Sivu 18 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 814151617181920 ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 399

Aihe: Vanttilan hö(y)rähtelyt

  1. #341

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Kyllä nyt miestä hemmotellaan



     
     
  2. #342
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Kyllä nyt miestä hemmotellaan


    Nyt näyttää hyvältä! Kerro pian mielipiteet Sidewinderista. Ja myy mulle, kun kyllästyt

     
     
  3. #343

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Hyvin se höyryää! Tosiaan lähes kontaktipinnat on vaihdettu messinkisiin, joten droppia ei hirveästi todennäköisesti ole. Muutama pieni juttu ärsyttää, mutta nekin hoitunee kun jaksaa purkaa ja kasata laitteen uudestaan. Eihän sitä nyt malttanut kuin pikaisen pesun antaa ennen setupin tekoa Melkeen enemmän oon innoissani tosta wizardista, laatu kyllä huokuu

     
     
  4. #344
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Mites Wizardin droppi? Varmaan samaa luokkaa kuin veljessään kö?
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  5. #345

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Mites Wizardin droppi? Varmaan samaa luokkaa kuin veljessään kö?
    En oo mittaillu, varmaan samaa luokkaa apprenticen kanssa. Siitä hävikistä pääsee hyvin suurilta osin eroon kiillottamalla kaikki messinkipinnat cape codilla viikoittain. Kun ne ostat kiiltää, on hävikkikin paljon paljon pienempää.

    ----------


    Sidewinder ollut nyt tän päivän käytössä ja kyllä mä vaan tykkään tästä! Toimii siinä missä muutkin zenit, joskin kierteethän tässäkin on anodisoitu ja vitun taikajousi on paikallaan. Hävikki ei kuitenkaan kovin suurelta tunnu sillä nappi saa rungon päätyyn hyvän kontaktin ja kaippa se virta pääosin sitä kautta kulkee. Kierteillä toimiva topcap on oikein kaivattu lisä ja vaikkakin kierteitä on aivan helkkaristi, on sitä myös mukava käyttää.

    Ulkonäkö on aivan virheetön ja suorastaan komea. Anodisoinnissa ei virheitä ole ja työstölaatu on vallan hyvää. Painoa laitteesta kuitenkin löytyy aika reippaasti ja vaikkakin koko on oikein kiva, on tilaa on tuhlattu aivan liikaa. Koko kick-osion oisi voinut poistaa ja korvata sen vaikka nestetankilla. Akkukoteloon olisi pienellä mietinnällä saanut aivan helposti 18500-akun mahtumaan nykyisen 18350:n sijaan. Jo pelkästään napin kierteitä trimmaamalla ois tuon kokoa isomman akun saanut käyttöön.

    Onneksi tässä voi säätää wickin sijaintia napin suhteen. Jos wick -ja samalla ilmareikä- on siinä loogisimmassa paikassa, eli nappia vasten, tulee nappia peukalolla painaessa tukittua myös ilmareikä. Säädin ilmareiän noin 45 asteen kulmaan napista, jolloin wick on silti kosketuksissa mehuun samalla kun nappia voi painaa peukalolla. Lukitusominaisuus on kiva, mutta aivan turha.

    Kaiken kaikkiaan olen hyvin tyytyväinen laitteeseen. Varmaan tulen korvaamaan tuon höpöhöpöjousen jollain muulla ja poistamaan anodisoinnit kierteistä, saa nähdä kuinka paljon vaikutusta tuolla on.

     
     
  6. #346
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Toi SW kyllä vaikuttaa aika mukavalta. Jospa kohta se omakin tulis.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  7. #347

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Tässä vaan häiritsee se, että juuri mitään "etuja" ei ole verrattuna esim zen miniin. Pituus on vaan ehkä pari senttiä lyhyempi mutta painoa ja paksuutta sen sijaan tulee enemmän ku tarpeeksi lisää. Tilan optimointi on kyllä aika heikosti suoritettu. Olettaisi että tän kokoseen laitteeseen menis edes 18500-akku jos ei 18650.

     
     
  8. #348
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Kiva päästä vertailemaan tuohon NGB 4.1:seen kun se kuitenkin käyttää 18650 akkua ja on todella sopivan kokoinen. Ja kaiken lisäksi erittäin kevyt alumiinin takia.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #349

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Kyllä mun mielestä ngp vie suunnittelussa 100-0. Se on varmaan pienempi laite kuin tämä ja silti akkukapasiteettia on yli tuplat. Tässäkin on tuota tuttua voltage droppia, mikä laittaa ärsyttämään suunnattomasti. BAMissakin piti sitä sun tätä tehdä että sen sai toimimaan kunnolla ja nyt ilmeisesti tämän kanssa sama edessä. Vituttaa kun kalliit ja muuten niin loistavat laitteet on pilattu sillä että valmistaja on ohittanut selvät suunnitteluvirheet sillä että väittää niiden olevan turvallisuusominaisuuksia. En tiedä jaksanko vittu rueta tässä enään poistamaan anodisointeja ja hiomaan napin keskipostia matalammaksi. Voi olla että laitan suoraan ecf:llä 500 dollarilla myyntiin, kun on oikeen JCWestin modaama yksilö.

    Kuten jo aikaisemmin sanoin, tykkään laitteesta kovasti. Ongelmina on kuitenkin tuo droppi, mitä on sen verran että ero toimivaan bamiin on kuin yöllä ja päivällä. Toinen ongelma on se, että vaikka laitteen halkaisija on tuplattu ja paino ainakin tuplattu verrattuna zen miniin, ei noilla lisäyksillä ole saatu mitään hyötyä aikaan. Sama akkukoko, 1.5cm saatu pituutta pois ja nestekapasiteetti hieman isompi kuin minissä. Mielestäni aivan minimissään tän kokosen laitteen pitäs käyttää 18500-akkua. Todennäköisesti siis vaihtoon tai myyntiin lähtee aika äkkiä, jos en saa jotain yhtäkkistä modausvimmaa.

     
     
  10. #350

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Enpäs olekkaan niin varma tuosta jännitehävikistä. Bränikällä AW:lla toimii oikein mainiosti! Ilmeisesti muutama vanhempi 18350-akku on raiskattu niin pahasti, että tuo "jännitehävikki" johtuikin niistä. Vielä kun jaksais jotenki testailla että mitkä noista akuista on paskana ja mitkä ei.
    Toisaalta ongelma voi olla sama kuin bamissa alunperin, eli hävikki tuntuu olemattomalta täydellä akulla mutta heti kun akkua on hetki käytetty tuntuu hävikki paljon isommalta kuin sen kuuluisi olla. Pitää siis vielä testailla.

     
     
  11. #351

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Ihan ok postipäivä taas 8)

     
     
  12. #352
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Voi perskeles! Pitää kyllä koittaa saada itsellenikin tuota Pluidia. Joku on kaupitellut VW:lla 100ml pulloa ja hinta on vaatimattomat 85 puntaa.

     
     
  13. #353

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Niin teki, meinasin jo onnitella kaveria hintavalinnasta mut en sit viitsiny.

    On muuten fatty aika mainio drippiato vaikka ruma onki!

     
     
  14. #354

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Nyt voi kuolla suht onnellisena 8)

     
     
  15. #355
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Joko sä sen tuon tieltä vapautuvan infinityn kauppaat mulle? 8)

     
     
  16. #356

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    En mä varmaan vielä ainakaan yksinään sitä myy, voi olla että laitan bundlena 18650 WA:n kanssa. En kyllä tiedä raskinko luopua siltikään

     
     
  17. #357

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    En mä varmaan vielä ainakaan yksinään sitä myy, voi olla että laitan bundlena 18650 WA:n kanssa. En kyllä tiedä raskinko luopua siltikään
    Jos joskus raaskit, niin heivaa mulle! Testin jälkeen voin kaupata Infinityn fEE:lle.

     
     
  18. #358

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Ihan höpöksihän se on taas menny

     
     
  19. #359
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Oma moka!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  20. #360

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    ^Tuo sininen Bam on kyllä aika höpön (siisti) näköinen

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •