Sivu 7 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789101117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 399

Aihe: Vanttilan hö(y)rähtelyt

  1. #121
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    WTF?! Onko sulla messinkitappi siellä napissa?

    http://www.youtube.com/watch?v=IyS2Qlbvoi8

    Tossa ^^ todisteet, että pääsin ainakin vielä yli 3,9 voltin kuormassa ja kiinni oli 1,5 ohmin setuppi.
    Messinkinen tappi, ja ennen putsausta testasin ZAGin kanssa jossa 1,0ohmin coili niin 3,5V anto kuormassa...

     
     
  2. #122
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Viitsitkö postata jonkun runk...kuvamaterin tuosta WA & Mark-T-kombosta?
    KGO & Twist

     
     
  3. #123

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Tässä tämmönen huono räpsy. Pitäs olla toi infinitykin satiinipinnalla niin näyttäs vielä paremmalta.

     
     
  4. #124
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Mitä sa Vanttila haluut vaihdossa, että saan ton Wizardin?

     
     
  5. #125

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    sielusi

     
     
  6. #126
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    No sehän lähti halvalla...
    Osoite taitaakin sulta jo löytyä?

     
     
  7. #127

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Heti kun mä löydän titaanisen wizardin voin vaihdella ton sun kans johonki.

     
     
  8. #128
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Eikös niitä oo koko maailmassa joku 30 kpl, eli ihan hyvät mahdollisuudet?
    Kyl mä oon yrittäny käydä jo nostelemassa sun TI-metsästysketjua ECF:llä sen toivossa että sulle jäis toi tavis wizard ylimääräiseksi...

     
     
  9. #129

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    30 niitä on mut tiedän aika monta kenellä niitä on, pitää koittaa herutella.

     
     
  10. #130
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    pitää koittaa herutella.

     
     
  11. #131

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Sä oot Jalippo vähän eri näkönen tossa kuvassa kun mitä videoista muistin. Ja ihan kivat tissit myös

    Ps. Tekis itte mieli ostaa kanssa tommonen 18350 wizardi, mut en tiiä raaskiiko kun sen verran tavaraa tulossa taas.

     
     
  12. #132

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Vaikka itekkin tykkään pienistä modeista, niin ei silti ole mitään järkeä ostaa 18350-mallia imo. Se on niin pieni että sivunapin käyttö on ergonomisesti aika tukalaa, oli kuinka pienet kädet tahansa. 18500-mallin voisin minimissään hankkia, mut ei mua haittaa toi 18650 myöskään.

     
     
  13. #133

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Paljonko toi 18500 versio on caravelan 18350 versiota korkeampi? Itte pystyn helposti kuvittelemaan käyttäväni tota pientä. Siitä pitää pitää vähän eri tavalla kiinni vaan kun pohjanapillisesta. Eli pitää sen verran kädessä sitä, et atomisaattorikin on jo kämmenen sisällä ja painaa nappia vaikka keskisormella. En tiiä miten toi käytännössä toimii, mut noin päättelin kun tota caravelaa pyörittelin kädessä ja kuvittelin siinä olevan samalla paikalla nappi kun wizardissa.

     
     
  14. #134
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Noitahan pitäs tän kuun lopussa tulla kauppoihin, en tiiä irtooko tuolla varustuksella vielä tuolta cloud9vaping.co.uk:sta tai edes sielulla... Mutta ainakin rahalla luulis saavan. Ja bugs mielestäni lupas ainakin VW:lle ilmoitella hieman ennen kuin nuo tulevat kauppoihin... Ja siinä voit sitä sun rakasta kickiä käyttää!!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  15. #135
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Noitahan pitäs tän kuun lopussa tulla kauppoihin, en tiiä irtooko tuolla varustuksella vielä tuolta cloud9vaping.co.uk:sta tai edes sielulla... Mutta ainakin rahalla luulis saavan. Ja bugs mielestäni lupas ainakin VW:lle ilmoitella hieman ennen kuin nuo tulevat kauppoihin... Ja siinä voit sitä sun rakasta kickiä käyttää!!
    Älä perkule?! Kyllä mulla on siellä notificationit ollu päällä pian jo puol vuotta, mutta sinnekö tulee suoraan sitä V2 mallia joka imasee myös kickin sisään?!
    Varotelkaa pliis vähän etuajassa, jos kuitenkin käy niin ettei notificationit pelaa ja menee sivu suun! O0

     
     
  16. #136

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Musta tuntuu et ne tulee bugsin omaan kauppaan eikä C9V:lle, en oo kyl varma. Muistaakseni oli niin et menee marraskuun puoliväliin ainakin, TI wizardit sit joulun tienoilla. Kaikki uudet mallit tulee olemaan V2, eli akku oikeinpäin ja kick toimii. Jos jalippo jostain löydät V1:sen niin ne on mahdollista päivittää V2:seen 40 eurolla.

    Sain muuten eilen suostuteltua bugsin tekemään mulle topfed chalicen, ainoo maailmassa joka ei oo ite modattu

     
     
  17. #137

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Paljonko toi 18500 versio on caravelan 18350 versiota korkeampi? Itte pystyn helposti kuvittelemaan käyttäväni tota pientä. Siitä pitää pitää vähän eri tavalla kiinni vaan kun pohjanapillisesta. Eli pitää sen verran kädessä sitä, et atomisaattorikin on jo kämmenen sisällä ja painaa nappia vaikka keskisormella. En tiiä miten toi käytännössä toimii, mut noin päättelin kun tota caravelaa pyörittelin kädessä ja kuvittelin siinä olevan samalla paikalla nappi kun wizardissa.
    Veikkaan et se 18350 WA on aikalailla saman kokonen kuin 18350 -cara, pari milliä lyhyempi. Mun on ainaki vaikee kuvitella käyttäväni noin pientä modia sivunapilla.

     
     
  18. #138
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Sain muuten eilen suostuteltua bugsin tekemään mulle topfed chalicen, ainoo maailmassa joka ei oo ite modattu
    Jätkä on kyllä uskomattoman kova heruttaja! O0

     
     
  19. #139
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Vanttilahan myy eskimoille pakastimia ja arabeille hiekkalaatikoita.

     
     
  20. #140
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Musta tuntuu et ne tulee bugsin omaan kauppaan eikä C9V:lle, en oo kyl varma. Muistaakseni oli niin et menee marraskuun puoliväliin ainakin, TI wizardit sit joulun tienoilla. Kaikki uudet mallit tulee olemaan V2, eli akku oikeinpäin ja kick toimii. Jos jalippo jostain löydät V1:sen niin ne on mahdollista päivittää V2:seen 40 eurolla.

    Sain muuten eilen suostuteltua bugsin tekemään mulle topfed chalicen, ainoo maailmassa joka ei oo ite modattu
    Joo tosta kaupasta en oo 100 varma, mutta tuolla C9V:llä on kyllä teksti, että seuraava erä odotettavissa tämän kuun lopulla... Mutta luulis ainakin sen omaan kauppaan tulevan.

    Ja samaa mieltä Vanttilan kanssa tuosta 18350 putkesta, mitä sitä omaa caraa testaili. Uppos kyllä hyvin kämmeneen vaikka mulla on aika pieni käsi. En kyllä tolla yläpuolisella napilla ostais noin pientä, varsinkin kun 18650 putki on tuossa mallissa todella snadi sekin. GG stealth tyyliin sijoitetulla alhaalla olevalla napilla ihan asia erikseen. Mutta ei sekään tuollaisena hipasu juttuna välttämättä toimis.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •