Sivu 21 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111718192021222324 ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 462

Aihe: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

  1. #401
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Ei kyllä olisi missään muualla tullut mieleen jättää sellaisia 3 tonnin putkia pyörimään siihen pöydälle kun itse viilletti vaikka missä. Kaikki näyttää olevan tallessa ja rehellisessä seurassa oli mukava viettää aikaa.

    Rebuildable pöytä oli mielestäni menestys ja irrotettiin siellä monta hymyä, kun sitä höyryä vihdoin alkoi nousta!
    Ps. jos jonkun Diablosta puuttuu pussi jossa oli kanthalia, meshiä ja vara eristerengas, niin se löytyy täältä. Posti kuljettaa...

     
     
  2. #402
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Ei kyllä olisi missään muualla tullut mieleen jättää sellaisia 3 tonnin putkia pyörimään siihen pöydälle kun itse viilletti vaikka missä. Kaikki näyttää olevan tallessa ja rehellisessä seurassa oli mukava viettää aikaa.

    Rebuildable pöytä oli mielestäni menestys ja irrotettiin siellä monta hymyä, kun sitä höyryä vihdoin alkoi nousta!
    Ps. jos jonkun Diablosta puuttuu pussi jossa oli kanthalia, meshiä ja vara eristerengas, niin se löytyy täältä. Posti kuljettaa...
    Taitaa olla mun nuo Diablon rojut. Viskaa postiin kun ehdit... Tarjoon bissen kun ensikerran tiemme kohtaavat. Lähdin niin hätäsesti saippuakauppiaan matkaan, että meina reppukin unohuta.

    Samaa mietin itse tuosta rehellisestä porukasta. Ei ois kovin vaikeeta ollut jonkin pistää jotain povariin. Itsellä vaan oli enemmän putkia palatessa kuin lähtiessä.

    Niin ja toivon, että mun toilailut ei aiheuttanut pysyviä traumoja kenellekkään. :-\
    Ja esikerralla jos jokua haluaa tulla Jalipon viereen patteriin kahlituksi, niin otetaan enemmän rautoja mukaan. :P
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  3. #403
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Pitäskö seuraavat yhdistää noihin Sex messuihin?!

     
     
  4. #404
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Menee putket sekaisin ja joku ressukka huomaa imevänsä lotharia miettien miksei höyry nouse.
    KGO & Twist

     
     
  5. #405
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Taitaa olla mun nuo Diablon rojut. Viskaa postiin kun ehdit... Tarjoon bissen kun ensikerran tiemme kohtaavat. Lähdin niin hätäsesti saippuakauppiaan matkaan, että meina reppukin unohuta.

    Samaa mietin itse tuosta rehellisestä porukasta. Ei ois kovin vaikeeta ollut jonkin pistää jotain povariin. Itsellä vaan oli enemmän putkia palatessa kuin lähtiessä.

    Niin ja toivon, että mun toilailut ei aiheuttanut pysyviä traumoja kenellekkään. :-\
    Ja esikerralla jos jokua haluaa tulla Jalipon viereen patteriin kahlituksi, niin otetaan enemmän rautoja mukaan. :P
    Ei tuosta nyt varsinaisia traumoja jäänyt, mutta pari kuvaa on palanut verkkokalvoille eikä ne katoa vaikka kuinka puristaisi silmiä kiinni

    Oli kyllä tosi hauskaa tavata kavereita ja ottaa parit tuopposet mieheen. Tänään onkin sitten meinannut vähän puhalluttaa... Seuraavaksi sitten tammikuussa Suomen Turkuun.

     
     
  6. #406
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja yuzo82 Näytä viesti
    E-Marlboroman "nauttii" Tumbeliinan jesarimodista
    Jesarimodi+Somnium=ultimaalinen höyryttelyelämys

     
     
  7. #407
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Pitäskö seuraavat yhdistää noihin Sex messuihin?!
    No mulla on kokemusta niistäkin niin eiköhän onnistu. Lohitartar ei ole paikalla...

     
     
  8. #408
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman Näytä viesti
    Ei tuosta nyt varsinaisia traumoja jäänyt, mutta pari kuvaa on palanut verkkokalvoille eikä ne katoa vaikka kuinka puristaisi silmiä kiinni

    Oli kyllä tosi hauskaa tavata kavereita ja ottaa parit tuopposet mieheen. Tänään onkin sitten meinannut vähän puhalluttaa... Seuraavaksi sitten tammikuussa Suomen Turkuun.
    Mua on naurattanut koko päivän kun mietin sitä puhelua minkä piti tulla sulle. Mutta olitkin antanut vahingossa väärän numeron ja joku muu vastaa todella krapulaisella äänellä ja on pihalla kuin lumiukko kun kyselen, että onkos se Mallu mies siellä...
    Ei sen puoleen hyvät naurut siitä sai!

    Ja jos Sex messuille tulee seuraava miitti, niin voidaan Jalippon kanssa vääntää setuppeja patteriin kahlittuna!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #409
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Mua on naurattanut koko päivän kun mietin sitä puhelua minkä piti tulla sulle. Mutta olitkin antanut vahingossa väärän numeron ja joku muu vastaa todella krapulaisella äänellä ja on pihalla kuin lumiukko kun kyselen, että onkos se Mallu mies siellä...
    Ei sen puoleen hyvät naurut siitä sai!

    Ja jos Sex messuille tulee seuraava miitti, niin voidaan Jalippon kanssa vääntää setuppeja patteriin kahlittuna!
    Tuo oli eittämättä varsin huvittavaa. Sori siitä väärästä numerosta

     
     
  10. #410
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Mua on naurattanut koko päivän kun mietin sitä puhelua minkä piti tulla sulle. Mutta olitkin antanut vahingossa väärän numeron ja joku muu vastaa todella krapulaisella äänellä ja on pihalla kuin lumiukko kun kyselen, että onkos se Mallu mies siellä...
    Ei sen puoleen hyvät naurut siitä sai!

    Ja jos Sex messuille tulee seuraava miitti, niin voidaan Jalippon kanssa vääntää setuppeja patteriin kahlittuna!
    eiku jos se on sex messuilla nii oot näyttämässä millä setupilla laitoit jalippon patteriin

     
     
  11. #411
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Sitten äkkiä Dresmannille siellä Bokserit tarjoukses! Ja saa sukat samaan hintaan, sen verran pojilla pullottaa TV mainoksessa, että pakko ne on kuulua pakettiin. Sori OT! Oli pakko.

     
     
  12. #412

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Porukkaa oli niin perkeleesti

     
     
  13. #413
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman Näytä viesti
    Seuraavaksi sitten tammikuussa Suomen Turkuun.
    Eläs ny, on tossa lahtimiitti välissä..

    Ihan ku ois jotenkin levotonta juttua ilmestyny tähän ketjuun sillävälin kun kävin nukkumassa univelkoja pois.

     
     
  14. #414
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Eläs ny, on tossa lahtimiitti välissä..

    Ihan ku ois jotenkin levotonta juttua ilmestyny tähän ketjuun sillävälin kun kävin nukkumassa univelkoja pois.
    Etupenkki!

     
     
  15. #415
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Ihan ku ois jotenkin levotonta juttua ilmestyny tähän ketjuun.
    Jälkipolttoo! Oli niin hyvät Festit!

     
     
  16. #416
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Re: Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman
    Tuo oli eittämättä varsin huvittavaa. Sori siitä väärästä numerosta
    Sattuuhan noita.
    Toinen hauska juttu oli että aika moni on ajatellut että mä olisin joku 45v heppu. Toivottasti kukaan ei pahasti pettynyt.
    Tosin itsekin oletin että mallumies ois ollu 10v vanhempi kuin oli. Yllätys oli positiivinen, loistava kaveri näin livenäkin tavattuna.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  17. #417
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Re: Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti

    Sattuuhan noita.
    Toinen hauska juttu oli että aika moni on ajatellut että mä olisin joku 45v heppu. Toivottasti kukaan ei pahasti pettynyt.
    Tosin itsekin oletin että mallumies ois ollu 10v vanhempi kuin oli. Yllätys oli positiivinen, loistava kaveri näin livenäkin tavattuna.
    Mie epäilin 65v. ja en oo ihan varma olinko väärässä. "Ens kerralla selvinpäin...." just joo

     
     
  18. #418
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    91

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Huhhuh..tämä päivä menny viikonlopusta selviämiseen=rötväämiseen.Täytyy kyllä sanoa että viikonloppuna tuli koko loppuvuoden tarpeiksi nähtyä paljaita miesperseitä, festeillä viimonen.Jännästi testosteronivoittoinen vkl kaikenkaikkiaan (näin naisihmisen näkökulmasta).Mutta hauskaa olis, sekä muualla toilaillessa että etkoilla+festeillä.
    Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?

     
     
  19. #419
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    Siisti reissu oli, isot kiitokset LSVapille, kauppiaille ja kaikille muille järjestelyihin osallistuneille!


     
     
  20. #420

    Vs: VapeFest Finland! 2.12.2012 Helsinki SIVUSTO AVATTU!

    H.anus on aina ja ikuisesti mulle se 62-vuotias rasvamaksainen kyläkoulun puutyönopettaja eikä se siloposkinen kolmekymppinen boytoy.

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •