 5% pitoisuudella!
    Olisi varauksella adv:tä, mutta pitää imutella varovasti, itsellä lyö reseptorit tukkoon noin viidennellä imuttelulla putkeen.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •