Sivu 48 / 54 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38444546474849505152 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 941 - 960 / 1062

Aihe: Höyryämisen vittumaisuudet

  1. #941
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Junassa voi höyrytä vapaasti vessassa, ei siellä mitään hälyttimiä ole.

     
     
  2. #942
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Höyryämisen vittumaisuudet

    Tai siis eihän siellä höyrytä toki saa, mutta asiasta kiinnijääminen on epätodennäköistä.
    Ei saa yllyttää!
    KGO & Twist

     
     
  3. #943
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Niin siis juuri näin, kiellettyä se on mutta kiinnijääminen on aika mahdotonta ellei sitten puhaltele sick as tits -pilviä

     
     
  4. #944
    Toivottavasti tällainen ei yleisty, muutenkaan niitä vessoja ei liikaa junissa ole ja siihen päälle vielä jotkut alkaa pitämään tunnin höyrysessioita niissä. Eikä se kyllä höyryttelystä / höyryttelijöstä anna ainakaan parempaa kuvaa, kun sitä aletaan harrastamaan milloin missäkin kielletyssä paikassa.

     
     
  5. #945
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    En mä puhunut mistään tunnin höyrysessiosta. Samalla kun käyn kusella otan muutamat höyryt. Jos VR on niin typerä firma että kieltää höyryttelyn (edes jossain kopissa) ja tämän lisäksi juna pysähtyy asemalla niin hetkeksi ettei siitä ehdi poistumaan pihalle, niin sitten tehdään näin. Jos jään kiinni maksan sakot.

     
     
  6. #946
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    En mä puhunut mistään tunnin höyrysessiosta. Samalla kun käyn kusella otan muutamat höyryt. Jos VR on niin typerä firma että kieltää höyryttelyn (edes jossain kopissa) ja tämän lisäksi juna pysähtyy asemalla niin hetkeksi ettei siitä ehdi poistumaan pihalle, niin sitten tehdään näin. Jos jään kiinni maksan sakot.
    Hitto kun en nyt pääse kysymään heti mun höyryttelevältä ennen VR:llä konnarina työskenneeltä kaverilta, no se pyörii täällä niin toivotaan että äkkäisi tämän. Se nimittäin selitti mulle, että toisissa vessoissa voi höyrytä ja toisissa sitten taas ei, koska niissä on optiset hälyttimet jotka alkaa huutaa välittömästi. Harmi etten muista että miten päin se oli, uuden vai vanhan mallisissa vaunuissa.

    Eli junan vessassa saattaa olla palohälytin.

    Edit. Ja konnarista riippuen (se kun on junan kunkku) ne saattaa jättää välille, riippuu kuinka pahana perseilynä ne pitää koska ne sen "rangaistuksen" päättää.
    Viimeksi muokannut tuittu; 05.08.15 kello 12:42.

     
     
  7. #947
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Kyllä nykyvehkeillä aika usvat tulee ihan hetkellisestäkin höyrytuokiosta. Mietin vaan että ihmiset kun vittuuntuu jos mistäkin asiasta niin aivan varmasti moni vittuuntuu jos höyryttelijän jälkeen käy toimillaan. Itse kuulun siihen porukkaan joka mielummin on höyryämättä jos ei ulos ehdi. Pieni mielen taistelu ei tee ollenkaan pahaa. Lisäksi haluan pitää tämän ainakin omalta osaltani huomaavaisten ihmisten touhuna. Mutta jokainen tietysti tekee kuten parhaaks näkee eikä minua haittaa sinänsä.

     
     
  8. #948
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Tapahtuihan se tämäkin viimein, tuli nykästyä höyryttelyuran ekat kuivat hyvän ystäväni Lemon kanssa. Rakentelin tänään coileja 5 tuntia putkeen, liekö ranne alkanut jo väsymään ja Lemo sai ilmeisesti liian tiukkaa tavaraa, kun muutaman imun jälkeen töräytti kunnolla kurkkuun. 0.9ohm ja vain 14W lasissa?

     
     
  9. #949
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Odottelun sietämätön pituus. Vasta kolmas päivä menossa RY4:sten kanssa ja joka aamuisen ravistelun ja tuulettelun kera tulevat tuoksut saavat äijän kiemurtelemaan, jokohan....... En maista, antaa kypsyä rauhassa, josko se kiitos seisoisi reilun viikon päässä.

     
     
  10. #950
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti
    Odottelun sietämätön pituus. Vasta kolmas päivä menossa RY4:sten kanssa ja joka aamuisen ravistelun ja tuulettelun kera tulevat tuoksut saavat äijän kiemurtelemaan, jokohan....... En maista, antaa kypsyä rauhassa, josko se kiitos seisoisi reilun viikon päässä.
    Huomenta.
    Jos sulla on TPA:n RY4 Doublee, niin itse en tota paljoakaan tuuletellut ja parinviikon päästä maku on kohilteen.
    Tsemppiä

     
     
  11. #951
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Just tota doublee on 50ml kypsymässä. Toisena Molinb:n RY4 saman verran ja tästä vissiin ei saa hyvää kirveelläkään, ostin vielä vahingossa toisen potun tätä.

     
     
  12. #952
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Tosta Molinin RY4 mulla ei oo mitään kokemusta, mutta TPA:n Doublea menny useita desejä ja maistuu edelleen.
    Jollei toi Doublekaan maistu niin muistaakseni Teppa heitteli tonne sösselit ketjuun takataskustaan jonkin reseptin johon tota voi sotkee

     
     
  13. #953
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    kajaani/kainuu
    Viestit
    107
    vinkiksi junan vessoissa höyrytteleville ja muuallakin,pitäkää sitä höyryä keuhkoissa jonku aikaa niin ei tule ulos yhtikäs mitään...

     
     
  14. #954
    Eikö junissa enää ole tupakkakoppeja? Siitä on niin kauan, kun olen viimeksi matkustanut ilman nikotiinipurkkaa, etten edes tiedä millaisia noi tupakointimahdollisuudet on junissa... Mun mielestä ärsyttävin piirre sähkösavukkeissa on se, että ne saattaa sylkeä nikotiininestettä kasvoille ja silmiin. Mulla on käynyt niin nyt kaksi kertaa. Onneksi nesteet ei ole syövyttävia ja näkö on tallella.

     
     
  15. #955
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei ole, ja kuulutus sanoo että junassa tupakointi ja sähkötupakan käyttö on kiellettyä.

     
     
  16. #956
    Onks muilla menny vatsa sekasin salmiakki/anis nesteistä?? Joskus aikaa sitten tuli höyryteltyä pari putelia salmiakkinestettä ja muistan kuinka päätä särki pirusti ja vatsa meni ihan sekasin. No olin monta kuukautta ilman ja nyt tein itse anis/salmiakki nesteitä ja ku oon höyrytelly tätä ni vatsa menee sekasin? välillä vaihtanu toisen tankin josta vetäny mentholia ni ei ole sillon mitää ongelmaa mut ku vaihan tankkia ni ei mee kauaa ku vatsa taas sekasin. En nyt ole 100% varma et toi neste on sen aiheuttaja mut mikään muu ei ole muuttunut ja aina ku vaihan toiseen nesteeseen ni ei ole mitään ongelmaa

     
     
  17. #957
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    Onks muilla menny vatsa sekasin salmiakki/anis nesteistä?? Joskus aikaa sitten tuli höyryteltyä pari putelia salmiakkinestettä ja muistan kuinka päätä särki pirusti ja vatsa meni ihan sekasin. No olin monta kuukautta ilman ja nyt tein itse anis/salmiakki nesteitä ja ku oon höyrytelly tätä ni vatsa menee sekasin? välillä vaihtanu toisen tankin josta vetäny mentholia ni ei ole sillon mitää ongelmaa mut ku vaihan tankkia ni ei mee kauaa ku vatsa taas sekasin. En nyt ole 100% varma et toi neste on sen aiheuttaja mut mikään muu ei ole muuttunut ja aina ku vaihan toiseen nesteeseen ni ei ole mitään ongelmaa
    Ei ole samaa ongelmaa mutta varsin mielenkiintonen ongelma jos johtuu aniksesta ja salmiakista, kaverilla tosin mahollisesti jalmarin juissi aiheuttaa närästystä

     
     
  18. #958
    Valitetaan tännekin: Nyt vituttaa erityisesti kaikki sähkötupakat ja niiden laatu. Kokeiltu on:
    Kanger EMOW - ei suostunut toimimaan sen jälkeen, kun vaihdoin atopään
    eGo XL - aluksi toimi hyvin, mutta ei enään. Tankki vuotaa.
    Aspire Nautilus - en saa siitä minkäänlaisia höyryjä, otettu suoraan paketista

    Kaikki rahathan tähän näköjään menee ja suurin osa ajasta vaan ärsyttää, kun laitteet ei toimi. Pitääkö tässä vain tyytyä nikotiinipurkkaan. Harmi, koska toi höyryttely oli tosi mukavaa.

     
     
  19. #959
    Lainaus Alkuperäinen postaaja talvitamma Näytä viesti
    Valitetaan tännekin: Nyt vituttaa erityisesti kaikki sähkötupakat ja niiden laatu. Kokeiltu on:
    Kanger EMOW - ei suostunut toimimaan sen jälkeen, kun vaihdoin atopään
    eGo XL - aluksi toimi hyvin, mutta ei enään. Tankki vuotaa.
    Aspire Nautilus - en saa siitä minkäänlaisia höyryjä, otettu suoraan paketista

    Kaikki rahathan tähän näköjään menee ja suurin osa ajasta vaan ärsyttää, kun laitteet ei toimi. Pitääkö tässä vain tyytyä nikotiinipurkkaan. Harmi, koska toi höyryttely oli tosi mukavaa.
    Kangerin kohalla uskallan veikata paskaa atopäätä. Minkä kanssa oot kokeilla nautilusta ?

     
     
  20. #960
    Vaihdoin EMOWin atopään 5 kertaa, joten vika tuskin on atopäässä. No laite on lähetetty takaisin liikkeeseen, ja odotan heiltä vastausta. Tilasin Nautiluksen aloituspaketin, eli siinä oli akku ja kaikki mukana. Olen tosi pettynyt Nautilukseen, koska sitä kehuttiin ja suositeltiin mulle.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •