Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 33 / 33

Aihe: Akku josta piisaa voimaa päivän tarpeeksi

  1. #21

    Vs: Akku josta piisaa voimaa päivän tarpeeksi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Älä nyt...kiinalaiset on neroja...tekeehän ne i pädejäkin halpaan hintaan...ja jotkut maksaa niistä.....Toisaalta.. rakensihan ne kiinan muuriakin noin 1900 vuotta.....vaikka tikkaatkin oli jo keksitty aikoja sitten ^-^
    Ihan pikku kommentti kun olen useamman vuoden kinkkien kanssa töitä tehnyt ja asioinut.

    Kiinalainen tekniikka riittää viemään ukot katselemaan lähietäisyydeltä kuutamoa niin, että maatamokin näkyy samalla vilkaisulla. Kiinalainen tekniikka riittä esim. tiedustelusatelliitin rakentamiseen.......

    Suomalaiset halpahallien sisäänostajat ostavat sieltä jopa venäläisille kelpaamattomia ylijäämäeriä ja niitä kaupataan täällä kiinalaisena high teck tuotteina.

    Kiinalaiset osaavat ihan varmasti myydä taalalla taalan tuotteen jos ostaja ei halua oikeaa ja toimivaa 1.5 taalan tuotetta.

    Tyhmyyttämme olemme vieneet sinne osaamistamme ja tehtaitamme joiden avulla kinkit toimittavat meille halutessamme myös korkeatasoisia tuotteita Audista, Volvosta jne alkaen.

    Halpahallien made in China rihkaman mukaan ei kannata muodostaakokonaiskuvaa kinkkien osaamisesta.

     
     
  2. #22
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Akku josta piisaa voimaa päivän tarpeeksi

    Onninpojan kanssa samoilla linjoilla, näin ammattiostajan näkökulmasta katsottuna...
    Alkaa mennä raakasti ohi topicin, mutta tässä yksi hyvä esimerkki, kun eurooppalainen ostaja lähti Kiinaan tinkaamaan:

    Ostajan oli tarkoitus hankkia vaateketjulle X kontillinen valkoisia t-paitoja, hän sai tarjouksen, mutta päätti kuitenkin lähteä vielä paikan päälle neuvottelemaan paremmat ehdot. Hän pyysi useaan otteeseen alennusta ja joka kerta Kiinalaiset lupasivat antaa sen (hehän eivät sano ei). Ostaja oli hämillään omista "taidoistaan" ja pyysi vielä pari kertaa lisää alennusta, Kiinalaiset hymyilivät ja lupasivat toteuttaa ostajan toiveen hinnasta.

    Ostaja palasi kotimaahan hyvällä mielellä, olihan hän saanut neuvoteltua hinnasta noin 80 % pois, vaikka ensimmäinenkin tarjous koko kontista oli varsin kilpailukykyinen.
    Tuotteet saapuivat aikataulussa Eurooppaan, mutta eihän niitä kukaan voinut paitoina käyttää. Niistä näkyi läpi ja pienelläkin hipaisulla paitaan tuli reikä... Ostaja soittaa vihaisena kauppakumppanilleen ja haukkuu laatua. Hän sai ystävällisen vastauksen, ystävä hyvä, halusit hinnasta pois, mutta meidän piti kompensoida se käytetyn materiaalin määrässä, muuten emme olisi ikinä pystyneet toimittamaan haluamaasi määrää paitoja tuohon hintaan.


    Back to topic, himohöyryttelijälle päiväksi riittävä akku on varmaan King Kong 26650 johon luvataan varaukseksi 4000 mah, mutta testitulokset osoittavat sellaisia 4500 mah lukuja. Myös MNKE IMR 26650 (4000 mah) on huippuakku. Tosin noita 26xxx syöviä monstereita on vähemmän tarvella. Päivän, tai jopa kahdenkin akkukeston saavuttaa myös Darwinilla...

     
     
  3. #23
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Akku josta piisaa voimaa päivän tarpeeksi

    Itse tuossa mietiskelin tätä Mammothia, joka siis syö 26650-akkuja, mutta tulin siihen tulokseen, että tuon kokoisella akulla piippu on mulle SE juttu.

     
     
  4. #24
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Akku josta piisaa voimaa päivän tarpeeksi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Itse tuossa mietiskelin tätä Mammothia, joka siis syö 26650-akkuja, mutta tulin siihen tulokseen, että tuon kokoisella akulla piippu on mulle SE juttu.
    Mulle SE juttu taitaa olla tämä:



    Edit: mahdollisuus myös käyttää 26500 + kick yhdistelmää.

     
     
  5. #25
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Akku josta piisaa voimaa päivän tarpeeksi

    Mulle kelpais se LS:n piippu (siis se vanhempi, vaikka se joululahja Dragonikin hieno on ja istui paremmin käteen kuin alunperin luulin, itse en jotenkin siitä "pullotelineestä" innostunut), vaikka taitaakin olla "vain" 25500-kokoinen.

     
     
  6. #26
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Jännä juttu, että tämä akku Sähkötupakka | Suomen suurin sähkötupakka-kauppa | PaulSaar | Aloituspakkaukset minkä nyt yhdistin justfogin vehkeeseen toimii kuin unelma. Tällaiselle himotupruttajallekkin kestää tuo yksi lataus melkeen kolme päivää, outo homma, kun tuo paulsaarin höyrystin meni heti paskaksi,mutta akku on kuin unelma. Tuo jusfogin akku on ihan lelu, ei kestä kyllä montaa tuntia.

     
     
  7. #27
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63

     
     
  8. #28
    Löytyykö otsikon mukaista akkua mekaaniseen 18650 koossa. Nykyset aw:t on vaihtokunnossa aina työpäivän jälkeen.

     
     
  9. #29
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hugo82 Näytä viesti
    Löytyykö otsikon mukaista akkua mekaaniseen 18650 koossa. Nykyset aw:t on vaihtokunnossa aina työpäivän jälkeen.
    Tällä Samsungin akulla oon ainakin ite pärjännyt hienosti. Ei tarvitte joka päivä latailla. Samsung INR18650-25R "Button-Top" - Akkulasta!

     
     
  10. #30
    Pitääpä tilata testiin muistan lukeneeni että jollain kesti noi pidempään ku panasonicin päälle 3000mAh

     
     
  11. #31
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Juu eihän sokeena kannata pelkkiä mah määriä tuojottaa
    Purkuvirta suhteessa kapasiteettiin on parempi mittapuu
    Ja tietenkin käyttötarkoitus mihin akku tulee kumpaa siis tarvitaan

     
     
  12. #32
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 11:39.

     
     
  13. #33
    Asia selvä tulee akku vaihdettua jo siinä 3.8v kohdalla...

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Akut ja laturit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •