Sivu 12 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 546

Aihe: Atmos Lab - Pohjat, valmiit ja tiivisteet Kreikasta

  1. #221
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    Monen prosentin nesteen teit? Itse tein 6% ja on kyllä saman makuista kuin hajuistakin, eli juurikin vihreää omenaa. Pientä kirpeyttä jäin jotenkin kaipaamaan Omani on nyt ollut 100ml pullossa viikon, ja 20ml maisteltu sinä aikana


    Tilasin Finnvapelta valmista nestettä, en siis ole tehnyt nesteelle mitään.

     
     
  2. #222
    Parfyymin maun tunnistamisen vielä ymmärrän, itsekin olen joskus naisen kaulalta sitä suuhuni saanut, mutta missä (ja mitä se on) olette maistanut kemikaalia?afro.gif

     
     
  3. #223
    Lieköhän sama juttu kuin jonkun maistuessa paskalta. Tuskin sitäkään on varsinaisesti maisteltu.

    Mutta juu noihin epämääräisiin teollisiin makuihin usein auttaa se tuuletus. Paitsi Atmoksen peachiin, maistuu edelleen melko järkyttävältä.

     
     
  4. #224
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    184
    green apple, lime, orange ja blackberry kotiutu vihdoinki. liemet sekoteltu mut prkl ku ei jaks vääntää setuppii kaiffarii :S

     
     
  5. #225
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Lieköhän sama juttu kuin jonkun maistuessa paskalta. Tuskin sitäkään on varsinaisesti maisteltu.

    Mutta juu noihin epämääräisiin teollisiin makuihin usein auttaa se tuuletus. Paitsi Atmoksen peachiin, maistuu edelleen melko järkyttävältä.


    Mitä meinaat "tuuletuksella"?

     
     
  6. #226
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Mitä meinaat "tuuletuksella"?
    Niin sitä korkki auki kypsyttelyä viikko tai pari. Ainakin jokunen neste on tolla lähtenyt toimimaan.

     
     
  7. #227
    Atmos Labin valmis Mint 100% VG neste ei kyllä vaikuta hirveästi täydeltä VG nesteeltä. Höyryntuotto huomattavasti huonompi kuin AL:n 50/50 nesteissä. Ei kyllä maistu palaneelta niin en tiedä viitsiikö wickejä ruveta ottamaan pois Protankista...


    E: Tai no ei ehkä huomattavasti huonompi, mutta aika samaa tasoa. Odotin ehkä vähän enemmän.

     
     
  8. #228
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Onkos kellään kokemusta yhdistelmästä Lemonade ja Kayfunin muovitankki? Joskus kartotankissa uhmakkaasti tätä pidin ja se ei ainakaan mennyt miksikään...

     
     
  9. #229
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    2
    Mistä voisi johtua Atmos Labin valmiin Bebecan järkyttävä maku/tuoksu? En tosin tiedä, onko vika vaan minussa kun sitä niin kovasti kaikki ovat kehuneet vai itse nesteessä kun se maistuu/tuoskuu omasta mielestä ihan järkyttävälle. Olen nyt vuorokauden "tuulettanut" nestettä. Ja niin, kokeilin nestettä Mega Dual Coil Cartomizerissä, voisikohan sekin vaikuttaa?

     
     
  10. #230
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Voihan se olla. Itse juuri iskin taifun gt:hen 0.7ohmin setupin #200 katiskasta ja bebeca maistuu niin perkeleen hyvälle
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  11. #231
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Onko missään blue raspberry -tiivistettä saldoilla?
    ego2 ainakin loppu
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  12. #232
    Höyrykonkari vadap's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    tampere
    Viestit
    124
    Eikös tän atmossin mist pohjanesteen kuuluis olla aika kankeeta tavaraa? Tuntu tulevan neulan läpi helpommin ku inaweran vpg powers smoke baza. Ja olin huomaavinani selvän eron 0mg ja 20mg mistin välillä tossa "notkeudessa" vaikka eihän nikotiinin määrä siihen pitäis vaikuttaa? Sekotin vpg:tä ja tätä mistii puolet ja puolet + tiivari joten pitäs olla aika vg voittoinen neste mut ei tietookaan mistään suurista höyrypilvistä. Höyryn määrä on aika sama ellei jopa pienempi kun pelkällä vpg powersmoke bazalla. Voi toki olla myös setupissa vika, omasta mielestä näytti olevan kunnossa. Yks mahdollisuus on varmaa myös et toi mun vaijeriwick ja vähän märäksi vesipesun jälkeen, se vissiin vaikuttaa höyrynmäärään ? Alko vaan epäilyttään kun jengi aina puhuu kuinka vg on liisteriä, no toi ei kyl oo.

     
     
  13. #233
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    jee jee löytypäs yks adv lisää mitä täytyy kaapissa olla OUZO tiivarista tehty 5% suhteella ja jumaliste ku on nannaa

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  14. #234
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    jee jee löytypäs yks adv lisää mitä täytyy kaapissa olla OUZO tiivarista tehty 5% suhteella ja jumaliste ku on nannaa
    Puskeeko sullakin suht paha parfyymi siitä läpi? Viikon kypsyttely ei ole ainakaan mulla vielä auttanut...

     
     
  15. #235
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    jee jee löytypäs yks adv lisää mitä täytyy kaapissa olla OUZO tiivarista tehty 5% suhteella ja jumaliste ku on nannaa
    Mitähän toi ouzo sanos absintin kera
    Mulla on 2 litraa ouzoa kaapissa mut ei oo höyryttelykelpoista
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #236
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    eilen sekoittelin ja tänään novum tankki täyteen ilman mitään parfyymin makuja
    maistuu juuri sille mitä luvataan helvetin hyvää

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  17. #237
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jerse Näytä viesti
    Mistä voisi johtua Atmos Labin valmiin Bebecan järkyttävä maku/tuoksu? En tosin tiedä, onko vika vaan minussa kun sitä niin kovasti kaikki ovat kehuneet vai itse nesteessä kun se maistuu/tuoskuu omasta mielestä ihan järkyttävälle. Olen nyt vuorokauden "tuulettanut" nestettä. Ja niin, kokeilin nestettä Mega Dual Coil Cartomizerissä, voisikohan sekin vaikuttaa?
    Bebeca maistuu pumpulilla, ja varmaan silicallakin aika kamalalta. Meshillä huomattavasti pehmeämpi kokonaisuus. Pumpulilla tuli palaneen pähkinän makua, ja räjähtävä kurkkutuntuma.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  18. #238
    Höyrykonkari vadap's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    tampere
    Viestit
    124
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vadap Näytä viesti
    Eikös tän atmossin mist pohjanesteen kuuluis olla aika kankeeta tavaraa? Tuntu tulevan neulan läpi helpommin ku inaweran vpg powers smoke baza. Ja olin huomaavinani selvän eron 0mg ja 20mg mistin välillä tossa "notkeudessa" vaikka eihän nikotiinin määrä siihen pitäis vaikuttaa? Sekotin vpg:tä ja tätä mistii puolet ja puolet + tiivari joten pitäs olla aika vg voittoinen neste mut ei tietookaan mistään suurista höyrypilvistä. Höyryn määrä on aika sama ellei jopa pienempi kun pelkällä vpg powersmoke bazalla. Voi toki olla myös setupissa vika, omasta mielestä näytti olevan kunnossa. Yks mahdollisuus on varmaa myös et toi mun vaijeriwick ja vähän märäksi vesipesun jälkeen, se vissiin vaikuttaa höyrynmäärään ? Alko vaan epäilyttään kun jengi aina puhuu kuinka vg on liisteriä, no toi ei kyl oo.
    Tähän nyt päivitystä. Tänään testasin tota nestettä missä tota 0mg mistiä ja höyryä ei tuu ollenkaa. Tuntuu samalta ku höyryttäis vettä. Setuppi kunnossa, muut nesteey höyryää. Eli mulle on myyty pullotettua vettä? Ego2.pl tilasin nämä.

     
     
  19. #239
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vadap Näytä viesti
    Tähän nyt päivitystä. Tänään testasin tota nestettä missä tota 0mg mistiä ja höyryä ei tuu ollenkaa. Tuntuu samalta ku höyryttäis vettä. Setuppi kunnossa, muut nesteey höyryää. Eli mulle on myyty pullotettua vettä? Ego2.pl tilasin nämä.
    En ole näköjään ainoa.

     
     
  20. #240
    Höyrykonkari vadap's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    tampere
    Viestit
    124
    Lainaus Alkuperäinen postaaja PalleX2 Näytä viesti
    En ole näköjään ainoa.
    Otitko yhteyttä sinne mistä tilasit? Jotain paskaa erää ilmeisesti liikkeellä. Samas tilaukses mul oli sitä 20mg mistiä ja se toimii.
    Edit: ja siis tarkennuksena et tossa höyryämättömässä nesteessä on myös vpg powersmokee seassa. Ja kyseinen sekoitus höyrys eilen, kylläkun huonosti ja tuntui samalt ku joskus vedestä märällä evodin atol otin höyryt. Ja tänään sit ei käytännös ollenkaan höyryy tosta nesteestä.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •