Sivu 14 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 410111213141516171824 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 546

Aihe: Atmos Lab - Pohjat, valmiit ja tiivisteet Kreikasta

  1. #261
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Lemonade: Vanha tuttu. (Ehkäpä) Paras sitrus neste mitä tullut tähän päivään mennessä testattua. Plussaa liian makeuden puutteesta.

    Habana: Kirsikkaa, mantelia, pähkinää ja hitunen suklaata jossain taustalla. Tasapainoinen ja herkullinen. Jatkoon. Enmä kyllä tosta sitä tupakkaa / sikaria oikeen löydä.

    Green Tea: Maistuu just siltä. Mikään ei ole ikinä ennen maistunut yhtälailla esikuvaltaan. Ei siis maistu vihree tee aromille vaan sile ihtelleen. Vidum Jees plus kaks peukkuu.

    Cola Cola: Mnojaa, ohan tää cola... mutta. Jotain tästä puuttuu.

     
     
  2. #262
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Habana sitten kun oli n.1kk ittanut hapoea ja oli aivan tummman ruskeaa niin rupesi maistumaan.
    muuten ei pystyny

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  3. #263
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ei pahalla mut Teron kirjotus pahenee päivä päivältä pahasti akun suuntaan
    Joutuu lukasee moneen kertaa ennenku hoksaa pointin
    Sori ot..

     
     
  4. #264
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    sählään tän luurin kanssa ihan pihalla näppäimistä vielä
    ihan asiasta sanot larma

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  5. #265
    Höyryttelijä smiauu's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    hki
    Viestit
    56
    otan sanojani takasin. habana maistuu suklaalle ja banskulle(hyi vittu!). gina taas pistävää multaa, tulee mieleen jotkut vahingossa liberty flightsilta tilatut ginseng litkut. kapnokselle vieläkin iso peukku ja agrinio menee myös, ry69 on ry.

     
     
  6. #266
    12mg Lemonadea tullut nyt pari päivää höyryteltyä ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Ei liian kirpakka, ei liian makea, juuri sopiva. Varsinkin kahvin kanssa tykkään tästä (tuo jotenkin makua esiin tai sitten vaan kaksi eri makuista asiaa vierekkäin vain korostaa Lemonaden makua). Kurkkutuntuma on oikein kiva tolla MAXI-setillä. Eiköhän tätä tule tilattua lisääkin kun on tarvista.

     
     
  7. #267
    Nyt pari viikkoa höyrytellyt Atmos Labin Lemonadea enimmäkseen ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Hyvä sitrusmaku, ei liikaa makeutta. Tänään tuli Atmos Labin Green Applea ja hyvin on tuokin uponnut, nyt toinen tankillinen (noh, kaksi kertaa täyttänyt clearon) menossa ja maku on kuten osasin vähän odottaakin, vihreätä omenaa. Vähän kirpeämpi maku kuin Lemonadessa, vähän "vihreämpi" maku kuin Lemonadessa, toimii. Ei valitettavaa.


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  8. #268
    kysyn nyt varoiks jos finnvape kauppa ei aukea piakkoin, niin mistä valmiita atmos labin nesteitä saa? Koittanut selata nettii enkä nyt löydä? Luotettava paikka euroopassa? Enkä todellakaan rupea itse sekoittelemaan mitään vaan valmista tavaraa pitää olla.

     
     
  9. #269

     
     
  10. #270
    Green apple out of stock. Perkule. Muita ehdotuksia?

     
     
  11. #271

     
     
  12. #272
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Tuota oon itse kaikki Atmokset hommannut -> Liquidy/FlavoursE-aromat Atmos Lab 10ml :: Ego²

     
     
  13. #273
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Tuota oon itse kaikki Atmokset hommannut -> Liquidy/FlavoursE-aromat Atmos Lab 10ml :: Ego²
    Paitsi että sieltä ei taida saada valmiita nesteitä atmoksen tiivisteet kyllä tulee tuolta hankittua kaikki...
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  14. #274
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Paitsi että sieltä ei taida saada valmiita nesteitä atmoksen tiivisteet kyllä tulee tuolta hankittua kaikki...
    Ai nii ku kaikki ei miksaa itse sori
    no ottaa potun tiivarii (green apple + 2 kpl 100ml niksaa) ni o valmista kauraa 210ml

     
     
  15. #275
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ja vieläpä melkein samalla rahalla kuin 20ml valmista nestettä

     
     
  16. #276
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    19
    Heips. Ostin Atmoslabin balanced 20mg vahvuista ja 0mg. Sekoitan suhteella 50/50 ja lisään "mausteet". Kovin tuntuu "vetiseltä". Tuntuu siltä että atot tukehtuu tuohon. Ihan kun sitä tulis liikaa. Ainoa millä kyseinen setti toimii on iclear 16. Onko kenelläkään ollut samanlaisia ongelmia Atmoksen pohjien kanssa? Tekeeytyykö tuo litku ajan kanssa vähemmän juoksevaksi? Millä sitä vois lantrata että ei olisi niin juoksevaa?

     
     
  17. #277
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lap_ik Näytä viesti
    Heips. Ostin Atmoslabin balanced 20mg vahvuista ja 0mg. Sekoitan suhteella 50/50 ja lisään "mausteet". Kovin tuntuu "vetiseltä". Tuntuu siltä että atot tukehtuu tuohon. Ihan kun sitä tulis liikaa. Ainoa millä kyseinen setti toimii on iclear 16. Onko kenelläkään ollut samanlaisia ongelmia Atmoksen pohjien kanssa? Tekeeytyykö tuo litku ajan kanssa vähemmän juoksevaksi? Millä sitä vois lantrata että ei olisi niin juoksevaa?
    Mistiä ja balancediä sekoittelen keskenään 0mg molemmat Ja MM niksoja, tilaappa vaikka e-smokelta wg joukkoon ettei mene hukkaan tuo balanced.

     
     
  18. #278
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    19
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Mistiä ja balancediä sekoittelen keskenään 0mg molemmat Ja MM niksoja, tilaappa vaikka e-smokelta wg joukkoon ettei mene hukkaan tuo balanced.
    Sori joudun vääntämään itselleni rautalangasta. Ei oo vielä hirveästi kokemusta diy litkuista. Eli mulla on molemmat pohjat balanced (toinen 20mg ja toinen 0mg). Jos oikein ymmärsin niin tuohon balanced 0mg on sekoitettava mist 0mg nestettä? Eli tuota MIST MIX BASE 0MG | atmoslab.com (en löytänyt e-smokelta). Eli ilmeiseti MIST on selvästi "jäykempää". Menikö oikein? Kiitos avusta )

     
     
  19. #279
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lap_ik Näytä viesti
    Sori joudun vääntämään itselleni rautalangasta. Ei oo vielä hirveästi kokemusta diy litkuista. Eli mulla on molemmat pohjat balanced (toinen 20mg ja toinen 0mg). Jos oikein ymmärsin niin tuohon balanced 0mg on sekoitettava mist 0mg nestettä? Eli tuota MIST MIX BASE 0MG | atmoslab.com (en löytänyt e-smokelta). Eli ilmeiseti MIST on selvästi "jäykempää". Menikö oikein? Kiitos avusta )
    Mist (VG) on jäykempää tavaraa kuin Balanced. Tosin noissa Atmos Labin pohjissa on lisätty vettä, josta nimenomaan tuo juoksevuus johtuu. Perinteinen 99% VG on ihan siirappia. Tuossa on Atmoksen Mistissä on 15% vettä, jotta sitä olisi helpompi käyttää.

    Ja K-57 tarkoittama VG on tätä Pohjaneste VG 100 ml | esmoke.fi

    Tuo esmoken VG on juurikin sitä jäykkää tavaraa, jos jäykkyyttä nesteisiisi kaipailet.
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  20. #280
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    19
    Nyt meni perille! KIITOS!

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •