Sivu 14 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4101112131415161718 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 399

Aihe: Vanttilan hö(y)rähtelyt

  1. #261

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Reo's modsin ato tulee myyntiin 16.11 7pm EST.

    http://www.e-cigarette-forum.com/for...-our-mods.html

     
     
  2. #262

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Tänään tuli WA 18500 tuon jo omistamani 18650:n rinnalle. Onhan se lyhyt:


    Vaikee sanoa kummasta pidän enemmän, 18500 vai 18650-mallista. Vaikka pidänkin pienistä modeista, yleensä 18350, on 18500 ergonomialtaan jo vähän hankalahko. Pienissä laitteissa pitäisi olla ehdottomasti pohjanappi, muuten saan kädet solmussa painella. Mulla on vielä aika pienet kädet ja silti toi tuntuu ajoittain epämukavalta.

    Edit: 18500-malli on muuten tasan saman mittanen kuin taustalla näkyvä UCan.

     
     
  3. #263
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Linkkaa sitten ketjun osoite tänne, niin muutama suomipoika voi varmasti käydä lisäämässä oman referenssin teikäläisen puolelle reilusta kaupankäynnistä muun muassa täällä foorumilla.
    Pakkohan se oli omat kehut kanssa heittää! Todella ikäviä tapauksia nämä. Mutta mielestäni yllättävän vähän näistä olen mitään kuullut. Joka on tietysti hyvä juttu. Kyllähän se aina itseäkin jännittä tuonne maailmalle lähetellä rojuja. Tosin voihan se tapahtua kotomaassakin...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  4. #264

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Pluidia tulee tänään 310vapersille neljän aikaan yöllä suomen aikaan jos oikein laskin, 6PM PST.

     
     
  5. #265
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Savonlinna / Jyväskylä
    Viestit
    140

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Nonih, pitääpi pilkun jälkeen tulla kärkkymään... Ite en oo pluidia ikinä kokeillut, mutta onko toi 310vapersin laimennettu pluidi käypää tavaraa, vai onko makuvahvuus jo todella heikkoa (esim. itse en saa oikein mitään irti epipemodsin litkuista, todella laimeita omaan suuhun)?

     
     
  6. #266

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Pluidi on lantrattunakin tosi järkkyä tavaraa. Täysvahvusena ei mitään toivoa et vois kokopäiväsenä käyttää.

     
     
  7. #267
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Pluidia tulee tänään 310vapersille neljän aikaan yöllä suomen aikaan jos oikein laskin, 6PM PST.
    Oli kuitenkin vissiin viime yönä toi myynti...

    Yks pullo per mies tai nainen joten ei niin paljoo harmita.

     
     
  8. #268

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    50 fogattia meni kolmessa minuutissa

     
     
  9. #269
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    50 fogattia meni kolmessa minuutissa
    Joo ysistä eteenpäin refressailin...kävin vessassa ja nehän oli menny, perkele

     
     
  10. #270

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Nopia oli posti tällä kertaa:


    Ei käytännössä toimi kuin U-wickillä:


    Wick-reiät pienimmät mihin oon missään atossa törmännyt, täysin raivostuttavaa. Juice well on varmaan 5mm syvä, joten langan kiinnittäminen ruuvin alle raivostuttavaa. Maku on vallan mainio johtuen innovatiivisesta kammioratkaisusta, missä wickin puoleinen osa on kaiverrattu ja päinvastainen osa jätetty täyteen. Ilmasäätö toimii hyvin ja ato näyttää helvetin hyvältä caran päässä. Testaillaan vielä lisää, mutta voi olla että lähtee suht nopsaa kiertoon.

     
     
  11. #271
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Ai onkos toi nyt sit foggatti? Miten se näytti paremmalta niissä 3D kuvissa... :-\
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  12. #272
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Kyllä toi musta näyttää tosi hienolta, mutta muuten kuulostaa vähän pettymykseltä. Nuo pienet wick-reiät esim. eivät kuulosta yhtään hyvältä ja u-wickit ei kiinnosta ollenkaan. Tuon hintaluokan ja näin kauan viimeistellyltä vehkeeltä odottaisi jotain tosi täydellistä...

     
     
  13. #273

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Kyllä se nätti on ja toimiikin oikeen hyvin, kunhan sen vaan saa eka säädettyä toimimaan. En keksi yhtään järkevää syytä, miksi käyttää noin helvetin pieniä wick-reikiä. Argumentin pienelle ilmareiälle ymmärrän, mutta pieni wick-reikä vaan tekee asioista tarpeettoman vaikeita.

    Setupin teko tuottaa ajoittain siis vaikeuksia mullekkin ja kokemusta on kuitenkin muutamasta gennystä ennen tätä. Jo pelkästään langan kiinnittäminen miinusnavan alle on tuskallista sormiakrobatiaa. Sit saakin rullailla meshistä niin saatanan pienen kuin on vaan mahdollista ja kierteet wick-rei'issä takaavat sen että aivan varmasti nappaa meshin oikkariin. Jos meinaa suoralla wickillä käyttää, niin on reikä niin kaukana keskipostista että "hyppy-hotspot" on lähes varma. Suorasta wickistä tulee niin pirun ohut, että 28awg langan käyttäminen on helvetin vaikeaa. U-wickillä toimii ihan hyvin, mutta onhan niitä aina vittumainen rullailla. Sanomattakin selvää, että 28awg:n käyttäminen ohuen U-wickin kanssa on lähes mahdotonta, jos ei rullaa sitä paikalleen ennen wickin asettelua reikiin. Miinusnavan ruuvi on myös niin lähellä wick-reikää, että reiän poraaminen isommaksi ja symmetriseksi ei näytä olevan mahdollista. Vois ainakin silottaa ne kierteet helvetiin noista rei'istä.

    Toimii siis helvetin hyvin, kun sen saa ensin toimimaan. U-wickin kanssa wickaa hyvin ja ratkaisu säädettävälle ilmareiälle on hyvin innovatiivinen ja todella hyvin toteutettu. Ilmavirta osuu wickin pohjaan ja nousee siitä ylöspäin, tämä yhdistettynä pieneen imukammioon ja makuelämys on vallan muikea.

    Hyvä ja varsinkin kaunis ato joka on vähän turhan vittumainen saada toimimaan. Huomenna pitäs tulle Hellfire Mega niin pääsee vertailemaan.

     
     
  14. #274
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    No sait sitten ton pitkään haluamasi hellfiren.

    Toi foggatti kyllä kuulostaa siltä, että vois jättää väliin. Eli katotaan tossa kuukauden päästä kun kiroan tuon laitteen ja samalla tuskailen U wickin kanssa.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  15. #275

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    En mä niin älyttömästi tota hellfirea ole koskaan halunnut, oishan sen vaihdossa saanut jo aikasemmin. Nyt vaan tuli mahdollisuus saada se läheltä ja ihan mielenkiinnon vuoksi haluun sitä kokeilla.

    En oikeen osaa päättää mieltäni fogatista. Toimii helvetin hyvin sillon ku se toimii, mut ärsyttäviä pikkujuttuja täynnä.

     
     
  16. #276
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Joo tota hellfireä ois ihan kiva testaa ihan vaan sen hypen takia, että onko mitään paikkaansa pitävyyttä. Mutta en tosiaan hankkisi siihen hintaan mitä niistä tuolla ulkomaailmassa pyydetään.

    Ja sit kun menee hermo tohon fägettiin, niin viskaa mulle.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  17. #277

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Katotaan sitä sit kun menee hermot Tuo ulkonäkö caran nokassa on niin ihana, et jo pelkästään sen takia voi mennä hetki ennen kuin siitä luovun.

     
     
  18. #278
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Aaa, silmä karkkia! No ei oo hoppu, hämmästelen sitä sitten festareilla.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  19. #279
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Savonlinna / Jyväskylä
    Viestit
    140

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Joo tota hellfireä ois ihan kiva testaa ihan vaan sen hypen takia, että onko mitään paikkaansa pitävyyttä.
    Ihan ookoo genny, mut kuuluisa hype iskenyt tuohonkin Ei mitenkään erikoinen, mutta ei älyttömän huonokaan. TH kovempi mitä muilla, maku OK, wick-reijät turhan pienet mutta yläkäpin kiinnitys helkkarin pätevä! Jämäkkä, joillekin jopa turhan, mutta ei varmasti lähde taskussa pois ja ei käytetty turhaa tilaa käpin kiinnitykseen.

    Penniäkään yli ovh en maksais siitä, mutta näköjään jenkeille toi kelpaa Itseäni ihmetyttää suuresti VapePitin hehkutus tosta atosta, onko mulla mennyt jokin aivan ohi vai miks perkeleessä nuo pitää sitä jumalaisena?

     
     
  20. #280

    Vs: Vanttilan hö(y)rähtelyt

    Aike perseatohan tuo on. Ei ehkä suoraan huono, mutta sanotaanko että hellfire on aika vanhanliiton genesis. Helvetin pienet reiät kuten ennen vanhaan oli tapana, U-wick melkeen pakollinen tai muuten tulee se inhottava hyppyhotspotti. Tosin samanlainen kuin fogatti, jos tykkää toisesta niin todennäköisesti tykkää molemmista. Fogatissa on vaan isompi nestetilavuus, se on nätimpi ja siinä on säädettävä ilmareikä. Vois siis sanoo, et fogatti on päivitetty hellfire.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •